Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dítě nám zničilo sexuální život

Těšili jste se, až se narodí, ale netušili jste, že vám zlikviduje intimní život. Od porodu si totiž můžete o sexu nechat jen zdát a její život se smrskl na přebalování a kojení. Dveře k sexuálnímu životu otevírá empatie, trpělivost, komplimenty, v případě psychických potíží ale i odborná pomoc.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

lena030

smutné

Když budete své partnerce pomáhat, budete na ni hodný a vřelý po čase se vše vrátí k normálu. Nejde přemýšlet tak že kvůli potížím nebudete mít děti, to nejde. Vaši se taky rozhodli Vás mít i přesto, že to obnáší i stinné stránky. Nějak mi příjde že se na tom Vašem mužském vwebu ženy jen pomlouvají, smutné.

0/0
14.7.2011 9:22

Alechin

Re: smutné

docela slusne zjednodusene. delal jsem co jsem mohl, meli jsme zavedena pravidla (ted nemluvim o sexu) a ona je zacala soustavne porusovat. A zjevne to bylo cilene (pujc mu psrt, utrhne ti celou ruku). Ted ziju s dvema detma v letargii - a to zejmena v sexu. Na nektere pozice, na ktere mam pry pockat, cekam osm let. Sorry, ale to neni jen o chybach chlapu.

0/0
18.7.2011 19:39

netykavka

v clanku mi chybi informace

o tom, v cem a jak se dotycny zapojuje do pece o dite. je lehky rict "zena mi nechce dat", pripadne to svalit na dite ale evidentne je tezsi si s ni o tom promluvit, pripadne se zajimat o jeji pocity a potreby. kdyz to tedy vemu tak, ze pribeh by byl realny na rozdil od tech fantasmagorii, ktere tady vetsinou ctu, prijde mi trochu mimo misu psat na naky portal o svych problemech, ktere se anonymnich ctenaru nikterak netykaj. vztah, ve kterem nefunguje komunikace, nema sanci.

0/0
11.7.2011 21:17

SecondWisdom

Klasika

To je tím, že už holt nežijeme ve tlupě. Tam byla jasná pravidla a sex jako platidlo, když některá otěhotněla, tak pořád zbývalo z čeho vybírat. Kvalitní muži měli sexu dost a ženy měli kvalitní partnery pro své děti nezávisle na tom, že jiná je s ním měla taky. Všichni byli happy, krom samozřejmě určité skupiny méně kvalitních jedinců. Homosexualitu nikdo neřešil a jedinci pomáhali ve tlupě s výchovou dětí či na lovu, sex nebyl tabu, takže taky spokojenost. Na nevěru se možná hrálo, ale dotyčný/á měl(a) smůlu. Tím neříkám vrátit se do jeskyně a lovit oštěpem. Jenom říkám, že tohle tam je a bude ještě hodně dlouho. Když se na to člověk podívá touto biologickou optikou, tak to většinou vše dává logický smysl. Momentální partnerské konstrukce jsou nesmysly. Dočasně určitě ano, případně pro pár jedinců i déle.

0/0
11.7.2011 19:08

Tobinka2.0

Re: Klasika

doufám, že pro mě ;-)

0/0
11.7.2011 23:33

koprak

Re: Klasika

No prostě: kdyby si lidi nezáviděli stačila by jedna na celou ulici.

0/0
12.7.2011 9:03

Tobinka2.0

nedovodu si představit

Upřímně. Nedovedu si představit, že by tady byl článek, "manželova rakovina nám zničila sexuální život." od nějaké frajle, která trpí tím, že manžel po chemoterapii je neatraktivní a navíc nesouložící.  A už vůbec si nedovedu představit, že by v diskuźi bylo, když to nemáš doma, jdi jinam...

