Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

PORADNA: Rodiče se nedokážou smířit s tím, že jsem lesba

Přihlášení se k homosexuální orientaci pořád ještě naráží na předsudky a leckdy se nenajde pochopení ani u nejbližších, na nichž nám záleží nejvíce. Naše poradna je určena především mužům, ale příběh své kamarádky, který nám poslal čtenář Honza, jsme nemohli odložit stranou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

opak

Marie

Milá Marie, tvůj problém je složitý a mohu říci že i přes dramatické situace které se snesli na mne při mém přiznání rodičům vše dobře dopadlo. Máš to zkomplikované tím náboženstvím nicméně já měl komplikaci zas jiného druhu. Pokud mohu radit možná by malinko pomohlo kdyby jsi rodičům nechala zkouknout film Prayers for Bobby který nalezneš na stránce uložto.cz je sice s titulky ale věř že kdybych si znovu přál aby mě rodiče pochopili pustil bych jim právě tento film. Najde se v tom každý a tvoje rodina obzvláště. Nedá se u toho neupustit slza a spousta lidí, i tvé rodiče ledacos z toho pochopí. Film a realita může být jiná ale věř až to zkoukneš uznáš sama že toto tvoji rodiče musí vidět ,věřím že si z toho vezmou to své a jejich náhled se odkloní od jejich předchozího aspoň o kousek.Vše chce čas, ale bude lépe. Přeji hodně moc štěstí,lásky a podpory jak od tvé přítelkyně tak ze strany rodičů. Mar

0/0
28.3.2011 18:52

Tomáš22

vykašlat se na ně a žít podle sebe...

Náboženství je nemoc, která lidem brání používat svůj vlastní rozum.

0/0
18.3.2011 11:09

Chytry.Levicak

Re: vykašlat se na ně a žít podle sebe...

ano moje řeč. Jako ono an jednu stranu není možná špatné něčemu věřit(v tom případě boha)člověka to duševně posílí v době,kdy se mu moc nedaří možná. Ale prostě náboženství se nikdy a nikde na světě neslučovalo s homosexualitou.Ale časem tomu bude třeba jinak. Duchovní už poznají,že homosexualita je neovlivnitelná a vrozená.

0/0
20.3.2011 20:19

;:palič

Re: vykašlat se na ně a žít podle sebe...

Máte v tom zmatek. Náboženství je životní filozofie. Nemoc je homosexualita.

0/0
21.3.2011 8:50

Miles

Právo na blbost

Nedokážu soudit, zda je článek psaný podle skutečnosti, zažil jsem však obdobné sotuace kolem sebe, jedná se tedy o běžný problém.

Jaké je řešení je asi evidentní - rodiče na základě předsudků vyvíjejí psychycký tlak na dceru, aby se chovala nepřirozeně. Tedy něco podobného, jako nošení nikábu nebo ženská obřízka. V této situaci se holt potomek musí postavit na vlastní nohy, a dát rodičům najevo, že s tímto jejich názorem (fanatickou interpretací víry nesouhlasí). Odstěhování se by mělo situaci pročistit, a třeba k sobě za pár let najdou cestu a naučí se respektovat.

Ad doporučení v článku: Je řečeno, že rodiče mají na svůj názor právo. Z čeho to právo vyplývá? V demokracii svoboda jednoho končí tam kde začíná svoboda druhého, a diskriminace podle náboženství (včetně jeho nepřítomnosti), sex. orientace či rasy je u nás nepřípustná (a v praktických případech trestná). Mým vzdáleným příbuzným zemřel malý syn proto, že byli vegani a on neměl dost živočišných živin na růst.

0/0
17.3.2011 10:46

AlBunda

Re: Právo na blbost

dobře napěchovaný krmelec:-P

0/0
22.3.2011 0:45

Solun1

Re: Právo na blbost

Souhlasím s vámi. Ale to na konci s veganstvím... Jste si na 100% jistý, že za smrt toho dítěte mohlo veganství? Je spousta rodičů, kteří vychovají děti, ač jsou vegani, nebo jen vegetariáni. Ti rodiče by to také mohli brát tak, že nechtějí podporovat ty příšerné věci, co se dějí na jatkách a během "chovu" dobytka (do čehož se ani já nehrnu). Jak to potom skloubit?

0/0
28.3.2011 18:28

.:palič

-

Nešlo by ty vymyšlený příběhy psát víc důvěryhodně?

0/0
16.3.2011 16:10

DavorSuker

Re: -

Neslo. Dementi, co maj na starost sekci xman, nejsou schopni napsat zajimavej clanek, natoz vymyslet nejakej dotaz. Vsechny sou slohove stejny, fakticky a bez emoci, to samy plati na "realne" reakce lidi, kteryma si tyhle novinarsky nemehla podporujou svoje tvrzeni v clanku ("Chlupate dlane se mi libi", prozradila nam osmadvacetileta Jitka). A uplne nejhorsi sou clanky o vztazich/sexu, tim brakem a naivitou se sem chodim bavit.

