- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Posledni ceska, ktera fakt umela bezva ridit, byla patrne Eliska Junkova.
Od te doby, co se motorsportu tyce, docela ticho po pesine.
A jak to tak vypada, hned tak se nejaka slecna na vrcholne okruhove zavody nevrati. Ani ve svete, po karambolu Spanelky Marie De Villota to nevypada, ze by se nejaka dalsi zastupkyne slabsiho pohlavi jen tak brzy vratily za volant F1.
Svet totiz vymekl, zraneni jezdce F1 je vnimano jako neprijatelne riziko a ze by se zase vazne zranila a zmrzacila dalsi zena je tabu. Auta jsou slaba, plna systemu ktere ridic nema pod kontrolou a bez kterych se ani nehne z mista a na kazdeho jezdce je deset inzenyru a techniku, kteri prubezne nastavuji auto na dalku.
Agonie a tragikomedie automobilismu na pokracovani... Ted se to hrne i do produkcnich aut, ktera uz brzdi sama a krouti volantem sama. Nakonec jeste nenastartuji bez pokynu EU a nez takove auto, tak to radsi pesky
Dle mého názoru i komentářů lidí, kteří měli možnost se mnou jet, jsem velmi pohodová, plynulá, bezpečná a předvídavá řidička. Je ovšem pravda, že (nepočítám-li autoškolu, kde vás nenaučí prakticky nic) řídit mě naučil můj otec, který je skutečně výjimečný a vynikající řidič, a já se vlastně beze zbytku řídím jeho radami a převzala jsem jeho styl. Takže stejně na tom má zásluhu chlap, jak já řídím.
Jo a parkuju bez problémů, ale doprava vždycky až napodruhý.
Chlapi jsou psychicky rozhodně slabší,bohužel.
Zrovna včera mi jeden takový blonďatý mýtus na parkovišti nacouval do auta...
podle smernic EU bude mit kazda panenka pro holcicky na hrani ve vybave krom mobilu, kabelky a hrebinku nove i elektromobil.
Aby si i devcatka mohla natrenovat, jak se zataci a couva a nemusely se s tim poprve setkat az v autoskole
Jak říkával Rainman: "Jsem výborný řidič."
dobry ridic se pozna tim, ze bravurne zvladne i kriticke situace, aniz by je mel potrebu na cestach nejak vyhledavat, tim mene vytvaret.
spatny ridic je presny opak, provoz nepredvida, do krizovych situaci se dostava pomerne casto a resi je casto jen diky tomu, ze mu pomuzou ostatni.
je to celkem jednoduche, staci si predstavit, ze vsichni ostatni ridi jako ja a hned je na svete odpoved, jaky ze to jsem ridic...
Zrovna předevčírem mě málem sestřelila žena, která bez rozmyslu vyjela z vedlejší na přehlednou hlavní silnici. Věc se nemá tak, zda je lepší muž x žena, už mě tohle škatulkování vážně štve. Jsou jen dobří a špatní řidiči. Muži ale bývají za volantem častěji agresivní, ženy častěji zmatkují.
Výsledky každé studie jsou významně ovlivněny nastavením vstupních parametrů Stačí si přečíst něco z oblasti dopravní psychologie, event. články o odlišné fyziologii mužů a žen a je celkem jasno. Není to myšleno ve zlém ani diskriminačně, zkrátka každého z nás příroda obdařilo trošku jinak a tisíce let vývoje tyto odlišnosti dále upevňovaly. Pár posledních desítek let emancipačních tendencí to příliš neovlivní.
Aktuálně z praxe - dnes jsem najezdil v hustém provozu cca 200 km a v podstatné většině případů při vzniku krizové situace na komunikaci seděla za volantem auta žena. Proč, čím, jak... to už je věc druhá a zpravidla logicky zdůvodnitelná. Tím ovšem nijak neomlouvám arogantní nebo agresivní hrubiány mužského pohlaví za volantem, kterých rozhodně není málo.
Já to asi nechápu - Ženy jsou lepší řidičky než muži, ale bourají dvakrát častěji. Takže jsou lepší proto, že častěji zaparkují na prostředek parkovacího místa? Platí to i přesto, že když tak zaparkují, nemohou otevřít dveře, případně je nemůže otevřít ten, co stojí vedle ní?
Shrnul jste to přesně, jsme horší řidiči, protože parkujeme jako "prasata". V jednom ale mají ty studie, bohužel, pravdu - agresivita u mužů je vyšší a většinou, pokud vás v obci předjede nějaké hovado, je to nějaký imbecil mužského pohlaví.
Ano je to tak. Řidiči bourají častěji při pohledu na řidičky, nebo bourají častěji s řidičkami, protože neví kam chtějí jet .
Jo a ještě jsem zapoměl, že čeští řidiči jezdí jako Angličani , furt vlevo .