Diskuse k článku

Poradna: Přítelkyně nepotřebuje sex. Mně chybí

Máme se svou přítelkyní krásný, bezproblémový vztah, avšak nejsme příliš sexuálně zkušení a moje přítelkyně nemá prakticky vůbec potřebu intimního soužití. Mně však sex chybí, píše čtenář Petr.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O51n71d88r55e28j 15B26r37h70e25l 6275408527722

petre nic si ztoho nedelej za1zadny uceny z nebe nepad za 2  je to tvoje a jeji vec vyreste si  samy a ze te tady napadaji ze onanues je nermalni ja taky kdo tvrdi ze ne tak jeste vic sex je jen pud alepriroda nas obdarila inteligenci a proto k tomu potrebuje neco vic protze pak je ten pud timto se lisime od zvirat podivej ja mam taky problem ne ze bych byl zacatecnik ale zadny profik ale vekem jsem zjistil ze sex trva minuty maxhodinu ale den jich ma 24 je dulezitejsi myt nekoho na 23 nekoho o koho se muzes oprit komu muzes  verit o kom vis ze te nezradi nelamej to pres koleno nezahazuj 23 hodin kvuly hodine pokud vam vihuvji.jdi cestou pokus omyl doteky a jejich odezva je skoro malicherny problem jsou horsi smiraci citovy videraci egoisti ale tam zachzime do perveze a onan jebiblicka postava ale pervez?????? ten jepouze o tech pudech tam sex stava zbozim neca jako mam dum ale znamy ma vetci takze netahej tricko nech ji byt delete si  v tom akorat hokej nesnas se myt 1na 23 hodin a 8hodinovek

0/0
23.5.2013 16:00

J51a88n 82K95o29c55i58á20n 3872205920772

dyslektik?

+3/0
23.5.2013 22:09

L98e69n73a 63P72á84t70k37o44v79á 8521703414509

Ani se nedivím, že přítelkyni nevzrušuje sex. S přístupem jsem nervozní, bojím se abych jí neublížil, by mě to teda rozhodně nevzrušovalo. Víc rajcovní je rozhodně sebevědomí přístup a trocha vášně.

+6/−4
23.5.2013 11:15

I33v49a76n 68P80r68o97c41h22á56z85k38a 3441204415835

Přítelkyně prostě potřebuje jiného kozla, který ji víc vzruší. Jinak, dnešní příhoda - byl jsem na kontrole na poliklinice na KN, ve frontě čeká krásná mladá blondýna, říkám si, ta musí mít určitě atraktivního přítele. Za chvíli prošla kolem, ohlédnu se a slečna si to zamířila k tak odporně vypadajícímu vyzáblému týpkovi, že by o něj člověk neopřel ani kolo. Některé ženy - a není jich málo - mají opravdu vytříbený vkus, jen co je pravda.

+1/−12
23.5.2013 10:10

J77a62n 50K15o56c63i17á52n 3412695240372

Zřejmě jsi mladší... Ty si asi myslíš, že ženský šílí POUZE po pěkných chlapech? A co jiné vlastnosti?

+4/0
23.5.2013 22:08

J71a45n 21S63v77o78b35o69d20a 6504224192111

To je fakt vtipně vymyšlené - "jsem nezkušený a bojím se, abych jí snad nějak neublížil". Neboj Petře, miliardy lidí to zvládly před Tebou :)))

+5/0
23.5.2013 8:21

A37n60n16a 85V56e35s27e13l95á 3749170901450

Já se budu taky opakovat, ale třeba si z něj udělala úžasného přítele a sex s ním jí vůbec nevzrušuje. V jiné náruči s někým jiným to bude úplně jiné. Z toho důvodu lidi zahýbají. Hledají něco, co doma nemají, ale s manželkou zůstávají.

+2/−3
23.5.2013 7:39

F29r69a41n34t37i20š53e69k 69F76u44k31a 3590641831703

A co Kristýna Hynková, ta nemá co k této diskuzi říct? 8-o

"Své potřeby musím řešit onanií"

-> zřejmě má pan na mysli místní sekci ona.idnes?

