Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mizerové vs. hodní kluci aneb ženy dávají přednost zachmuřeným darebům

Z očí vám sálá empatie, na rtech máte spokojený úsměv, vypadáte zkrátka jako citlivý, sympatický muž, prototyp nejlepšího partnera. A právě proto nemáte šanci. Hodní kluci totiž nejsou v kurzu, protože působí málo chlapsky, tvrdí vědci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jiříček Lumpíček

pánové ...

všechno, co tu napsala jakákoliv ženská, můžete považovat za naprostou krávovinu a přejít s pomyšlením o zadní části těla ...

Jak totiž prokázalo jedno velice zajímavé a naštěstí pro chlapy zcela relevantní psychologické odvětví, ženská něco říká, ale něco naprosto opačného pak koná ...

To, co říká, má naočkované z debilních filmů, časopisů a podobných blitek, ale to, co pak dělá, je výsledkem genetické výbavy a hormonálních procesů = toho, co se formovalo po celé věky věkoucí ...

A nevěřil bych tomu, kdybych toto vše na vlastní kůži nepocítil ... dokud jsem byl hodný a spolehlivý kluk, ženská o mě ani nezavadila. Od té doby, co jsem se stal lehce arogantním a jízlivým drzounem, situace je DIAMETRÁLNĚ ODLIŠNÁ.

Takže si tu milé dámy melte, co chcete. Já už vím, z čeho vám vlhnou kalhotky ...

0/0
12.12.2011 6:44

Sekanice

Jen mě tak napadlo

Teď mě jen tak napadlo... není za zachmuřeného darebu ( z mužského pohledu) považován každý muž, který má holku, když zrovna on sám ne? Jinak bych asi žila již dlouho na jiné planetě, než někteří muži v diskuzi a bádající vědci, kteří provedli tento závěr ve svém výzkumu. (Osobně by mě také zajímalo, co vede chlapa - vědce k tomu, aby se zabýval takovouhle tématikou. Mají ty výsledky vůbec pro někoho nějaký význam? Nejspíš zrovna byli sami a viděli všude okolo sebe samé zachmuřené dareby, tak třeba pak provedou další průzkum, až si nějaké ty partnerky najdou. Možná zase zjistí něco zajímavého;-).

+1/0
6.12.2011 21:51

chmod_5777

Re: Jen mě tak napadlo

pro inteligenta je kazdy poznatek prinosem, pro blbce je kazdy poznatek prekazkou

mozna te to prekvapi, sekanino, ale vetsina vedatoru je zenata (jde o dalsi poznatek z vyzkumu, ze single zustavaji predevsim vzdelane zeny a nevzdelani muzove, chapeme?)

.

A jeste off topic: muzu vedet, jakou metodu vyzkumu jsi pouzila? Hadam to bude "podle sebe soudim vsechny". A navic mam jiste zkreslene predstavy o svem podvedomi (je lepsi nez ve skutecnosti) a podle toho upravuji realitu. A pokud jde o tu metodiku (jak urcit kdo je dareba a kdo slusnak), tak to delaji pro zmenu kontrolni skupiny. Jedna skkupina urcuje kdo je dareba a druha kdo je peknej. A svete div se, darebove a hezouni maji vysokou korelaci.

0/0
10.12.2011 17:35

Sekanice

Re: Jen mě tak napadlo

Hele, spíš je to tak, že někomu jsou nějaké rádoby výzkumy jedno a neovlivňuje to jeho život a každý ho má takový, jaký si ho udělá a jiný se snaží pořád žít podle toho, co mu kdo říká, nebo co si kde přečte...

Takže já si myslím, že vzhledem k tomu, že se mi žije fajn a sama nejlépe vím jak uvažuji a jak se chovám a bez ohledu na něčí výzkum to léta funguje tak nevím, proč bych si měla začít myslet něco jiného.... ještě ke všemu, když mezi mými známými navzdory všem statistikám lidé spolu zůstávájí celé léta ve spokojeném partnerství. Takže si každý necháme svůj názor jo? Ty si nech ten svůj, máš na něj právo, já si nechám ten svůj, že lidi se nedají zaškatulkovat proto, že někdo provedl jakýsi výzkum pochybné úrovně... tyhle výzkumy do této kategorie totiž patří. Život je totiž daleko barevnější a rozmanitější a takový to, ženy jsou takové a chtějí cosi a muži jsou zase jenom nějací apod. nedokáže obsáhnout realitu.

