Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Poradna: Milenka, nebo manželka? Nemůžu se rozhodnout

Mám relativně spokojené manželství, ale potkal jsem někoho jiného. Rozhoduji se, jestli opustit manželku a dát přednost milence, nebo zůstat. Zajímá mě váš názor, píše čtenář Jirka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Empressxy

byla jsem milenka

Zareaguji z pozice bývalé milenky. Oba jsme žili v manželství se 2 dětmi. Potkali jsme se a okamžitě zamilovali. 1,5 roku jsme se několikrát měsíčně scházeli. Především sex, někdy kino, večeře, koncert, přespání přes noc. Nikdy jsme si nic neslibovali a o partnerech jsme se vůbec nebavili. Stačilo nám to. Ani jeden nechtěl víc. Pak jeho manželka našla mou sms, byť ji nehledala. Prostě omyl. Když on vztah se mnou skončil a vybral si manželku/rodinu, došlo mi, jak moc jsem ho vlastně milovala. On mi to neulehčoval. Chtěl dodržet slib, co dal doma, ale psal mi sem tam zprávy, že mu strašně chybím, myslí na mě a miluje mě víc,než tušil. Pro mě to bylo peklo. I jsem mu navrhla, že budeme spolu. On se ale prostě rozhodl,že mi dva jsme minulost a jen se s tím potřeboval zžít. O manželce nikdy neřekl špatné slovo, věřím, že ji má rád. Řekl jí, že já jsem náhodný románek, který trvá velmi krátce a že nic neznamenám. Zachránil rodinu. A mě bolí srdce a duše doteď. Jestli on je teď šťastný nevím.

0/0
5.7.2011 20:25

3dukaty

Re: byla jsem milenka

To je moc pěkně napsaný, fakt, máme to s mojí milenkou nachlup stejný a já se jen každý den modlím a doufám, aby to neskončilo tak jak píšeš. Snažili jsme se s tím ze začátku chvilku bojovat a sami sebe přesvědčit že je to nemorální, nerozumné a bla bla bla...  ale jak to prostě v srdci cvakne, tak jde veškerý rozum a zásady a sliby stranou. Aspoň já to teda nedokážu ubrzdit a hlavně vůbec ale VŮBEC nechci! Paradoxně...  vždycky když jsme spolu a užijeme se tak maximálně, jak jen to situace dovolí, tak mi připadá, že se to potom i doma tak nějak dá všecho líp zvládnout. Je to na palici tohleto všechno pochopit a popsat....  to snad ani nejde.

0/0
14.7.2011 1:01

krultheking

ja bych si nechal obe

vzhledem k tomu, ze si vzajemne nekonkuruji - akorat je treba zvladnout jim to obema vysvetlit tak, aby byly taky spokojene

0/0
30.6.2011 15:31

piErcE

test10

test10

0/0
29.6.2011 14:01

piErcE

test9

test9

0/0
29.6.2011 12:59

piErcE

asdfasdf

asdfasdf

0/0
29.6.2011 12:52

piErcE

test5

test5

0/0
29.6.2011 12:50

piErcE

test4

test4

0/0
29.6.2011 12:50

David___Rocekefeller

Až se jednoho dne probudíš,

a zjistíš, že ti je 60, tak si uvědomíš, že ti celej život tak nějak utekl mezi prstama a ty jsi za posledních 35 let vlastně nic nezažil, protože si dělal každej den to samý. Celej dlouhej čas s tou samou sestrou, pardon maželkou, ty samý výlety, ty samý aktivity, ta samá práce.... Proto si užívej, dokud máš ještě čas, protože jednoho dne to všechno skončí a pochybuju, že dostaneš nějakou druhou šanci....

0/0
29.6.2011 11:26

piErcE

test2

test4

0/0
29.6.2011 10:57

piErcE

test2

test2

0/0
29.6.2011 10:55

piErcE

test

test

0/0
29.6.2011 10:54

aaa009

;)

Nikdy neopouštěj toho, koho miluješ, pro někoho, kdo se ti líbí, protože ten tě pak opustí kvůli někomu, koho miluje.

0/0
28.6.2011 19:22

novmi

:) co na to rict

lol ... souhlasim s ivko12 a jeho commentem "po roce bude vse jinak" ...

