Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak se vyrovnat s rozchodem: nepít a neškemrat

Dala vám jasně najevo, že s vámi už nepočítá a žádné další kolo se konat nebude. Zjišťovali jsme, jak se z toho nezbláznit a jak se vyrovnat s kopačkami, které jste nedali vy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Omar Sharif Khadáfí

no nedalo mi to

a vim že toho potom budu litovat, ale podělím se s Vámi o svůj příběh. Nejedná se přímo o to, že bych dostal kopačky, ale v mnohém je to podobné...

Jsem poměrně mladý člověk. 25-30 let. Myslím, že holky jsem měl vždycky krásný (neberte to jako vychloubání), vážný vztah jsem měl se 2. První mi po tři a půl letech dala kopačky, z klasických důvodů jako je uvedeno v článku i v diskuzi. Všichni víme jaké to je...abych se neopakoval. Trvalo to půl roku co mi do života vkročila konečně slečna, ke které jsem cítil to, co ani v předchozim vztahu ne. Problém byl, že byla moc krásná a psychicky labilní, což po problémech, které měla bylo celkem pochopitelné. Nicméně, investoval jsem do toho všechny své síly a city

0/0
8.9.2011 17:16

Omar Sharif Khadáfí

Re: no nedalo mi to

...bohužel okolnosti a události zapříčinily to, že každodenním obtěžování různými lidmi a pofidérními týpky (hlavně) se jí údajně vrátily ony problémy s psychikou a nyní jsem si vyslechl, že si musí odpočinout a vyřešit si to. Že jde pryč na tři týdny. Je to o to smutnější, že podle mě by se podobné věci daly řešit ve 2, když se nás obou týkaly. Dělal jsem pro ní první poslední a bylo to málo....každodenní vyprovázení hlídání atd (až jsem sám byl paranoidní) Mně nezbylo než ji nechat jít, nechci ji být na obtíž a pokud myslí, že jí to pomůže...prosim. První rozchod jsem to řešil oním pálením mostů...

0/0
8.9.2011 17:16

Omar Sharif Khadáfí

Re: no nedalo mi to

byl jsem vždy osočován, že jsem vytloukal klín klínem a zpětně vidím, že to tak bylo. Také ale vím, že jsem si díky tomuto vztahu dokázal vyřešit problém se vztahem minulým a vůbec, s řešením těchto problémů. Stálo mě to ale dost sil, hlavně psychických...už rok mám deprese a nemám ani chuť se seznamovat...přesně ty věci které jsou uvedeny v článku jsem po 1. rozchodu dělal. Teď už ne. Vim, že to nemá cenu a člověk ze sebe udělá opravdu jen blbce. A mít krásou holku taky není výhra...

No děkuji za prostor už je to skoro jak zpovednice.cz tak raději mizim.

0/0
8.9.2011 17:17

kamarad-max

Re: no nedalo mi to

Mame asi spolecny problem - jsme prilis hodni. Toto mi ostatne bylo receno jako jeden z duvodu proc to neklape...Na druhou stranu byt hajzl a holku trapit je mi proti srsti, tohle opravdu chteji? Lituju, ze sis prosel takovym hnojem, doufam ze me to rok trvat nebude. Slecna zdrhla za hranice a odtamtud mi zbrkle vzkazala ze uz to nema cenu...Bojovat o ni asi nema smysl chce si uzivat zivot bez zodpovednosti (v pravde ji trochu zavidim, protoze myslet na duchod je v dnesni dobe blbost a clovek by si mel uzivat kazdy den naplno, coz bohuzel bez toho nejcenejsiho co jsem ztratil pujde tezko). Drzim palce at se ti dotretice zadari a najdes tu pravou, ktera nebude mrcha a bude rada za to ze jsi na ni hodny a pozorny...

0/0
9.9.2011 13:47

Michal P.

marná snaha

Tak po přečtení diskuze už mám jasno. Mám trochu podobný problém jako kamarad-max. Ukončila to se mnou v podstatě bezdůvodně a ještě k tomu tak dětinsky přes SMS. Já jak idiot jsem jel k ní a omlouval se za to, co jsem vlastně ani neudělal. Nakonec přišel návrh na kamarádství z mé strany, ale to už nikdy fungovat nemůže. Stále mě napadaly myšlenky jak to urovnat, ale opravdu nemá cenu dělat ze sebe blbce, když mě odkopla ona. To co tady napsal "neverleft" (jedna z reakcí k příspěvku od Kamarada-maxe), mi otevřelo oči. Díky, díky, díky. Nepřinesla do toho vztahu vlastně vůbec nic. Jenom brala.

