Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

PORADNA: Po porodu se mnou nechce spát, trvá to už rok

Odmítá jakékoli intimnosti, nenechá se skoro ani pohladit. Všechny návrhy odmítá s tím, že je unavená, za poslední rok jsme spolu spali jen třikrát. Situace už je pro mě k nevydržení, přemýšlím i nad tím, že bych svoje sexuální potřeby řešil s prostitutkou či si našel milenku, píše čtenář Aleš.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

_m-

Těžko radit, příčiny mohou být různé

1) Paní může mít po porodu zdravotní problémy, o kterých se stydí mluvit jak před gynekologem, tak před manželem. Nechápu to, ale vím, že to tak bývá.

2) Paní může být opravdu velmi unavená - mám dvě děti. První nespalo a soustavně plakalo, běhala jsem po doktorech a byla jsem opravdu strhaná. Druhé už v šestinedělí spalo 6-7 hodin v kuse a skoro jsem o něm nevěděla. Takže ta únava je u každé matky jiná - jak jí manžel pomáhá se s tím vypořádat.

3) Má paní nějaký svůj volný čas? Pár hodin v týdnu sama pro sebe nebo s dospělými lidmi bez dítěte?

4) Kolik času spolu trávíte mimo byt? Procházka, večeře, tancovačka?

Rozhodně byste si především měli promluvit sami, potom se poradit s odborníkem (gynekolog,. sexuolog) a až opotom dát na babské, pardon dědkovské rady!

0/0
12.3.2011 13:40

bac115

Asi

jsem vadná, mám 2 děti narozené v rozmezí 14 měsíců a sex jsem sama chtěla ještě před uplynutím šestinedělí...

0/0
16.2.2011 16:09

_m-

Re: Asi

S každým cvičí hormony jinak

0/0
12.3.2011 13:41

yaneos

Tady snad dámy pochopíte...

...proč se chlap fakt nechce bav it po měsíci chození o jménech potomků. A každé ženě, stejně jako chlapovi musí dojít, že pokud  ten druhý něco nedává, jsou na snadě jen zázrak, rozvod nebo nevěra....

0/0
2.2.2011 19:49

Bětka

Trochu pozdě

ale taky přispěji. Byla jsem se 2 dětmi 5 let téměř sama,manžel jezdil po celé republice za prací. Na mě fungovalo jediné-vypadnout z domu,tehdy ještě malinkého panelákového bytu. S kamarádkou do fitka,pak na kafe nebo na kosmetiku,do kona. Ale hlavně mezi "normální" lidi.Kde nikdo nerozebíral kašičky,plínky a zoubky. Po dvou hodinách jsem se vracela jako jiný člověk. Pánovi bych poradila,aby manželce umožnil totéž,i když třeba bude tvrdit,že nikam nechce. Zaplaťte jí třeba masáž. Ať se těší byť jen den předem. Koupání dítěte a pohádku byste taky mohl zvládnout.Pak si spolu sedněte,dejte si víno a užijte si klidu.Nechte paní vymluvit. Hlavně se po příchodu domů neptejte,co dělala celý den.Protože vy venku žijete,ona má jen omezené teritorium s dítětem,je to dost vyčerpávající. A jak už někdo psal-nevyhrožujte,že si odskočíte jinam. Žena na MD je v závislé roli a dost ji to raní.Držím palce.

0/0
31.1.2011 14:42

akleen

Re: Trochu pozdě

Tak by ji nemuselo ranit, kdyby mu sem tam dala, by se nepo... A kdzy neda, tak holt bude hledat jinde...

0/0
1.2.2011 8:37

orlosup_říční_forma_lesní

Re: Trochu pozdě

To snad  nemyslíte vážně :)

0/0
3.2.2011 12:47

divozenkalucni

Rada 1

Určitě bych doporučila si o tom v lidu promluvit, hlavně bez nátlaku a vyhrožování ve stylu buď bude sex nebo jdu jinam, spíš snažit se zjistit příčinu. Jakýkoliv nátlak to podle mě jen zhorší a cesta z toho téměř nemožná, ženská psychika je křehká věc a se sexualitou je propojená, takže nechuť nebo odpor k sexu se dá získat docela snadno. Doporučuji vyzkoušet věnovat ženě láskyplnou pozornost, něhu, aby získala pocit jistoty, že má v partnerovi oporu.

