Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Poradna: Už se manželce nechci podřizovat

Dělám všechno pro to, aby byla spokojená, ale ona jen neustále kritizuje, navíc mi byla nevěrná. Nechci o ni přijít, ale už se nechci podřizovat, píše čtenář Standa.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jeniczech

O koze a o voze

Nemohu si pomoci, ale po přečtení článku mi nemohl uniknout fakt ze Standa v dopisu na konci zada o radu jak se vyporadat se skutecnosti, ze v něm jeho manzelka, která ho kritizovala, pak mu byla neverna, po vyreseni cele te situace chce delat jenom, to co chce ona, a ne on. A článek (autor) mu radi jak pracovat s kritickou manzelkou a jak se vyporadat s manzelcinou neverou. To tak trosku podcenovani Standovo schopnosti posoudit vlastni zkusenost. Rozhodne bych zhodnotil cely článek jako zajimavy, ale ne k veci.

0/0
30.12.2011 19:52

pletiplot

Jak psali už někteří dříve

Chyba se stala už dávno a to ta, že jsi ztratil svou důstojnost. Neudržel sis roli "alfa" samce, žena se musí před svým mužem trochu třást a respektovat ho, pokud se ve všem podřídíš, respekt ztratíš a staneš se jen nástrojem. Je to těžké vyvážit roli milujícího manžela a přísné hlavy rodiny.

V současnosti bych ti doporučil se na ni vykašlat, aspoň naoko, o nic ji neprosit, dát ji najevo, že tvůj život je tvoje loď a pokud na ní chce plout, tak zůstáváš kapitánem. Věnuj se trochu péči o sebe, sportuj, posiluj, studuj, dosahuj nových cílů. Ne kvůli ní, ale kvůli sobě a všem ostatním ženským, které po tobě budou slintat. A když ona za tebou příjde, vem ji velkoryse na palubu a buď laskavým ale přísným kapitánem.

0/0
30.12.2011 13:28

Hroznej_puberťák

Re: Jak psali už někteří dříve

Neudržel roli alfa samce? ;-D Vždyť žádnou takovou roli ani nikdy neměl...

0/0
31.12.2011 13:23

pletiplot

Re: Jak psali už někteří dříve

Nic se nepíše o tom, jak ten vztah vypadal před svatbou. Ale je možné, že si ho vzala z vypočítavosti nebo z lítosti.

0/0
2.1.2012 16:01

Flegmatik Pohoda

Z vlastní zkušenosti vím,

že pokud chlap dělá vše, co ženské na očích vidí, tak postupně ztrácí respekt. A z vlastní zkušenosti taky vím, že když jsem byl zase přísnější, tak mi jí pak bylo líto. Ale asi je pravda, že ten vztah musí jeden  z nich řídit a měl by to být chlap, takže by se měl zvolit zlatý střed. Umět povolit, když je třeba a umět přitvrdit, když je taky třeba. Prostě nebýt bačkora a vše odkývat, ale taky nebýt tyran. I když ženské v těch svých stížnostech chtějí chlapa, který pouklízí, o vše se postará, tak taky potřebují chlapa, který umí rázně zařvat, i když si to sami nepřiznají.

+5/0
29.12.2011 19:18

lepidlo999

Re: Z vlastní zkušenosti vím,

Ač ženská, naprosto souhlasím. R^

0/0
29.12.2011 19:47

JazzmineTea

Re: Z vlastní zkušenosti vím,

Chlap, který občas zařve, je mnohem přitažlivější než takový, který si nechá víte co na hlavu. A myslím, že i spokojenější. (Pozn.: jsem ženská :) )

0/0
31.12.2011 11:30

calver1

Ach jo

Stando, jak to že čteš cizí maily, to se opravdu nedělá, tak to za prvé. Okamžitě přestaň hulit a začni se chovat jako chlap i když v tvém případě, to už asi nezvládneš. Všechno ji nech a odstěhuj se někam do džungle a budeš svým pánem, než Tě něco sežere.

