Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hra na prkno aneb kandidáti na Darwinovy ceny za nejhloupější smrt

Zloděj, který se rozhodl ukrást dráty z elektrické rozvodny pod proudem. Hra na prkno na zábradlí balkonu v sedmém patře nebo tragická protestní jízda proti povinnému nošení helmy. Představujeme vám letošní nominované na Darwinovu cenu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

matesakoid

Vitez?

Jen pripominam pravidlo cislo 1, ktere 55 lety clovek jen tezko splni, protoze se jiz pravdepodobne davno rozmnozil a ma nekolik potomku s podobne pitomymi geny:

"Nominees significantly improve the gene pool by eliminating themselves from the human race in an obviously stupid way."

Ale z dodaneho vyberu je to jednicka :)

Ale pro me vitezi tenhle debil: http://www.youtube.com/watch?v=VJghe0ofkj0&feature=youtu.be

0/0
2.1.2012 12:49

blekekeke

Re: Vitez?

tak ten je jasnej a dost nepochopitelnej ...

0/0
3.1.2012 7:27

mlčanlivý boban

Re: Vitez?

Tak to je brutál!!!8-o8-o8-o

0/0
5.1.2012 21:15

helpline

Bez helmy

Pro mě je vítěz propagátor jízdy bez helmy

Bez helmy je to lepší.. Vítr ve vlasech a mozek na svodidlech..

Stát ušetří za žluté sanitky a k nehodám motorkářů budou jezdit rovnou černé. Konečně bude dost sanitek pro potřebné. Pokud nejsou lidé ochotní se v maximální možné míře chránit, tak nevidím důvod, proč vynakládat prostředky pro nápravu jejich neobezřetností a léčení následků.

Pan Prkno a Pan Elektrikář byli sice blbci, ale pan Naco Helma je strčí do kapsy. Doufám, že po jeho zbytečné smrti se to jiným v hlavě přepne..

+2/0
1.1.2012 11:31

velky bratr

Re: Bez helmy

Vam vubec nedoslo o cem to bylo. Neni to jizde s helmou, ale o pravu jet bez helmy. Takze narozdil od tech zbylych dvou je to clovek, ktery v zasade jen vyuzil sveho prava zemrit tak, jak cely zivot zil. Ne ze by zaslouzil nejaky zvlastni obdiv, ale vysledek hlasovani je spise dukazem pripravenosti nasi spolecnosti na diktaturu nez cimkoliv jinym.

+1/0
2.1.2012 13:50

Pajasalty

Re: Bez helmy

R^ Konecne rozumny prispevek.

0/0
2.1.2012 14:43

Doubleblue

Re: Bez helmy

Problém je v tom,že on si život neudělil,tak si ho nemá ani brát. Kdyby přežil ale byl ve vegetativním stavu,tak pak co? Udržovat ho na přístrojích za miliony měsíčně? Pokud by někde u notáře uložil,že v případě takovéto nehody má být okamžitě odpojen od přístrojů a nezatěžovat společnost nákldy vynaloženými za jeho právo na blbost,pak v pořádku. Pochybuji,že něco takového tito držitelé práva na "svobodu blbosti" udělají.Rv

0/0
4.1.2012 16:31

Smradlavej čmoud z komína

Re: Bez helmy

pokud chce A, tak musí i B

byl bych pro to, ať si ultraliberální svazáci jezdí bez helmy, ale nejdřív ať podepíší, že v případě jejich zranění NEBUDOU OŠETŘENI státními službami a zůstanou klidně ležet někde v pangejtu, potom ať si dělaji co chtěji, tedy pokud nebudou ohrožovat ostatní nebo dělat dluhy

0/0
7.1.2012 20:42

Qíteček

K nevím...

Ale dávám to sběrači kovů. Zatím vítěznej motorkář má naopak moje sympatie.

+3/0
1.1.2012 1:45

_DT

moje jedna bejvalka

Zahrala 3x prkno a poslal jsem ji dal:)

+3/0
31.12.2011 21:28

schupa_cz

Re: moje jedna bejvalka

;-D;-DR^

0/0
1.1.2012 15:33

net.Xtreme proti diskriminaci

Já hlasuji pro plankera

Chudák má nejmíň hlasů...

