Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jan Kraus: Běh není pro mě. Běžet, flusat a být grogy není moje hobby

Běh je pro něj rychlejší chůzí, když něco nestíhá, a běžce má za lidi, kteří si nemají s kým povídat. Tenhle pohyb herci a moderátorovi Janu Krausovi k srdci očividně nepřirostl. Běhat sám? Zvláštní. Běhat v davu? Příliš lidí a spousta potu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Homosalat

Moje hobby zase není Jan Kraus!

Rv;-D

0/0
17.12.2011 18:57

original

jeden z nejvíce trapných výstupů novináře ...

... nehodnotím Krause, ale novinář , který chce udělat rozhovor o běhání s někým , kdo běhat nechce a ani ho to nezajímá je hodně velký úlet .... Na každou otázku odpovídá stejně , nebudu běhat, nebaví mě to, nechci běžet marathon , nesnáším tělocvičnu, ...a znova nebude běhat, nechce se spotit .... to je asi parodie na rozhovor ....

+2/0
14.12.2011 19:06

CALILADA

Takovy jsem ja byl pred 60 lety...

Zacal jsem zase cist iDnes po dlouhe prestavce. Neni na skodu se neco dozvedet o rodne zemi. Tady si New York Times vsima jenom nejdulezitejsich (politicikych) veci v Cechach. Nemam tuseni, kdo je ten pan Kraus, ale mluvi z mi z duse. To jest z duse pred vic nez sedesati lety, kdyz jsem byl teenager. Pozdeji jsem se snazil aspon plavat, ale ted, v 77, jenom prezivam v malebnych kaliforniskych horach.

Takovy clanek by tady asi nebyl nikdy uverrejnen ve vyznamnych novinach. Mozna, ze na internetu, ale nikdo by to necetl.

Jo, jednou Cech vzdycky trochu Cech, i po 43 letech tady.

Diky za zajimave pobaveni a mentalni navrat do poloviny minuleho stoleti.

0/0
12.12.2011 23:04

Homosalat

Re: Takovy jsem ja byl pred 60 lety...

Přišel jste se nám sem pochlubit, že žijete v Americe a čtete New York Times? 8-o;-D To je trošku dětinské, ne? Vy musíte mít sebevědomí na bodě mrazu, člověče. Přijít na českou diskusi a cpát tu lidem, jaký jste američan. ;-D Článek je otřesný, to dozajista, pan Kraus je taky dílo, ale četl jste někdy co píše třeba americký zprávařský server Yahoo! za články? Jsou to ještě větší hovadiny o ještě větších nýmandech (amerických pro změnu) a dle bouřlivých a američany hojně navštěvovaných diskuzí pod těmito články bych zrovna neřekl že by je "nikdo nečetl", jak pravíte Vy, vševědoucí borec z Kalifornských kopců!

0/0
17.12.2011 19:04

Sarr

kraus

Názor na pana Krause už mám delší dobu stejný. Jaký je to diametrální rozdíl mezi jeho show a show pana Šípa (i když to jsou dva rozdílné televizní formáty), kdy pan Šíp se nesnaží v rozhovoru své hosty inteligenčně překonávat ... Prostě to bere tak jak to je. To Kraus v téměř každém pořadu snaží ukazovat, že má navrh, což se rozhodně k moderátorovi nehodí. I kdyby to byla skutečně pravda.

Ovšem největší trapas, jaký jsem viděl, byl rozhovor s Larry Kingem. Pokud panu Kingovi řekli, že je Kraus náš nejlepší moderátor, tak si asi myslí své...

+3/0
12.12.2011 17:32

Bob71

Re: kraus

no vidíte, mě zase vadí, že p. Šíp ze sebe občas dělá(nebo nedělá?)idiota - naposledy ho pěkně setřela Sommerová, Kraus si na rozdíl od něj o lidech se kterými má mluvit zjistí alespon základní věci, v tomto je Šíp občas úplně mimo ....