0/0
29.12.2011 16:56

jjeffrey

Softbalistky

Tak to je lol. Co to mame za demokracii, kdyz diskutujici vyjadri odpor k nejakemu kalendari a diskuze je proto radsi zrusena? ;-D

My za to nemuzeme, ze ty baby fakt nejsou pekny, a ze ty udajne studentky, ktere maji byt hlavni lakadlo, tam vubec nejsou ;-D

+4/0
29.12.2011 15:22

Duke._.Nukem

Re: Softbalistky

proc nejsou pekny,byly nahodou fajn..:-)

0/0
29.12.2011 16:56

jan.banos

Re: Softbalistky

Také jsem se divil kam se poděla, když jsem do ní ráno přispíval. Tomu říkám demokracie á la Havel nebo spíš totalita á la KLDR.

0/0
29.12.2011 18:45

Chrochtadlo

Re: Softbalistky

také se mi nelíbí, že zrušili diskuzi, ikdyž se mě fotky líbily.

0/0
29.12.2011 19:25

hermína

Re: Softbalistky

a mně se líbily i slečny i provedení

0/0
29.12.2011 19:28

Prngr1

"když jsem před ženou klečel"

Ty jsi chlap (asi nejsi), ona ti je nevěrná a ty před ní klečíš?

Rád bych napsal, co jsi, ale cenzorovi by asi praskla žilka

+3/0
29.12.2011 15:19

mak1_re

Re:

ale to by byl dobrý skutek pro všechny přispěvovatele ;-D

+2/0
30.12.2011 7:58

kat_84

tak

to je na mě moc!!! tak takového chlapa bych si ani nemohla vážit a mít k němu respekt!!!! Bože, jak před ním po tom všem může klečet, prosit a žadonit o sex??????Já bych tý jeho kočičce ukázala, ta by kmitala a kdyby ne, tak bych jí sbalila kufry, otevřela dveře a s milým úsměvem bych jí vyprovodila....když dělá tohle, tak ať si pak nestěžuje.....

0/0
29.12.2011 6:59

petr____22

Re: tak

Ono to neni tak jednoduche, manzelky se tak snadno nezbavi a uz vubec ji nemuze legalne vyhodit z jejiho domu (spolecny majetek)

0/0
29.12.2011 15:40

Je tento portál důvěryhodný? Ne!

demonstrace primitivismu?!

není nad hloupé "psycholožkou" bárou formulované otázky (vydávané za otázky nějakého hloupého muže) a hloupé odpovědi - to si bára uspokojuje svoje ego? ženské časopisy jsou plné takových hloupostí, ale podívejte, také časopisy pro muže jsou plné hloupostí, takže tím jsou blbosti v ženských časopisech asi obhájeny, resp. chtěly by být obhájeny v očích mužů - podle takových "psycholožek", které mají iq tykve, muži mají stejně hloupé problémy jako ženy, ale stydí se o nich mluvit, a proto je třeba dát mužům rozřešení od odborné "psycholožky" - já bych jí zabil za její extrémní debilitu a snahu o její šíření a byl by pokoj

+2/0
29.12.2011 3:21

pingu1

Re: demonstrace primitivismu?!

..rady jsem necetl, clanek ano ,na ty hruzy co tu normalne jsou to jeste jde...;-D

0/0
29.12.2011 7:46

tayger

Re: demonstrace primitivismu?!

je pravda, že jsem se u článku bavil, není nad to, když si můžete přečíst, jak může dopadnout někdo jiný, a že váš život není zas tak špatný, jak se vám může zdát. :-D

0/0
29.12.2011 9:52

lepidlo999

Re: demonstrace primitivismu?!

