Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

PORADNA: Čeká se mnou dítě a nutí mě do svatby

Přítelkyně neplánovaně otěhotněla. Dítě si chce nechat a ještě na mě ona i její rodina tlačí, abych si ji vzal. Já se ale ženit ještě nechci, píše čtenář Patrik.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kittanya

Pěkná mrcha

Vysadí si prášky a ještě se cítí dotčená...

0/0
14.5.2011 0:17

angelito

je to pomerne standardni kus debila,

Jakejch pobihaj po ceskejch luzich a hajich tuny. Na tu holcinu nesestoupil duch svaty - kdyz si nevezmes prezervativ, tak se potom nediv, kdyz se k nasledkum nedokazes postavit celem jako chlap, nesouloz. Holt sis zaspasoval, tak se ted o to decko, koukej postarat. Tomu se rika zodpovednost za vlastni jednani, bobecku.

0/0
8.5.2011 11:32

Agrippa

Re: je to pomerne standardni kus debila,

R^

0/0
8.5.2011 12:40

Agrippa

Tak tomuhle

se říká "postavit se k věci jako chlap" ;-D

0/0
8.5.2011 12:40

Agrippa

Re: Tak tomuhle

spatny vlakno

0/0
8.5.2011 12:42

Agrippa

Tomu

se říká "postavit se k věci jako chlap" ;-D

0/0
8.5.2011 12:42

Agrippa

Re: Tomu

jdete do ha*zlu s timhle spatnym razenim vlaken ovadi!;-O

0/0
8.5.2011 12:43

tabasco

Re: je to pomerne standardni kus debila,

na druhou stranu, rada pro něj: Je to poměrně standartní slepice, která tě podvedla. Když už jí ani nemůžeš věřit v tom, že bere antikoncepci a musíš se chránit před jejím nelogickým a velice sobeckým chováním, rychle utíkej.

0/0
9.5.2011 17:24

xampik

něco podobného jsem si prožil

Zdravím, něco podobného jsem zažil ve svých 19 letech. Nebudu se zde rozepisovat, ale určitě je to těžké pro oba partnery. Sám si to nedokáži představit (zatím jen studuji). Rada nad zlato je: Soulož s ní jen tehdy, pokud seš si na 100% jist, že i po "průseru" si schopen s ní žít ... hodně štěstí ;-)

0/0
8.5.2011 8:30

AlBunda

ona otěhotněla sama od sebe???

ne? asi ji musel oplodnit,měl se sám starat o antiko.

0/0
6.5.2011 22:11

Profesionalka

Re: ona otěhotněla sama od sebe???

Souhlasím! Nejhorší je, když chlap spoléhá  nato, že přítelkyně bere antikoncepci, ať se pak nedivý, když ho tak vypeče. Za blbost se platí :-P

0/0
7.5.2011 14:15

tabasco

Re: ona otěhotněla sama od sebe???

to je přesné. na ženský se nedá spolehnout, lžou a podvádí. to jste řekla přesně! ;-D když tu vidím ty příspěvky, tak řeknu své přítelkyni, že chci být u každého polknutí pilulky, ověřím si, kolik jich zbývá a souložit jen přes 2 kondomy (když se jeden protrhne) a samozřejmě ejakulovat mimo partnerku. ;-D

0/0
9.5.2011 17:26

Za pět minut dvanáct

Re: ona otěhotněla sama od sebe???

tak teda hodně radosti do života;-D

0/0
10.5.2011 22:31

LUCKA.KOBRA

nic jsem neudělal..

Ví ten člověk jak se dělají děti? Když je těhotná, tak jste nejspíš "něco" udělala, neposkrněné početí měla pouze Marie a žádné další se to nepodařilo.

Větší pravděpodobnost, než to, že selhala antikoncepce, je že ji sama vysadila. Ale zase na druhou stranu, pokud se necítíte na nést případné následky, neměl byste sex provozovat nebo si pořiďte kondom.

0/0
6.5.2011 12:11

bembinka

Schválně jsem si ještě nepřečetla žádný příspěvěk....

A jsem zvědavá kolik tu bude inteligentů, co holku okamžitě odsoudili. že prášky prostě vysadila a hotovo.... Tak a jdu číst....

0/0
6.5.2011 9:18

bembinka

Re: Schválně jsem si ještě nepřečetla žádný příspěvěk....

