Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Přešlap: Být otcem je těžké. Zasloužíme si svůj svátek?

Na Den matek jsem dal kytici trojnásobné matce. Ona mi žádnou kytici (spíše bych místo pěti žlutých růží ocenil pětici zelených) nedá. Den Otců totiž není. Měl by být, ale právě proto být nemůže.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

tuffa

:)

tento clanek psal asi nejaky pan co mu maminka v detstvi hodne ublizila a on je ted chudacek zakomplexovanej :))) ale  co uz :) kazdy si honi svoje ego jinak ....

0/0
9.6.2011 14:05

krop

Ano, ale...

Ano, zaslouzime, ale mame moc prace s tim abychom dali sve rodine co potrebuje a s tim abychom vydelali dost penez, protoze rodicovska je spis pro smich, nez pro kupovani veci pro dite.

0/0
24.5.2011 7:31

Lev-_-z_-Rožmitálu

ne

žádnej svátek nechci svátky neslavím

je to taková radost na povel a navíc to dělá skoro každý to mě odrazuje

0/0
21.5.2011 21:51

Číňan

Den otců existuje !

Pan Komárek je s prominutím hlupák.

ANO, Den otců totiž existuje  - slaví se vždy třetí neděli v červnu od roku 1910 !!!

více  viz.:

http://www.chytrazena.cz/spolecnost/svatky/den-otcu-2010-slavte-se-svymi-taty-dedy-muzi-a-prateli-10028.html

nebo si zkuste Wikipedii.

0/0
20.5.2011 23:05

Chosé34

Re: Den otců existuje !

Souhlas taky jsem otec mám 4 letou holčičku a už mi i přály:) snad tentokrát taky nezapomenou -moc hezký je když děcko taťkovy vyrobí dárek R^

0/0
24.5.2011 15:35

odejana

Mně se to jako ženě (a mámě) moc líbí

Martin Komárek to sepsal hezky. Víc takových autorů ... jinak je to bída, novináři na idnes jsou fakticky amatéři.

0/0
20.5.2011 14:21

Buffalo007

Pěkný článek

Souhlasím s tímto článkem. Svátek mi muži máme, ale je to s ním jako s ostatními nedůležitý svátky, kdy ho nikdo neslaví.

S tím jaké bylo postavení dřív a nyní se dá pouze souhlasit. A trochu za to může i politika.

Když se ženská dřív zbláznila, tak prostě chlap řekl a bylo to. Víceméně žádný problém. Dneska to ženská dotáhne k soudu a jsou z toho všichni akorát tak nešťastní.

0/0
20.5.2011 7:37

kúča

Vážně dobrý článek

Dobrý a odvážný článek. To, co říká, je naprostá pravda, ale říct něco takového v dnešní době, je opravdové tabu.

0/0
20.5.2011 1:34

honza76

spravnej tata

ten clanek nechapu jako postesk nad nejakym svatkem, myslim ze si na to ani moc neportpime. Nejaky svatky jsou nam tak nejak sumak, kytku si nechte. Spis me zaujala myslenka jak muze byt obtizne otce jako clena  rodiny vubec definovat. Tata totiz neni strojem na vydelavani penez, ani velkej sef co bere statisice ovsem je stale doma. Nemel by byt ani dalsim ditetem o ktereho je potreba se starat a ani sranda kasparkem ktereho nikdo doma nebere vazne. Ocekavani definovana v zenskych casopisech a realita se nekdy lisi. Proto muze byt nekdy tezke byt tatou. Spravny tata je asi ten kdo opravdu spolupracuje pri vychove svych deti...

0/0
19.5.2011 23:51

jouzi

Re: spravnej tata

Správný táta je ten, co s dětma kope do míče, jezdí na kole, leze po stromech, chodí na houby a vyvádí takové ty lumpárny, ze kterých se děti vrací se umazané až za ušima. Správný táta umí pofoukat bolístku, poradit s tím, na co máma nestačí, a kuje pikle, jak nepozorovaně ukrást pekáč s čerstvými buchtami. Správný táta dá mámě pocit, že se o něj může opřít, když si z ní život střílí a jistotu, že když jí za 10 minut porazí kamion, že se o děti postará a že je dobře vychová. 