+1/0
11.12.2011 18:19

chmod_5777

Re: Jen mě tak napadlo

a kdo zije podle vyzkumu, nebo toho co si kde precte

polozila jsi otazky (doplneny naznakem urazek) a ja ti na ne odpovedel

.

Ze se ti odpovedi nelibi, za to nemuzu.

Vyzkumy jsou potreba a vystupem je vzdy prumer (to uz je vlastnost statistickeho setreni). Ono jak by se ti asi libila predpoved pocasi "nekde bude vanice a nekde bude slunicko, teploty od -20 v mrazaku v reznictvi u hlozku do +50 v solarku v podoli"? Ano, nektery strom ma 10 centimetru a nektery roste do nebe, presto maji smysl vyzkumy, ktere zjistiju obvyklou delku PRUMERNEHO stromu. Ze se pak nektere stromy citi dotceny neni problem vedcu.

0/0
11.12.2011 19:22

odsjezlo

je to tak, pže s hodnejma klukama je nuda

hajzlíci na sex a hodný kluci se pak staraj a makaj na rodinu.

+1/0
5.12.2011 10:44

Sekanice

Re: je to tak, pže s hodnejma klukama je nuda

Normální, rozumná ženská chce normálního a rozumného mužského. Nic jiného v tom opravdu není třeba hledat. Asi mám štěstí, že v okolí mám většinu žen i mužů normálních a v pohodě... navíc tohle jsou všechno jen teoretické diskuze, které naživo pak stejně téměř nikdo neřeší. Prostě to je život, některým lidem to vyjde, jiným ne. Osobně jsem nějakou konkrétní představu o tom, jak by měl vypadat můj "pravý" měla možná tak jako dospívající puberťačka a ti co to svádějí na pudy a nevědomé chování bych chtěla uvést z omylu, ale rozum v tom hraje také velkou roli. Když vidím třeba na pohled hezkého chlapa a vím, že je to povahou zmetek, tak i vím, že vztah s ním by byl o ničem a nejdu do toho,není to tak, že se člověk nemůže ovládnout. Otázka je, zda se tu bavíme o ženách, nebo naivních holčinách apod. Myslím, že fajn chlapi vždycky uspějou a není třeba se tvářit jako ranař, ale to naštěstí ti chytří chlapi vědí.

+1/0
5.12.2011 11:11

chmod_5777

Re: je to tak, pže s hodnejma klukama je nuda

ano, jenze my nechcem "uspet", my si chcem taky zapichat

a ano, mas stesti ale na neco jineho: klapky na ocich, ktere ti brani videt za zavoj pokrytectvi

.

To co nekdo rika, ze dela totiz neznamena, ze to tak dela. Rady "starych" lidi a posledni zbytky respektu k jejich radam jsem ztratil, kdyz jeden doktor vypravel (do televize) jak byl prekvapen, ze musel resit syfilis v domove duchodcu. Chytli ho vsichni (dle jeho slov na par vyjimek) vcetne dvou zamestnankyn. A tihle stodukatovi stodukati by me chteli mentorovat o sexu?

Takze kdyz ted slysim nakou starou skatuli vyrvavat o zdrzenlivosti a dulezitosti porozumeni, okamzite zacnu premyslet jak to asi probira s fararem, kolegama, v krame, za zastavkou pri cekani na autobus. Lidi jsou pokrytcy a to co rikaj a to co delaj jsou dve DIAMETRALNE ODLISNY veci.

0/0
5.12.2011 17:56

Sekanice

Re: je to tak, pže s hodnejma klukama je nuda

Hm, řekl jste mi to hezky, akorát, že jsem moc nepochopila, co jste mi to chtěl vlastně sdělit...