0/0
12.12.2011 17:49

Sarr

Re: kraus

No to je právě to, že Šíp mimo není... On to ví, jenom ze sebe (jak sám říkáte) dělá blba. Rozhodně mě přijde sympatičtější člověk, co si na nic nehraje (i když si myslím konkrétně, že Šíp se až tak hloupě mnohdy fakt chovat nemusí), než člověk, který se cítí být nad hosty povýšen. I když je fakt, že jsou hosti a hosti. Například Radičové lezl skoro až pod sukně, jak ji chtěl najít řitní otvor...

+2/0
12.12.2011 17:59

Kurri22 - III.

Re: kraus

No, snaží se hosty překonávat (což se mu většinou zdaleka nedaří), ale na druhou stranu jsou občas hosté, ke kterým se chová až neuvěřitelně servilně - česky řečeno, leze jim do pr.....

+2/0
12.12.2011 17:51

Kayik

u Krause

mně to přišlo celkem vtipné, do pohody:

http://www.iprima.cz/videoarchiv/198384/6577/all

0/0
12.12.2011 17:14

fenix007

Můj člověk...

:-)

0/0
12.12.2011 15:44

Kurri22 - III.

Možná, že by si přece jen občas mohl zaběhat.

Já když běhám, zvládnu promyslet tolik věcí. A Kraus by mohl uvažovat nad tím, jestli je skutečně nutné ptát se hosta 10 minut na jednu, tutéž, nesmyslnou otázku, když vidí, že mu na ni stejně neodpoví. A jestli je skutečně nutné ptát se zajímavých hostů, kteří dokázali velké věci na to, jak topí v kamnech nebo kolik kostek cukru si dávají do čaje.:-P

+7/0
11.12.2011 23:44

Kurri22 - III.

Re: Možná, že by si přece jen občas mohl zaběhat.

Já jsem naposled viděl díl s Martinem Stazskem (už se dívám jen, když v upoutávce vidím jméno zajímavého hosta) a rozhovor se Stazskem už byl skutečně velmi daleko za hranicí trapnosti. No, rozhovor možná ani není správné slovo, vzhledem k tomu, že celý výstup probíhal tak, že Kraus jakože radil, co má Stazsko dělat s vyhranými penězi a že mu bude za určitý podíl dělat poradce atd.

Neuvěřitelný trapas!!!!Rv

+6/0
11.12.2011 23:54

Bob71

Re: Možná, že by si přece jen občas mohl zaběhat.

bylo to vtipný, to mě jako divákovi stačí a to od talkshow očekávám .... vy si přepněte na ČT 24

0/0
12.12.2011 9:12

Kurri22 - III.

Re: Možná, že by si přece jen občas mohl zaběhat.

No právě, že to vtipné nebylo.

+2/0
12.12.2011 10:33

Marik admin 0:9

Re: Možná, že by si přece jen občas mohl zaběhat.

ale bylo...

0/0
12.12.2011 16:24

Honza - Florida

Re: Možná, že by si přece jen občas mohl zaběhat.

souhlas, nebylo

+3/0
12.12.2011 16:44

Profesionální neúplatný diskutér

Kraus ve skryté kameře

Už je to pár let, co ho v TV nachytali, když mu přivezli k baráku "fiktivně objednaný" bazén a točili skrytou kamerou jeho reakce.

Tak sprostého nerváka nepotkáte, a co dělal, když zjistil že se jedná o skrytou kameru, to málem dostal infarkt. A tenhle člověk se snaží být humorný? Ne, je trapný. Škoda, že už tu skrytou kameru neopakují, asi vědí proč ...

+5/0
11.12.2011 23:28

KOMON

Re: Kraus ve skryté kameře

náhodou to byla dobrá prča,sice byl nas*anej že ho dostali,ale usmál se.

0/0
11.12.2011 23:29

Profesionální neúplatný diskutér

Re: Kraus ve skryté kameře

Vyváděl jak pomatenej smyslů, slušného člověka si představuju jinak.

+1/0
11.12.2011 23:33

KOMON

Re: Kraus ve skryté kameře

no je krapínko cholerickej,ale to bych nepovažoval za neslušné....

0/0
11.12.2011 23:41

kajak v zakoně

Re: Kraus ve skryté kameře

mně kdyby přivezli bazén..., tak pošlu ty <cenzored> do <cenzored> a byl by klid...:-/

0/0
11.12.2011 23:30

Kurri22 - III.

