Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Poradna: Nesnese se s mojí bývalou

Současná přítelkyně nesnáší mou bývalou manželku, s níž udržuji kontakt kvůli synkovi. Neustále řeším hádky a spory, píše čtenář Dalibor.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

brej den, pánové

Kopnout jí do zadele

a hotovo...

0/0
5.8.2011 20:24

jirha

Moje doporučení

3 dny po návštěvě syna si vzít přítelkyni na dobrou večeři a pak s ní probrat bez emocí co jí vadí. Probrat v čem má pravdu a dohodnout se s ní na tom jak tu pravdu prosazovat. Výsledkem musí být že dítě jí bude respektovat a ona ho bude mít ráda. Pokud ho bude jen tolerovat pak nemá ráda vás. POkud bude říkat že v tom není žádný problém a že vidíte problém v něčem jiném než je a že ona si nezačíná tzn nebude chtít konkrétní řešení jděte od toho nestojí za to a vrátí se vám to po pár letech má ráda jen sebe a není schopna ústupků svého ega.

0/0
5.8.2011 11:49

kozlozlordik

Muž udělal 2 kardinální chyby

Svatba a přítelkyně, ;-)

0/0
4.8.2011 20:12

pletiplot

Souhlas s odborníkem

Je naprosto nesmyslné, aby si to mezi sebou vyříkaly ony. Ony žádný vzájemný vztah nemají, první osobou je zde on.

0/0
4.8.2011 12:52

LUCKA.KOBRA

Re: Souhlas s odborníkem

ale problém mají ony ne on

0/0
4.8.2011 13:25

skoda-lasky

Re: Souhlas s odborníkem

On ho má už jen tím, že on je tím článkem, který je dvě pojí.

0/0
4.8.2011 15:32

trbnjy

Re: Souhlas s odborníkem

Dalibore, jsi to ty? :-P

0/0
5.8.2011 10:38

LUCKA.KOBRA

Re: Souhlas s odborníkem

;-D

0/0
5.8.2011 12:07

TELLEZZKA

Problém je i u muže ne jen u žen

Vezměme si to asi takto: chyba nebude jen na straně současné přítelkyně. chyba je někde na straně obou. ono pokud je dítě opravdu rozmazlené a to tak, že si může k současné přítelkyni dovolit naprosto všechno a otec se jí ani nezastane natož aby dítěti stanovil mantinely místo toho aby mu dovoloval naprosto všechno a dělal z něj chudáčka z rozvedené rodiny (berme na vědomí, že jsou na tom jiné děti daleko hůř než že jsou rodiče rozvedeni) možná také dělá tu chybu, že nerozděluje svou pozornost správně pokud má dítě u sebe. Zřejmě se soustředí pouze na chlapce a žena je pouze taková pomocná síla, která uvaří, vypere, vyžehlí apod. tak to je ohromně nepříjemná věc pro ženu. Já měla se synem svého přítele také problémy a nadávala jsem, že je rozmazlený (ne před dítětem). Srovnalo se to až když jsem mu ukázala že nejsem nepřítel a vzala si ho na týden na prázdniny zatím co otec chodil do práce, dítě bylo se mnou doma samo. Pro ženu je to boj, buď bude bojovat za tu lásku a nebo to vzdá....

0/0
4.8.2011 12:01

HancickaP

obe damy jsou slepice

a ten chlap je hnup.

matka si musi uvedomit, ze dite neni majetek a ze tatinkum se deti nepujcuji, ale umoznuje se jim mit s otcem dobry vztah.

pritelkyne by snad na 4 dny v mesici mohla zavrit zobak, i kdyby se to dite chovalo sebe hur. s detma rozvody poradne zamavaji a samozrejme se to odrazi v jejich chovani.

a je to na tom chlapovi, aby si v tom vsem udelal poradek.

+2/0
3.8.2011 23:47

klothylda@gmail.com

Re: obe damy jsou slepice

Boze! Prave takto uvedomele jak vy pisete "hnupy" mam nejradeji!!! 

Proc jsou ony slepice? Protoze si do sveho zivota zavlekly slabocha!