To, že musíte od někoho poslouchat mentorování o sexu je smutné, to by mě asi taky nebavilo, ale naštěstí se mi to ještě nikdy nestalo a neumím si to ani tak nějak představit...no a patrně v tom domově důchodců o kterém mluvíte bylo hodně zamračených starých pánů a veselých babiček, když tedy nebudu pochybovat o pravdivosti "průzkumu"... nebo, co jste mi to chtěl říci?

0/0
6.12.2011 21:11

chmod_5777

Re: je to tak, pže s hodnejma klukama je nuda

ano, presne tohle rikali estebaci, komunisti a vsechny dalsi rudy svine

jim rovnez NIKDY NIKDO nezakazoval vyjadrovat vlastni nazor (na to jak je komunisticky rezim skvely)

.

Vis co, nejlepsi bude, kdyz si vyberes libovolny non-konformni nazor na sex (bude bohate stacit "ja myslim, ze tak jednou za mesic neni nevera neverou, kdyz se pouzije kondom" a uvidis, jak nebudes poslouchat mentorovani).

A pokud jde o domov duchodcu: chtel jsem tim sdelit, ze lidi jak s tim zacnou, tak neprestanou a kecy o vernosti jsou KECY. Vzhledem k tomu, ze to chytla drtiva vetsina muzu i zen, tak asi ani jeden z nich nebyl stridmej a nezustal u jednoho partnera. Jinymi slovy i dedci a babky v domove duchodcu jsou vysoce promiskuitni KDYZ MAJ MOZNOST. A ted mam verit naky nadrzeny tricitce, ze ona nikdy? Nebo jenom se stalym partnerem?

0/0
10.12.2011 17:13

Sekanice

Re: je to tak, pže s hodnejma klukama je nuda

Nebudu tě už dál rozčilovat, neboj, nadále už nechci do diskuze vstupovat, neboť už je to o ničem, takže dnes naposledy, nicméně nějak opravdu nechápu souvislost, komunismus, rudé svině, sex, domov důchodců, nevěra, promiskuita, nadržená třicítka, věrnost.... nějak máš schopnost splácat dohromady tolik věcí a chybí v tom nějak linie, která by to držela pohromadě... takže nemůžu sloužit uniká mi smysl tvojí myšlenky... nicméně na poslední 2 otázky ti mohu odpovědět s čistým svědomím, že pokud máš za partnera toho správného/správnou, tak opravdu není potřeba se rozhlížet jinde a riskovat rozbití stálého a pěkného vztahu.... ale to ty asi nedokážeš pochopit a jediný argument lidí jako jsi ty, je ten, že začnou tvrdit, že to bude nedostatkem příležitostí.... můžeš si být ale jistý, že stále existují lidé, kteří mají žebříček hodnot postavený jinak a byť příležitosti jsou a potěší, tak je člověk nemusí chtít využít. Nevím, proč bych měla riskovat krásný vztah, kvůli chvilkové zábavě....

0/0
11.12.2011 18:30

chmod_5777

Re: je to tak, pže s hodnejma klukama je nuda

google -> pokrytectvi, to je souvislost

nekdo holt veri vyzkumum delanym vedeckymi metodami a nekdo kecum oblibenych pokrytcu ze svho okoli

.

A nevim proc mi neco vkladas do ust. Ja tu celou dobu diskutuju o PRUMERU. To ze ty a 5 dalsich jehovistek (nebo cemu to verite je celkem jedno, kdyz se ti nelibily hipisacky) zijete podle svych zasad vypovida absolutne NIC o ceskych (evropskych) zenach.

Vypovida to akorat o tom, ze se nekdo citi dotceny tim, ze ho nekdo nekam zaradi. Holt zeny haji zeny muzi haji muze at to stoji co to stoji. Jsou zeny co zustanou panou do sta. Jsou muzi, kteri se nikdy neprali. Co to vypovida o prumeru? NIC.

