Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Maraton na kole mistra světa. Jelo to úžasně, ale šlapat jsem musel

Projet se formulí 1 horských kol je bomba. Ale jet s ní skutečný závod, to je pro bikera jak letenka do ráje. Vyzkoušel jsem superstroj našeho mistra světa v cross country na populárním seriálu Kola pro život, v báječném závodě Oderská Mlýnice na 59 kilometrů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kurri22 - III.

Otázka je...

.... nakolik za ten solidní čas může to kolo a nakolik to "protekční" místo na startu.

Já jsem startoval až úplně ze zadu a ikdyž jsem se cítil cca na 2:45, tak nebyla šance.

0/0
28.9.2011 13:16

crabatt

Co je to za kategorii,

ve které ta figurka závodí? Stodvacetikiloví strýcové?

+1/0
26.9.2011 21:52

a1b1c1d1

Re: Co je to za kategorii,

Takova kategorie sice neexistuje - ale existuje kategorie nad 100kg, a je to velmi popularni, protoze nad 100 kilo ma dnes hodne lidi a pokud navic jezi na kole, je to fajn...

0/0
27.9.2011 7:48

ráfek

Re: Co je to za kategorii,

Já měřím 195 cm, a má těsně pod 100 kilo, co je na tom? Tlustej nejsem, jen jsem trošku narostl...

0/0
27.9.2011 10:59

a1b1c1d1

Re: Co je to za kategorii,

Jak rikam, 100 kg je naprosto v pohode. PRoc by nemohli jezdit / zavodit na kole lide s takovou vahou? Ja mam 130 a pravidelne se techto zavodu ucastnim...

0/0
27.9.2011 11:25

honzik_janulik

Re: Co je to za kategorii,

A co je ti po tom? Ty závodíš v jaké kategorii, blbé kecy na netu? To budeš asi dost dobrý, že?

0/0
27.9.2011 21:29

pedr64

tak autora nechte

po té, co tu vážně srovnával super silničku s 20 let starým MTB se přestal pouštět do nějakých větších odborných akci a dělá ty reportáže tak říkajíc lidově

0/0
26.9.2011 15:49

DjTamme

Re: tak autora nechte

Dalšího kdo se na jeho články začíná těšit? Vždycky si pak říkám že nejsem úplně blbej ;-)

+1/0
26.9.2011 17:07

stefi_ul

Re: tak autora nechte

Ja si to taky rad prectu... umim si mezi radky tu legrandu najit.

Lituju vsechny ty nabuseny zavodniky, co to tu porad resi. Jak to neni maraton, jak je autor divnej, jak to neni o zavode, jak to zkratka neni to, co oni cekaj od clanku na tema cyklozavod.

A je se u nej solidne pobavim a sem v pohode.

+1/0
27.9.2011 9:48

honzik_janulik

Re: tak autora nechte

Ono spousta lidí není schopná pochopit, že to není reportáž ze závodu, jen pohled účastníka...

0/0
27.9.2011 21:31

GU.HU

nebylo by lepší, než připlácet desítky tisíc

za pár kilo váhy kola dolů, raději těch stejných pár kilo shodit?

0/0
26.9.2011 15:04

Hroznej puberťák

Re: nebylo by lepší, než připlácet desítky tisíc

Kupodivu ne, shodit by musel o hodně víc.

0/0
26.9.2011 15:07

Realista

Re: nebylo by lepší, než připlácet desítky tisíc

:) vůbec ne, to je jen pověra tlůstých cyklistů a mladých pozérů :)  Při akceleraci je v prvním okamžiku trošku znát nízká váha plášťů a ráfků, pak už je to skoro jedno, kilo jako kilo, je jednou jestli ho máš na prdeli nebo na sedle.

0/0
26.9.2011 23:21

Nahlas se ti směju 2

Re: nebylo by lepší, než připlácet desítky tisíc

Podle toho, co píšeš, je evidentní, žes toho na kole moc nenajezdil. Jedno to rozhodně není a poznáš to v první technické pasáži.