A nevím, co všichni tak propagují motorkáře. Umřel,tak jak chtěl.

+3/0
31.12.2011 20:57

bitkar

Re: Já hlasuji pro plankera

presne tak, bylo jeho svobodny rozhodnuti a zabil jen sam sebe. Planker ma taky muj hlas.

0/0
2.1.2012 12:45

blekekeke

Re: Já hlasuji pro plankera

ale pan prkno, taky zemřel, protože to evidentně chtěl ... i když se to dá mnohdy svést na druhé špatné já.

0/0
3.1.2012 7:15

Danny_Kay

Rekl bych ze...

Tento článek je neuctivý k zemřelým nebo jejich rodinám, proto by měl být smazán.

Nerika vam toto pravidlo neco? Jo, nekdo je proste rovnejsi...;-)

+1/0
31.12.2011 20:14

net.Xtreme proti diskriminaci

Re: Rekl bych ze...

Třeba některá zvířata jsou si rovnější...;-D

0/0
31.12.2011 20:58

velky bratr

Re: Rekl bych ze...

Jojo, uctu tento platek vzdava pouze tem, jimz se buduje kult osobnosti.

0/0
2.1.2012 14:10

PeJu

Re: Rekl bych ze...

Nejrovnější byl ten planker...

0/0
2.1.2012 22:59

Jsemtadyakdejsity

Ubohost

Tomu říkám ubohost. Je vidět, že je silvestr, tak se někteří lidi baví svým obvyklým způsobem.

Ale tak, hlavně, že si můžou připadat aspoň jeden den v roce jako praví chlapi :-)

0/0
31.12.2011 15:14

swiss114-3

kandidati na cenu jsou Cesi

voli si stale do parlamentu ruznobarevne soudruhy...

+5/0
30.12.2011 22:36

net.Xtreme proti diskriminaci

Re: kandidati na cenu jsou Cesi

Ale naštěstí to nezpůsobuje sterilitu nebo smrt.

0/0
31.12.2011 20:59

ladamm

Re: kandidati na cenu jsou Cesi

R^R^R^[>-]

0/0
1.1.2012 0:43

20/40

Ale jak by řekli ultrapravičáci

neměli bychom omezovat svobodu motorkáře nenosit helmu. Pořád lepší být mrtvý než se podřídit regulaci. Mrtvý motorkář to určitě potrvrdí stejně jako soudruh Klaus.

+1/0
30.12.2011 21:56

plukovnikoneill

Jen malý doplněk,k těm neviditelným

dle vyjádření některých jejich asi příbuzných oni nebyli zlodeji,ale šli si tam jen něco vydělat,aby měli na jídlo. Aspoň tak to řekl do televize jeden z nich ;-D[>-]

+1/0
30.12.2011 21:17

Ravenek

Rasismus :(

Ti "čeští zloději" nebyli vůbec Češi, ale Romové. Rasistická redakce upírá propagátorům romského stylu života slávu :(

0/0
30.12.2011 21:13

net.Xtreme proti diskriminaci

Re: Rasismus :(

I Rom může být Čech;-)

0/0
31.12.2011 20:59

Chevees

Kde je výtah?

Řekl bych, že Darwinovu cenu by měl dostat týpek, co strčil hlavu do šachty výtahu, aby se podíval kde je výtah a přišel o ní - http://praha.idnes.cz/pohled-do-vytahove-sachty-stal-muze-zivot-zdviz-mu-skoro-utrhla-hlavu-1zr-/praha-zpravy.aspx?c=A110417_124031_praha-zpravy_sot

0/0
30.12.2011 19:53

Stilgar

Re: Kde je výtah?

Bohuzel uplne presne ten samy dej se uz s soutezi ocitl ;-)

0/0
31.12.2011 14:25

modern725

???