0/0
6.9.2011 22:33

kamarad-max

Re: marná snaha

Je to krute priznat si ze je konec, navic kdyz clovek miloval vice nez ona. I pres vsechna ta "pro jedno kviti slunce nesviti", "bab je spousta" a "ta prava teprve prijde" je strasne tezke se odtrhnout od vsech vzpominek, fotek a spolecnych zazitku. Drzim ti palce at to rychle prejdes a strasne bych sobe i tobe pral aby si ta mr... (pardon) ovedomulia co ztratila a prisla sama s prosikem o sanci, takove zadostiucineni je ale asi jen zbozne prani a funguje pouze ve snovem svete, coz tenhle kruty bestialni svet neni...jedna pozitivni zprava z toho vychazi - ted jsou mezi namy dve volne zenske, treba na ne oba narazim a a oba si je prohodime (i kdyz bys me pekne nasr...:) Hodne stesti brachu v hledani te prave, je to boj snad ho brzo vyhrajem.

0/0
7.9.2011 15:09

kaja74

Re: marná snaha

kamarade-maxi.... mas neprijemne krutou pravdu... jak ma clovek zapomenout, kdyz ty vzpominky jsou fakt krasny a zadna spatna... jen na ten rozchod... Navic mne ho pripominaji jeste auta firmy, kde on jezdi... a ty vidam pomalu ob den... zapomenout se neda a zivit v sobe nadeji, ze pozna, co vlastne opustil a vrati se (a treba bez prosiku, jen s tim, ze si uvedomil, co ztratil a chtel by to zas najit a napravit).... to uz fakt nejde, takhle to proste v zivote nefunguje...  ;-( a co si mam myslet, kdyz se z jeho zpravy doctu, ze jsem uzasna zenska, ze pro normalni chlapy by to byla vyhra... ale on tohle pry ted nechce, ze na takovyhle vztah nebyl a jeste dlouho nebude pripravenej... 8-o Rv

0/0
8.9.2011 11:22

kamarad-max

Re: marná snaha

ja bych ti sanci dal:) dej sem email:)

0/0
9.9.2011 13:52

kaja74

Re: marná snaha

;-D zkus hadat... ;-) Nejlepsi na tom je, ze casem se tomu uz budem smat, jak jsme byli blbi a zamilovani do nekoho, kdo si to v podstate nezaslouzil... Jen ten cas nejak preckat...

0/0
9.9.2011 14:38

kamarad-max

Re: marná snaha

mesic pote, a ja se porad nemuzu smirit s tim ze uz ji nebudu mit blizko sebe. tech zazitku je tolik, ze to nebude nikdy zahojene, prosel jsem s ni od studentskych let po dospelacke, takove krasne obdobi uz nikdy neprijde...

0/0
9.9.2011 15:53

kaja74

Re: marná snaha

Z rozchodu, ktery jsem prozila pred sedmi lety jsem se vzpamatovavala pul roku a s krabici vina kazdej vecer... :-P Fuj, ted uz to neopakuju, ted uz jenom sem tam bulim... Neboj, ten cas je u kazdyho ruzne dlouhej, ale jednou to prejde... Pak zas budes s jinou prozivat ty dospelacky leta a bude to taky bezva... stary vzpominky s bolestivyma pocitama se prepisou tema novejma zazitkama a zustanou v pameti uz jen stary cernobily fotky... ;-) Zivot je boj a my jsme jen pesaci v jeho rukou... Drzim palce, aby to prebolelo co nejdriv... K.

0/0
9.9.2011 18:18

kaja74

Pohled z druhý strany.....