0/0
16.3.2011 21:12

Solun1

Re: -

Tak hlavně že se díváte na reklamy - protože o to jde :).

0/0
28.3.2011 18:29

mam.kvalitni.nazory.2

Re: -

A co je na tom k neuvereni???

0/0
17.3.2011 8:58

mam.kvalitni.nazory.2

Z vlastni zkusenosti bych

doporucoval: odstehovat se a nechat to v rukou "Boha". Za nekolik let je sance, ze rodice dospeji a zmeni se jejich postoj. Ja s rodici zazil neco podobneho a odstehovani a odlouceni na nekolik let zabralo a nas vztah je ted tak dobry jako nikdy drive.

0/0
17.3.2011 9:00

kolda39

No ani se jim nedivím

Já mám syna a představa, že do něj nějakej maník vsouvá penis je děsná. Prostě cítím, že už bych se k němu nemohl chovat jako k člověku, kterého si vážím. Klesl by u mne na tu nejnižší úroveň. Tečka.

0/0
16.3.2011 12:47

Petr1

Re: No ani se jim nedivím

No, já bych se spíš nedivil, kdyby se on jednou přestal chovat jako k člověku v Vám...

0/0
16.3.2011 13:54

anywherehome

Re: No ani se jim nedivím

jj, chápu tě, bo jsi primitiv a člověk z jeskyně ;-)

0/0
16.3.2011 15:00

tabasco

Re: No ani se jim nedivím

pokud si tohle představujete, nejste normální tečka

0/0
17.3.2011 8:56

veraliz

Re: No ani se jim nedivím

A není to jen jeho věc, kdo mu kam co strká? ;-D Podle mě to člověka nemění, stále chodí, mluví, myslí, spí, reaguje..jaký je důvod toho si ho nevážit? Lidi jsou plní předsudků. Je to jen jeho věc, lepší, než aby byl celý život nešťastný..nebo ten nešťastný život raději ukončil, než aby ze všech stran musel poslouchat, jak je nemožný a že se má změnit. Už jich taky několik takových bylo.

0/0
17.3.2011 17:50

Duke..Nukem

Re: No ani se jim nedivím

jsi ubozak...

0/0
17.3.2011 18:23

macrakantorhynchus hyrudynaceus

Re: No ani se jim nedivím

R^R^ Absolutní souhlas !!

0/0
18.3.2011 6:14

Petr1

Sebrat se a zdrhat!!

Měl jsem doma něco podobnýho (jen ne založenýho na mý sex. orientaci) a jakmile to dosáhne takovýhleho stavu, tak neexistuje jiná možnost než se sebrat a rychle se postavit na vlastní nohy. Někdy se vyplatí bejt sobeckej a myslet jen na sebe.

-

Hlady snad holka neumře, když má člověk dvě ruce, tak se o sebe vždycky nějak postará. U nás doma bylo po mym odchodu ještě asi tři roky totální dusno, než to naše přešlo. Prostě pochopili, že když se ke mně budou chovat takhle, tak už mě taky nemusej vídat vůbec. A od tý doby máme vztah v normálu.

0/0
16.3.2011 10:12

ravlin

Re: Sebrat se a zdrhat!!

Mno.. ja bych to tak horke nevidel.. spise se tu jedna o "modelovy" PR clanek :-) Ale jinak je fakt, ze jakmile zacne byt doma dusno.. balim kufry a mizim.. dospela je, tak neni co resit...

0/0
16.3.2011 11:48

mam.kvalitni.nazory.2

Re: Sebrat se a zdrhat!!

To je jedno zda tenhle konkretni clanek je modelovy nebo ne. Dulezite je, aby ctenari jako ty konecne pochopili, ze tenhle model je naprosto bezna a realna situace ze zivota, ktera se lidem v realnem zivote stava. ja chapu, ze lidi, kteri maji vse zarizeno od rodicu a maji to stesti, ze nikdy nezazili zadnej vaznejsi problem na to hledi jako na sci-fi, bohuzel to jsou lidi zabaleni do bubliny stesti a skorapky ochrany, ktera muze jednou prasknout.

0/0
17.3.2011 9:03

kremsa

Rodiče to považují za chorobu nebo za hřích?

V článku je uvedeno, že za obojí současně, ale to je přece nesmysl. Je-li něco choroba (tj. stav nezávislý na vůli), pak to nemůže být současně hřích (tj. zvolené zlo).

0/0
16.3.2011 7:16

mam.kvalitni.nazory.2

Re: Rodiče to považují za chorobu nebo za hřích?

to lidem, kteri odmitaji pochopit pricnip fungovani genu proste nevysvetlis.

0/0
17.3.2011 9:04







Najdete na iDNES.cz