Jinak si to nedovedu představit.

FF

+1/−5
23.5.2013 2:25

O72t37a50k40a13r 29K12e11s65s84l44e95r 7346748707131

obecne vzato je to joho a jeji problem kazdy ma problem ne kazdy ho pochopi

ale zaklad je nikoho do niceho nenutit nikomu nevnucovat nazor nekoho nepresvecovat ale hlavne uznat chybu a znazit se napravit to plati i nejem v sexu nejhorsi je kdys nekdo snazi radit na dalku je na zaklade dopisu nezname jejich mynulost kde vznik blog.myslim ze kdyby to byl chlap tak si ni probebre a reseni najdou ale asi neni kdys pise psychologum.to take plati i v zivote nemuzu reset svuj problem pres spojku jeste ke vsemu zenskou spojku a sam byt zalezly;-D;-D;-D;-D

0/−1
22.5.2013 19:30

J72a42k59u65b 38S84e23m11e64r41á66d 2837706641951

ta autorka toho vseho asi necte diskuzi ;-D takze se budu opakovat... pokud to ma byt verohodne a udajny autor dopisu je chlap, tak ten text od nej taky musi vypadat, ze je od chlapa!!!! :-)

+3/−6
22.5.2013 18:04

K70r42i41s32t47ý66n59a 41H10y66n40k68o51v75á 9572446938156

Možná by přítelkyni něco i vzrušilo, ale bojí se to říci. Může mít nějakou úchylku.

+5/−4
22.5.2013 17:50

F58r27a14n28t42i87š23e48k 75F71u61k27a 3390101881723

No na Vás zatížená rozhodně nebude ...

FF

0/−12
23.5.2013 2:25

K63r92i52s33t46ý23n10a 59H97y96n25k71o35v17á 9952726778396

Za to Vy ano, že?!

+1/0
23.5.2013 10:36

P16e78t65r 23D98o43k33t27o82r 6696481488119

Dana Smékalová: napsala jste: Funguje to (bez mála) 16 let, takže bych si troufla říct, že už je to časem trochu prověřeno ;-) Nemám problém říct ano i když to není stejně nadšené a nadržené ano jako od protějšku...mě by jen zajímal názor Vašeho muže...my jsme se dostali do taky cca 16-ti letech do podobné situace...žena mi  ( většinou ) vyhoví, kolikrát s blbým komentářem, jestli to musí být...ale problém je v tom, že chybí vášeň, spontánost, skoro bych řekl i vzrušení...prostě uleví se mi, ale není to ono:-/

+5/0
22.5.2013 16:58

D67a62n12a 92S51m51é81k93a44l26o54v30á 5447726513232

Jo, manžel si taky občas postěžuje, že vždycky musí začínat on, to je pravda. Ale pořád je to lepší, než na začátku našeho vztahu (kdy byla frekvence mnohonásobně nižší, než nynější), takže si nestěžuje příliš hlasitě, aby to nezakřikl :-D A právě z tohoto důvodu se snažím být aktivní a vynalézavá, nicméně mi to opravdu nejde tak snadno, jako ženám, co se k tomu nemusí přemlouvat a dokopat... Takže z mé strany vzejde impuls třeba jen jednou za dva, tři týdny (a vše mezitím musí iniciovat on).