0/0
28.1.2011 20:38

divozenkalucni2

Rada 2 pokrač.

Nabídnout třeba jen večer pohlazení nebo masáž zad nebo chodidel :-), bez sexuálního podtextu a chtíče, prostě dávající a pečující - a tvrdit, že sex vůbec nechcete ;-) (malá lež se promíjí)-nesnažit se ženu vzrušit spíš jen laskavě hladit. Pak se žena může uvolnit, nebude to hned může to trvat dny, týdny ... Určitě je to pro chlapa těžký, vydržet a nadrženě se na ženu nevrhnout. Ale někdy to stojí za to:-). Jsou i různé kurzy, knihy z oblasti tantry apod.V

0/0
28.1.2011 20:43

chuanitka

Jak vypadá den s dítětem

Neustále po něm něco uklízíte, vysáváte po něm, převlékáte špinavé oblečení, něčím ho bavíte, něco učíte, vysvětlujete, uklidňujete ho, foukáte mu bolístky.  Nejhorší je, že nemůžete ani chvilku vypnout. I při vaření vám stojí za zadkem a musíte se mu aspoň napůl věnovat.

Pro obzvlášť zvědavé popis dne s 15-timěsíčním dítětem:

http://www.chuanitka.wz.cz/dokument.htm

Nepříliš zábavné čtení, ale pravdivé.  A tak je to den za dnem.

0/0
27.1.2011 21:33

hermína

Re: Jak vypadá den s dítětem

komentáře, které vás možná naštvou.

1) Proč kojíte přes den dítě, které jí normálně?  5x za den? Vím, obětující se matka, která kojí do 2 let, je v módě. Ušetřete si čas, spánek, svoji hormonální rovnováhu a přejděte na lidskou stravu. Dítě má vše, co potřebuje.

2) Znáte dceru nejvíc a víte, jak na ni. I tak  s odstupem zvažte, kde by se dalo přestat se s ní tolik mazat (teď děláme toto, půjdem za chvíli, přebalování, oblékání). Možná přijdete na to, že si můžete ulehčit, že po chvíli nácviku bude větší důslednost přijímat v pohodě. Ale stejně tak je možné, že v tomhle věku to líp nepůjde.  Děti tu a tam brečí, spíš 10xdenně, nemusíte brzdit každé (vyděračské) slzy.

3) Toho tátu zapojte pořádně, třeba při koupání. a naopak, pohádku jí přes den pustě vy, ať máte oddech.

PS: Ty skupinové aktivity jsou v módě, ale děti do 2-3 let věku to nijak moc nebere, ještě neumí "kamarádit" a hrát si spolu. Choďte tam kvůli sobě - mezi lidi, ale kvůli batoleti nemusíte. <

0/0
27.1.2011 23:23

skoda-lasky

Re: Jak vypadá den s dítětem

Já tedy dítě nemám, takže se moc nemůžu vyjadřovat, ale tak nějak mi z popisu taky přijde, že malá má paní pěkně omotanou okolo prstu a že by možná stálo zamyslet se nad tím kojením (minimálně v noci) i na reakce na dceřino vřískání a pláč.

0/0
28.1.2011 12:08

Hroznej_puberťák

Re: Jak vypadá den s dítětem

To chce pořídit si druhý, a tohle rozmazlování přejde ;-)

0/0
28.1.2011 14:32

chudacek.blbecek

Re: Jak vypadá den s dítětem

Zase to ale přidá rodičovské radosti, až se spratek vztekne, že už není na prvním místě.

0/0
28.1.2011 15:12

Hroznej_puberťák

Re: Jak vypadá den s dítětem

Jo, čím víc si ho rozmazlí, tím je to pak větší síla...

0/0
28.1.2011 15:26

chuanitka

Re: Jak vypadá den s dítětem

Fakt je, že kdybych ji ráno dala do ohrádky a večer vytáhla, měla bych asi klidnější život.  Tak nějak to myslíte? :)

Nebo jí mám nařezat za to, že neumí jíst?