... rozchod skoro ze dne na den z jeho strany po 2 měsících skvělýho vztahu... Důvod? "Nejsem připravenej na novej vztah..." a "nechci si znova zvykat na něco, kvůli čemu jsem odešel od manželky...".... 2 měsíce se choval skvěle, jako by věděl, že je to napořád. Tvrdil, že je mu se mnou skvěle, že mě miluje... a poznaly se už i naše děti... Všechno víc než OK... Ze začátku jsem byla já ta opatrnější, ale nakonec jsem se zamilovala až po uši, jak puberťák a to je mi už hodně přes 30... Do dneška nechápu, co se stalo, nekomunikuje... Nevím, kde jsem udělala chybu... Měli jsme být spolu druhý týden o dovolené... Utnul to hned na začátku... ;-(

0/0
6.9.2011 18:21

Hroznej_puberťák

Re: Pohled z druhý strany.....

Třeba neudělala. Ono se sice říká, že chyba bývá na obou stranách, ale to neznamená, že bývá na obou stranách stejně velká...

0/0
6.9.2011 19:01

kaja74

Re: Pohled z druhý strany.....

dík za útěchu... ten pocit mám stejně pořád... možná jsem milovala moc... bůhví...

0/0
6.9.2011 21:06

george_wtf

Zenam doporucujem

odhackovanie u nadsamca OMa Georga :-)

0/0
6.9.2011 18:10

S. Gautama

Jak z toho?

Pořádně se opít a vyspat se s její nejlepší kamarádkou.

0/0
6.9.2011 10:07

Yesname

Re: Jak z toho?

Neopisuj. ;-D

0/0
6.9.2011 10:31

sagi2006

Chce to čas

Kdysi v mládí jsem dostal po několika letech kopačky. Začla chodit s mým nejlepším kamarádem. Několik let jsem se s ní neviděl. Kamarádovi jsem to neměl za zlé, vyříkali jsme si to hned a vídali se dál, bez ní. Po několika letech se z nás ale zase stali nejlepší kamarádi a přátelé. A právě zde platí přátelství mezi mužem a ženou, oba víme, že nevstoupíme do stejné řeky, vídáme se na společných akcích a minulost neřešíme. Rozchod je vždy horší pro toho, kdo dostane kopačky, o tom není sporu. Ten , kdo odchází, nabízí většinou přátelství, kamarádství, ale to nemůže asi nikdy dobře fungovat, snad s odstupem času. Zažil jsem obě možnosti, je to zkušenost pro oba, která je může i poznamenat v budoucnu.... Každému vyhovuje něco jiné, já pálím mosty a časem se ukáže, jestli někdo postaví lávku...

0/0
5.9.2011 21:30

lezici_spici

dal jsem i dostal

a neřekl bych, že to či ono je lepší.

Pokud je dostanete, nejlepší je se tomu postavit jako chlap. přijmout ten fakt a nedělat ze sebe idiota.

0/0
5.9.2011 19:49

prasák

nejlepší lék

je když bývalá ztloustne a zeškaredne. Ale já to samopzžejmě neznám, vždy jsem to ukončil já. ;-D

0/0
5.9.2011 19:05

Josef II

Snad nejlepsi je vsemu predejit a . . .

dat kopacky sam ! Pokud jste trochu vsimavi, tak vam nemuze ujit, co se chysta.  Ziji v cizine a tady se s vami zenska ani bavit nebude, pokud ji nepozvete do nobl restaurace.  Zpravidla se nazere a uz ji neuvidite. Vyuzivaji vas jako stravenku. Pritom je to tak jednoduche. Uz u stolu vidite, ze nema zajem, tak navrhnete oddelene ucty. Bude se sice pokouset vyvolat scenu, ale neustupujte ! Tohle me naucil jeden Chorvat.  Velice dobra rada !

0/0
5.9.2011 16:34

Hroznej_puberťák

Re: Snad nejlepsi je vsemu predejit a . . .

Lepší je utýct okýnkem na záchodě a nechat ji to zaplatit úplně celé V R^

+1/0
5.9.2011 16:37

Lev----z_Rožmitálu

Re: Snad nejlepsi je vsemu predejit a . . .

tma bejvaj většinou mříže nebo se tam dostaneš někam na dvorek odkud se nedá dostat:-P

0/0
5.9.2011 18:11

Hroznej_puberťák

Re: Snad nejlepsi je vsemu predejit a . . .