Manžel je navíc velmi vnímavý, takže už lety přišel na to, jak mi svou touhu sdělit jinak než slovy (ale v tomhle jsme asi trochu netypický pár, protože máme neustále potřebu se nějak dotýkat, aspoň se držet za ruce, pohladit když kolem sebe procházíme, nechat se zabalit do náruče když stojíme nad synem co píše úkoly a tak), takže se rozhodně nestává, že by mě napadl blbý komentář, když "vyhovuju", spíš naopak vnímám jeho tělo, jeho pocity a touhu, což mě inspiruje k akci, tak nějak - nevím jak to popsat aniž bychom z této diskuze udělali pornografický materiál :-D Zkuste to taky, třeba se jen tak k ženě přitiskněte (ale ne vyloženě "zacílit na cíl", jestli rozumíte) a pošeptejte jí třeba jak jí to dnes sluší, nebo jestli to žena "snese", tak jí řekněte, jak byste to z ní strhal (ale jen řekněte, jak jí u toho začnete drtit prsa tak vám zvadne jako tulipán) a když nebude protestovat, zkuste jí vyprávět na co máte chuť... Ale do ničeho netlačte, hlaďte ji třeba po šíji, když to nebude tak to nebude - ale pokud to bude, ona si na vaše slova vzpomene a vědomí, že vás vzrušuje, jí hodně pomůže... Počítejte prosím ale s tím, že je to hrozně těžké - jestli je na tom jako já, tak se už takhle svým stavem trápí, možná to maskuje blbými komentáři - a trvá nějakou chvilku, než si začne věřit, že i bez vzrušení může pro vás být dobrá partnerka... Když jí navíc odeberete nějakou každodenní starost (třeba uvaříte nebo uklidíte nádobí), bude to pro ni ještě jednodušší, aby se "obětovala" ;-)

+3/−1
23.5.2013 9:56

I67v74a87n49a 10M93o19t17l49o92v18á 3105284390400

no to je v dlouhodobém vztahu asi běžné

0/0
25.5.2013 22:19

F21r58a95n56t18i32s23e54k 30L95e44s 3707625209928

Ach jo chlape. Přestaň fňukat a realizuje se jinak.

+2/−4
22.5.2013 16:34

P64a70v80e14l 25V93a59j98n10e72r 4520942534587

Tohle jste si měli vyřešit hned zkraje, a ne až teď po pěti letech...

+12/0
22.5.2013 15:09

H42a81n75a 15F84i43n70k48o25v42á 1896545304666

Čekám sice mínusy, ale mám za to, že tohle je právě problém výchovy ve stylu: počkej s prvním sexem na opravdovou lásku atd. Neříkám rozdat si to s někým, koho znám pět minut, někde na záchodě na diskotéce. To je opačný extrém. Ale na druhou stranu se může stát, že pak někoho holčina potká, myslí si o něm, že je ten pravý, ale následně zjistí, že jí po té sexuální stránce prostě nevyhovuje. 

Být na místě toho kluka, tak to asi ukončím, buď slečna nechce přiznat, že jí sex s ním nevyhovuje, anebo jí sex prostě nic neříká, i to se může stát. A pokud je to ten druhý případ, tak se chlapec může snažit sebevíc, ale nic s tím neudělá.

+17/−4
22.5.2013 15:03

D52a65l33i56b96o55r 38P46r28o23c24h45á61z59k94a 5821658376682

Problém může být také v tom, že on sám se nedostal ze stádia začátečník.

+12/−1
22.5.2013 15:30

H94a87n24a 68F65i76n75k32o25v54á 1486245704736

Myslím, že by oba potřebovali poznat více sexuálních partnerů, aby poznali, co se jim líbí a co ne.

+3/−2
22.5.2013 17:51

K91a56r44o49l 94M97e97l30o 3955638611903

Ano, to je rozsireny mytus cio tu pises. Dvom zamilovanym ludom, ktory sa navzajom pritahuju nemoze sex robit absolutne ziadne problemy a to ani uplne na zaciatku, ked mozu mat nejaky drobny problem.

+3/−6
22.5.2013 17:51

J49a81k21u52b 42S76e61m84e34r78á38d 2967676791301

R^;-D no jasne, nadherna lasecka, nejlepsi milovanicko, pusinecky, proste ideal

+1/−3
22.5.2013 18:05

K32a22r90e78l 98U53r71b69a13n 2604434691399

Utíkej co nejrychleji pryč. Nemá smysl marnit čas s frygidou. Sice se to teoreticky může časem zlepšit, ale také nemusí. venku je mnoho sexuchtivých žen, tak nač marnit život s někým, kdo ti jen způsobí časem velkou flustraci, která povede k nevěře, nedůvěře a následnému rozpadu vztahu.