0/0
11.12.2011 19:28

Yzzy

To ja sem nasr.... porad

manzelka me porad rika ze sem strasne negativni a taky se mnou porad je. Tak este ze sem si to precet... chtel sem se od novyho roku polepsit, ale kdyz ted vim ze to zensky vyzadujou zadna zmena nebude.

+1/0
5.12.2011 6:58

Sekanice

Ostentativně je opravdu špatně, chce to být O.K. doopravdy

Tak "ostentativně spokojení a vyrovnaní muži" mě opravdu neberou. Nicméně, ti co jsou spokojení a vyrovnaní, protože takoví skutečně jsou, tak ty naopak ano. Jinak doma mám chlapa, který je též vyrovnaný, spokojený, často se směje a je na něj spoleh. Jiného bych nechtěla. Jde spíš o to, že pokud se jen tváříte, že jste O.K. a nejste, tak to nezabírá na nikoho, ale na to snad není potřeba výzkum...

+1/0
4.12.2011 21:41

chmod_5777

kecy v klecy

vsechny rostenky po me vyjely, kdyz jsem mel chut nekomu rozbit drzku

nikdy po me zadna nevyjela, kdyz jsem mel dobrou naladu

.

Teda abych nekrivdil, jednou po me vyjela luxusni rostenka, kdyz jsem byl pozvanej na jednu nobl akci a mel jsem na sobe pujceny luxusni kvadro. To jsem mel dobrou naladu, ale pravdepodobne to naladou nebylo. Mozna ji ale zaujal muj nazor na svet, prehled vzdelani, o kterem se dozvedela kdovi kde. Dojem naducaneho sexappealu byl rozhodne vedlejsi.EUEU

0/0
5.12.2011 18:02

Sekanice

Re: kecy v klecy

Já jsem nikdy nechápala, co některé holky mají na takových týpcích, které popisuješ, ale když to říkáš, tak asi takové holky existujou... já je tedy neznám a za sebe ti můžu upřímně říct, že ve chvíli, kdy chlap začne frajeřit ve smyslu tom, že začne vykládat jak je dobrej v tom či onom, vytahuje výši svého účtu, auto, či luxusní kvádro, tak ho okamžitě přesunu do škatulky "nezajímavý". Co se týče vlastního názoru na svět, inteligence a všeobecného přehledu, tam bys zabodoval. Věř mi, že když si člověk na nic nehraje, tak je to většině příjemnější, než když za každou cenu něco předstíráš a machruješ. Je to zbytečný a zredukuješ tím šanci na to, že narazíš třeba na zlatokopku apod. Ale ještě je otázka, jestli ti tyhle holky právě nepřipadají jako fajn roštěnky...

0/0
6.12.2011 21:32

chmod_5777

Re: kecy v klecy

co je na tom slozityho, proste si myslela, ze jsem jeden z nich (zazobanej)

a kdo mluvi o frajereni, tim ze sem mel luxusni kvadro do kteryho me navlikli sem frajeril?

.

O  tom ktera baba je fajn rozhoduje muj ptak. Pokud pozoruju, tak preferuje sportovni postavy se stredne velkejma kozama (vetsi mensi nevadi, pokud nejsou videt zebra nebo pokud neni tlusta).

A pokud jde o frajereni: ano, zeny nemaji radi frajery. Ony si rady zjistuji samy, ktery chlap ma financni nebo socialni postaveni z vedlejsich zdroju. Tak nejak predpokladaji, ze pokud je zazobanej, dostane se to k nim drive, nez jim to rekne. Proto pokud chlap zacne machrovat, automaticky (podvedome) predpokladaji, ze lze. Ve skutecnosti jim vadi tohle, i kdyz z vnejsiho hlediska se muze jevit, ze jim vadi machrovani. Nevim o zadne, ktera by chlapum ala Schumi nebo Alonzovi rekla do oci, ze machruje (pritom o alonzovi si to rada lidi mysli). Naopak pokud to "chlap ma", tak predpokladaji, ze to bude davat na odiv (at uz cokoliv).

0/0
10.12.2011 17:25

Direct Shooter

Ty dva hošany z fotky dámy asi k ničemu nepřemluví.