No dobře, tak jsem to nikdy nezkoušel, no ;-D

0/0
5.9.2011 20:42

Duke._.Nukem

Re: Snad nejlepsi je vsemu predejit a . . .

jak si to kdo udela,takovy to ma..:-)

0/0
5.9.2011 18:59

prasák

Re: Snad nejlepsi je vsemu predejit a . . .

A to jak souvisí s rozchody ve vztazích? To je snad nějaká zkušenost ze seznamky, ne?

0/0
5.9.2011 19:06

lena030

Re: Snad nejlepsi je vsemu predejit a . . .

Tak vy POZVETE ženu do restaurace a pak ji to necháte zaplatit, tak to bych bez mrknutí oka uhradila svoji úhradu ale víckrát už byste mě neviděl. Ne proto že bych předpokládala automaticky placení mužem, to jistě ne ale proto že pozvat znamená pozvat. Když někoho pozvu tak sem ho pozvala ne? No možná to v té cizině funguje jinak. Asi byste je měl zvát rači na procházku.

0/0
6.9.2011 10:09

Hroznej_puberťák

Re: Snad nejlepsi je vsemu predejit a . . .

Až na to, že dotyčnej píše o případu, kdy se milostivá přišla do té restaurace jen zadarmo nažrat a je to na ní vidět na první pohled. A taky je na ní vidět, že z toho nic víc nebude. Za takové situace mu určitě děsně trhá žíly, že už takovou víckrát neuvidí ;-D;-D;-D

0/0
6.9.2011 10:13

lena030

Re: Snad nejlepsi je vsemu predejit a . . .

no právě, kdyby je zval na tu procházku tak ty co se chtějí zadarmo nažrat nepůjdou. A ty kterým se líbí půjdou i na tu procházku ne?

0/0
6.9.2011 10:34

Hroznej_puberťák

Re: Snad nejlepsi je vsemu predejit a . . .

Šak já neříkám, že je má zvát do nóbl restaurací. Ale v situaci, jakou popisuje, kdy už tam nějakou takovou pipinu pozval, to může bejt docela dobrej fór ji nechat zaplatit.

0/0
6.9.2011 10:38

lena030

Re: Snad nejlepsi je vsemu predejit a . . .

no mě to teda vtipný nepříjde, spíš trapný, ale já pipinky nezvu takže to vlastně neznám. Vím jenom že muž co by mě nejdřív pozval a třeba se mi i líbil, původně, by mi tím o sobě řekl, že je škrt a já bych ztratila zájem. Ne pro ty prachy spíš bych z toho neměla dobrý pocit. Vtipný by bylo,  kdyby utekl tím okýnkem, to bych se smíchy potrhala jakej je to hrdina;-D

0/0
6.9.2011 10:46

Yesname

Re: Snad nejlepsi je vsemu predejit a . . .

Tady někdo nedával pozor, o čem se začalo mluvit.

0/0
6.9.2011 10:54

Hroznej_puberťák

Re: Snad nejlepsi je vsemu predejit a . . .

To u ženských není nic divnýho ;-)

0/0
6.9.2011 10:58

mak1_re

Re: Snad nejlepsi je vsemu predejit a . . .

On je trošku rozdíl mezi - "zvu Tě na večeři" a "Půjdeme se někam najíst?"  .....

0/0
7.9.2011 6:30

kamarad-max

ok, ale co kdyz ji chci zpatky

existuje zpusob jak dostat druhou sanci? ukazat ji ze jsem se zmenil a ze si zaslouzime zkusit to jeste jednou? aniz bych skemral a shodil se?

0/0
5.9.2011 16:18

Hroznej_puberťák

Re: ok, ale co kdyz ji chci zpatky

Ne. Co bylo bylo, vracet se je blbost, většinou to dopadne ještě hůř. Lepší je najít si jinou.

0/0
5.9.2011 16:24

Narhea

Re: ok, ale co kdyz ji chci zpatky

Rekla bych ze jo, ale az tak po par letech a zacit ten vztah proste jako uplne novy (proste tu byvalou zase sbalit :-) ).... Zacinat znova ten samy vztah po mesici, dvou je podle me nesmysl, nezmeni se opravdu ani jeden a jenom se vrati stare problemy. ;-)...