+5/0
11.7.2011 17:40

pesimistka7

Re: nedovodu si představit

Vím jak jste to myslela, ale rakovina je zbytečně moc, prostě lehčí nemoc, při které by se moc nevyspal a neměl by chuť na sex. A to je stejně hodně slabé přirovnání, prostě se to přirovnat nedá, ale reakce "jestli o mne stojí bude orál, jinak jdu za milencem", bychom asi hledaly marně...;-D

0/0
11.7.2011 18:05

Tobinka2.0

Re: nedovodu si představit

tak nějak jsem myslela tu fázi, kdy je nemoc poražena, ale tělo s z toho horko těžko dostává;-)

0/0
11.7.2011 18:25

___Radin::::

televize nám zničila sexuální život

ten původní text je nesmysl, ženská na mateřský má plnou hlavu kojení a PLÍNEK? to jako že jí hrabe z toho, že přebalí, smotá a hodí plínu do koše? 8-o Ne největší problém je v tom že ženská zůstane trčet doma, má kupu času na ty ubohý seriály a ještě ubožejší diskuze na netu a její realita se posouvá za nereálné hranice viz příspěvky níže.

Druhou otázkou je jakou roli v tom hraje věk, ono je něco jiného odrodit ne 22 nebo ve 40.

No asi se mi to lehce říká, jelikož moje žena byla v době mateřství pravý opak a ani potom ji chuť nepřešla. Když byla těhotná kolikrát sem hledal vejmluvy abych nemusel domů protože to bylo jednou ráno, jednou večer, a děti spí i přez den :) Je tedy pravda že jsem nikdy neměl problémy s přebalováním, mytím nádobí a jinejma koninama, a plíny vyžehlit pro mě taky nebyl nikdy problém. :)

0/0
11.7.2011 17:01

Satyriana

tak se spolu mazlete

Kdysi jsme podobné problémy řešívaly v kvočnovském houfu. Výsledek: Hlaďte se navzájem, aniž by to bylo bráno jako předehra a signál k souloži. Leckterá partnerka nemá chuť na sex jako takový, ale dotyky jí chybí. Když ale partnera pohladí nebo líbne, je jí později vyčítáno, že provokovala k sexu a dráždila a podobně... Ostatně, když je samozřejmé se tulit a hladit ono je z toho často mnohem víc bez jakéhokoliv plánování...  Projevy intimity se mohou měnit, ale pokud se nevzdáte všech kontaktů, všech něžností, vrátí se to. Ono je těžké někdy  vysvětlovat, ale s návykem na něhu se i ta otevřenost udrží - nebo dostaví. Myslím si, že z hlediska ženy je nejotravnější, když musí splnit manželskou povinnost (protože chlap je přece nejpotřebnější sexu hned vedle jídla) nebo ještě hůř, mít povinně uvěřitelný orgasmus, protože jinak má otráveného chlapa, co se ksichtí nebo dělá narážky.  Také je drsné, když muž chce vyrovnat sexskóre kámoše(vymyšlené). Někdy vyhoví oběma stranám určený den...

+3/0
11.7.2011 16:10

Tobinka2.0

Re: tak se spolu mazlete

R^

předejít alergii na dotyky je extra důležité, pokud spolu mají zase normálně spát

0/0
11.7.2011 17:34

Hroznej_puberťák

Re: tak se spolu mazlete

Jo jo, už to tu bylo asi pětkrát...

0/0
11.7.2011 20:26

Tobinka2.0

Re: tak se spolu mazlete

Ale je to stále stejná pravda. ;-D

0/0
11.7.2011 23:35

Hroznej_puberťák

Re: tak se spolu mazlete

To jo, ale těm, kteří by si z toho měli vzít ponaučení to stejně bude prd platný, pochybuju, že to s někým pohne.

0/0
11.7.2011 23:47

Tobinka2.0

Re: tak se spolu mazlete

to je taky bohužel pravda

0/0
12.7.2011 17:16

Jan Gutbayer

copak po prvním...