Hmmm, nemýlila jsem se..... Je vás tu jak psů....

0/0
6.5.2011 9:22

tabasco

Re: Schválně jsem si ještě nepřečetla žádný příspěvěk....

a všichni mají také pravdu. ona je podvodnice. na 90% to tak ženy dělají.

0/0
6.5.2011 15:20

Leinad

Re: Schválně jsem si ještě nepřečetla žádný příspěvěk....

Probíhá už soudní řízení s výrobcem antikoncepce? Vrátila už aspoň lékárna cenu "krabičky léků?"

0/0
6.5.2011 12:32

Profesionalka

Re: Schválně jsem si ještě nepřečetla žádný příspěvěk....

Neříkám, že antikoncepce nemůže selhat, ale mám zkušenost ze svého okolí, takže by mě to nepřekvapilo, kdyby to ta ženská neudělala. Některé ženské si naivně myslí, že když si s chlapem udělají dítě potaji, tak vyhrály, opak je pravdou.

0/0
7.5.2011 14:18

EU Man

A co chceš slyšet?

Nic není na 100ˇ%, ani HA, pokud to nebylo plánované selhání ze strany Tvé Mirky. Tak jako tak, užíval sis a teď se hold musíš poprat s následky. Já si myslím, že pro to dítě bude rozhodně nejlepší, když budete svoji. A pak... pokud bude to dítě zdravé a nepřijde se na nějaké závažné poškození, není potrat pro Mirčino zdraví to správné.

0/0
5.5.2011 17:16

Waya

Re: A co chceš slyšet?

Proc by mela byt svatba pro dite nejlepsi? To z nich stastnou rodinu neudela a pocitam,ze do 5ti let se rozvedou. On ji nijak zvlast nemiluje,zenit se nechce,tak bych ho urcite nenutila do chomoutu. Ja si spis myslim,ze to na nej normalne naraficila a ze HA brat prestala. Dopadne to tak,ze on bude na dite platit a ona zustane svobodna matka.Nezijeme prece v dobe,kdy svobodna matka mela nadosmrti cejch na cele,ze se spustila....

0/0
5.5.2011 18:44

LUCKA.KOBRA

Re: A co chceš slyšet?

pokud se nevzmou bude to dítě nějak postižené?? Aha, už to asi chápu. To prot, aby to dítě nebylo ochuzeno o rozvod rodičů. Kteří už před svatbou věděli, že spolu žít nechtějíR^

0/0
6.5.2011 12:13

komentator-1

no jo, časy užívání si jsou u konce tak jako tak

jestli chudák vidí užívání si v tom, že je pán svých peněz, tak s tím má utrum tak jako tak. Rozejdou se, bude řešit sólo bydlení, na dítě mu soud vyměří příslušně vysoké výživné a s ohledem na zaměstnání na úřadě to žádné vyskakování nebylo ani před dítětem.

Rozhodně si ovšem myslím, že někdo, kdo dvouletý vztah komentuje "nic extra", by se neměl ženit.

0/0
5.5.2011 12:30

Wabo

Jó, chlapče, budeš muset dospět

Jó, chlapče, když tvá spolunocležnice chtěla dítě a ty ani za nic, bzl to jasný signál, že se buď máš chránit sám, nebo jít jinam.  Člověk nese odpovědnost za své činy a zákonné omezení věku "na sex" existuje hlavně proto, aby všichni účastníci už rozuměli tomu, že sex je primárně nástroj k plození dětí a že se to může stát ... se všemi důsledky pro celý zbytek života.  Dítě má dva rodiče a nemůže za to, že jeden nebo oba z nich jsou sami ještě nezralé děti. Je čas dospět.

O to dítě se důstojnou formou postarat musíš. Stejně bys jednou strašně litoval, žes to neudělal.

0/0
5.5.2011 11:03

st.1

Re: Jó, chlapče, budeš muset dospět

R^

0/0
5.5.2011 11:15

luki

Re: Jó, chlapče, budeš muset dospět

R^

0/0
5.5.2011 12:27

bohatýr

Re: Jó, chlapče, budeš muset dospět

Kamaráde, teď je jediná rozumná rada . Ožeň se a starej se o svou ženu a svého potomka. Je taky Tvůj. Pokud jsi se ženit již dřív nemínil, měl napsat sem už tenkrát. Poradily bych Ti, co nemáš dělat.