Ti dva hošíci se s tím svým zachmuřeným kukučem zřejmě trumberují navzájem... ;-D

+2/0
4.12.2011 15:32

MajklNajt

Takze

to maji ti chlapecci na vysokejch podpatcich, co tu byli pred par tydny, asi smulu, co? ;-D No, aspon se nebudou mnozit ... teda pokud kvuli tomu nezacnou byt zachmureni ... :-)

0/0
4.12.2011 0:42

toptoy

Jiný pohled

Já bych to viděl z jiné stránky. Podle jiného výzkumu psychologů je na tom většina společnosti s inteligencí špatně. Takže se ta většina prostě bojí a závidí té menšině těch spokojených, spolehlivých, inteligentních a bezproblémových. Ti u většiny žen sice šanci nemají, ale ani po tom netouží, proč produkovat další málo inteligentní? Najít tu pravou jim ale v tom zástupu málo inteligentních dá samozřejmě mnohem větší práci. Ti zachmuření mizerové by také jistě chtěli být bezprolémoví, spokojení a úspěšní, ale nemají na to, tak si vymýšlí tyhle bláboly o své atraktivitě tím, že sbalí víc holek než ti bezproblémoví.

+1/0
3.12.2011 23:29

Kmotr77

...

A pak ji nějakej takovej uřeže hlavu, jako se to stalo nedávno:-P;-)

+1/0
3.12.2011 16:51

lekaj

podle mne

Na tom cast pravdy je, i kdyz si myslim ze plati umera ze cim mladsi zena tim vice ten popis plati. S pribyvajicim vekem uz rozhodujou jine veci vice a image uz neni uplne nejdulezitejsi.

Ale jako vzdy je to jen vyzkum - realita je mnohem pestrejsi ve skutecnosti. Hovorim jako otec tri dcer, 35 let.

Pokud nahodou nejste drsnaci, tak dalsi dobra metoda je muzika , coz se osvedcilo mne. Kytara a zpev dela take divy s zenskymi . Ale nejpodstatnejsi je jako vzdy v zivote - poznat spravnou dobu, spravne misto a na nem potkat toho praveho cloveka, coz se ne vzdy kazdemu zadari a preji to vsem,a proto vsem kteri to jeste nepoznali preji aby se jim to podarilo.

+2/0
2.12.2011 22:10

chmod_5777

Re: podle mne

polovina manzelstvi se rozvadi, kazdy treti dite je nemanzelsky (jdna z tech dcer)

cim mladsi zena, tim mene umi predevsim zastirat co chce (a taky maj vic na vyber)

0/0
5.12.2011 18:07

Sekanice

Re: podle mne

Zmám člověka, který se zabývá profesionálně genealogií a víš co ten říká? Že to, že se pořád v médiích vykládá o tom, jak je každé 2hé, či třetí dítě nemanželské, je pěkná hloupost, protože praxe ukazuje něco jiného a to hluboko do minulosti. Nevěř všemu, co se píše v časopisech.

0/0
6.12.2011 21:41

chmod_5777

Re: podle mne

vtip tydne

a co homosexualove, kolik jich je podle genealogu?

.

10% chlapu je teplejch (zen pouze 1%, proto ta zprumerovana "'ctyrprocentni mensina). Homosexualove i levobocci jdou odhalit pouze pomoci modernich metod (pomoci geneticke analyzy, nebo na falografu). Takze ty kecy genealoga jsou jak prohlaseni ahmadinezida, ze v iranu zadni homosexualove nejsou.

Ovsem pokud ma pan genealog knihu, kde jsou popsani levobocci, seznam prislusniku vrchnosti, kterejm sluzebna dala, jejich sexualni orientace i vycet vsech partneru (alespon tech s dokonanou soulozi), tak to by me urco zajiimalo!!!!!!!!