...ale po druhým je utrum :-)

0/0
11.7.2011 15:56

satanda

KOURIT - KOURIT - KOURIT

POKUD O ME ZENSKA STOJI A NEMUZE SOULOZIT, TAK ASPON AT MI HO VYKOURI, JINAK JDU ZA MILENKOU...[>-]

+2/0
11.7.2011 15:45

pesimistka7

Re: KOURIT - KOURIT - KOURIT

Jen jestli je o co stát...:-P S tímhle přístupem se snad raději ani nemnož, vem si svůj Caps Lock a jdi třeba... ;-D

+1/0
11.7.2011 15:57

Tobinka2.0

Re: KOURIT - KOURIT - KOURIT

JÉ, TAKY JSI DOSTAL K VÁNOCŮM CAPS LOCK?

+2/0
11.7.2011 17:34

MikeXH

Milenka tento problém rychle vyřeší

0/0
11.7.2011 15:36

Hroznej_puberťák

Tak jsem byl včera taky utahanej

... a navíc mi zase žena udělala výtečnou večeři, takže jsem se přežral jak vlk a k tomu ještě dopil lahvinku vína, takže se mnou nic nebylo :-) Ale aspoň dostala lehkou relaxační masáž, holt to všechno ostatní bude až dneska V

+6/0
11.7.2011 14:27

Hroznej_puberťák

Re: Tak jsem byl včera taky utahanej

P.S. a když se podíváme na to naše krásné dítko, hnedle je chuť jít si udělat další :-P

+1/0
11.7.2011 15:14

tojsouveci

Těžké

Pokud žena "nedává" chlapovi, protože je unavená, tak se potom nemůže divit, že její manžel bude "unavený" pokaždé, kdy ho požádá o nějakou domácí práci. Pak jde o to, zda budou oba plně respektovat "únavu" toho druhého nebo jestli v zájmu pohody v rodině svoji "únavu" občas překonají.

+1/0
11.7.2011 14:02

Joann

Re: Těžké

To myslíte vážně?...Srovnávat sex s domácíma pracema...Ono asi nejde jen o únavu, ale taky třeba o poporodní zranění...A ikdyby jste to myslel v pozdější době...tak snad jsou spolu lidi proto, že se milují a ne jen kvůli sexu. Tady každej akorát řeší jen, aby si ,,užil"...Zas pokud to ale manželka přehání až moc dlouho, tak se taky neni co divit, mohla by se s ním mazlit i jinak...Je to všechno o toleranci a ne o tom, myslet jenom na sebe...

A taky se přikláním k těm názorům o dotecích ,,jen tak" a ne jen když chce chlap sex. Buďte na ni milí, dotýkejte se jí, objímejte ji a pokud neni uplně blbá, tak vám to nážitě vrátí :). Jestli je, tak smůla pro vás i pro ni...

+2/0
11.7.2011 14:31

tojsouveci

Re: Těžké

Ty zranění jsem samozřejmě na mysli neměl, to je něco jiného.

No a ten sex není sice základní životní potřebou, ale pokud bude dlouhodobě upírán, tak se nemůže nikdo divit, že ho ten druhý bude hledat jinde.

0/0
11.7.2011 15:24

Joann

Re: Těžké

S tím souhlasím, já sex taky potřebuju...

Jen se mi nelíbí, že tady skoro každý druhý vykřikuje, jak když neni sex, tak je hned zle :-(...Je přece to dítě i jeho ne? Tenhle ten zvyk svalovat věci ohledně na dítě se mi hrozně nelíbí :-/

Prostě chlap by měl svou ženu v těhotenství a na mateřské podpořit a dát jí najevo, že ji má pořád rád a nevyčítat ji, že hned neni sex...Ona by zas po nějaké době mohla jeho pomazlit jinak, pokud s ním nemůže spát...Prostě nejde jen brát, musí se i dávat...