+1/0
5.9.2011 16:28

Hroznej_puberťák

Re: ok, ale co kdyz ji chci zpatky

Nikdy není úplně nový, ani po pár letech.

0/0
5.9.2011 16:32

Narhea

Re: ok, ale co kdyz ji chci zpatky

Uplne novy ne, ale treba se otupi ty problemy, ktere driv byly. Nebo si oba uvedomi sve priority a zacnou se ve vztahu chovat jinak. Jinak osobne se mi to nestalo, ale verim, ze se to nekdy povest muze.

0/0
5.9.2011 16:41

Hroznej_puberťák

Re: ok, ale co kdyz ji chci zpatky

Někdy jo, někdy se může podařit i vyhrát ve Sportce :-)

0/0
5.9.2011 20:47

kamarad-max

Re: ok, ale co kdyz ji chci zpatky

do dobre, ale tak lide se rozchazeji a zase se k sobe vraci. existuje spousta pripadu kdy se dva rozesli a po par mesicich opet sesli a vydrzelo jim to naporad...je prece blbost aby rozchod (vetsinou vyvolany jednou stranou a casto i neuvazene a zbytecne) znemal konec vsem nadejim

0/0
5.9.2011 17:46

myskamiki

Re: ok, ale co kdyz ji chci zpatky

nevstoupis dvakrat do jedne reky. Pri problemu hned neprasknu dvermi, ale nemam rad teatralni chovani a kdyz skoncim, tak skoncim. A hlavne neresit co by kdyby, zivot se ubira kupredu nikoliv dozadu a zijete jen jednou (aspon v tom konkretnim tele a dobe ;-))

0/0
5.9.2011 18:11

Hroznej_puberťák

Re: ok, ale co kdyz ji chci zpatky

SPOUSTA případů? Naopak, takových je naprosté minimum, to si jen namlouváš, abys měl důvod to zkusit. No co, zkus to, uvidíš sám, na 99% si budeš s odstupem času nadávat, žes akorát ztrácel čas a dělal ze sebe vola.

0/0
5.9.2011 20:44

mak1_re

Re: ok, ale co kdyz ji chci zpatky

Tak to ani náhodou - holka tě pošle do háje obvykle proto, že má jiného a dle jejího názoru lepšího chlapa - a když zjistí, že je to větší blbec než ty, tak by vztah chtěla obnovit.

0/0
7.9.2011 6:34

Yesname

Re: ok, ale co kdyz ji chci zpatky

Jo, existuje. Sbalit první babu, kterou potkáš, nejraději nějakou, kterou ona zná a úplně ideální je sbalit její nejlepší kamarádku. ;-D Teda... on to není vtip.

0/0
5.9.2011 17:33

Hroznej_puberťák

Re: ok, ale co kdyz ji chci zpatky

To je sice možná dobrý na to, aby dotyčná začala žárlit a pokusila se jej kamarádce přebrat, ale na udržení vztahu to není ani trochu. Za čas bude řešit kopačky znovu, jakmile se to dotyčné povede.

0/0
5.9.2011 20:46

Yesname

Re: ok, ale co kdyz ji chci zpatky

No, ona dotyčná taky může zjistit, že se ten její bez ní klidně obejde, takže příště už bude opatrnější. A taky neříkám, že se k sobě musí vrátit za tejden. Ale tohle je prostě nejjednodušší řešení. A i když nezafunguje, tak je to aspoň dočasná náhrada.

0/0
6.9.2011 9:41

Hroznej_puberťák

Re: ok, ale co kdyz ji chci zpatky

To je ideální stav, když dotyčná zjistí, že se ten její bejvalej bez ní obejde. Resp. ideální stav je, když to zjistí ten bejvalej, že se bez ní obejde, samozřejmě. Akorát v tu chvíli nemá pro něj nějaký návrat žádný smysl ;-)

0/0
6.9.2011 9:50

Yesname

Re: ok, ale co kdyz ji chci zpatky

No, jasný. Ale otázka zněla - jak ji dostat zpátky.

0/0
6.9.2011 10:30

Hroznej_puberťák

Re: ok, ale co kdyz ji chci zpatky

Odpověď je ale stejně s.. na ni, ženskejch je všude spousta ;-)

0/0
6.9.2011 10:33







Najdete na iDNES.cz