Vam prijde normalni, ze si novou partnerku nedokaze spacifikovat? Za to aby dal jasne mantinely mu syn zrejme nestoji (holt i za cenu, ze by mel prednost syn a nova tahla do haje). Vozeni se po diteti je hodno jen velkeho ubozaka, primitiva a u zen o to hnusnejsi. Nicmene, nova se coby osoba, kterou syn take holt v zivote bude potkavat neprivedla jeho byvala, nybrz on sam. On si v kurniku musi udelat poradek a ne byvale nasazovat psi hlavu s tim, ze on vlastne nic (presneji hodne VELKE nic) a holky si maji poradek udelat mezi sebou samy. Pokud se navic nova vajadruje jako ve clanku, pak bych tedy sestilete dite asi take moc nechtela posilat - on je rozdil, co bychom ustali my dva, starsi deti atd. Pro takto male dite je to ale skutecne napor na nervy. Nevim, proc v tom vidite vydirani, alespon nekomu je syn prednejsi nez novy partner.

+2/0
4.8.2011 3:46

jirha

Re: obe damy jsou slepice

Všechny ženy vydírají své bejvalé skrze děti řekne vám to každý rozvedený muž bez ohledu na to proč se rozváděli.

+1/0
5.8.2011 11:46

skoda-lasky

Re: obe damy jsou slepice

A dost tatínků vydírá své bývalé skrze děti... K čemu jsou takové generalizace?

0/0
5.8.2011 12:43

jirha

Re: obe damy jsou slepice

No je to dobré ale já znám jenom případy vydíraných tatínků máme na to i organizaci a nic se nemění ale o opačném případu jsem zatím slyšel jen od žen které mi to ale pak neuměly doložit.

0/0
5.8.2011 13:15

skoda-lasky

Re: obe damy jsou slepice

Pane Fialo?

0/0
5.8.2011 14:25

jirha

Re: obe damy jsou slepice

No fiala nejsem a vaše přesvědčení že je v čechách jen jeden muž který narazil na zatokopku je úspěšné prostě jste všechny.

Dokonce i lékaři nám to dokola říkají aby nás odvedli od snahy to vyřešit.

0/0
5.8.2011 17:06

Planetweb.cz

Re: obe damy jsou slepice

Hlavne, ze otci dolozit mohou (ale pouze tak v hospode). Zazito u vlastniho. Vydiral pouze on, byt se snazil hazet na jine. DOlozit mohl akorat svuj alkoholismus.

Ted je uz moznost stridave pece, muzete sam za sebe rici, proc o ni zada tak malo muzu? To take o necem svedci, nemyslite? Ono delat brikule na tema deti jsou ve vleku matky, ktera se stara nonstop, protoze tatickovi prijde narocne mit na sobe polovinu bremena, ale divadlo na tema vydirani detmi uz tolik nevadi. Asi si ale vybirame jine lidi kolem sebe. Mne se rozvedla kamaradka, prodali domek a koupili si kazdy byt cca 5 km od sebe, o deti se stridaji a nehraji si na komedii, do ktere se snazi lidi nastrkat kolikrat vice soud nez-li samotni ucastnici a klape to. Dalsimu kamaradovi se manzelka odstehovala za hranice. On ma tady karieru a jinam nechce. Deti ma jednou do mesice na prodlouzeny vikend a prakticky vsechny svatky, respektive dny, kdy mohou deti byt dele pryc, ma je o prazdninach a jednu dovolenou maji spolecnou.

0/0
5.8.2011 14:33

Planetweb.cz

Re: obe damy jsou slepice

Jinak ja bych rekla, ze pana ze clanku je potreba take pekne proplesknout. Kdyby mi rekl nekdo, ze si mam nevhodne chovani atd resit s jeho novou ja sama, tak to je gol na facku. Souhlasim s tim, ze jediny on si musi udelat poradek v kurniku. Jestli to nedokaze, je zbytecne tu narikat, narika nad jinymi - co jak oni a podstatne mu unika.