Mmch. odkaz jsem hodila pouze pro demonstraci toho, jak vypadá den s dítětem.

Nikoliv kvůli rozebírání mých výchovných metod. Ty jsou dle mého adekvátní jejímu chápání, je jí rok a kousek. Skutečně je především zvídavá a zkoumá, jak svět funguje.

0/0
28.1.2011 23:13

skoda-lasky

Re: Jak vypadá den s dítětem

Tak jsem to nemyslela, ale možná nepřiběhnout na každé zaplakání, nesnažit se ji uklidnit kojením, jen když se jí něco nelíbí, apod.

0/0
29.1.2011 18:47

tomcom

Re: Jak vypadá den s dítětem

Přesně tak, a pokud ženská rok tvrdí že nemá náladu a chuť tak bych se nějakou dobu snažil což onen pán dělal ale potom bych jí nechal a nejlépe šel někam za prostitutkou. To nemusím mít výčitky že se k něčemu zavazuju jako s milenkou a nakonec prostitutka asi nebude vyprávět, že jí teď bolí hlava.;-D

0/0
28.1.2011 18:07

chuanitka

Re: Jak vypadá den s dítětem

Nenaštvu se :) 

a) Kojení doporučuje  pediatrička, mně nijak neobtěžuje a z dostupných informací mám dojem, že je stále prospěšné. Dítě jí i pochopitelně i  normální stravu.

Jako skutečný problém vidím pouze to noční kojení.

2) Ajaj, nepřijde mi, že bych se s ní mazala. V patnácti měsících se opravdu sama neobleče ani nepřebalí. Dobře poznám vydírání (viz. visení na noze u vaření). V podobných případech klidně odejdu do jiné místnosti, ať se holka uklidní sama. Mluvím s ní hodně (teď děláme toto), protože je pro mě rovnocenný partner a také chci, aby měla nějakou slovní zásobu a později kladný vztah k práci v domácnosti :D

3) Zapojit tátu se samozřejmě snažím. V mém popisu tato situace není, ale normálně se stará, když si jdu jednou týdně zacvičit, případně jindy. Bohužel po něm nemůžu chtít zázraky, když chodí do práce.

0/0
28.1.2011 22:55

chuanitka

Re: Jak vypadá den s dítětem

PS: Na skupinové aktivity chodím hlavně proto, abych neměla pocit stereotypu a seznámila se s ostatními matkami. Není zrovna dobré vidět dlouhodobě pouze dítě a partnera. A na základě našich kamarádství by se dcera mohla v budoucnu kamarádit s jejich dětmi ;-) Že si ostatních dětí nevšímá, to opravdu považuju za normální  v tomto věku.

 

Hodila jsem odkaz proto, že velká část diskutujících nemá vůbec představu, jak takový den s dítětem vypadá. Myslí si, že dítě sedí na koberci, způsobně si hraje a matka popíjí kávičku.

Že ho ve skutečnosti neustále musíte jedním okem sledovat, dáváte pozor, co kam odkládáte, že po vás neustále něco "chce" a že je to zkrátka malý človíček prosazující svá přání, to většinu z nich vůbec nenapadne.  

0/0
28.1.2011 22:56

chobotnicka

Re: Jak vypadá den s dítětem

pani koji dite pres den, protoze si pritom muze na chvili lehnout a odpocinout si

delam presne totez a jsem velmi zklamana ze meho synka uz to moc nebavi a u kojeni mne kope

kazdy mame jine finty jak si odpocinout :)

treba mate nejakou lepsi, tak nam ji prosim poradte, ja jsem na lepsi jeste neprisla...

0/0
12.3.2011 11:09

hermína

Re: Jak vypadá den s dítětem

ale musím uznat, že po takovém dni bych nesouložila ani za nic ;)

0/0
27.1.2011 23:33

mrazik007

Re: Jak vypadá den s dítětem

Je to takove, jake si to matka udela a jak si to pripusti a dale kazde dite je jine. My mame dysfatika a s nekontrolovatelnymi navaly vzteku zacala uz v 8 mesicich. To byl teprve naval na psychiku a take jsme to zvladli, dokonce i na sex obcas vyzbyl cas. Jak uz psal nekdo prede mnou, nekdy je potreba dite nechat vybrecet, nekdy ukonejsit, ale nebehat neustale kolem nej. Zapojeni tatinka musi byt maximalni, ja se zapojoval rad a pomahal jsem, jak jsme mohl.