+1/0
11.7.2011 15:47

tojsouveci

Hmm

Tak zase jeden článek, který možná mladou dvojici ubezepčí v tom, že mít dítě je nesmysl, který jim může zkazit krásný život ve dvou. :-/

+3/0
11.7.2011 13:58

halagajda

Jak byl maly malinky to bylo v pohode...

ale co ted kdyz mu je pet! Ty mista kam se clovek musi schovavat!;-D

0/0
11.7.2011 13:31

UdL

Těžký

Když ženská nemá chuť, tak to je těžký. Tlačit na pilu nemá cenu, kor když má ženská v tý době v hlavě hlavně plíny a kojení. U nás to taky nějak nefungovalo dle mých představ (po více než roce), takže pak jsem se shodou okolností ocitnul v náručí jiné, přišel k tomu jak slepej k houslím. Doma to prasklo, sice byla scéna, ale dost to pomohlo našemu vztahu a sexuálnímu životu.

Od té doby se hodně věcí změnilo, vyříkali si x věcí a teď zažíváme ještě lepší období než před narozením prcka. Co se sexu týče, tak také velké zlepšení. Snaha musí být na obou stranách, jinak to časem dopadne tak, že jeden z dvojice skončí u někoho jiného...

+2/0
11.7.2011 12:39

pesimistka7

Mizerně napsaný článek,

nadpis je bulvární na zblinkání. Předpokládám, že dítě chtěli oba a příroda to holt zařídila tak, že muž "pouze" oplodní a v podstatě se pro něj nic nemění a žena donosí, odrodí, kojí a ačkoli samozřejmě těhotenství není nemoc, tak jiný stav se tomu neříká pro nic za nic, znamená to určitá (samozřejmá) omezení a všechny změny nejsou jen vidět, nejsou bohužel jen příjemné a navíc těh. probíhá u každé trochu jinak (ranní, a nejenranní, nevolnosti, některé otékají nohy, jiná se nevyspí kvůli bolestem v kříži, další dostane těhotenskou cukrovku, atd. každá má něco, kombinace, nebo všechno).

 To nepíšu proto, že bych si chtěla stěžovat, nebo hloupě lkát nad nespravedlností přírody, tak to prostě je, to k tomu patří a podpora a respekt partnera by k tomu měl patřit zrovna tak, vždyť je to i jeho dítě, že? (laxnost a vlažná "jakožeúčast" v tomto citlivém a nejzranitelnějším období se v budoucnu rozhodně negativně projeví).

+1/0
11.7.2011 10:34

pesimistka7

Re: Mizerně napsaný článek,

Je dobré, když si muž uvědomí, že chuť na sex v jiném stavu, i po porodu, může na čas i zcela opadnout, či se snížit (také nemusí), to je individuální a prostě i to k tomu patří. Výčitky a scény stran neuspokojení vašich potřeb je cesta do... Vy si můžete "ulevit" a nemyslím tím nevěru, ale žena těžko "odloží" probíhající těhotensví a hormony, nebo se vyspí do zásoby.

Tam kde fungovala komunikace před těhotenstvím a někým už níže zmiňované něžnosti (které nebyly spojeny pouze se souloží) byly standardem, bych problémy stran sexu v těh. a po porodu čekala nejméně.

+1/0
11.7.2011 10:35

názorista

.

Na ženskou je nejlepší jiná ženská. Když mi něco OPRAVDU chybí,jdu jinam,ne? Přece nebudu chodit na mizernej biftek do své oblíbené restaurace jenom proto,že všechno ostatní je tam skvělý? A pokud jo, tak si nemůžu stěžovat, je to moje volba. Stejně tak nemůžu ani pípnout proti tomu, když si ženská pozve domů nějakýho skvělýho kutila na opravy bytu, když já nejsem třeba schopnej přitlouct ani poličku. Pokud mi to OPRAVDU vadí, musím se snažit být lepší kutil

+1/0
10.7.2011 23:47

Tobinka2.0

Re: .

Je to možná varianta. Záleží na typu vztahu, který se snažíte vybudovat. Pokud jde o: "tak jsme tada jako spolu, ale při prvních potížích chledám štěstí jinde", to určitě jde.