Je to jen zamilovanost. a jde o to, ze ona vas/te vidi jako pana "uzasneho" a to chlapum obecne dobre hoji ego ... to doma nemaj, obzvlast po 18 letech.

No nejlepsi je si to jeste uzit, ale RYCHLE se nejak sebrat a rozhodnout se - asi se rozhodnes stejne sam, ale ja bych zacouval zpet k zene, pokud te pritahuje a prekvapil bych ji - prdnout deti babicce a dedovi na hlidani nebo poslat na tabor, penize, co bys vyhodil za par dnu se slecnou vem a vyrazte na blind nekam na kratkou dovolenou - vem zenu, nic nevysvetluj a na nejakou dobu - klidne i 3 dny proste vyjedte nekam k mori nebo do hor a tam uvidis. uzijte si sami sebe, vnimejte se ... mne to HODNE pomohlo s zenou. Je to o tom uteku od povinnosti a deti - stejne to resis s tou kraskou, co rada experimentuje. Nemas s ni zadne starosti a jen si uzivas - zkuste to udelat podobne se zenou na chvili.

0/0
27.6.2011 16:01

ivko12

...po roce bude vše jinak...

Do roka se změní vztah i láska k nějaké slečně. Vzlaště pokud je to nevybouřená husička. Manželka je v tvém případě jistota. Rozhodni se rychle, protože do toho roku přijdeš o obě.

0/0
26.6.2011 8:50

truthspeaker

ekonomika manželství

Může to znít krutě, ale manželství je pro ekonomicky aktivního muže ze střední třídy prostě totální nesmysl. Se společným jměním manželů korunovaný. Mě například by vyšla manželka za 4 roky dozadu na 3.800.000.  Tato částka zahrnuje její teoretický ideální 50% podíl na movitém a nemovitem majetku, přestože by její mzda (uvažuji státem uváděnou průměrnou mzdu za rok 2010, na kterou ale 8/10 populace nedosáhne) dosahoval 1/7 mé.

Náklady na přítelkyni/milenku, např. atraktivní mladou vysokoškolačku, jsou zlomkem této částky a stěží dosáhnou 1/4 nákladů na manželku.

Pokud by šlo pouze o sex, náklady na prostitutku nebo náhodnou známost stěží přesáhnou 1/2 nákladů na milenku a 1/8 nákladů na manželku.

Zastánci manželek mě teď začnou vysvělovat něco o uklízení, vaření atd., ale to lze za směšné peníze outsourcovat u kohokoliv. Stejně tak výchovu dětí - bez problému je udělám kterékoliv a budu na ně rád platit a podílet se na výchově, když se o ně bude primárně starat.

Sobecké? Ralistické...

0/0
25.6.2011 16:08

Chosé34

Re: ekonomika manželství

Plně souhlasím ale mám ještě jiný nápad jako jsem to udělal já-seznámil jsem je a teď žijeme ve třech a je to bomba!:)

0/0
25.6.2011 16:16

makacek

Re: ekonomika manželství

To zní velice zajímavě. Nemohl byste blíže popsat jak to funguje v chodu domácnosti? Běžné starosti - úklid, vaření, péče o případně děti a samozřejmě intimní život?

0/0
25.6.2011 16:51

Chosé34

Re: ekonomika manželství

sice opožděně ale přece- tak nejprve čísla- tři platy v rodině-nemusím říkat co to je pak tři lidi se dělí o domácí práce. když někdo nemůže je třeba nemocnej nebo tak jsou tam ještě dva dospělý který to zvládnou .Je jedno jak je komu libo jestli dva muži nebo dvě ženy a muž jak to máme my. A dítě tý co není biologická mamka říká teto. Jinak intimní život rozvádět nemusím ne (prostě úžasný). Dvě ženský jsou taky proto , že když si chtěl holky jít nakoupit nebo jen tak se jít bavit tak je to pro holky lepší . teda oni říkají a někdy jsem rád že se mají s kým bavit když chci mít chvíly pro sebe. Takhle jsme žily 2 roky a pak se ta co s námi žila rozhodla žechce vlastní rodinu... divný je že má teď něco obdobného co bylo s námi. oni jsou ale 4 to už by na mě bylo moc..-proto hledáme zase neb se nám to hodně líbilo a určitě do toho zase chceme jítV

0/0
23.7.2011 15:59

truthspeaker

Re: ekonomika manželství

Ano prosím, můžete o tomto modelu napsat více? Z ekonomického hlediska mě to moc výhodné nepřipadá, ale chápu, že to může mít jiné přínosy.