0/0
28.1.2011 7:52

fitzie

Re: Jak vypadá den s dítětem

mně dítě řvalo už v porodnici, dotáhlo to na standard 7 hodin řevu denně. (rekord 12,5 hodiny ve stáří jednoho měsíce - prakticky si udělalo jen pauzy na kojení). Nepomáhalo nic - trochu nošení, ale ani to ne dlouho. To jsem se ke konci dne fakt klepala jako sulc a pronásledovaly mě fantazie o tom, jak dítě někde odkládám na lesní cestě a prchám od něj...;-D

0/0
28.1.2011 9:01

mrazik007

Re: Jak vypadá den s dítětem

Rvani v porodnici si manzelka uzila u druheho prcka a tyden trvalo, nez jsme otocili rezim. Ani sestricky nechapali, jak dokaze rvat tak dlouho, no vaha 4 Kg, takze sily mela dost :-) . Ted uz na to clovek vzpomina s usmevem, ale neklepali jsme se jen my, ale cely barak ;-D

0/0
28.1.2011 9:17

___Radin::::

Re: Jak vypadá den s dítětem

chuanitka = chudinka nebo chuanitka = blbka? 8-o To je tak neuvěřitelně ubohý a sobecký Rv

0/0
28.1.2011 9:47

skoda-lasky

Re: Jak vypadá den s dítětem

Sobecké od koho?

0/0
28.1.2011 12:01

chuanitka

Re: Jak vypadá den s dítětem

Taky nechápu, co tím myslíte.  Rozhodně ze sebe nedělám chudinku,  třeba matky více dětí mají mnohem více práce než já. Případně matky dětí problémových.

0/0
28.1.2011 23:00

chuanitka

Evidentně mají problém

A měli by si o něm popovídat. Jak to zdůvodňuje ona?

U nás to bylo po porodu těžké, ale opravdu jsem se cíleně snažila, abych občas přestala myslet na dítě a naladila se na manžela. Nevyspaná a s bolavou pipkou... nebylo to jednoduché, ale i já jsem z těch chvil měla radost.  Rok bez sexu není normální ani pro čerstvou matku.

0/0
27.1.2011 21:22

kluvi

ano, ide to

Môžem poradiť zo svojho života.Snažil som byť trpezlivý a pomôcť. Bývali sme u JEJ rodičov, ktorí jej pomohli  s domácnosťou. obedy atď. Dokonca sa svokra starala i o moje svačiny do práce. Syna som mal veľmi rád a snažil som sa s ním stráviť veľa času, ale do práce som odchádzal pred 6, vracal sa asi o 15:30 keď už boli skoro obch. zatvorené (vesnice v roku 1990). Po nociach som robil doma fušky na PC, aby sme mali na to aby sme nežili z ruk do úst, ale si mohli i kúpiť bycikel... :)

Vôbec to nebolo ľahké a od počatia syna do jeho 3 rokov sme sa milovali asi 4x. A vždy som si pripadal ako ubožiak. Už som ako Aleš premýšľal nad prostitútkou (príde mi to férovejšie riešenie ako milenka). Nakoniec sa situácia vyriešila skoro sama. Opravoval som prenajatý domček, aby sme tam mohli bývať a keď sme sa už mali stahovať, tak som našiel kufre pred dverami. Snažil som sa, ale ona zažiadala o rozvod a až potom sa dozvedel, že to je kôli milencovi.

Proste treba vydržať a iste sa to nejak

0/0
27.1.2011 16:49

kluvi

Re: ano, ide to

misticjoe tu napísal odpoveď s nejakým nevhodným slovom, tak upravené citujem: Tohle neni řešení. Jako čekat na situaci, kdy se žena rozhodne, zda bude s tebou nebo s milencem. Slabší nátury to odserou dvěma lety depresí, alkoholem a dalšíma blbostma. Jednoduše řečeno - skřípe to? Sednou, promluvit si a při jakémkoliv náznaku křivárny (i blikající výstražné světýlko kdesi vzadu v hlavě, které se člověk nejdřív snaží potlačit), se na všechno vykašlat a čistým svědomím začít jinde znova. Bohužel společností je otcům jaksi vštěpována odpovědnost za rodinu a její opuštění je považováno za zbabělost. Ale pokud si žena vybere svou vlastní cestu, není důvod zůstávat. Děti si můžeš brát na víkendy (víc ti soudy stejně nepovolí) a to hold musí stačit.