0/0
28.9.2011 6:54

To viš že jo

Tak mi to tu připadá jak

u diskuze o nadsvětelně rychlých částicích. Jsem netušil, že jsme krom národa špičkových vědců i národem vrcholových sportovců ;-D;-D;-D

0/0
26.9.2011 15:00

Shadow stalker

Re: Tak mi to tu připadá jak

na téhle diskusi jsou v každém případě vrcholoví sportovci všichni. Pokud je článek o kole, tak vždycky jedou aspoň o padesát kilometrů více než autor!:-) A samozřejmě mnohem rychleji!;-)

0/0
26.9.2011 17:14

fikacek

je to trochu divné :-)

No jo, reklama. Ta nemluví o tom, co je v cyklistice podstatné, a co zrychlí o hodinu, to je trénink a zhubnutí, ale hovoří o tom, co ubere pět minut času, ale hlavně se to dá prodat ! :-) Trochu mi to přijde, jako kdybych šel dělat novináře do iDnes a jediná moje příprava by byla, že bych si sehnal dokonalou tužku. :-)

+2/0
26.9.2011 14:58

honzik_janulik

Re: je to trochu divné :-)

Nebuď z toho tak vyplesknutý... Jaká reklama, prostě má Petr Pravda možnost zkusit si zajet na kole mistra světa a něco o tom napsat, proč půlka diskutérů požaduje nějaké odborné poznatky a podrobnou reportáž ze závodu po jednotlisvých kolech včetně mezičasů?

0/0
27.9.2011 21:34

sarumánek

pomoc!

Články o cyklistice na X.manu bývají vždycky vypečené, nicméně tentokrát už jsem díky všem těm superinteligentním fórkům typu "dávám si špičkovou předstartovní přípravdu - důkladné protažení" padal smíchy na zem. Ten legrační obtloustlý pán, co to píše, nás s takovým gustem a tak podrobně až sáhodlouze informuje o každém svém prdíku místo samotného závodu a jeho atmosféry, až je to nechutně roztomilé. Dodnes jsem nepochopil, jestli toto originální spojení přitroublé parodie na Švejka s cyklistikou má být záměrem - ale proč by X.man vytvářel parodii sám na sebe s pomocí antiXmena? Btw - netušil jsem, že 59 km závod na kolech je "maraton", dodnes jsem si myslel, že ten má mít tak cca 80 - 120 km, nikoliv délku celkem běžné bikerské projížďky, ale aspoň něčemu jsem se přiučil. :-)

0/0
26.9.2011 14:56

LaDinek007

Re: pomoc!

Ten obtloustlý pán startoval těsně přede mnou a řekl bych, že vzhledem k jeho věku a náročnosti trati je jeho umístění obdivuhodné. Moc nechápu, proč ty urážky. Trať by měla být samozřejmě spíš půlmaraton, ale většině lidí, takováhle délka v tempu stačí k tomu, aby se totálně vyčerpali a unavili.

+1/0
26.9.2011 16:32

Hekynen druhý

Re: pomoc!

Já si to užil, závody beru už jen jako takovou rychlejší vyjížďku (zdravotní problémy), takže jezdím na pohodu, kochám se, podlahu nejedu:-). V sobotu Oderská Mlýnice, večer žebra a pivko, v neděli Lysá hora... Nádherné počasí, supr víkendR^

0/0
26.9.2011 16:46

ab3l

Re: pomoc!

tak podat sportovní výkon a napsat o něm článek jsou dvě odlišný věci. to by potom nejlepší články o biku musely být od Jardy Kulhavýho.

ale články autora beru spíš jako popis pocitů než reportáž ze závodu ;-) .

0/0
26.9.2011 20:12

stefi_ul

Re: pomoc!

konecne to nekdo pochopil... huraaaa, aspon jeden.

Jeho clanky jsou pouze odlehceni a proto nejsou ve sportrubrice... je fajn si pocist takovyhle typy clanku, viz. kulturista.

Naucte se lidi i POBAVIT SE na tema, ktere vas zajima a nebrat vsechno jen na NAKREV vazne. Ulevi se vam a bude vam fajn.

0/0
27.9.2011 9:45

Dirtymug

proč ne..

Pan autor ačkoliv sám sebe řadí mezi amatéry není víc než hobík, ale nemyslím to zle...dělící čáru mezi amatérem a hobíkem je těžké definovat. nicméně on má do amatéra hodně daleko.

Hláškami typu "jede to samo" si jenom škodí.

Článek má spíše za cíl pobavit a přitáhnout laickou veřejnost..na tom konec konců, také není nic špatného, lepší, než kdyby seděl u televize, což je asi jeho druhý koníček, jinak si nedovedu představit kde vzal ten pupek:DDD

Buďme autorovi vděční, že se díky němu alespoň trochu mluví o cyklistice na českých informačních portálech..i když tak nějak povrchně.