 

Aby mohl být správný táta správným tátou, musí mít taky tu správnou mámu, to dá rozum, ne? ;-)

0/0
20.5.2011 1:09

profesoralbertprazak

Re: spravnej tata

hej................tak tohle je fakt husty.................moc se mi to libi

0/0
20.5.2011 7:30

Chosé34

Re: spravnej tata

Teda to samý - hustý hustý!! R^!!;-)

0/0
24.5.2011 15:38

Subo

...

Vtipna diskuze :-)

Komarek palec nahoru... :-)

0/0
19.5.2011 21:12

jezule_bambule

Tatínkové svůj svátek mají

Tatínkové svůj svátek mají a kdo ho chce slavit, tak jej slaví. Tenhle svátek u nás ale není nijak rozšířený (vím o něm zhruba 3 roky), tak se asi tolik neslaví, jako zprofanovaný den matek.

Úplně bych se vyhla debatě, kdo si svátek "zaslouží" víc - to mi přijde úplně ujeté 8-o

0/0
19.5.2011 19:01

www.stridavka.cz

Naprostý souhlas

Zejména pokud autor hovoří o feministické společnosti. Socialismus se zdiskreditoval, tak plíživě nastoupila jeho jiná forma - feminismus. A pozor - feminismus už dávno není o rovných právech...

0/0
19.5.2011 18:45

netykavka

no nevim nevim...

...jestli je byt matkou opravdu tak jednoduche a samozrejme... zda se mi, ze mnozici se pocty problemovych deti a adolescentu tomu moc neodpovidaj...

0/0
19.5.2011 17:14

bembinka

Re: no nevim nevim...

To se obávám, že dáno způsobem výchovy... Je pravda, že dnešní doba není jednoduchá, na druhou stranu je spoust výrobků, které nám to tady trochu ulehčují....

Rozhodně netvrdím, že je výchova dětí jednoduchá - to rozhodně není!

Ale přístup k výchově se rapidně změnil a proto je to tu samý spratek domácí.

0/0
19.5.2011 18:09

Quazi

tichá aliance

Já víceméně se vším, co je tu napsáno, souhlasím. A to se prosím považuji za feministku. Hlubokou pravdu (hlubokou proto, že zasutou a očím nezjevenou) spatřuji především ve tvrzení: "...pro matku je nejsnazší věc na světě uzavřít s dětmi spolčení proti němu (otci)"

Dvili byste se, kolik znám rodin, v nichž matka uzavřela tichou alianci s dětmi proti otci, z něhož se stal postupně ignorovaný a zesměšňovaný chudák, který si může akorát někde v koutku do zdi stěžovat. Manželka přitom pořád tvrdí, jaký se z toho jejího časem stal blbec a že by jí samotné s dětmi bylo líp. Kolikrát to pak skutečně dotáhne do vítězného konce (rozvodu).

Ač jsem feministka, toto bych svému muži nikdy neudělala a přijde mi to vysloveně odporné.

0/0
19.5.2011 17:08

bembinka

Pardon, ale tento článek musel napsat nějakej hňup!

Autor článku je asi trošku zamindrákovanej.... Zajímalo by mě jestli má vůbec děti a aspoň stálou partnerku (pochybuju, že je ženatej).

Pánové nemyslím si, že mateřství je veget a stejně tak si nemyslím, že je to s postavení mužů v rodině tak špatný.

Já třeba některé názory feministek podporuju, stejně tak, jsem ale zastáncem toho, že hlavou rodiny má být chlap.

Pane redaktore - najděte si hodnou holku, která se o Vás bude starat a mít Vás ráda. Party girl je jen na okrasu...

0/0
19.5.2011 17:01

Voršila

Re: Pardon, ale tento článek musel napsat nějakej hňup!

Nehledě na to, že den otců existuje už mnoho let. Nevím, odkud přišel do Evropy, ale za oceánem se slaví 3. neděli v červnu. Tak hlavu vzhůru. Než si začnu stěžovat, je dobré zjistit o věci více informací 8-o

0/0
19.5.2011 17:24

Maxx12 III.