;-DR^

0/0
29.12.2011 19:49

Lev--z___Rožmitálu

ona se k němu chová tak jakej má z něj pocit

pán bude zřejmě neschopnej mamlas kterej umí jen chodit do práce ve které stráví pracovní dobu v předklonu před šéfem a donýst domů peníze

já se ženským s takovýma "chlapama" vůbec nedivím že se k nim chovaj jak přebytečné věci nebo to dokonce časem skrečujou

na druhou stranu pro obě strany vždy platí kdo chce kam pomozme mu tam každý svého štěstí strůjce a kdo s čím zachází tím také schází

fuj už jsem jak teta kateřina asi si změním nick:-P

0/0
29.12.2011 1:17

Hroznej_puberťák

V zásadě má ale ještě šanci s tím něco udělat

Je mu teprve 37, to je prd věk. Když teď okamžitě tu otřesnou můru vykopne, chvilku se z toho bude otřepávat, chvilku potrvaj hysterický scény a pokusy o návrat, až ta nána zjistí, že nemá koho sekýrovat, chvíli potrvaj tahanice o majetek a děti, no a od takovejch 40 už může mít klidnej a pohodovej život. Paráda, ne?

+2/0
28.12.2011 21:24

Lev--z___Rožmitálu

Re: V zásadě má ale ještě šanci s tím něco udělat

tak si narazí další která bude slušná a nebude na něj štěkat ale svěří se kámoškám co je to za moulu

pořád existuje nebezpečí že mu jednoho dne uteče k jinýmu

je třeba začít u sebe chyba ve vztahu je chyba vždy na obou stranách (popřípadě chyba výběru ze které pak vzniká další chyba že ten vztah vůbec vznikl)

+2/0
29.12.2011 1:20

jural

Re: V zásadě má ale ještě šanci s tím něco udělat

Hm, nejen cestina pouziva ve vetach carky a tecky. 

Je to hruza to po Vas cist a hledat zacatek a konec nejake myslenky.

0/0
29.12.2011 10:09

mpes4

Re: V zásadě má ale ještě šanci s tím něco udělat

hmm, ja mu vcelku rozumim. Asi jsi nechytry ;-D

+1/0
29.12.2011 17:44

Náplava

Re: V zásadě má ale ještě šanci s tím něco udělat

Naprostá pravda. Za rozpad manželství resp. vztahu vždy mohou obě strany, totiž manželka a tchýně :-)

0/0
29.12.2011 18:44

tayger

Na tupost prostě lék není no :-D

+1/0
28.12.2011 21:01

AstorLights

Ideální

čas si nabrnknout mladší nabíječku ! Mít 37 let, dva velký syny, to je PARÁDA !!! R^

0/0
28.12.2011 21:00

Lev--z___Rožmitálu

Re: Ideální

tohle jsou rady o ničem takhle to řeší malé procento těchto trubečků po sezoně:-P

+2/0
29.12.2011 1:18

ignacius01

Re: Ideální

jo! a pak si treba koupi jeste velkej bourak, trosku potuni figuru a bude to eno nuno ... to je to po cem kazdej chlap touzi ne?

+1/0
29.12.2011 7:47

SYETEY_KOTZOUR_je_v_čistírně

S babou se nesmí moc mazat

jinak z něho udělá hadr......stalo se. Tady už asi není pomoci.....ona je zralá na vykopnutí z baráku a on se asi taky nepředělá....bude ze sebe dělat blba u jiné miciny. Řekl bych ztracený případ. CASE CLOSED.;-D

+4/0
28.12.2011 19:43

Aqua

To si řiká chlap?

Takovou měl odkopnout už po pár měsících (věřím, že ty jsou dost na základní rozpoznání osobnosti). Jak si sakra může někdo nechat tolik věcí líbit? Na druhou stranu, možná je to tak správně a příroda to chce.... co by si potom všechny mrchy počaly, kdyby nepotkávaly partnery tohohle typu.

+1/0
28.12.2011 18:40

skoda-lasky

.

Víte, to je těžký. Znala jsem jednoho, který rok hustil do své kamarádky, jaká je ta jeho příšerná, nesnesitelná líná vydíračka, hustil do ní tak dlouho, že ona, ta má známá a jeho kamarádka, je hodná a že by s ní chtěl být, protože je mnohem lepší než ta jeho žena. Výsledek? Dali se dohromady, ona ho ten rok držela nad vodou, řešila s ním tu údajně příšernou ženu, měsíc po odstěhování od  ženy s s tou novou, úžasnou ženou rozešel tak, že jí to ani neřekl, přestal odpovídat na maily i telefonáty, jen občas předhodil nějakou lež, proč jako nemohl odpovědět. Co se s ním stalo, jestli se opravdu rozvedl, jak to opravdu bylo s tou jeho manželkou, nikdo z nás neví.