0/0
27.1.2011 23:23

kluvi

Re: ano, ide to

Takže aby som to upresnil: Ja som práveže nečakal či sa rozhodne premňa alebo milenca. Ja som sa úprimne snažil problém spolu nájsť a vyriešiť, komunikoval som a k ničomu to neviedlo. O nevere som sa dozvedel až po kufroch pred dverami. Zaujímavé že ako stavebný robotník som jej užitočný bol...Dieťa na víkendy? hahaha. Jeden deň každý druhý víkend. Čiže 2 dni mesačne.

Kde žiješ? Bola to chyba, mal som ju vláčiť po súdoch...

0/0
27.1.2011 23:26

Duke..Nukem

Re: ano, ide to

jeste mi vysvetli,jak ti muze zenska jen tak dat kufry pred dvere,nejak nechapu..8-o

0/0
28.1.2011 9:28

kluvi

Re: ano, ide to

Jednoducho. Zabalí veci do kufrov, chytí do ruky, otvorí dvere, odnesie pred dvere, pustí kufre a zavrie dvere.

V skutočnosti boli kufre dnu za dverami. Byt je jej rodičov. Čo narobíš? Ešte som tam pár dní býval, ona bývala v domčeku ktorý som zrekonštruoval po nociach.

Predtým ani slovo, takže žiadne varovanie. Ale to je len pre pobavenie. Proste by si mal Aleš uvedomiť, že i on možno neposudzuje situáciu správne. Nerád by som aby trpel paranoiou, kontroloval mobil a sledoval ju, ale i s takou možnosťou by mal počítať. Bohužiaľ. Proste sa to stáva. Mňa osobne by zaujímalo na mojom prípade, že KEDY sa to vlastne stalo. Odkedy som sa vlastne snažil zbytočne...Ale to už dávno zmyl dážď. (20 rokov?)

0/0
28.1.2011 9:42

Hroznej_puberťák

Re: ano, ide to

Pokud od ženské někdo čeká SLOVO, aby zjistil, že něco není v pořádku, je dost naivní. Sorry, ale to, že se schyluje k nečemu takovému muselo být poznat hodně dlouho předtím, stačí si jen všímat.

0/0
28.1.2011 9:46

kluvi

Re: ano, ide to

Samozrejme je naivita najväčšieho zrna čakať že ti žena povie "hele toto se mi nelibi/líbí ....mohl bys mi pomoct?....tohle je problém". To viem.  Vtedy som si to ešte nechcel pripustiť (skúsenosti rastú s počtom katastrof :-) ).

Ale ako rozpoznáš pri správaní: žiaden sex, migréna (dieťa 2-3 roky), nepríjemné správanie že je dôvod problémy s pôrodom, starostlivosť o dieťa a manželská nekomunikácia od dôvodu ON?

Ja fakt neviem. Vačšinou sa tu práve tvrdí, že sa milenca snažia maskovať zvýšenou aktivitou doma.... že sa niečo schyluje som mohol poznať už pri svadobnej noci...keď by som vedel čítať budúcnosť. ale to by som bol najbohatší burzián vo vesmíre.

Ale držím alešovi palce.

0/0
28.1.2011 9:54

Hroznej_puberťák

Re: ano, ide to

Já už jsem k tomu psal něco na začátku diskuze, zkus si to nalistovat. Jaká manželská nekomunikace? To je přeci blbost, být s někým v manželství a nekomunikovat. Problém s porodem může být důvodem, proč nelze souložit, ale manželská intimita přeci neznamená jen a pouze soulož (možná tak pro citové mrzáky). Starostlivost o dítě? Tu přeci mají oba rodiče (zase, pokud chlap není citový mrzák), to zase není překážkou manželské intimity, naopak to může dost sblížit. Jediný rozdíl je tu ten, že s chlapem netřískaj hormony, takže by měl ženskou usměrňovat, aby nehysterčila, což uznávám je docela těžké, ale zvládnout se to dá.