0/0
26.6.2011 10:04

Inkvizitor Johny

Re: ekonomika manželství

Mnojo...Taky mě to...R^

0/0
25.6.2011 21:59

Hroznej puberťák

Re: ekonomika manželství

No jo, tak to holt bývá, když si pracháč vezme husičku, protože nad ní potřebuje mít velkou převahu. Kdo si vezme takovou, co je na stejné úrovni, takové bláboly řešit nemusí.

0/0
25.6.2011 22:05

truthspeaker

Re: ekonomika manželství

Inteligence s tím nemá co dělat. Pro kategorii manželka a milenka (u které nejde jen o sex, ale to už sem popisoval výše) je adekvátní inteligence zapotřebí, pro kategorii prostitutka je to fak jedno.

Jestli si ovšem myslíte, že inteligence je zárukou že výchova dětí, pečování o domácnost, sex i všechno ostatní bude bezvadné, tak to vás nejspíš čeká velké překvapení. Můžete si na to vsadit a možná to vyjde, nebo taky ne a vaše inteligentní žena vám po druhém dítěti dá možná jednou za měsíc. Nebo to můžete mít víc pod kontrolou. Vyberte si.

0/0
26.6.2011 10:18

iVčera.iDnes.iZítra

Re: ekonomika manželství

Ono existuje taky něco jako emoční inteligence. Ta Vám zřejmě chybí, protože jinak byste musel chápat - čímž nezpochybňuju Vaši inteligenci - že dlouhodobé partnerství je krom té finanční taky časová a citová "investice". Je spousta věcí na světě, které se z přísně finančního hlediska jistě nevyplatí

0/0
26.6.2011 10:31

truthspeaker

Re: ekonomika manželství

Pojem emoční intelignce používáte zcela chybně. Domnívám se, že já sem přesně příkladem vysoké emoční inteligence, tedy schopnosti držet city pod kontrolou a sladit je s rozumovým přístupem.

Časová investice je pro mě ekvivalentem té finanční, protože mám přesně představu o tom, kolik stojí můj čas a sanžím se ho podle toho řídit.

Co je citová investice fakt netuším. Jestli tím myslíte směřování citů na partnerku, nechápu jaký je rozdíl mezi city projevovanými manželce (tedy subjektu se specifickým právním postavením) a přítelkyni. To se přece ekonomiky manželství nijak nedotýká.

0/0
26.6.2011 11:53

iVčera.iDnes.iZítra

Re: ekonomika manželství

V tom případě si každý z nás představuje pod pojmem "emoční inteligence" něco trošku jiného (já si představuju hlavně schopnost empatie, komunikace, spolupráce, ochotu nabídnout druhému pomoc, i když může být ta pomoc spojena s ústupky vůči vlastnímu pohodlí apod.) a podle Vaší definice tohoto pojmu jsou mně jasnější i Vaše názory na finanční náročnost manželky versus milenky a na hodnocení výchovy dětí z hlediska přísně finančního: "bez problému je udělám kterékoliv a budu na ně rád platit a podílet se na výchově, když se o ně bude primárně starat". Podle Vašich výroků bych Vás ohodnotila spíš jako sobce než osobu s vysokou emoční inteligencí - ale neberte to prosím jako urážku, můžu se mýlit

0/0
26.6.2011 15:59

truthspeaker

Re: ekonomika manželství

To si ovšem představujete špatně, to nemá s emoční inteligencí nic společného. Stejně tak empatie, vzájemná spolupráce a opora nemá nic společného s ekonomikou manželství, tak jak sem ji popisoval. Prostě si myslím, že je rozumné si předem promyslet, jestli to co od vztahu očekáváte, nejlépe naplňuje (a bude naplňovat i v budoucnu!) manželství. A jestli není možné stejných cílů dosáhnout výhodněji. Mám trochu dojem, že označením sobec dáváte najevo, že s takovouto svobodnou volbou nesouhlasíte.