Pokud je jen zrnko pravdy na chovani jeho nove k malemu synovi. Pak je to tuplem na presdrzku a vysledku se nemuze divit. Jedine ceho dosahne, ze sam syn vekem pozna co si to taticek chova doma a sam zaujme postoj vychazejici z jejiho chovani. Opet bude na vine byvala? Ono svadet na vydirani ditetem fakt, ze si neumim v novem vztahu udelat poradek je take hodne ubohosti. Vy byste posilal vlastni dite do vztahu, kde by se po nem vozili nedospeli jedinci?

0/0
5.8.2011 14:41

jirha

Re: obe damy jsou slepice

V podstatě svojí reakcí jen dokládáte co jsem psal. sami o sobě myslíte jako slepice proto se tak vzájemně častujete ale nás z toho podezíráte že si to o vás říkáme.

Jediné co umíte je lhát ale na rozdíl od nás těm svým lžem věříte a proto není možné vás z nich usvědčit respektive soudní lidi vědí že lžete ale i kdyžý vás chytneme tak tomu neuvěříte.

O chlapech si myslíte že to jsou blbci které je dobré akorát odírat. Vy se pohádáte ale my to máme řešit aby jste se nakonec spojili obě proti nám.

0/0
5.8.2011 17:05

Planetweb.cz

Re: obe damy jsou slepice

Psala jsem dve reakce, dokazal jste je precist v celku? Ovinovani me matky, ktera meho otce milovala natolik, ze roko vydrzela stav ovlivneny jeho alkoholismem do faze, kdy byl natolik agresivni, ze to fakt neslo. Cloveka, kteremu je flaska prednejsi nez rodina opravdu nepovazuji za blbce, jak se mi tu snazite nastinit, ale za debila. Skoncila jsem behem rozvodu s modrym obojkem na krku v nemocnici. Tatickovi bylo prednejsi jeho obvinovani matky, jak na nej udajne nasazuje, nez fakt, ze jsem se ucila na zkousky, na ktere jsem se diky jeho skvele otcovkse "peci" nedostala a tri mesice mela krunyr na krku. Bylo mu prednejsi na mne prenest svou zlobu, nez si sahnout do svedomi, ze s clovekem, ktery dokazal rozbit vse kolem a byt agresivni nejen na matku, ale i spolecne zname v razanci kterou jsem podala proste zit nelze. Nevim, kolik je vam, mne to stalo rok skoly navic, zdravotni problemy na dalsich pet let. Matku po dvou infarktech...

0/0
5.8.2011 20:57

Planetweb.cz

Re: obe damy jsou slepice

Jinak odpoved na to, proc tak malo muzu sahne na dnes uz existujici moznost stridave pece, to jste presel hezky agresivnim utokem. Hodlate-li takto pokracovat, pak si asi o vas myslet, ze jste blbec budu. Onen clovek privedl domu partnerku, jak jsem psala, pokud je alespon neco pravdy na jeho slovech, pak si ma udelat poradek v okoli on. O diteti nepisete radeji uz vubec, je videt, jak pro zmenu uvazujete vy.

A ja nepotrebuji nikomu lhat, vy jste ani nedokazala napsat vyjma utoku na mne ani konkretni vec. Vyrostl vam tim? Ale asi vime, ze ne

0/0
5.8.2011 21:03

jirha

Re: obe damy jsou slepice

No bezva vy si myslíte jak jste dobrá ale přitom já vás neurazil vy mě opakovaně ano.

Nemá smysl se s vámi přít. Protože jste vyrůstala pod vlivem matky chudák chlap který vás dostane je mi ho líto bude to peklo ale pro celé okolí on bude ta zrůda a vy budete ten chudáček.

Jen poznámku k vašemu otci pátrala jste někdy po tom proč začal chlastat? Jestli ano smekám ale spíše ne.

0/0
5.8.2011 22:44

Planetweb.cz

Re: obe damy jsou slepice

Neurazite?! Pak si dovolim neco vaseho formatu. Ja zas nejsem chudinka jako ta vase, kdyz jste tolik zvykly, ze uarzky bez pouziti vulgarismu asi nedesifruje. Coz neznamena, ze nekdo jiny je na tom podobne...

A ano, patrala jsem, zpusobeno puvodni rodinou a rozvodem ze strany predesle zeny 10 let preed tim, nez vubec mohl poznat mou matku.