0/0
6.5.2011 10:36

Leinad

Oba u toho byli

Alimenty by měl platit výrobce antikoncepce.

Chlap, rodič dítěte, se bude o dítě chvilku starat, ale jakmile se dítě nastoupí do školky, může zase přes den utrácet a přiměřeně si užívat. Svatba je formální přežitek, ale dítě je jejich.

0/0
5.5.2011 8:18

jita

Re: Oba u toho byli

Antikoncepce selhává, ale ne takle. Dva roky spolehlivě funguje a najednou selže. Kdepak slečna nachystala pastičku. Stačí, když občas zapomene vzít pilulku a antikoncepce nefunguje.

Ve skutečnosti jak žena začne chtít dítě, je to tak velká touha, že pro to udělá cokoli. I nevědomky. Takže pokud muž dítě nechce, nesmí se spolehnout na to, že žena bere nějaké pilulky. A také by měl počítat s tím, že se dřív nebo později rozejdou. Tohle je případ, kdy narazila kosa na kámen a mám z toho dojem, že ten kluk(to není ještě muž a asi nikdy nebude) tu ženu ani rád neměl. Jen si užíval a zatímco ona byla do něho po uši zamilovaná a věřila mu. Kdyby jí měl rád, dítě by po počátečním šoku přivítal. Takhle by pro tu ženu bylo lepší nevázat se na nedospělého kluka, bude s tím mít jen problémy.

0/0
5.5.2011 12:18

bembinka

Re: Oba u toho byli

To je kravina jako hrom.... A něco takovýho, že třeba antibiotika nebo jiný prášky antikoncepsi oslavují, to už neřešíte co? Jediná možnost je jenom ta, že holka to narafičila...

0/0
6.5.2011 9:22

LUCKA.KOBRA

Re: Oba u toho byli

ale je to taky možnost, ne? I když všichni víme, že třeba antibiotika prášky oslavují;-D Ale to si stačí přečíst příbalový leták, tam je to napsáno. Měli si ho oba přečíst a nemuseli se teď dohadovat. A ještě lépe, měl používat ochranu i on:-P

0/0
6.5.2011 12:17

Leinad

Re: Oba u toho byli

Pokud věděla, že ATB oslabují antikoncepci, a neřešila to, tak je to také narafičení. 

Pokud se to v příbalovém letáku nepsalo, jak vypadá soud?

0/0
6.5.2011 12:39

janpta

Dite=svatba je prezitek

Za 1) na diteti jste pracovali uz dva roky, jen k poceti doslo az ted ... A jsi sam dite jestli ti to nedoslo ... Za 2) Kdyz "dlouho" poslouchas jak dite moc chce, tak se nediv, ze to "uz" vyslo ... i pres prasky (dost pochybuju, ze je nevysadila) ... Pocitam, ze az ted ti dosla ta pradavna pravda, ze o poceti rozhoduje (kdyz vypustim prirodu a hormony) jen a jen zenska ... Za 3) Jestli si to zaridis tak, ze manzelce budes odvadet vyplatu ... holt jak si usteles tak si lehnes. Nemyslim si, ze tohle je podminka manzelstvi ...

Nepises jak se stavis k diteti? Takze to nebude nejvetsi problem a svatba? Holt bud se nechas ukejvat nebo vydrzis ... Chtela dite, to ma ... Zit spolu a vychovat ho muzete i bez svatby ne?

0/0
5.5.2011 7:57

Leinad

Re: Dite=svatba je prezitek

2) Důkaz?

3) Proč odvádět plat? Buď platí ona nebo výrobce antikoncepce. Dítěti je vhodné kupovat dárky, jezdit s ním na prázdniny,... ale jídlo a školu ať si platí viník.

0/0
5.5.2011 8:26

linda a jess.

Re: Dite=svatba je prezitek

..nebo můžete zahrnovat dítě dary a penězi...:-/ kam ten svět spěje:-/

0/0
5.5.2011 9:09

LUCKA.KOBRA

Re: Dite=svatba je prezitek

souhlas. On u toho činu byl, je proto spoluviník a měl by platit!!