Tak netušil jsem, že se z článku stane dopravně-bezpečnostní blbost. K té helmě - pokud si motorkář nevezme na palici blembák, ohrožuje tím někoho jiného, mimo sebe samotného? Ne. Stejně jako v autě s pásy, nebo helmou na kole či na lyžích. Stále stejně debilní diskuze. Je to jen o osobní svobodě. Tenhle ji neměl a umřel, ovšem přistupoval k tomu dle vlastního uvážení a vybral si dle svého naturelu - tedy helmu nenosit. Riziko i jeho následky nesl sám a nebylo třeba, aby ho někdo reguloval, nebo mu něco nařizoval, či mu kecal do života. Je to jen o principu a o možnosti mít šanci naložit s životem dle vlastního uvážení ... to je vše. Pokud jste nemyslící paka, může se snadno stát, že vám nějaká vyšší moc, po které jak je vidět překvapivé množství lidí touží, bude nařizovat a tedy i život řídit. Kde existuje poptávka, je i nabídka. Jen mě fascinuje, že je tolik takových, kteří se nedokáží rozhodnout a po ovládání sebe sama nějakou "vyšší mocí" přímo touží ...

+10/0
30.12.2011 19:19

Atia

Re: ???

R^

presne tak, rika se tomu paternalisticke zakony a jsou to ty, ktere chrani obcany pred "jimi samotnymi" ... a pak se divime, ze jsou z lidi jen nemyslici paka :/

0/0
30.12.2011 20:03

Comenius

Lituji, ale nemáte úplně pravdu.

Pokud řidič nepoužije bezpečnostní pásy a dojde k sebemenší kolizi, třeba drobný smyk, tak se zapře rukama o volant. Pokud drží volant pouze jednou rukou a na co by ho držel podle doporučené polohy rukou na volantu on přece má nárok si ho držet jak chce on. Tak může dojít k tomu že po drobném smyku je převedeno vozidlo do protisměru a to už není záležitost pouze jeho.

Podobně, když takový hazardér nerespektuje doporučenou rychlost při přijíždění ke značenému přechodu pro chodce. Na poslední chvíli se možná pokusí přibrzdit a postup je podobný. Smrt nevinného člověka.

Myslím, že používání bezpečnostních prvků v dopravě, by proto nemělo být jen na rozhodnutí řidiče.

0/0
31.12.2011 12:25

net.Xtreme proti diskriminaci

Re: Lituji, ale nemáte úplně pravdu.

Já si zas myslím, že stát by měl pečlivěji vybírat komu dá řidičák, stovky paragrafů silničního zákona jsou k ničemu, když se jimi bude řídit hovado a to nemluvím o tom, že se jimi řídit nemusí...naopak jsem pro to, aby bylo "dobrovolné" i stání na červenou u prázdné křižovatky a k předpiům se přihlížilo až při spáchání nehody, respektive, pokud by dotyčný někoho ohrozil nebo omezil, tak by se to řešit také mohlo. Ale pokud člověk nikoho nepoškodí, tak nevidím důvod pro dodržování pochybných pravidel.

0/0
31.12.2011 20:54

cmstrader

Re: ???

Kez by to bylo tak jednoduchy. Od prirozeneho prava na zivot, svobodu, majetek s legitimitou spravedlnosti jsme se dostali k tomu jak si budeme utirat zadek a nevedomost z nas dela otroky "matrixu"? ;-D

0/0
1.1.2012 3:29

radaumacher

Re: ???

A co když motorkáře někdo srazí, v malé rychlosti, bude mít jen oděrky ALE hlavou narazí právě třeba na obrubník a zemře proto, že nebyl ochoten mít helmu, jinak by měl jen ty oděrky a možná otřes mozku. Pak je poškozeným přece viník nehody, protože ji sice způsobil, ale následky byly nepoužitím helmy neúměrně vážné. Nejsme povinni počítat s chybou ostatních, ale jsme povinni zbytečně nezhoršovat cizí i své vlastní poškození. Proč by to nemělo platit v případě helem? Osobně mi je to jedno, ale až někoho na nepřehledné křižovatce ve směšné rychlosti a on (motorkář, cyklista..) zemře jen proto, že neměl helmu a já budu mít z takové "blbosti" vážný problém, zajímat mě to bude bez ohledu na ztrátu oné rodiny.