Proč vůbec vzniká problém ON?  Jen v malém zlomku případů potká ženská někoho, z koho se jí nekontrolovatelně podlomí kolena a neuděláte nic 99% případů je těch, že jí doma něco těžce chybí a někdo jiný, kdo by jí za to normálně ani za mák nestál, toho dokáže vhodně využít a nabídnout jí to. To je celé. Když jí to doma chybět nebude, ten druhý nemá šanci.

0/0
28.1.2011 10:12

kluvi

Re: ano, ide to

Nekomunikacia: ano, super ked je s kym komunikovat. Ale neviem ako na tom je Aleš...             intimita: suhlas, dokonca VEĽKÝ súhlas, tá mi chýbala viac ako súlož     (podľa mňa intimita je SEX).   Problém ON: no dakomu asi prijde jednoduchšie problémy riešiť inde ako doma.

ale uznávam, že nikto nieje dokonalý. Dokonca ani ja..a to už JE NIEČO. :-D

0/0
28.1.2011 10:21

Hroznej_puberťák

Re: ano, ide to

Aleš je dost možná vymyšlený, nicméně pokud někdo něco nechal zcela plavat rok, je to strašně dlouhá doba a o to hůř se s tím bude něco dělat. Ať už v tom někdo jiný je nebo není.

0/0
28.1.2011 10:26

kluvi

Re: ano, ide to

Asi je vymyslený, ale na rozdiel o totálnych zhovadilostí zo sekcie ONA (spím i se svým tchánem a nevím co mám dělat) vypadá toto celkom realisticky.

Možnože to plavať nenechal...možnože je mu blbé práve tlačiť na pílu a ona nemá potrebu to riešiť. Zatiaľ, kým to chlapovi nezačne tlačiť na mozog a nezačne byť protivný i on.

Táto diskusia sa mi páči. :)

0/0
28.1.2011 10:30

Hroznej_puberťák

Re: ano, ide to

Ono hodně chlapů má problém s tím, že se neuměj chovat a jednat jako chlapi. Tím nemyslím, že se mají chovat jako hovada, tím se naopak většinou jen shodí. Mají problém s rozlišením, kdy a jak být rázný a za něčím si stát, kdy naopak být chápavý a utěšitel.

Pokud to dopadá tak, že chlap nemá na nic čas, protože přeci živí rodinu, staví barák a přes to nejede vlak, nemá s ní ani chvilku a chuť promluvit, vyslechnout, je ten milenec, který tohle nahradí, pouze otázkou času.

Pokud někdo ženě podstrojuje, podlézá jí, dělá všechno za ní, umetá jí cestičku, v podstatě ji tím dusí, často pro ni přestane být chlap, a pokud jediné, v čem "tlačí" je akorát loudivá snaha o sex, je jen otázka času, kdy se jí zhnusí.

Blbý je, že na to správné vyvážení všeho nejsou moc vzory a naučit se to zpravidla obnáší si párkrát nabít hubu.

0/0
28.1.2011 10:41

kluvi

Re: ano, ide to

Nato že si puberťák sa celkom vyznáš. :)

U nás bol problém jednoznačný. charakterizuje ho výrok mojej ženy "buď budeš hlava rodiny TY nebo JA"...lenže ja nepotrebujem na vzťah niekoho ovládať ale nechcem byť ani ovládaný...zlá kombinácia.... Takže nie nechuť sa venovať vypočuť, pokecať. Ale už to je dávno, tak nechcem mlžiť.

nabít hubu? :-)  nefunguje to zas až tak dobre, pretože je každá iná :-D

Možnože keď sa to človek naučí, tak už nepotrebuje žiadnu ženu,  vztah a niekedy ani žiaden kyslík.