0/0
28.12.2011 18:54

Aqua

Re: .

Pak možná potřeboval ještě dominantnější manželku, protože s jakoukoli hodnější to dopadne tak, jak píšete. Nebo prostě jen potřebuje dál takhle využívat a pak odkopávat jednu za druhou. Tipoval bych, že mu jednoho dne došlo, že je lehce "pod pantoflem" a začal si hrát na "hajzla", protože se tady nebo jinde dočet, že to je to nejlepší, že jen pak bude "správným chlapem". Takoví jsou nejhorší, ale jednou jim to vždycky dojde...

+2/0
28.12.2011 20:14

tayger

Re: .

Může být, ale spíše hledal něco, co mu chybělo, ale toho co mu chybělo bylo minimum. Že byla hodnější? No a? On zřejmě více potřebuje něco jiného, jen neví, že to potřebuje, protože to má každý den na talíři. Je to hodně o hodnotách, atd. Vztahy jsou asi nejtěžší k řešení, ale platí v nich jediné osvědčené pravidlo, jak si to uděláte, tak to máte.

0/0
28.12.2011 21:09

skoda-lasky

Re: .

Je to možné. Je možné i to, že měl na tom chování manželky pěkný podíl viny, který si nebyl ochoten přiznat, nebo že to její chování prostě přibarvoval. Hlavně jsem tím chtěla říct, že někdy to na první pohled vypadá nějak, ale skutečnost může být na hony vzdálená.

0/0
29.12.2011 9:30

tayger

Re: To si řiká chlap?

Tyto problémy jsou dost často dušené v tom člověku. Může tvrdit jak chce, že je otevřený, ale když o tom nedokáže mluvit sám se sebou, těžko najde nějaké řešení. Po takových extrémech dochází dokonce k násilí na druhé osobě, či osobě, která je ve středu sporu.

Je ale z toho přímo cítit, že dotyčný je děsný posera, nikoliv chlap. To už jen z toho důvodu, že si neváží sám sebe, nepěstuje svou osobnost a místo toho nechal ze sebe udělat "domácí puťku", aby měl klid. Nikde totiž není napsáno, že se jen žena stará o děti a chlap by měl doma zastávat její práci. To je pak skvělý příklad pro děti. Nejhorší vztahy jsou, když je jedna strana příliš dominantní, bohužel, takové vztahy mají hodně dlouhou životnost, protože jeden se podřídí a druhý je spokojený kvůli převaze.

+2/0
28.12.2011 21:06

pingu1

..i kdyz onuci vyperes, porad to bude onuce..

;-)  kdyz ji vyvaris ,muzes ji pouzit jako kapesnik..;-D

+2/0
28.12.2011 17:53

Kovir Wyttcliff Gerra

Z vlastni zkusenosti

Nebrat nebrat nebrat, klukum vysvetlit, ze s maminkou nejses spokojenej, uz jsou velci a pochopej. Jim tatou zustanes (a bacha na rozmazlovani) a snad nepoznaji rozdil a jednou pochopi. S zenou rozvest a odejit se vztycenou hlavou. Rok, dva si to budes vycitat, ale porad mene a mene a az narazis na dalsi znamost, pouc se. Mene vstricnosti, ale vzdy pripraven ji dat, kdyz prijde z druhe strany alespon naznak.

Sam jsem si prosel 9 let vztahem kde jsme meli vsechno (jen zaplatpanbuh deti ne). Prestala se mnou spat, na mych aktivitach se nepodilela, kritika za vsechno a tak jsem jednoho dne rekl dost, nemyslim si, ze jsem tak hroznej jak me licis a tak soudim ze se k sobe nehodime a odchazim. A nasel jsem si jinou, ktera si me vazi proto jaky jsem, pro me nazory a pro me skutky a vsechno je vpohode.