+10/−10
22.5.2013 14:44

S70t74á90ň60a 16L73o36u93n21o71v22á 3718611841480

FRUSTRACI..když už...

+6/0
22.5.2013 17:06

H22u27g47o 81K25o76n74e17č14n83ý 3618473765228

Co když se obává mimíska?

+3/0
22.5.2013 13:23

Z18b91y97n16ě31k 24R58ů86ž76i89č92k52a 8351214505

Jednoduchá rada, musí kroužit prsy ve směru hodinových ručiček ;-D

+15/0
22.5.2013 13:36

P78a17v46e67l 32Š56e84b23e60s54t62a 4942668865758

Tak si příťa vezme kondůmek :-P

+14/0
22.5.2013 15:53

J54a36k59u80b 13S79e23m64e40r70á88d 2347496561871

;-D;-D;-D;-D R^R^

+1/0
22.5.2013 18:06

J71a51k63u66b 35S76e24m78e54r64á32d 2777476601681

toto me fakt dostalo ;-D;-D;-D

+1/0
22.5.2013 18:06

M28a90r10k11é44t66a 92Z54e18l69e64n51á 8166960423326

No od psycholožky rada nad zlato...

Nevím, jak to má Jana, ale já byla ještě nedávno "podobná", tak pokud čteš pisálku i diskusi, tak Tě prosím, aby ses radou psycholožky rozhodně neřídil!!!

Masturbovat prostě nemáme potřebu a potřeba kontaktu s opačným pohlavím prostě přijde, ALE EXISTUJÍ NAPROSTÍ ZABIJÁCI TOHOTO PŘÍCHODU - a to jsou přesně Ti, které radí psycholožka:

"Jana taky ví, že je to problém" ... a právě to může být problém... Pokud ke všem sexuálním otázkám (i když to neříká nahlas a není to na ní vidět) vnitřně přistupuje, jako že "by měla se sebou něco dělat", nebo "že musí" a sama má dojem, že "tohle je přece problém a není to normální"... Tak se nikdy neuvolní a problém se nezlepší...

Psycholožka radí o tom mluvit, promluvit si o tom... HLAVNĚ TO NE - TO ZHORŠUJE VÝŠE POPSANÉ... Čím víc se o tom mluví, tím víc si potvrzujeme, že je s námi něco špatně a tím víc se jen snažíme vyhovět a vyčítáme si, že něco vnímáme špatně a míň se dokážeme uvolnit...

"Stejně tak ji však nezapomínejte provádět po zákoutích svého těla a ukazujte jí, které doteky a "techniky" jsou příjemné vám a co vás vzrušuje" - Tak to už vůbec ne!!! Jestli mi něco dokázalo kdy naprosto zabít jakýkoli náznak vzrušení, pak to bylo právě tohle... To holku s malou sex.potřebou a minimálními zkušenostmi akorát vyděsí a máš po... Můj názor stanovený dle toho, co jsem potřebovala já: Partnerka potřebuje nabýt dojmu, že její vztah/nevztah k sexu je naprosto normální a v pořádku. Že když nemá potřebu, tak je to tak správně a není to problém, že ona není žádným zdrojem problému a může mít jen to, co jí je příjemné a to co je jí nepříjemné, není něco, co "musí" nebo "by měla" (dle jejího vnímání).Potřebuje nabýt dojmu,že Vy jste tam jenom pro ni a nic po ní vlastně nechcete a vůbec vám nevadí,když vám nic nedá. Ideálně když bude cítit,že Vy její potřeby považujete za mnohem důležitější než svoje... A pak to přijde - samo - a naprosto náhle - a pak se budete divit, kde jste tu nymfomanku nabral...

+14/−15
22.5.2013 12:42

Z44b65y72n82ě21k 40R10ů61ž98i40č56k14a 8261794115

Jak dlouho Vám ta přeměna trvala?