Nicmene, ciste teoreticky, kdyby ma matka byla ta nejvetsi mrcha pod sluncem, porad by to nebyl duvod se vozit po mne od mych 9 let. Opet o tom, jak nekdo neresil co mel. Je videt, ze nemate opravdu tezkeho alkoholika v nejblizsi rodine, to, co jste napsal, byste stezi napsal. Protoze utek k alkoholu je opet neschopnost necemu celit, neco realne vyresit. Naopak nasledne tomu celi deti, manzel, ci manzelka, sourozenci, stari rodice z obouch stran, pratele rodiny... Darmo mluvit

0/0
6.8.2011 19:15

jirha

Re: obe damy jsou slepice

Takže bezva já vás urazil no to čtete mezi řádky přesně to co si o vás myslím. Buď s vámi každý souhlasí a nebo tam najdete slovo které označíte za urážku a okamžitě reagujete jak reagujete tedy hrubé urážky.

Pokud si vaše matka brala notorika tak proč se divila že se jako notorik chová. Proč si ho brala? A teď se klidně uražtze patrně mě nějaký majetek a ona byla zlatokopka.

0/0
6.8.2011 19:27

Planetweb.cz

Re: obe damy jsou slepice

A vy mou matku nerurazite, ze? Vsechny jsou zlatokopky? Jiste, dle vas ano, ale ja nemohu za to, kde jste vyrostl a dle jakych soudite, to jste si az na rodice vybral sam, ja, a uz vubec ty, ktere kolem mne urazite u toho nebyli.

Porad utoky, co o mne soudite. Jen tak na okraj, vychovala jsem dve deti jine matky (tudiz vim neco o tom, co dokaze kdo kvuli detem, holky stalo piti jejich mati 5 let poradneho pekla) - asi jsem tudiz take zlatokopka.

Ja vam odpovedela, vy mne nikoliv. Ptam se tedy potreti, Proc tak malo muzu i kdyz moznost je nezada o stridavou peci? Jestli nemate i nadale koule na to smysluplne odpovedet (polopaticky - z toho vyjmout nas spor) a reagovat predevsim na to, co je v clanku. Tak ano, na to ze mate koule na to urazet, toho jsem si dobre vedoma...

Ale, je mi jedno, co o mne soudi nekdo rad pisici o mindracich jinych. Za to o to radeji si je lecici na druhych.

TECKA

0/0
6.8.2011 21:55

jirha

Re: obe damy jsou slepice

Kde jste vzala že muži nežádají o střídavou péči? Podle rozsudků? Podle toho že většinou při rozvodu si oni musí najít nové bydlení a nemůžou hned se začít starat a přitom když požádají a nemají adekvátní zázemí tak je soudy zamítnou?

Podívejte se vy mě a mojí manželku jmenovitě urážíte aniž já jsem udělal něco podobného vůči vám.

Platí na to staré pořekadlo potrefená husa nejvíc kejhá. Nemá smysl s vámi diskutovat vy nejste diskutér ale demagog. Dáte otázku která je už v podstatě své lež a divíte se že na ní ani nereaguju?

Nechte si své názory. Podle mého soudu jste střižená feministka a tak proč bych se s vámi měl bavit když cokoliv napíšu obrátíte na osobní útok.

Teď poprvé jsem vědomě urazil já vás ale jen proto že si myslím že feministka jste.

0/0
6.8.2011 22:29

Planetweb.cz

Re: obe damy jsou slepice

Nepouzivejte prosim spojeni "kazdy rozvedeny" v souvislosti s timto clankem. Ono je dost muzu, kteri si v takovem pripade poradek doma udelaji. Pokud pak se dal neco deje, je zle, v tom vam verim. Ale on odpovida za stav ve sve domacnosti, nikoliv jeho byvala. Tim, ze jste vas vsechny nahazel do jednoho pytle s timto clovekem, jste myslim dost muzu urazil. Pokud se vy sam hazite do pytle s clovekem, ktery dovoli nove nadhere cloumat s ditetem z prvniho manzelstvi a vozit se po nem, pak vas mohu jen politovat.