Re: Kraus ve skryté kameře

Tak to by záleželo na tom, jestli byl ten bazén placený předem, ne?;-D

0/0
11.12.2011 23:37

kajak v zakoně

Re: Kraus ve skryté kameře

to je pravda... Předem placený bazén akceptuju...R^

0/0
11.12.2011 23:56

Fotze

Tak ten je falešnej jak ty jeho falešený zuby

+6/0
11.12.2011 22:40

kajak v zakoně

taky nesnášim běh...

nicméně ještě mě nikdy nenapadlo, že se o tom dá napsat článek....8-o

+2/0
11.12.2011 22:35

KOMON

Re: taky nesnášim běh...

no tak počkej na chytrýho redaktůrka ;-D

+1/0
11.12.2011 23:30

Kurri22 - III.

Je to docela úsměvné.

Tak Kraus ve volnu není rád mezi lidmi, radši je sám doma. Ale následně říká, že má rád společnost a běžci jsou ti, kteří si nemají s kým povídat, proto běhají.

No nevím, nevím. Ten pán se neustále snaží vypadat strašně chytře, dokonce bych řekl, že sám sebe považuje za jakousi morálně-inteligenční autoritu a přitom si sám protiřečí.:-P

+7/0
11.12.2011 22:30

majki77

Re: Je to docela úsměvné.

no na tohle jsem taky koukal jak spadlý z višně, pořád mele něco o tom, že nemá rád společnost a že je rád sám doma a pak z něj vyleze, že běžci jsou chudáci, co si nemají s kým popovídat....

+2/0
12.12.2011 8:42

vikíř

dřív jsem ho měl docela rád

ale už ho nemohu ani cítit...kafrat umí každý a už je těch jeho dokola stejných keců moc

+7/0
11.12.2011 21:53

analytik05

Re: dřív jsem ho měl docela rád

U mě skončil když sem musel co by obch.partnerem pozvanej divák shlédnout ten jeho škvár  "Na hniličko" Ani odejít jsem nemohl.....Větší sr.....jsem neviděl.  :-/

+2/0
11.12.2011 22:35

stip

"Běh není pro mě."

Proč taky - Žid patří do kavárny.

+2/0
11.12.2011 21:28

jupikjupik

rychle jsem to prolít

a utvrdilo mě to v jedné věci - najlepší pro motivaci je bejt v dětsví chudej. Pak se každej snaží aby si to v dospělosti či stáří vykompenzoval. víc, víc, víc....

0/0
11.12.2011 21:10

Tom.Žeryk.Masakryk

každej po svým prkně

Stará životní pravda je: Co leží...neběží.:-)

J.K. říká obvykle věci přímo a očekává diskusi o názoru...no ale to tady většina neumí, takže si řeknou (v duchu) něco o aroganci a mlčí nebo to odkývou. Na druhou stranu je pravda, že někdy se u hosta sekne na nepodstatném detailu a trvá na vyjasnění ke škodě všech zúčastněných. Čili on si ty souboje odbyde ústy a takový Špidla bojuje (o holý život) v trenkách v lese.:-)

0/0
11.12.2011 19:48

Duke._._Nukem

aneb

jak z lenosti udelat ctnost...;-D

+6/0
11.12.2011 19:03

ununun

Re: aneb

mě by taky nikdo nedonutil běhat. ani nějakej redaktor co by mi půl hodiny básnil o tom, jak je to úžasný. a línej nejsem. znám plno sportujících lidí, kteří si zase ťukaj na čelo, když mě furt vidí jenom na kole.