+8/−1
22.5.2013 12:49

M75a13r70k51é96t34a 48Z22e31l77e96n55á 8956700343176

Těžko odhadnout... Trvalo to dlouho, ale naprosto zbytečně - pouze proto, že se to cyklilo. Většinou to probíhalo takhle:

Já jsem se svým problémem a nutností řešit to, že jsem problém "vydeptala" do extrému, nutila jsem do intimností sama sebe, jak doporučuje nějaká paní níže v diskusi, a bylo na mě poznat, že náš intimní život prožívám hodně zle... Tak partner ustoupil a začal mě přesvědčovat, že opravdu nic nemusím a že je pro něj důležitější, aby mi bylo dobře a abych byla v pohodě, než to, aby něco bylo... Tato fáze trvala různě dlouho - od jednoho týdne do několika měsíců... Bylo pár věcí, které mi dokázaly doslova "podlomit kolena"...

Neumím to popsat slovy... Např. situace kdy byl můj přítel velmi silně vzrušený a hrozně silně mě objal - vlastně spíš se mě držel, aby se udržel, aby nic nebylo... Těžko se to popisuje... Zkrátka nechtěl po mně vůbec nic a když nic nebylo, tak mi to nevyčítal ani nebyl nepříjemný, ale já naprosto zřejmě cítila, jak strašně mu dělá problém sám sebe udržet a jak moc musí sám se sebou bojovat, aby nic nebylo... Neumím to popsat, ale byla to síla a právě v této situaci jsem "začala chtít"... Nebylo to, že bych já chtěla sex... Já jsem cítila, co všechno je ochoten podstoupit, pro to, aby mě bylo líp než mu a začla jsem doslova toužit po tom, abych mu dala všechno, aby bylo jemu co nejlíp a začla jsem naprosto cíleně myslet na jeho blaho a bylo pro mě v tu chvíli to nejdůležitější a to, co by naplnilo mou touhu...

Bohužel pak nastala paradoxní situace. Když partner zjistil, že bych si dala říct a že mám tuhle náladu, viděl v tom "šanci", že už je blízko a přehodil výhybku a začal na mě tlačit a silně prosazovat svůj zájem a přestal primárně myslet na mě... Jenže tím, jak na mě začal tlačit a chtěl už to dotlačit do konce, u mě zase onen stav "chtění" zcela vypnul, protože zrušil spouštěč toto stavu... A byli jsme na začátku... A opakovalo se to mockrát... Až to pak jednou "nezabil", a od té doby...

+10/−5
22.5.2013 13:45

D81a21n41a 87S21m73é77k57a87l90o47v11á 5147196873372

Ta paní níže v diskuzi jsem možná byla já :-D

U mě sebe-nucení fungovalo nejspíš právě proto, že to nebyl manžel, který by mě do čehokoliv nutil - on velmi trpělivě trpěl a to byl hlavní důvod, proč jsem začala sama sebe přesvědčovat, že to je jen věc zvyku a že se i touha dá naučit... Nehledě na to, že je to typ muže, který na své uspokojení myslí až naposled, to je také příjemná změna oproti těm, co jsem potkala před ním...

Samozřejmě je asi jiná situace, když sice nemám ani jednu myšlenku na sex, ale při akci žádné nepohodlí nezažívám (spíš naopak) než třeba žena s bolestmi apod... Myslím, že jsou naše zážitky velmi podobné (ač tedy u mě k žádné výrazné změně nedošlo, jen jsem se lety naučila víc napojit na manželovy potřeby a užívat si okamžiku, nestresovat se dopředu, že TO zase dnes asi bude chtít - když bude, tak to bude ;-) ). A samozřejmě mívám občas výčitky, že o co si neřekne, to nemá, takže se snažím být aktivní a inovativní - ovšem opět je to naučená záležitost, nikoliv záležitost pudová a tedy to zřejmě není tak často, jak zřejmě zažívají pánové z diskuze se svými náruživými partnerkami (obzvláště ten, který tvrdí, že žena s nízkým libidem není použitelná pro běžný vztah (či jak to tam píše))...

+5/−2
22.5.2013 14:19

M37a67r87t47i44n 54K44r97t94e53k 3519145243

No, každý reaguje jinak a je otázka, jestli toto už není příliš... Když jeden moc chce a druhý je obrácený extrém, v čase se spíš problémy prohloubí.