0/0
2.1.2012 11:45

himself

Re: ???

Aha. A když se rozseká na kaši a bude do smrti na vozíku, tak to platíme my. To je ok?

+1/0
2.1.2012 12:34

Smradlavej čmoud z komína

Re: ???

ano, může ohrožovat i někoho jiného

psychicky - pokud ho někdo, byť i nevině, zabije, může z toho mít psychické problémy

fyzicky - v době kdy se budou záchranáři pokoušet toho svazáka dávat dohromady, tak jejich nepřítomností může někde jinde zemřít někdo užitečnější

už jsem to napsal výše, byl bych pro to ať si nepoužívají helmy, ale jen za předpokladu že se VZDAJÍ státem poskytovaného zdravotnictví (ošetřit zákonem) a taky že nebudou mít dluhy

0/0
7.1.2012 20:53

Tahle_zeme_neni_pro_poctivy

byt motorkar je bohuzel diagnoza

takovy lidi poznampo cuchu na 100 metru

0/0
30.12.2011 15:08

Kulel

Re: byt motorkar je bohuzel diagnoza

hm, ja mam motorku 1000ku K2 a jezdim v klidu. Obcas, kdyz to jde, tak za to vezmu. Ale po čuchu bys mě nepoznal ani na 1000 kilometrů :-) Za to ti ručím :-)

0/0
30.12.2011 17:50

Duke._.Nukem

Re: byt motorkar je bohuzel diagnoza

njn,ty fichtly dost cudi...;-D

+1/0
30.12.2011 21:02

Mahon Point

Nejvice hlasu

posilaji ti, co na motorce v zivote nesedeli !!

0/0
30.12.2011 15:00

ignacius01

Re: Nejvice hlasu

jasny ... vitr ve vlasech ;-D

+2/0
30.12.2011 16:02

Tobinka2.0

Re: Nejvice hlasu

;-D

0/0
30.12.2011 17:10

Funso

Re: Nejvice hlasu

Ticho plešoune ;-)

0/0
30.12.2011 19:21

Artemy

Re: Nejvice hlasu

No a?

0/0
30.12.2011 16:16

mysh.82

Re: Nejvice hlasu

Já jsem na motorce seděl, a ne jednou. Navíc jsem se v minulosti trochu zabýval statistikami nehodovosti, příčinami dopravních nehod a pravděpodobností přežití při použití helmy na motorce či pásů v autě, a naopak bez nich. A můžu zodpovědně říct, že kdo sedá na motorku bez helmy je ko*ot. Vznik nehody je otázkou zlomku vteřiny, může se vám stát i když jezdíte zodpovědně, a pokud si myslíte, že zvládnete zabránit horším následkům i bez helmy, tak se šeredně pletete. Osobně bych nikdy na motorku nesedl bez helmy, ani bez chrániče páteře, to je pro mě naprosté minimum. Když chci mít vítr ve vlasech, tak se proběhnu kolem baráku, na motorce nechci mít pak kromě větru ve vlasech i svůj mozek:-)

0/0
30.12.2011 16:40

Linde CZ

Re: Nejvice hlasu

Jo. A a taky ti, kteri si nikdy nehrali na prkno ;-D

0/0
30.12.2011 19:27

Rosomak

Mně se stejně nejvíce líbil ten vítěz

jak si přimontoval k autu tu vojenskou raketu na pomoc bombardérů při startu na krátké dráze...

Ani jedno z toho není nijak originální situace, spíše jen originální okolnosti...

+2/0
30.12.2011 14:29

Mablung

Re: Mně se stejně nejvíce líbil ten vítěz

To bylo vymyšlené, ale musí se uznat že zábavné

0/0
30.12.2011 20:01

Boss429

Re: Mně se stejně nejvíce líbil ten vítěz

Myslíš legendární Chevy Impala :-)

0/0
2.1.2012 21:21

sn63

bych jízdu bez helmy povolila s podmínkou že si bude ev. léčení hradit sám. A bez pásů taky .

+1/0
30.12.2011 14:25







Najdete na iDNES.cz