Re: Pardon, ale tento článek musel napsat nějakej hňup!

on si nestěžuje, chce to jen chápat psaný text...svátek existuje, ale ne jako oficiální v ČR, když už chcete být za chytráky. Tady je to jak kafemlejnci někteří, přitom stačí zapojit hlavu, nebo si přečíst diskuzi níže...

0/0
19.5.2011 17:42

lekaj

otcove to maji jednoduche

Sam jsem otec a podle mne ac je to obcas  narocne (mame 2+1 na ceste deti),  tak preci jen chlap vypadne do prace, obcas s kamaradama na pivo nebo podobne. Takze nemusi byt cely den/noc s detma.

Navic je u deti tatinek oblibeny automaticky, protoze ho nevidi tak casto. Takze nemyslim si ze byt otcem je tezke - na tom nic opravdu zasadne narocneho z vlastni zkusenosti nevidim (aspon v relativnim srovnani s matkou).

Samozrejme jsem rad, ze nemam feministickou slepici doma - to bych asi neprezil - proto  jsem stastny a spokojeny a jsem rad ze mame moznost volby mezi feminismem/nefeminismem..... Proste jak muzi, tak zeny jsou ruzni a vyhovuji si ruzne povahy.

0/0
19.5.2011 15:37

zeto

Re: otcove to maji jednoduche

Ano, být špatným a věčně zaneprázdněným otcem opravdu není těžké.

0/0
19.5.2011 22:21

lekaj

Re: otcove to maji jednoduche

Nevim z ceho sis to vydedukoval, ale neni to pravda. Je lehke byt otcem i pokud clovek je s detmi a neni zaneprazdnen. Rozhodne je to lehci nez byt matkou na materske. To je tak vse co jsem k tomu chtel napsat.

PS: Pracuji 8h denne, plat kolem 50k mesicne cisteho bez manazerskych povinnosti a starosti. Cili mam idealni nestresove zamestnani , ktere je navic slusne zaplacene. Patrim k tem stastnejsim otcum, kteri maji na deti cas a nejsou stresovani, nejezdi na sluzebni cesty a nechodi domu v 8 vecer.

0/0
20.5.2011 15:44

Chosé34

Re: otcove to maji jednoduche

Kamaráde já ti chci dělat kolegu !! já mám 3 práce:) všechny zahodim!!!!!!

0/0
24.5.2011 15:45

Artep79

Den otců

Den otců se slaví každou třetí neděli v červnu. A já ho s dcerkou tedy dodržuji. Článek mě pobavil, ale je v něm pravda. Tátové to mají v dnešní konkurenci "supermatek" dost těžké.

0/0
19.5.2011 15:30

Voršila

Re: Den otců

jjj

0/0
19.5.2011 17:25

vydra mořská

Pěkně napsané.

0/0
19.5.2011 14:57

Li Tin O Wevidle

Nadsázka

Fascinují mě reakce mnohých místních. Zkuste se podívat, kdo je autorem článku a jak se jmenuje rubrika - "Přešlap"! Toto je styl Martina Komárka, provokativní, ale když si článek přečtete s patřičným odstupem a nadhledem, většinou mu dáte zapravdu a ještě se pobavíte. M.K. má u mě opět R^

0/0
19.5.2011 14:48

f.b.

Ubohost sama..článek psanej někým hodně omezeným..

Být otcem je skvělé.. R^ chce si to jen patřičně užívat. A ti, kteří se cítí hrozně vyčerpání jsou většinou pupkatí "vládci tvorstva", kteří nosí domů pár šupů a čekají, že vyvalí břicho a manželka jim přinese navařený klobásy. Sorry, ale být rodičem je nádhera, se správným přístupem k věci.. chce se mi z článku blejt, jestli to psal nějakej muž, tak by se měl polejt studenou vodou. Navíc nikdo ho nenutil mít děti, penis vsunoval do pochvy sám, dobrovolně a vsadím se že s radostí.. a bejt otcem je prostě zodpovědnost, nikdo se z toho už nezblázní, že chlap přebaluje, stará se atd..je to normální běžná součást,.. a troufám si tvrdit, že čím víc se muž stará a zapojuje, tím větší radost z toho dítěte i potom má... Nechat všechno na ženský a řechtat se v hospodě u piva s pokleslou pěnou zvládne každej primitiv.. Ale pak ať se nediví, že je na něj i tak nahlíženo..