0/0
10.12.2011 17:31

Sekanice

Re: podle mne

Upresnění. Mluvila jsem o tom, že většina mužů, kteří si nechávají dělat testy proto, že podezřívají manželku z nevěry a z toho, že vychovávají kukaččí dítě zjistí, že dítě je jejich a směrem do historie se sledují rodové znaky, které ukazují, že děti vychovávané ve stálém svazku byly ve většině případů vlastní (otec byl manžel).Takže ze strany manželek to nevypadá na vysoké procento nevěr a nemanželských dětí. Máš pravdu genealogie homosexuály neřeší, neboť to nespadá do její oblasti výzkumu a zase proč dáváš dohromady výroky nějakých pomatenců v Íránu do souvislosti s tím, že máš dojem, že polovina manžeství se rozpadá...buď si děláš legraci, nebo jsi opravdu lehce zmatený a nejspíš budeš ještě hodně mladý jelito.

+1/0
11.12.2011 18:40

chmod_5777

Re: podle mne

o zadne vedecke metode jak z matrik delat test paternity nevim

pozadal jsem o nej a nedockal se, aspon vime, ze to bude zase nakej sarlatanskej nesmysl

.

To je opet ta souvislost: pomatenci s nicim nepodlozenejma teoriema. Zopakuji: nevim o zadne metode, ktera by z matrik dokazala delat testy paternity. Rad se necham poucit. Pokud ale nedostanu dukaz, je to pro me stejna blbost jako ty vyroky ahmdadinezinea.d

0/0
11.12.2011 19:31

chmod_5777

Vzdyt je to jasny

zeny geneticky preferuji nastvane chlapy

proto se je neustale snazi jakkoliv nastvat

+2/0
2.12.2011 17:23

Eizo

Stará pravda

Dej ženě násilí, dá Ti lásku ;-D

0/0
2.12.2011 11:31

Nahodicka

Re: Stará pravda

Musím říct, že coby ženské mě debaty na toto téma, zda mají ženy raději muže zlé, či hodné vždy rozesměje a k tomu co jste napsal vy, tak s tím by jste u mě tedy opravdu nepochodil. Podle mě je pravda pouze to, že ti, co nikoho nemají  a nějak vnitřně tím trpí, tak prostě jen hledají důvody, proč je nikdo nechce a protože každý sám sobě připadá děsně hodný, tak je důvod nasnadě. Ženy prostě chtějí ty zlé a ošklivé a já chudáček hodný nemám šance. Jenomže skutečností je, že pokud je člověk v pohodě, tak to prostě asi zafunguje nejlépe. Pokud si na drsňáka jen hrajete, tak je to akorát srandovní, pokud někdo je hajzl, tak o takového většina žen nestojí a to mi můžete věřit (možná nějaké submisivní chuděrky ano), ale pokud jste normální mužskej, co umí držet slovo a ženská ví, že se na něj může spolehnout, není to žádný vulgární a agresivní pako, tak šance má každý.Radila bych mužům, aby se pořád nepatlali v diskuzích tohoto typu a prostě si jen tak žili.

+1/0
5.12.2011 9:24

chmod_5777

Re: Stará pravda

lide (a zeny) proste hledaji chybu vzdy v nekom jinem

a pouzivaji k tomu specielne vybrane priklady z praxe ty statisticka odchyllko

.

Vedci pouzili reprezentativni vzorek. A odstinili externi vlivy - to jsou ty tebou popisovane vlastnosti jako "hajzl". Vedci dali zenam fotky NEZNAMYCH muzu a zjistili, ze preferuji nas*ane muze.

V tomto clanku to nebylo, ale rovnez zjistili, ze drsnaky preferuji vice v plodnych dnech nez v tech ostatnich. A z toho se proste nevycekas stejne jako se nevykecas, z toho, ze te nebere cokolada, chlast nebo trava protoze bla bla bla bla blaaaaaaaa kazdy mame mozek bla bla bla bla blaaaaaaa vyspele zeny se umi ovladat bla bla bla bla blaaaaaaaa mozna tak mlade pipiny bla bla bla bla blaaaaaaaaa.