0/0
6.5.2011 12:18

Leinad

Re: Dite=svatba je prezitek

Pravděpodobně ten chemik, který vymýšlí složení tablet, nebyl na místě. To ale neznamená, že svoji práci udělal správně a tím se ztrácí veškerá jeho odpovědnost. (tedy, podle zákonů asi ano, ale ne podle mého přesvědčení.)

0/0
6.5.2011 12:30

AmalkaVila

pako

Na to se nedá říct nic jinýho než že je totální pako. Tak primitivní reakci bych čekal kdyby mu bylo 14. Ale v tomhle věku? Když si chce jen užívat ať chodí do bordelu tam maj slečny většinou ochranu zmáknutou - je to v ceně. ;-D

Ale když si to dítě jednou udělal tak už ho neodpáře. Rv

0/0
5.5.2011 6:54

akazu

Z posledních reakcí paní psycholožky na podobné problémy

mám pocit, že zde by měl radit spíše muž...

0/0
4.5.2011 22:48

st.1

Re: Z posledních reakcí paní psycholožky na podobné problémy

a nebo dobrý psychiatr-psycholog

0/0
5.5.2011 8:28

st.1

Re: Z posledních reakcí paní psycholožky na podobné problémy

PS : a dnešním "chlapečkům" chybí vojna jak sůl !

0/0
5.5.2011 8:31

linda a jess.

Re: Z posledních reakcí paní psycholožky na podobné problémy

Souhlasím s vojnou  i s tím, že by se psycholožka měla střídat s psychologem..

0/0
5.5.2011 9:10

linda a jess.

antikoncepce selhala ?

Všem pochybovačům vzkazuji, že nic není stoprocentní. Muž, který je naštvaný na ženu, že tajně vysadila antikoncepci, je stejně naivní trotl jako muž, který tvrdí ženě, že se "nic nemůže stát".

A odskáče to vždy jen ta žena a dítě.:-P

0/0
5.5.2011 9:14

luki

Re: antikoncepce selhala ?

R^

0/0
5.5.2011 12:23

roedor

Re: antikoncepce selhala ?

R^R^R^

0/0
5.5.2011 16:03

Narhea

dva si dite udelali

Co takhle se proste smirit s tim, ze kdyz jsem dost stary na sex, jsem dost stary i na decko?

Nemusi si nutne holku brat, ale urcite by mel na dite financne prispivat a az se nebude muset kojit, mel by se o nej alespon o vikendech starat...... Jestli slecna umysle vysadila antikoncepci tak to od ni byl podraz , ale to decko za to nemuze a kazde dite ma DVA rodice...... at se jim to libi nebo ne.

0/0
4.5.2011 22:20

Nemiluju cenzora

Re: dva si dite udelali

jsem dost starý na sex, tzn. že jsem dost starý na dítě? No to snad ne..;-D Hranice sexuální zletilosti je v ČR 15 let, vážně si myslíte, že by měli mít děti "děti"...? On jasně vyjádřil, že dětii zatím nechce, což je velmi dospělé a ona jako malej fracek vysadila prášky, protože ONA je zase moc chce...Když je tak moc chce, tak ať se postará...

0/0
5.5.2011 6:45

impresario ze smyrny

Re: dva si dite udelali

Souhlasím s Vámi, ve 22 letech člověk fakt většinou není zralý  na výchovu dítěte. To slečna přehnala

0/0
5.5.2011 8:14

luki

Re: dva si dite udelali

Zajímavé, že sex mají dva, ale za dítě je odpovědná jen žena...hm. Kluk který dítě nechce a nechrání se, si nemá pak co stěžovat, asi opravdu nebyl dostatečně zralý.

0/0
5.5.2011 12:24

Lenka S.

Re: dva si dite udelali

Také mi připadá zajímavý fakt, že je mi 22, nechci dítě / a podle článku ani pořádný vztah /, ale chránit se sám nebudu - to radši holka ať si zobe hormony...a když se něco stane tak se rozhodnu, že to je všechno její chyba, já jsem nikde neselhal- zřejmě asi nejsem tak blbej abych  kvůli šprcce z toho sexu nic neměl - když každý ví že chránit se má ONA:-P Tento přístup "jsem příliš velký kaňour abych se obtěžoval kondomem tak šup šup na potrat" je docela děsný :-(

0/0
5.5.2011 13:04







Najdete na iDNES.cz