0/0
5.8.2011 21:21

mpes3

podle mě je na vině chlap...

měl to rozhodnout on - nemá ráda jeho synka, kterýho má rád on.Dělá mu scény, určuje s kým se může stýkat a s kým ne.

Hmmm, Dalibor je asi podpantoflák.

0/0
3.8.2011 22:18

QT1

Re: podle mě je na vině chlap...

Viděl bych to podobně. Přítelkyni může mít chlap každej večer jinou (přeháním, ale je to fakt). Ale syn, toho má na pořád a na rozdíl od přítelkyně k němu může mít skutečný vztah. Pak je volba jasná...

+1/0
4.8.2011 23:09

skoda-lasky

Re: podle mě je na vině chlap...

To je fakt, tolerantních a vhodných partnerek, které jsou ochotny akceptovat jeho syna, po tomhle světě běhá...

0/0
5.8.2011 10:22

jirha

Re: podle mě je na vině chlap...

Jojo kurev je dost ale leze to do peněz obětavou přítelkyni jsem neviděl od svých 7-mi let. Všechny jsou zlatokopky.

+1/0
5.8.2011 11:50

skoda-lasky

Re: podle mě je na vině chlap...

;-D

0/0
5.8.2011 12:41

Planetweb.cz

Re: podle mě je na vině chlap...

Od sedmi let jste skutecne nepotkal obetavou pritelkyni? To mam pak dve otazky. Kolik vam je? Co jste tem pritelkynim nabidl vy?

0/0
5.8.2011 21:30

jirha

Re: podle mě je na vině chlap...

No je mi víc než vám. A není to jen můj příběh.

+1/0
5.8.2011 22:45

akazu

Tak nevím,

Já bych bývalé připoměl, že mi nemá co mluvit do mých současných vztahů a nemá si své mindráky ventilovat na synovi. Na problémy s předáváním syna do péče jsou tu weby jako www.stridavka.cz nebo www.k213.cz .

0/0
3.8.2011 18:56

Imp-K.

Re: Tak nevím,

co si to takhle přečíst?

0/0
3.8.2011 20:16

Hroznej_puberťák

Re: Tak nevím,

Trochu bych to opravil - na ventilování mindráků jsou tu weby jako střídavka....

+4/0
3.8.2011 22:20

Planetweb.cz

Re: Tak nevím,

To je fakt, je to porad lepsi - obvinit byvalou, nez mit koule na to si prave tu, podle ktery skacete spacifikovat zjevne pro daleko vetsi mindraky:-D Fakt to chtelo si ten clanek precist. Protoze nejzamindrakovanejsi, pokud psal jen trochu pravdu je jeho nova a byvala jen nechce aby si mindraky lecila jinak nez na 6letem diteti. Uz to dokazuje, co si pan poridil. Je jedno z ceho ma mindraky, nemuze mit deti, nikdo nechce deti s ni, ci jine. Male dite, narozene v predeslem vztahu za to nemuze a jako prasek na hlavu nevypada a nemelo by tak byt pouzivano.

Jedine ceho dosahne, ze sama syna naockuje, pokud to byvala bude resit u psychologa a odbornik zjisti, ze se veci ve clanku zakladaji na pravde, treba i rozhovory s nim a jeho novym zazrakem. Pak je to letenka do stavu, kdy na tom prodela vztah otec-syn. To pak bude zase narku a hledani vinika. Ale je to porad o tom, kdo si neudelal poradek

Za jeho vety typu "celkem fungovalo", "celkem funguje"... minusove body

0/0
5.8.2011 14:49

Laveila

...

Mimo jiné mi tam chybí, jak se syn chová k nové přítelkyni. Pokud slušně, tak je to o něčem jiném, než když jí, třeba za zády otce dává najevo, co si o ní myslí, či dělá naschvály. Hlavní by bylo si v klidu promluvit, ve chvíli, kdy tam není to dítě a následně to řešit. Přeci jen přijmutí nové partnerky otce je pro dítě šok a nemusí to dopadnou nejlépe. Mimo jiné v tom může hrát i roli matka a její postoj k nové přítelkyni bývalého manžela. Být nestranný je těžké, zvláště pokud se jedná o vlastní dítě, ale asi bych se to snažila řešit trošku v klidu

0/0
3.8.2011 15:42

tabasco

...