A na závěr - nejsem si jistý ani tím, že si rozumíme ve významu slova "sobec". Člověka, který by prosazoval svoje zájmy, byste označila za sobce??? Není sobec náhodou ten, který prosazuje svoje zájmy NA ÚKOR DRUHÉHO? Naznačil sem snad někdy něco takového? Vnímáte variantu nevstupovat do manželství nebo z manželství vystoupit jako útok na oprávněné zájmy druhé poloviny? :-)

0/0
26.6.2011 16:59

iVčera.iDnes.iZítra

Re: ekonomika manželství

O emoční inteligenci jsem psala jen to, co jsem si pamatovala ze školy. Tak abych se snad nepletla, tak jsem si našla definici (http://cs.wikipedia.org/wiki/Emo%C4%8Dn%C3%AD_kvocient) a myslím, že jsem se té definici přiblížila víc já než Vy. Ale to je jedno. Mě jenom mírně překvapilo, jak jste měl přesně spočítáno, na kolik by Vás vyšla manželka a na kolik milenka - samozřejmě respektuju Vaše rozhodnutí neplýtvat penězi na manželku. Mě naopak těší, že když si přivydělám k běžnému příjmu (překládáním z AJ, aby nedošlo k nedorozumění :-)), tak mě těší utratit ty peníze s manželem a dětmi například tím, že vyrazíme společně někam na toulky. Nenapadlo by mě, že v tu chvíli by mě milenec vyšel levněji...

Souhlasím, že je rozumné předem promyslet, co od vztahu očekáváte, s tím souhlasím bezezbytku, jinak člověka může potkat spousta zbytečných nedorozumění

0/0
26.6.2011 18:46

truthspeaker

Re: ekonomika manželství

Váš pohled na věc respektuji. Stále mě ale překvapuje, jak lidé nejsou schopni odděleně vnímat lásku a ekonomickou část partnerství.

Článek na wikipedii mě přijde zmatečný, protože až do konce druhého odstavce volně zamněňuje pojmy sociální inteligence a emoční kvocient.

0/0
26.6.2011 19:51

iVčera.iDnes.iZítra

Re: ekonomika manželství

Já bych to shrnula asi tak: do manželství jsem šla kvůli dětem, prostě jsem chtěla, abychom tvořili jakýsi celek i po právní stránce (což je pro mě z hlediska dětí důležité) a abychom měli všichni stejné příjmení. Prostě si nemyslím, že by manželství bylo jen cár papíru. Ale chápu, že tohle může mít každý nastavené jinak

0/0
27.6.2011 8:10

Hroznej puberťák

Re: ekonomika manželství

Nahoře blábolit o obrovském rozdílu ve výdělku a teď najednou začít matlat o inteligenci, to je ovšem zajímavý obrat. Ale koukám, že toho slabošského pracháče potřebujícího mít ušláplou husičku a absolutní převahu nad ní jsem tipnul naprosto přesně, dle toho "to můžete mít víc pod kontrolou".

0/0
26.6.2011 13:03

nejneobhospodařovanější

Re: ekonomika manželství

jste zenat?

0/0
26.6.2011 13:20

truthspeaker

Re: ekonomika manželství

Vidíte, a já si myslel, že o inteligenci, byť je to zcela mimo téma, jste začal psát vy. Ale asi špatně chápu pojem "husička", podle vás se zřejmě inteligence netýká, že?

0/0
26.6.2011 14:13

iVčera.iDnes.iZítra

Re: ekonomika manželství

No vidíte...a já bych spíš řekla, že hroznej puberťák měl na mysli submisivní osobu, když mluvil o husičce. A hodnota IQ submisivní osoby se může pohybovat v dost velkém rozsahu

0/0
26.6.2011 16:05

truthspeaker

Re: ekonomika manželství

Opravdu? A vidíte, pro mě je "husička" osoba ženského pohlaví s nízkou abstraktní a pravděpodobně i sociální inteligencí. Což nevylučuje submisivní povahu. Ale obráceně to tedy neplatí ani omylem, znám spoustu submisivních žen, ale za husičky bych je tedy neoznačil ani náhodou.