0/0
19.5.2011 14:42

tabasco

Re: Ubohost sama..článek psanej někým hodně omezeným..

Opravdu se musím divit, jak Vás může takový článek naštvat. Jste plná nenávisti a předsudků, které jsou Vám do hlavy vštěpovány feministkama, které nenávidí muže a asi to naučily i Vás. Pravá žena nefňuká nad nespravedlností ale bojuje s ní.

0/0
19.5.2011 14:47

f.b.

Re: Ubohost sama..článek psanej někým hodně omezeným..

1) sem chlap

2) sem spokojen otec

3) ženy plně podporuju

4) postavení v rodině má chlap takový, jaký si ho udělá.. a to fakt není řevem a brunátným obličejem, to na ženský už dávno neplatí.. autoritu si chlap zjedná právě tím, že se stará o dítě a nečeká za to ovace, ale bere to jako běžnou součást svého života ;-);-);-)

0/0
19.5.2011 18:45

yvoko

Re: Ubohost sama..článek psanej někým hodně omezeným..

R^

0/0
20.5.2011 11:49

yvoko

:)

Ta část, kde se píše, že ty (potvory) ženský si dneska dokonce dovolí chodit vydělávat, mě rozesmála. Myslím, že to nedělají z nějakého rozmaru (práce doma mají stále stejně). Spíš jde o nutnost, neboť ta hlava rodiny, co podle článku nezaslouženě ztrácí své postavení, už taky není, co bývala, a rodinu fin.nezajistí...

0/0
20.5.2011 11:55

Renata Křemenáková

Re: Ubohost sama..článek psanej někým hodně omezeným..

Tento příspěvěk napsal dospělý, rozumný muž, který nemá problém sám se sebou, ani postavením v rodině. Autor článku by se po tomto příspěvku mohl sám nad sebou zamyslet.

0/0
27.5.2011 11:15

Guldur

všichni proti všem

Rudí proti hnědým, černí proti bílým, ženy pro mužům, ods proti čssd levice proti pravici, zkrátka všichni proti všem. Hlavně stupňujte vzájemnou nenávist a pohrdání. Muž a žena jsou pouze jedna strana téže mince, partneři, spojenci a hlavně přátelé. Tak se, drazí diskutující, prosím nenechte rozeštvat jeden proti druhému a budete mít o 70% problémů míň.

Míru zdar

0/0
19.5.2011 14:08

Renatus Karmín

Čím víc

svátků, tím větší tržby obchodníků s čímkoliv. Ekonomiku a spotřební chování je prostě potřeba rozhýbat za každou cenu. Jiný důvod existence podobných svátků mě nenapadá.

0/0
19.5.2011 13:58

aji

Myslím, že nějaký den otců je,

ale u nás se neslaví, mám pocit, že je někdy v červnu - červenci - a nemyslím tím den dětí! Určitě si otcové svůj den zaslouží a hlavně tací, kteří si pravidelně s dětmi hrají, věnují se jim a vychovávají je.

0/0
19.5.2011 13:54

Renata Křemenáková

Ubohé

Pochopím, že se autor článku zamýšlí nad tím, zda by měl existovat den otců. Otec je pro pevně fungující rodinu stejně důležitý jako matka.

Je ale vrcholně nevhodný a trapný důvod, který autor uvádí. Ženy nemají automatickou lásku, je těžké být dobrou matkou, která si zaslouží obdiv svých dětí. To říkám z pohledu dcery. Otec přijde domů z práce a děti se na něj těší, nemusí se cítit méněcenný. Když je žena na mateřské, otec živí rodinu a je to tak v pořádku. Žena obstarává domácnost, což je i z pohledu práva stejně záslužná činnost. Nevidím důvod autorovi křivdy. A způsob, jakým komentuje porod a péči matky je skutečně trapný.