0/0
5.12.2011 18:14

Sekanice

Re: Stará pravda

Hm, tak já jsem naštěstí mozek použila a čokoládu mám ráda. Za partnera jsem "nasraného" muže nikdy neměla a nechtěla (ty opravdu záměrně ignoruju-můžeš mi věřit) a vždy to byli fajn chlapi a teď mám mužskýho, kterého už si hodlám nechat navždycky (když on tedy nechytne druhou mízu), ale s tím se nehodlám trápit, jsem ráda, za to, co mám a že to klape. Možná by sis taky měl dát čokoládu. Budeš optimističtější.

0/0
6.12.2011 21:22

chmod_5777

Re: Stará pravda

clanek byl o zenach, ne o hipisackach

a ja jsem realista (chci poznat svet takovy, jaky je - umoznuje mi to v nem efektivne fungovat)

0/0
10.12.2011 17:20

Sekanice

Re: Stará pravda

Tak teď jsi mě tedy opravdu rozesmál;-D, protože ničemu nejsem tak vzdálená jako tomu uvažovat jako hipísačka. Jenom si záměrně dávám pozor na to, abych si v určitých oblastech zbytečně život nekomplikovala. Naučila jsem se být ráda za to, co mám a užít si toho co mám. Nikdy jsem si nestavěla vzdušné zámky a od nikoho nic nečekám. To je zase moje realita, takže představa, jak si v hlavě představuju, jak by asi měl vypadat můj vyvolený, či jaká výše by měla být jeho konta, nebo že můj život ovlivňuje můj ovulační cyklus je pro mě opravdu "hodně legrační". Na takový pitominky opravdu nemám čas. O tom jaký svět je, bych ti mohla vyprávět, měla jsem tu čest si několikrát rozbít "hubu" a asi se pohybuju mezi lidmi, kteří jsou podobné nátury, takže jim pak takovýhle průzkum opravdu připadá jako blbost, protože o tom život opravdu není...efektivitu života asi každý vidíme jinde...

0/0
11.12.2011 19:02

chmod_5777

Re: Stará pravda

ovulacni cyklus tvuj zivot opravdu ovlivnuje (pokud nejsi po prechodu)

a pokud tvrdis neco jinyho, tak si lzes do kapsy

.

Pokusim se vysvetlit: lidske bytosti (pokud u nich nejsou zcela potlaceny emoce - vychovou nelze, ale existuji vrozene vady nebo urazy, ktere zabrani lidem citit ci vnimat emoce) jsou od prirody ovlivnovany svymi emocemi. Pri nakupech, pri volbach, pri vyberu patrnera, pri praci. Cokoliv delame je ovlivneno aktualnim rozpolozenim. Dokonce i schopnost scitat dve ruzna cisla je VELMI zavisla na aktualnim emocionalnim rozpolozeni (nekdy se tomu rika soustredeni).

No a emocionalni rozpolozeni ovlivnuji hormony v nasem mozku. A co ovlivnuje produkci hormonu u zeny uplne nejvis? ANO, je to nas OVULACNI CYKUL.S

0/0
11.12.2011 19:34

Pruitt Igoe VI.

Já pořád říkám, že ženy nejsou nic pro mě...

:-P

+1/0
2.12.2011 10:42

RumBum

nic noveho

samičky podvědomě hledají partnera, ktery vykazuje nejvetsi obsah testosteronu, protoze samci potomeci splozeni s timto sameckem bude mit opet vetsi uspesnost v rozmnozovani v dalsi generaci. Naopak, zejmena v lidske risi, je zivot s takovymto sameckem dost problemovy, proto nakonec prijdou na radu i hodni hosi - aby se postarali.

U ptaku se tomuhle rika hrana frajera a trumberu. Samecek frajer zaklada svou strategii na tom, ze oplodni co nejvic samicek, ale uz se o ne nestara. Trumbera se venuje jedne samicce, pro kterou stavi hnizdo, stara se o potomky atd. Samicky maji v teto hre tendenci najit si trumberu, ale nechat se oplodnit frajerem.