0/0
11.12.2011 22:34

1888

Ten Kraus

na jevisti radi lidem aby se uvolnili a v zakulisi je pekne vytrestenej. :-):-):-)[:-)

0/0
11.12.2011 18:54

halaker

svaly jsou na prd, staci pekne rostly, stredne dlouhy ud

a nabita srajtofle. Sexualnim telocvikem se dociluji lepsi vysledky, nez budovani svalu nekde v posilovne ... ;-D

+1/0
11.12.2011 18:08

jupikjupik

Re: svaly jsou na prd, staci pekne rostly, stredne dlouhy ud

což je v této diskuizi na jeho adresu asi off topic :)

0/0
11.12.2011 21:05

hilsner_urquell

Podobnej případ jako svýho času Werich

z nevysvětlitelnejch důvodů považovanej za chytrýho a vzdělanýho člověka, kterej se může vyjadřovat k čemukoli a vždycky z něj vyleze ukrutný moudro;-DRv

+9/0
11.12.2011 17:03

oprudil7

Re: Podobnej případ jako svýho času Werich

ještě přidej Horníčka ! To se vždycky smíchy kuckám !

+2/0
12.12.2011 8:10

Štvavá vysílačka

Re: Podobnej případ jako svýho času Werich

To, že jsi pana Wericha nepochopil,  není jeho problém R^

0/0
12.12.2011 19:55

sun.alex

Já ho teda docela možu...

nicméně by si měl spíše přiznati, že je líný jak vandrák v létě...:-P Jo, to pan Tříska, to je jiný formát a v jeho věkuR^

Pan Kraus je nicméně dobrý žvanil a u jeho talk show se dosti bavím. Na to, aby ale dělal něco fyzicky a ještě k tomu na nějaké úrovni - na to prostě nemá:-P

+1/0
11.12.2011 16:20

chrobaktruhlik

no

skončit tak že si v přiblblé reklamě budu lepit něco na čelo a dávat zbytečné rozhovory tak to bych nechtěl ...

+1/0
11.12.2011 15:55

Bob71

Re: no

ale chtěl - za ty prachy ....

0/0
12.12.2011 9:16

ASGA

No tak

Pan Kraus jistě už něco zažil, ale s tou posilovnou se hrubě plete. Žádný "namakaný" muž nemá tu svalovinu od narození. Žádný design od přírody, ale vůle chodit alespoň 3x týdně do posilky (předpokládám městského člověka). Sval je pro tělo luxus a v důležitosti je na posledním místě. Pokud tělo nebude procvičováno a ani dostatečně živeno, tak sval jde, v případě krize, z těla ven jako první.

+1/0
11.12.2011 15:36

GU.HU

Re: No tak

to se pleteš. Měl jsem spolužáka, z řeznické rodiny, několik generací. Nebyl velký, životosprávu měl hroznou, kouřil, svaly žádné, ale měl hroznou sílu - vrozenou. Když začal chodit v tělocviku do skupiny posilování, jenom aby netrhal partu, tak zvedal váhy, se kterými nemohli salónní svalovci pohnout. A např. byl schopen vzít do podpaždí jedné ruky 50 litrový sud piva a projít s ním svižným krokem přes vrátnici koleje, v druhé ruce ukazujíc kolejku :-) Sice to vydržel jen pár kroků, ale to stačilo :-)

0/0
11.12.2011 15:55

TristanTzara

Re: No tak

Reaguješ na správný příspěvek? ;-D

+1/0
11.12.2011 16:56

Mad89

Re: No tak

posilnovna je take dnesny moderni trend. Mne je z tych posilovnovych typkov smiesne, je to len aktivita nic viac. Mimo chodom zvacsa co poznam ludi z posilky tak kedysi 50 kilovy zasranci teraz buchaju frajerov s 90 kilmi haha. Pritom su ludia co ani raz nepotrebuju dvihnut cinku a maju kondicku a silu ako sa im moze zdat. Je to ale osobne a kazdy ma svoj konicek ktory si najde a zvacsa je dobre ak ho zlepsuje, vzdy lepsie to nez nejaky clovek co dviha poldeca a mysli ze ostatny co robia nieco svojvolne je strata casu.

0/0
11.12.2011 21:49

TristanTzara

Re: No tak

Nic takovýho taky netvrdí. Píše tam o urostlém člověku. To je něco jiného než namakaný.

0/0
11.12.2011 16:55

Labia Majora Zemanová

Labia Majora Zemanova pro iDnes.cz

Jo jo, Kraus je odbornik pres vsechno, avsak trochu prodejnej Rv

0/0
11.12.2011 11:35







Najdete na iDNES.cz