V podstatě asi nemá cenu velká kritika či snad vyvracet autorovi jeho pohled na věc. On ho totiž nemá. Je to jen snůžka hloupých keců, které každý druhý frajírek. Jsem ráda, že na světě existují muži, kteří by tuto hloupost nevypustili z úst. Naopak, svých žen si váží a nemají důvod soupeřit o přízeň dětí. Děti je milují proto, jací jsou.

0/0
19.5.2011 13:43

Maxx12 III.

Re: Ubohé

;-D;-D;-D "ámen", vítejte v klubu

0/0
19.5.2011 13:44

tabasco

Re: Ubohé

mě zase štve to umělé povyšování ženy nad muže. je to klasická feministická propaganda. žana je chudáček, protože rodí, stará se o domácnost. to jsou hrozná klišé. přestaňte fňukat.

0/0
19.5.2011 14:12

afroafro

Re: Ubohé

Za muže uznávám, že je ten článek tendenčně psaný a že je zde použita nadsázka. Ale pokud se podíváte na různé feministické články a zkusíte být objektivní zjistíte, že takto uboze jsou psané všechny. A protože tyto feministické (nebo moderněji genderové) články mají často dopad i na zákony ČR a EU a že jsou různá práva mužům upírána a oni sami démonizováni jako nechutné bestie, tak přestože nemám zrovna v lásce tento styl psaní říkám: KONEČNĚ, protože jednání feministek si říká o reakci už hezky dlouho.

PS: Taky bych někdy mohl napsat nějakou provokaci... :-)

0/0
19.5.2011 15:23

Renata Křemenáková

Re: Ubohé

Já nereaguji na jiný článek, ale na tento.

Navíc, stejně trapné je hovořit v souvislosti s tímto článkem o feministkách. Navíc bych ráda viděla jeden zákon, který vznikl na popud feministek a je v rozporu s potřebami mužů.

0/0
27.5.2011 11:13

Pepinie

Klidně

bych chlapům udělala jejich den...ale k nim bych mu přibalila devítiměsíční nošení, následný porod a dlouhodobou péči o malého vetřelce...taky bych jim k tomu přibalila tu automatiku - ženská (poté tedy chlap) = vaření = uklízení = starání o všechny...užívejte chlapi...

0/0
19.5.2011 13:16

kata-skubanek

Re: Klidně

myslim, ze muzi zase nesou jine brime.., souziti se zenou je dle meho leckdy narocnejsi, nez tehotenstvi, ci samotny porod (coz jsou vsechno casove omezene useky)... a to, ze chlap zenske doma s nicim dalsim nepomuze.., tak pokud to zena takhle prijala na zacatku.., je jenom jeji volba. ;-)

0/0
19.5.2011 13:22

Pepinie

Re: Klidně

kdežto soužití s chlapem je procházka růžovou zahradou...jaképak speciální břímě nesou?

0/0
19.5.2011 13:24

Maxx12 III.

Re: Klidně

to dotyčná nikde neřekla, že je to procházka růžovkou...zdáte se být až příliš zapšklá, abyste byla ochotna akceptovat vůbec jinou možnost, než jakou máte doma (což je pravděpodobně to, co vás ve vašich negativních komentářích ovlivňuje).

0/0
19.5.2011 13:29

Pepinie

Re: Klidně

a víte, že ty komentáře v sobě neobsahují ani stopu negativity? maximálně se v nich odráží má momentální nechuť jít luxovat a celková nechuť k malým vetřelcům...proti chlapům tam není ani slovo...

0/0
19.5.2011 13:34

Maxx12 III.

Re: Klidně

ženská se stará o vše, chlap o nic...opravdu pozitivní příspěvky :-)

0/0
19.5.2011 13:40

Pepinie

Re: Klidně

kde je, že se žena stará o vše?

0/0
19.5.2011 13:41







Najdete na iDNES.cz