0/0
28.1.2011 10:55

Hroznej_puberťák

Re: ano, ide to

Já hodlám být puberťák až do senility ;-)

Ano, každá je jiná, ale jsou věci, které platí víceméně obecně. Samozřejmě ne úplně konkrétní věci, ale spíš principy. Např. s tou intimitou - pokud někdo na ženskou šáhne jen když chce sex, jinak se jí skoro štítí, venku chodí 2 metry od ní, jakoby se za ní styděl, co myslíš, kolik ženských s někým takovým bude dlouhodobě radostně píchat?

Ad hlava rodiny, to celkem chápu. ALE - nikdy to nebude tak, že jsou si oba absolutně rovni. Vždy bude mít jeden navrch - třeba jen lehce, třeba i v jedné oblasti jeden, v druhé druhý, ale vždy bude jeden trochu vládnout a druhý aspoň trochu poslouchat. I když třeba říká, že ne. Jde jen o to najít takový vzájemný poměr, aby to oběma +- vyhovovalo. +- proto, že i rozdíl v tom může být motivační.

0/0
28.1.2011 11:03

kluvi

Re: ano, ide to

:-D

intimita: súhlas

hlava: jasne... ja nehodlám byť ani submisívny ani dominatný, ani anarchista ani to nechcem riešiť. Ale keď niekto odomňa VYŽADUJE aby som bol extrémne dominantný alebo submisívny...tak to nieje premňa. Proste asi bola chyba v tom že sme sa k sebe nehodili. Ja som chcel slobodu so zodb¨povednosťou a ona diktát. S novým milencom vydržala dosť dlho, akurát vraj bežne lietali kvetináče....a nakiniec sa s ním (dominantný) aj tak rozišla kôli tomu že to bolo príliš moc.

Kúpil som si cedník, ale tiekol. Tak som ho zalepil, ale necedí.

0/0
28.1.2011 11:10

Hroznej_puberťák

Re: ano, ide to

No jo, stane se.

Hele, dík za diskuzi, ale musím jít něco dělat, mám trochu skluz, že jsem sem dneska lez :-)

0/0
28.1.2011 11:16

kluvi

Re: ano, ide to

Takytak. :-D

0/0
28.1.2011 11:25

vlasec

Posedlost?

Nemám odzkoušené, kolik práce vezme péče o mimino, ale předpokládám, že práce ani zdaleka není 24 hodin - problémem je spíše ta pohotovost a noční vstávání.

Problémem někdy může být posedlost - matka se snaží dítěti věnovat co nejvíc a zapomíná, že mateřství není její jedinou rolí. Obzvlášť u prvního dítěte.

0/0
27.1.2011 16:25

lotosový květ

Jsem myslela, že on nechce spát s ní

.... ale to by bylo v jiné rubrice, hihi

0/0
27.1.2011 12:33

misticjoe

jo, to je život...

a) se přikláním k variantě "milenec" - podnikám a nemusím zase každý den pryč a tak si všímám některých zvláštností okolo. Plození dětí se nějak rozmohlo, alespoň v domech kolem jsou cca 4 ženské, co vídám s miminama. A vzhledem k tomu, že zde bydlím už čtyři roky, tak vím, jak vypadají jejich partneři. Zvláštní pak bývá, když ti odjedou do práce a během půl hodiny, hodiny se na jejich parkovacím místě objeví úplně jiné auto, z kterého ovšem nevyleze kamarádka, co jde na kávičku, ale nějaký "kamarád", co po další půlhodině zase mizí. Abych nekřivdil, tak u dvou se toto neděje (případně jsem si nevšiml). Ovšem to máme 50% z inkriminovaných rodiček. Budeme optimisti a řekněme, že k té jedné opravdu jezdí pán jen na kávičku - proč to nedělá, když je doma manžel, to je otázkou :-)

b) hodně ženských dělá to, že zájem o sex prakticky jen hraje, případně má o něj jen minimální zájem. Jakmile je potomek na světě, potřeba pářit se ustupuje, neb princip plození byl napl

0/0
27.1.2011 11:22

misticjoe

Re: jo, to je život...

něn...

c) No woe vyzkoušej si mít na krku mrně 24  hodin a pak promluv, jestli máš chuť na něco jiného, než milostivou smrt :-) Ne každá žena zvládne starat se o dítě s nadhledem.

0/0
27.1.2011 11:24







Najdete na iDNES.cz