R^

0/0
26.9.2011 14:44

a1b1c1d1

Re: proč ne..

podle mne se zacina sport dostavat tam, kam patri: rozumni lide se jiz nehoni za vysledkem vyhrat (krome prvnich 30), ale jedou sami za sebe, za svuj lepsi cas. Potom si v klidu domova porovnaji, jak jim to jelo s ostatnimi a tak, ale zadna krec, sbiraji body a jsou na sebe hrdi, a to je fajn. PRiste to treba bude lepsi, treba o 2 mista, treba o 200, ale to uz neni tak dulezite. Stejne jako neni dulezite, kdo vyhral, tam smeruje jen malokdo.

Nekdo tu mluvi o reklame a tak. A proc ne? Dnes si jiz lide (pokd na to maji) mohou kopit cokoli, a jestli to stoji 200 tisic? No a? Pokud to clovek chce a ma na to, pak at si to klidne koupi a dojede na treba 1500. miste, to je uplne v pohode. Proc by jen ti nejlepsi, meli mit nejlepsi techniku? To nema zadnou logiku....

+1/0
26.9.2011 21:34

Zoro.Vomáčka

...tož, v jednom je tenhle tlouštík pozitivní...

X...a sice, že i neobvyklé vrstvy bůčku a piva...

X...mají-li pod sebou drahý kolo...

X...svedou kousky, který by očividně jinak nesvedli...

X...facit: kupujte drahý kola

0/0
26.9.2011 14:33

scaramango

Re: ...tož, v jednom je tenhle tlouštík pozitivní...

jste normální? Chlápek si zajel závod, podle mne se dobře bavil, vyzkoušel dobré kolo a napsal celkem dobrej článek. To je snad důvod ho hloupě urážet?????

+1/0
26.9.2011 14:43

sarumánek

Re: ...tož, v jednom je tenhle tlouštík pozitivní...

On pouze konstatuje... :-) A pokud pokládáte hlášky typu "musel jsem šlapat" za fakt dobré, vtipné čtivo - nezbývá než dodat - proti gustu žádnej dišputát. :-)

0/0
26.9.2011 14:59

Nahlas se ti směju 2

Re: ...tož, v jednom je tenhle tlouštík pozitivní...

Tahle šmíra je pro tebe docela dobrej článek? Máš dokončenou alespoň základku?

0/0
28.9.2011 6:56

A přece se maže...

Re: ...tož, v jednom je tenhle tlouštík pozitivní...

Ty budeš něco jako Všeználek šmrnclej Broukem Pytlíkem, co?

0/0
28.9.2011 23:34

Nahlas se ti směju 2

Re: ...tož, v jednom je tenhle tlouštík pozitivní...

No to snad ani být nemusím, abych články na iDnes nepovažoval za kvalitní novinářskou práci.

0/0
29.9.2011 8:32

Mountainbiker

Re: ...tož, v jednom je tenhle tlouštík pozitivní...

Doporucuju si tu trat projet a zajet ji za 2:52 jak zajel autor. Uvidite, ze to budete muset docela kalit...Pokud teda nemate zrovna najeto 10 000 km za rok. Ale vzhledem k veku, k tomu ze patrne chodi normalne do prace a vzhledem k tomu ze me osobne nalozil 17 minut, tak klobouk doluR^

+2/0
26.9.2011 15:41

Hroznej puberťák

Re: ...tož, v jednom je tenhle tlouštík pozitivní...

To není špatnej nápad, projet si to někdy, když tam nebudou ty davy.

0/0
26.9.2011 15:53

honzik_janulik

Re: ...tož, v jednom je tenhle tlouštík pozitivní...

Úžasný příspěvek... Četl jsi někdy, co už tenhle "tlouštík" ve svém věku všechno zvládl? Pokud posuzuješ člověka jen podle vzhledu, jsi dost mimo...

0/0
27.9.2011 21:37

Nahlas se ti směju 2

Re: ...tož, v jednom je tenhle tlouštík pozitivní...

Nic, co by v jeho věku nezvládl jakýkoli jiný sportující člověk.

0/0
28.9.2011 6:57

mezera

Pěkně ...