Ale pak jsou lidé, kteří toho druhého mají skutečně rádi, záleží jim nejen na tom, aby byli šťastní nejen oni, ale i ten druhý. No a ti to pak musí řešit jinak. Ono to totiž nemusí být jen těhotenství, stačí když vás popadne nějaká choroba a vaše paní bude stát před otázkou, držet mu hlavu, když blije do kýblu, nebo si najít zdravýho chlapa a zbavit se té komplikace.

+9/0
11.7.2011 10:07

pesimistka7

Re: .

R^

0/0
11.7.2011 11:08

apokalypsa

Re: .

Pravda - ta moje mi ten kybl rozhodne nepodrzi. Takze opravdu resenim je porozhlednout se po jine.

0/0
11.7.2011 15:55

Tobinka2.0

Re: .

podle toho, co od života chcete...

pokud chcete pevnej vztah, kde se jeden může na druhýho spolehnout, tak určitě

0/0
11.7.2011 17:37

pesimistka7

Re: .

Aha...Nějak se Vám z toho vytratila ta "nepodstatná maličkost", že to "opravdu chybějící", o kterém je zde řeč, nastalo vlivem toho, že žena odnosila, porodila a pečuje i o jeho dítě! Myslíte si, že případná absence chuti na sex, je nějaká volba ženy? Že si může zvolit jak bude její probíhat její těhotenství, jak jí bude po porodu a zda bude dítě spát, nebo probrečí noci?

Bóže, takový "materiál" by měl nosit kondom pro sichr nepřetržitě...

+3/0
11.7.2011 11:06

Tajemný muž

Re: .

Souhlasím s Vámi, ale i tady se najdou výjimky. Manželka jednoho mého známého ho "odstřihla" od veškerého sexu (tzn. např. i doteky v intimních partijích) přesně v ten den, kdy zjistila, že je v tom. A dala mu lhůtu dva a půl roku od porodu (ještě v ten den, kdy zjistila, že je v tom). A tu taky na den dodržela. Na den přesně. V té době ještě nemohla mít nijak extra zvýšenou hladinu hormonů. Navíc den (noc) před tím spolu normálně spali. Je sice fakt, že "normálně" v jejím podání znamená jednou za 2 - 3 týdny, ale pravidelně. Co jsem tím chtěl říct - existují i dámy, které to dělají cíleně. Je jich sice jen mizivé procento, ale i takové jsou.

Vždycky je to o lidech a o tom, jak umí komunikovat. Smůlu mají ti, co jsou pod pantoflem a jejich drahá si myslí, že je nomylná a že její manžel je chodící snůžka chyb. Tam je komunikace téměř nemožná.

0/0
11.7.2011 13:05

pesimistka7

Re: .

Jistě, že konkrétní případy bychom si tady mohli psát do nekonečna ;-), ale na sebestředně jednoduché "když mi něco chybí jdu jinam, né?", jsem jinak zareagovat nemohla.

"Cílené odstříhávání" po zjištění těhotenství je divné. Např. Já zase znám případ, kdy manžel svojí ženě vyčítal, že "je furt jenom utahaná" a dával jí za příklad manželky kolegů z práce, co si "sex užívali do poslední chvíle", kecy na vzhled i třeba na to, že víc jí, obrečela to znovu, když mi to vyprávěla, měla jsem sto chutí jí říct, ať ho pošle.... Jestli si myslel, že z těch keců dostane nezřízenou chuť na sex, nevím.

S "Vždycky je to o lidech a o tom, jak umí komunikovat." souhlasím. Vůle k tomu musí být na obou stranách.

0/0
11.7.2011 14:05

bmolly

něha

Ahoj, dle mého názoru v článku chybí rada fyzického kontaktu, který přímo nesměřuje k sexu. Žena, která je pravidelně hlazená, objímaná a líbaná, "jen tak" má vyyšší citlivost pro partnera, partner pro ni, je zvyklá na něžný dotek a na fyzický kontakt partnera. Logicky pak bude i sebevědomější, spokojenější a i blíž jiným dotekům včetně sexu. Hlaďte se, líbejte se, důvěřujte si a to ostatní příjde.