0/0
26.6.2011 17:08

iVčera.iDnes.iZítra

Re: ekonomika manželství

V zásadě máte pravdu, pokud to vytrhnete v tohoto dialogu. Neříkám, že submisivní ženy jsou hloupé - jenom mně to vyplynulo z kontextu puberťákovic příspěvku: mluvil totiž o Vaší dominanci. A dominantní lidé si zpravidla hledají submisivní partnery, proto ta "husička, kterou můžete ovládat" nebo jak se vyjádřil. A jinak: nenechte se mýlit, spousta žen pouze působí jako submisivní, ve skutečnosti jsou to zdatné manipulátorky - a to není řečeno ve špatném slova smyslu, povětšinou totiž své "intriky" používají k jakémusi laskavému skrytému ovládání rodiny (muž je hlavou rodiny, žena krkem, který tou hlavou kroutí - to je to správné přirovnání)

0/0
26.6.2011 18:54

Hroznej puberťák

Re: ekonomika manželství

Husičkou zde míním ženu podstatně nižšího sociálního postavení, kteroužto si zpravidla vybírají pánové, co se umí jen ohánět majetkem a potřebují mít nad někým absolutní převahu. Že taková husička bude zároveň blbá jak dveře, když podobnému skočí na lep je sice nasnadě, o tom ale řeč nebyla. Takoví pánové pak přesně v diskuzích vykřikují o tom, jak ta jejich vydělá sotva 1/7 toho co oni, jak utrácí "jejich" peníze a podobně, přitom to byli oni, kdo si onu husičku za ty své na odiv dávané prachy v podstatě koupil. Kdo si najde partnerku sobě rovnou, tyhle "problémy" zpravidla řešit nemusí, rozhodně ne v tomhle řádu.

0/0
26.6.2011 22:06

truthspeaker

Re: ekonomika manželství

Opravdu reagujete na moje příspěvky? Navíc mi přijde, že jste trochu "sociální rasista", to že žena pochází z nižší sociální vrstvy přece není handicap. Pokud můžu mluvit za sebe, měl sem dvě holky z chudších vrstev a byly to bezvadné dlouhodobé vztahy. Ani jedna nešla po penězích, ani u jedné sem neměl dojem, že si ji kupuju a rozhodně chtěli něčeho dosáhnout vlastními schopnostmi. Myslím si, že nemluvíte z vlastní zkušenosti a jen opakujete hloupé klišé.

0/0
26.6.2011 23:35

Hroznej puberťák

Re: ekonomika manželství

Reaguji tady především na příspěvky jednoho deprivanta, co si děsně potřebuje tahat tričíčko, jak za 4 roky vydělal o 3,8M víc než jeho žena.

0/0
26.6.2011 23:48

truthspeaker

Re: ekonomika manželství

Moje žena??? Aha, tak až budete umět číst a chápat psaný text, a zkulturníte způsob vyjadřování, můžeme pokračovat. Do té doby mi to přijde marné a končím s Vámi diskuzi.

0/0
27.6.2011 6:50

moldan.jan

Re: ekonomika manželství

Hmm...nezpochybnuju tve vypocty...jen by me zajimalo, k cemu ti ty penize jsou, kdyz nemas nikoho, kdo by te miloval a koho bys miloval ty? kdyz nemas deti, pro jejichz budoucnost bys zil...nikoho, s kym by ses mohl podelit o svuj zivot...nikoho, kdo by te podporil a staral se o tebe jen pro to, ze by mu na tobe zalezelo a ne proto, zes mu za to zaplatil? prachy nejsou vsechno...ale to s tim, cemu rikas "emocionalni inteligence" - ja bych to oznacil neschopnosti emocionalniho prozitku - nemuzes nikdy pochopit Rv

+2/0
26.6.2011 19:13

Celestyna

ekonomika manželství

Empatie nejde chirurgicky transplantovat. Nemůžete za to,  že nemáte kapacitu cítit to, co cítí ostatní lidé, jen to, co cítíte vy sám. Ale jste schopný si uvědomit škodu a bolest, kterou můžete způsobit. Tak se aspoň nestaňte emocionálním predátorem.

0/0
26.6.2011 19:28

truthspeaker

Re: ekonomika manželství

Už mě unavuje reagovat na příspěvky lidí, kteří mají evidentní problém chápat psaný text.

0/0
26.6.2011 19:39

nejneobhospodařovanější

Re: ekonomika manželství

on prece nerekl, ze nemiluje a ze nema nikoho, kdo by miloval jeho... alespon ja jsem to pochopila tak, ze neni nutne byt s nekym v pravnim institutu manzelstvi, nebot to proste vyjde draz nez zivot s pritelkyni, milenkou, nebo to je jedno jak dotycnou oznacime...