Nekdy se lidi v case meni, nekdy se jejich prave ja ukaze az po dlouhe dobe. Takovy je zivot a lpet na necem davno ztracenem nema smysl.

+2/0
28.12.2011 17:41

ramm

ten pán je ale dement :D

Jaképak podřizování, já jsem vždycky všechny všechny kritiky a vlastní ustopování ve vztahu odmítal. Jinak se člověk nechá ovládnout . vůbec od takovéhle stíhačky.

a ted myslim neustupoval v situacích, kdy je to "objektivně" malichernost. Jinak člověk samozřejmě ustoupit má, ale když je to rozumné, ne když má ženská rozmar ..

0/0
28.12.2011 17:24

barbarosa1942

Babu otravit

pomalu a jiste ji michat nejake prasky do zradla.  Napred pojistit, at sou z toho penize.Stando, nedej se!:-)

+1/0
28.12.2011 16:12

SCkPFjqnU

Udelala si z tebe nejspis to co mela driv z rodicu

dojnou kravu, realizuje si sama sebe a tys ji to vsechno platil.

Zaraz prisun penez a uvidis co se stane, pripadne sehraj spatnou zivotni situaci, vyhazov z prace atd. a uvidis jak se to vyvrbi, jestli te jen vyuzivala, hodne rychle prijde z jeji strany rozvod a vmziku si najde noveho sponzora.

+1/0
28.12.2011 15:44

hermína

Re: Udelala si z tebe nejspis to co mela driv z rodicu

o tom, kolik kdo vydělává a jak platí náklady nepadlo ani slovo.

Začínám být vyloženě nesnášenlivá k názoru: žena je s mužem, tedy za ni on všechno platí a on určuitě strašně dře, aby vydělal mnohem víc  než ona.

+6/0
28.12.2011 15:54

MadYsha

Re: Udelala si z tebe nejspis to co mela driv z rodicu

A taky se tu najednou neozývá "to je jen pohled z její strany"... O pardon... "z jeho strany" ;-D

0/0
28.12.2011 16:13

Kovir Wyttcliff Gerra

Re: Udelala si z tebe nejspis to co mela driv z rodicu

Ale vazne, kolik chlapu je s prumerne vydelavajic zenskou jen pro penize? To by musela byt jo zazobana aby to stalo za to. A ted, kolik zenskejch je s chlapama jen proto, ze jsou line a svoji povinnosti zplodit potomka si mysli ze si vydelaly na vsechno... Zvlaste dnes na vsechno musi byt dva a v rovnocennem vztahu. To rozeni jaksi zrovnopravnit nejde, ale vsechno ostatni uz prakticky rovnopravne je.

+3/0
28.12.2011 17:44

majja

Re: Udelala si z tebe nejspis to co mela driv z rodicu

No, já takových moc neznám. Asi to bude tím, že chodím do práce a moje kamarádky a známé taky. Zato často slýchám, že muži jsou prostě lépe placeni jelikož musí živit rodinu a na post lépe placený se žena dostává jen stěží. Musí se totiž starat o děti a nemůže se firmě tolik věnovat, případně bude děti dříve nebo později mít. Tento názor bohužel ve spoustě firem stále přetrvává.

+1/0
28.12.2011 18:54

mihor

Re: Udelala si z tebe nejspis to co mela driv z rodicu

Ano, máte naprostou pravdu ... většina zaměstnavatelů raději najme muže, kterému za stejný a dost možná menší výkon zaplatí mnohem více než cílevědomé, pracovité ženě, která má energie, rozhled atd... Rv

+1/0
28.12.2011 21:01

SCkPFjqnU

Re: Udelala si z tebe nejspis to co mela driv z rodicu

no to je divne ze kdyz se nemuze tolik venovat firme ze ma mene penez. za mene prace mene penez, divne divne.

0/0
29.12.2011 9:17

halagajda

Re: Udelala si z tebe nejspis to co mela driv z rodicu

Chlapu co jsou s zenskou pro penize znam hned nekolik- a ano jde o zeny nezazobane...,ale nastesti neskutecne hloupe a osamele.

0/0
28.12.2011 18:55







Najdete na iDNES.cz