"...a bývalá manželka vyhrožovala, že mi syna přestane půjčovat..." klasické uvažování ženy, která má dojem, že dítě je pouze její majetek a má právo s ním nakládat dle svého uvážení. nedojde jí ale že dítě není žádný majetek.

+2/0
3.8.2011 13:53

skoda-lasky

Re: ...

Bohužel.

0/0
3.8.2011 14:38

leonita

Re: ...

Souhlasím. Ale jak víte, že to neni termín pouze pána z dotazu? Třeba ho jeho bývalá vůbec nepoužívá, a ten, kdo celou situaci "chápe" tak, že si dítě jen půjčuje na víkendové juchání a pak ho vrátí matce, ať se stará, je tázající se pán..

0/0
11.8.2011 17:05

Neviditelné kuře

ono to nebude tak jednoduché

Kolik z vás se někdy ocitlo v roli nevlastního rodiče? Z tohohle článku víte houby, co se tam děje. Podle mě to vůbec není tak jednoduché, jak nám to tu staví. Tatínkové mívají tendenci nic neřešit a očekávat ze strany nové partnerky plný servis pro sebe i své dítě. Prostě samozřejmost. Ale ona to samozřejmost není, to dítě - ač ho nová partnerka tatínka může mít opravdu ráda - je zkrátka cizí. Ona bude vždycky ta, kdo bude víc dávat a mnohem míň dostávat. Pokud chce tatínek novou fungující rodinu, je jeho povinností to všem usnadnit, dítěti (ono tu cizí paní taky jen tak nepřijme a i tak už má v životě parádní bugr) i nové partnerce.

+3/0
3.8.2011 13:44

skoda-lasky

Re: ono to nebude tak jednoduché

Já znám rodinu, kdy dítě bylo svěřeno do péče otce. Ten žije s partnerkou, která sama děti (zatím) nemá, o dcerku se stará v podstatě jenom ona, on je od toho, aby s ní občas blbnul, ale na to hlavní starání je tu ona. Nejenže kdyby se rozešli, neměly by na sebe žádné právo, ale hlavní slovo ve výchově má tatínek, který moc nechápe, že když nechá svou partnerku vychovávat své dítě, musí mít i ona nějaké slovo. Připomínám, že se obě mají velice rády.

0/0
3.8.2011 14:40

Inkvizitor Johny

Re: ono to nebude tak jednoduché

Prohlásit většinu žen za nesvéprávné, je taky možnost.;-)R^

0/0
3.8.2011 15:45

faiva

No jako podle článku

má přítel dítě dva víkendy v měsíci, s bývalou se jinak neschází, ona snad tuplem ne, tak jak jí může co vadit? Že by ho bývalka třeba naháněla několikrát denně nebo nějak ponoukala z toho neplyne.

0/0
3.8.2011 13:39

skoda-lasky

Re: No jako podle článku

No, na druhou stranu, být na místě té přítelkyně a třeba mít problém s rozjíveným nebo rozmazleným dítětem, neřeknu si, že prostě vyhodím každý druhý víkend.

0/0
3.8.2011 14:41

faiva

Re: No jako podle článku

Mohli by se tedy třeba dohodnout, že v těchto víkendech s nimi bude vždy jeden den, druhý se věnovat nějakému svému koníčku, pokud má, ap. Pak by to vyšlo zhruba 2 dni v měsíci, a to už by se snad dalo přežít.

0/0
3.8.2011 16:09

hermína

Re: No jako podle článku

jeden víkend v měsíci může (by měla) strávit u svých rodičů a třeba jim pomáhat nebo jim prostě jen dělal společnost. samozřejmě netuším, jaké má slečna původní zázemí.

0/0
3.8.2011 17:50

skoda-lasky

Re: No jako podle článku

Já neříkám, že je to neřešitelné, jen kdyby mi někdo řekl, že přeci "vyhodit" dva víkendy v měsíci je v pohodě, asi bych šla do vrtule.

0/0
4.8.2011 9:42







Najdete na iDNES.cz