0/0
26.6.2011 20:22

Marek71cz

Re: ekonomika manželství

Taky jsem to tak pochopil. Jeho názor sice nesdílím, ale plně respektuji a uznávám, že je to jeden z modelů ke zvážení. Lidi (a nejen tady v diskusi) mají často tendenci jiné názory než jsou ty jejich, příp. než jsou ty většinové, prostě zavrhnout jako špatné.

0/0
30.6.2011 13:03

freeride

Co je doma, to se pocita...

Podle vseho mas s manzelkou super vztah, tak u toho bych zustal.. Prijde mi ze  nektery zmineny fakta jakoby si protirecily, nebo clanek psany narychlo nezkusenym redaktorem ;-D.. At je to jak chce, zustal bych u provereny zensky ;-)

0/0
24.6.2011 18:02

mowgli

Jakmile mate deti

a to porad dost male, tak se bohuzel uz nikdy nerozhodujete jen za sebe, tohle rozhodovani mezi milenkou a manzelkou, je i rozhodovani o jejich zivote, o tom jak budou zklamane a nestastne, ze jejich rodice nejsou spolu, ze neziji s tatou (pravdepodobny vysledek), nebo se o rodice musi stridat, ze tata ublizil mamince, ze maji i macechu, ze jejich rodina je neuplna, pridaji se k detem z rozvedenych rodin, kterych jim bylo vzdycky lito. I kdybyste nahodou jezdili na spolecnou dovolenou, tak to uz nikdy nebude stejne. Proste je toho spousta a obri zasah do zbytku jejich zivota. Vas syn si mozna nasledkem toho v budoucnu take ponici manzelstvi a dcerka treba nebude verit muzum a tim paradoxne bude spis obet... Ja vim, je to velmi negativni scenar, ale pravdepodobny.

Jestli je mate rad, tak si dobre rozmyslete, jestli vam zza to stoji ta vasen s nezodpovednou holkou, ktera odluzuje manzela a tatu a je ji to zjevne uplne jedno, a buhvi jaka ona by byla manzelka,

0/0
24.6.2011 16:48

nejneobhospodařovanější

Re: Jakmile mate deti

souhlas, ale pouze po tu posledni vetu... Milenka je ta nezodpovedna? Odluzuje manzela a tatu? Mozna odluzuje, ale Jirka snad neni nesvepravny a kdyby nechtel, rekl by proste NE. Nezodpovedny je on, ne milenka.

0/0
24.6.2011 17:41

miso xx.

Posli manzelku k mori a premyslej

Uz z toho, ze sem tenhle dotaz pokladas, jde videt, jak moc ti zalezi na manzelce, ackoliv mas ted plnou hlavu milenky. Hlavni problem je dle me v tom, ze jste s manzelkou dlouho, mozna jeste od stredni a uz hodne dlouho (mozna krom vztahu s ni nikdy!) jsi nepoznal, co to jsou zblaznene hormony. Proto mas ted pocit, ze je milenka uzasna a skvela a nejlepsi snad uplne ve vsem. Ale zkus nekam odjet, nebo zaplat manzelce pobyt v laznich (a deti si nech hezky doma-vic si jich uzijes:)) a od milenky si dej taky absolutni pauzu. Po 2 tydnech pochopis, kdo z nich ti chybi vic. Bonus: zkus poslat manzelku s nejakou jeji cerstve rozvedenou kamaradkou treba do Italie k mori. Ono se ti krasne rozlezi v hlave ta predstava, jak si tam uziva s nejakym snedym, mladym, svalnatym krasavcem. A budes se uklidnovat vetami typu "ale to by urcite neudelala, miluje me. Mame deti. A prece nam to funguje." a proste ti to dojde. Vzdyt vam to sakra funguje!

0/0
24.6.2011 16:20

komentator-1

hlavně to rozetni rychle

Nevěra se dá odpustit, ale ne dlouhá spojená se spoustou lží. Přes to se přenáší hodně těžko a většinou to nejde. A malé město, nedělej si moc iluze, že to nemůže prasknout každým dnem...

O vztahu s manželkou toho tady moc nepíšeš, ale co zkusit přenést něco z té neřízenosti domů?

0/0
24.6.2011 9:04







Najdete na iDNES.cz