Zajímavý článek, taky bych si to kolo rád zkusil :-)

Jinak jsi mi to dal člověče asi 7 minut, jseš dobrej. Musí to být zážitek mít toto kolo .... ale jak říkáš šlapat musíš vždycky. B511

0/0
26.9.2011 13:10

DjTamme

blbec

Já si fakt nemůžu pomoct ale tenhle člověk je úplně mimo. jeho poslední 3 - 4 články jsou naprostej úlet. Aspon že vyměnil zten hnusnej červenej kondom. I když to flekatý není o moc lepší.

+1/0
26.9.2011 12:51

A přece se maže...

Re: blbec

Tak zkus něco napsat sám, určitě to bude čtivější a ještě si vyděláš za článek nějakou kačku...

0/0
27.9.2011 18:23

Hroznej puberťák

Noční můra, tyhle masovky

0/0
26.9.2011 12:23

_lu

Re: Noční můra, tyhle masovky

přesně tak... o umístění rozhoduje postavení na startu, pak už se toho moc zachránit nedá... zpravidla pak, když se trať hned na začátku někde zúží...

0/0
26.9.2011 12:46

LaDinek007

Re: Noční můra, tyhle masovky

blbost, když na to máš, tak se dopředu prokoušeš a navíc u kolopro je díky systému bodů, pořadí hodně spravedlivé. btw. minulej rok Vokrouhlík, kterej díky kládě na cestě ztratil na špičku a cca na 15 km byl asi na 50. místě. Měl na to a vrátil se na špici a vyhrál.

0/0
26.9.2011 16:35

Mountainbiker

Re: Noční můra, tyhle masovky

Nevim kdy to presne bylo, ale Purmensky si na Sudetech myslel, ze start je v 8:15 a rozcvicoval se v klidu nekde za kostelem. Start byl ale v 8 a Purmena na to upozornil az vystrel z dela, kterej Sudety startuje. Doted si pamatuju jak kolem nas prolitl dres Ceske sporitelny (startoval jsem uplne vzadu). Nakonec to vyhral a stal se mistrem republiky, takze rozmisteni na startu je dulezite, ale ne rozhodujici...

0/0
26.9.2011 20:23

Nahlas se ti směju 2

Maraton?

59 km?

0/0
26.9.2011 11:11

Mountainbiker

Re: Maraton?

No spis sprint pulmaraton....

0/0
26.9.2011 14:27

Bogus

Re: Maraton?

Maraton je typ závodu, systém 59km jeden okruh, kdyby to bylo cross country, jede se 59 km na několik kol (stejných). Lepší nejdřív zapojit mozek, než plkat, maucta, vašnosti:-)

0/0
26.9.2011 14:38

Hekynen druhý

Re: Maraton?

59 km není maraton, ale půl maraton. Takže poloviční pravdu máte anebo plkáte* oba dva;-)

* nehodící se škrtněte

0/0
26.9.2011 16:42

Bogus

Re: Maraton?

jasně, délka nesedí, maraton je od 60km do 120 km, čili se tlusťoch sekl o kilák, jediné v čem plkám je to to jedno kolo, pravda, mohou být až tři, ale úsus je spíše jedna trať, kde se nic neopakuje...takže ehm ehm;-)

0/0
27.9.2011 15:16

Nahlas se ti směju 2

Re: Maraton?

Jo, přiznávám, že v těhle chrtích zkomoleninách se naštěstí nevyznám. Jen mi přišlo úsměvné nazývat 59 km trasu, tedy kratší výlet, maratonem.

0/0
27.9.2011 6:52

stefi_ul

Re: Maraton?

na horaku castecne v terenu?? To je solidni pocin a zadny kratsi vylet... Ano, kdyz se to pojede lazo, plazo 4-5 hodinek, ok, ale na zavod je to hodne fajn vzdalenost. Pri stoupani do kopce v terenu na tom horaku pojede tak 6-12km v hodine. Po sutrech klidne min.

0/0
27.9.2011 9:36

Nahlas se ti směju 2

Re: Maraton?

No to mě nemusíš učit, bajky mám dva, k tomu silničku. 59km v terénu je pro trochu trénovaného člověka jako malina. Jasně závodní tempo a hobby vyjížďka, byť svižná, jsou zcela rozdílné věci, to jo.

.

Jen když zazní "maraton" a v jedné větě 59 km, tak mi to prostě neštymuje.

0/0
27.9.2011 15:46







Najdete na iDNES.cz