Navíc ve chvíli kdy žena na sex nemá náladu a jakýkoliv intimní dotyk má spojený se sexem, může to vyvolávat větší nechuť, ne jen nezájem.

Jo a jsem žena, sice jsem nebyla těhotná, ale jsou i jiné věci, které jsem zažila a které jsou v tomto směru k sexu podobné.

+6/0
10.7.2011 22:11

Lev--_-z-Rožmitálu

Re: něha

něžný kontakt který nevede k sexu

něco jako plácnutí po zadku s průpovídkou "mařeno ty máš ale velkej zadek měla bys začít cvičit":-P

0/0
10.7.2011 22:36

Tobinka2.0

Re: něha

mjo, co jsem slišela od porodivších kamarádek, tesat do mramoruR^

ale mákolterý chlap to vydrží, že by ženskou jen pobjal, nebo si k ní lehnul a hladil ji po zádech, to už se prostě rozjede samo ;-)

+1/0
11.7.2011 10:09

Tobinka2.0

Re: něha

ježiš, slyšela

0/0
11.7.2011 23:35

aza_

Re: něha

souhlas. sex mě nijak zvlášť nebere. vůbec ne teď, když jsem v 8. měsíci. co ale potřebuju (a ocením) mnohem víc než dřív, je objímání a takové ty "obyčejné" něžnosti. A samozřejmě se snažím manželovi zase ty jeho potřeby, i když z toho nemám takovou radost, jako dřív. Ono se prostě stačí jen respektovat navzájem a umět se domluvit.

0/0
19.7.2011 19:09

shevek

Nám...

...dítě po pár dnech umřelo, asi by byl dotyčný spokojenější, pak by si nejspíš užíval zase sexu do sytosti, že? Nad myšlením některých jedinců mi opravdu zůstává rozum stát. Všem šťastným, co jejich dítě přežilo, přeji hodně štěstí a gratuluji, zároveň jim vzkazuji, ať si váží toho, co mají, a nevymýšlí hovadiny. Rv Holt každý má jiný priority, nám už se dítě nevrátí, vám sexuální život nejspíš ano.

+5/0
10.7.2011 19:28

dilinak

Re: Nám...

to je moc smutné, lidé si opravdu neváží toho co mají, dokud se jim něco zlého nepřihodí, řeší jenom užívání, trendy,značky,atd. a pravé hodnoty si neuvědomují, budu hnusný, ale kdyby nějaký rozmazlený frajírek strávil pouhý týden v koncentráku, tak by přehodnotil svůj život raz dva!

+4/0
10.7.2011 20:26

onassis79

Re: Nám...

trochu mimo mísu,nemyslíte... ? Rv!!

+1/0
10.7.2011 23:05

Lev--_-z-Rožmitálu

Re: Nám...

jenže pro některé "muže" je důležitější ego a vlastní penis víc než cokoli jiného

to je pak těžké vyjít s takovým materiálem

oškubat a zahodit co s takovým plevelem jiného;-)

+2/0
10.7.2011 22:37

Aenigma

Re: Nám...

toto je vylozene hloupy nazor. dotycny ma totiz temer 3letou dceru a to je vazne dost dlouha doba. a osobni bolest vas zaslepila, takze tady publikujete cosi bez hlavy a paty.

nevim, jak vy byste prozival, kdybyste mel urvane dite, ale sex zadny - bud tedy nejste muz anebo nejste zcela v poradku. sex je totiz prave to, co cini partersky vztah vyjimecnym (at uz s detma ci bez nich). Rv:-/Rv:-/Rv

bbtw taky brojite proti legalnimu vrazdeni deti?? myslim zdravych, ktere by prezily...

+2/0
10.7.2011 22:48







Najdete na iDNES.cz