+1/0
2.12.2011 9:31

vasek001

Re: nic noveho

Tak tak. Mezi lidma to funguje presne jako s temi ptaky  R^;-)

+2/0
2.12.2011 10:21

Pribinacek

Re: nic noveho

Akorát že u zvířátek se samička trumbery zbaví v okamžiku, kdy mláďata opustí hnízdo nebo smečku a příští rok je opět připravena na novéh samce , zatímco u lidí je to v manželství na celý život. Není doživotní manželství nakonec proti přírodě?  ;-D

0/0
2.12.2011 12:40

chmod_5777

neni - JDE O ZDROJE jako vzdy

manzelstvi je jednou ze strategii rozmnozovani

v "divoke" prirode moc efektivni neni, ale v organizovanem spolecnestvi je to efektivni zpusob jak predat potomkum zdroje

0/0
2.12.2011 17:27

freeride

Re: nic noveho

nejsou spis ty pripady z prirody prehnane?? me to nak nesedi..muze to byt pravda, ale proc si to zrovna vysvetlovat timto zpusobem? 8-o

0/0
2.12.2011 17:13

chmod_5777

co je prehnanyho na prirode

zvirata, ktera neziji ve smeckach jsou jeden extrem: jednaji primo a haji svoje zajmy rovnou

zvirata, ktara ziji ve smeckach (clovek) jsou druhy extrem: predstiraji, ze jednaji tak jak se od nich ocekava

0/0
2.12.2011 17:33

anti-multi

Re: nic noveho

S temi ptaky to tezce prehanite. Kazdy druh ma jine zpusoby. Napriklad labute se spari na cely zivot.

0/0
4.12.2011 10:01

Lanolin

tak tihle dva zlobivý hoši

vypadají, že si vystačí sami a když se budou cítit opuštění, postačí zrcadlo.

+14/0
2.12.2011 8:03

zijutady

Článek neuvádí věkový rozptyl dotazovaných žen.

Což považuji za důležité, protože typ muže "mizera a zachmuřený dareba" může oslnit mladou naivní dívenku, ale pochybuji, že si ho pro život vybete třicetiletá žena s mozkem, toužící po normální fungující rodině. :-)

+1/0
1.12.2011 15:47

freeride

Re: Článek neuvádí věkový rozptyl dotazovaných žen.

ano ano presne tak, k tomu neni co dodat..ani nemusi byt tricetileta klidne o par min, hlavneze ma neco v hlave uvazuje atd.. ;-)

0/0
1.12.2011 20:21

chmod_5777

tak se zodpovedne rozhodni nemit rad cigara chlast a cokolad

kecy kecy kecy kecy v klecy

co mam nebo nemam rad neni vedoma cinnost, ale podvedoma touha u zen ovlivnovana mesicnim cyklem

0/0
1.12.2011 21:28

bosorrka

Re: tak se zodpovedne rozhodni nemit rad cigara chlast a cokolad

K tou cyklu má i mozek, takže je na ní, zda ho použíje nebo bude jednat jen pudově, např. pod vlivem alkoholu..

0/0
5.12.2011 8:37

chmod_5777

jo, ale bavime se o tom, co zeny preferuji, pokud maji vyber

ano, vsichni mame neco, co neni vhodne konzumovat v nadmerne mire

nicmene ze je zena s nekym (neji cokoladu) neznamena, ze nema rada cokoladu

0/0
5.12.2011 17:49

chmod_5777

Re: Článek neuvádí věkový rozptyl dotazovaných žen.

ne, s vekem to nema co docineni

zeny preferuji "zle" muze kdyz maji plodne dny a "kladasy" po zbytek mesice

.

Je to dusledkem dvoji selekce: pro zenu je vhodne zplodit potomka, ktery bude mit ostre lokty. Ale zaroven je pro ni vhodny vzornas, ktery ji pomuze s peci o potomky. Zeny to instinktivne resi tak, ze kdyz vyhledavaji jine samce na plozeni a jine samce na vychovu.

A neber to tak cerne: i kdyz budes patrne vychovavat decko "darebaka", tak plodne dny jsou jen zlomek mesice.

0/0
1.12.2011 21:27







Najdete na iDNES.cz