+4/0
22.5.2013 14:49

S84a13n90d74r32a 74F92e83r91i89a12n35č23í63k16o85v47á 7173218881683

VY ste ho najprv chcela proste odskúšať, vytrestať, ulahodiť svojmu egu, potrebovala ste vidieť ako veľmi po vás túži, chceli ste aby prekročil svoj vlastný tieň a prekonal svoju nadržanosť a postavil vás na svoj pridestál priorít. To je taký princeznovský syndróm. Princ najprv musí "zabiť trojhlavého draka", aby si zaslúžil princeznú. Ale je to hrozne egoistické. 

Ak si ten chudák dovolil myslieť aj na seba, rovno ste ho poslali k čertu. Máte neskutočné šťastie, lebo takých mužov je na svete minimum. Väčšina žien z tohto princeznovského syndrómu musí prosto vyrásť.

+6/−4
22.5.2013 15:13

M27a37r81k85é71t36a 75Z43e91l67e32n73á 8436120863556

Možná máte pravdu, že mám nějaký princeznovský syndrom, ale stejně Vašemu příspěvku nerozumím...

Z čeho usuzujete, že jsem ho "poslala k čertu"???

O tom přece vůbec nebyla řeč!!!

Řeč byla o CHUTI, ne o tom, jestli něco bylo nebo nebylo... Psala jsem, že jsem se do toho nutila... Pak on nechtěl, abych se do toho nutila, tak nic nebylo... Pak zabil draka a já dostala chuť... Pak začal myslet na sebe a mě chuť přešla... Pak jsem se zase sama nutila... (já nevím jak vy, ale já se dokážu přesvědčit, abych něco dělala, ale ne, abych měla chuť, takže si myslím, že jsem ho jak vy říkáte "k čertu" neposlala)... pak zas nechtěl, abych se nutila... pak nic nebylo... pak zabil draka... atd.... Až nakonec po zabití draka myslel stále na princeznu a mě chuť nepřešla a bylo to hezké a od těch dob už to tak zůstalo...

V něčem máte pravdu, ale to, že nemám chuť, ale přinutím se, bych s dovolením nenazývala tak, že jsem někoho "poslala k čertu"...

+3/−3
22.5.2013 15:37

S35a81n44d94r53a 45F77e84r22i31a90n38č21í57k45o39v24á 7543668751183

"Jenže tím, jak na mě začal tlačit a chtěl už to dotlačit do konce, u mě zase onen stav "chtění" zcela vypnul, protože zrušil spouštěč toto stavu... A byli jsme na začátku... A opakovalo se to mockrát... Až to pak jednou "nezabil", a od té doby..." - podľa tohto. Nezabil draka, nedostal sa do nohavičiek. Neurobil presne to, čo ste si vysnívala, že má chlap urobiť, tak ste ho poslala k čertu, t.j. ste sa s ním nevyspala. 

Ako, ten chalan bol chudák, stavím sa, že mal pocit, akoby sa dostal do mimozmeskej vesmírnej lode, kde je kopa páčok, tlačítok, kontroliek a on musí postláčať tie správne a v správnom poradí bez akéhokoľvek manuálu. Inak to celé vybuchne. 

Práve kvôli takým slečnám ako vy si muži robia srandu zo žien, že nevedia čo chcú, ale kým to nedosiahnu, nebudú spokojné, že je ľahšie porozumieť kvantovej fyzike ako žene, a muži nám všetkým odkazujú, že ak niečo chceme, máme si o to povedať, lebo oni nevedia čítať myšlienky. 

Bez nejakej vadnej hry kto z koho ste sa neboli schopná vzrušiť. Holt, bol to a stále je problém vo vás a vo vašej psychike. 

Väčšina ľudí s niekým je, lebo s tým človekom chce mať sex. Vy to máte nejako divne naopak.

+7/−2
22.5.2013 15:55

M88a59r47k26é50t98a 31Z79e60l78e60n28á 8406210353766

To je právě to, co se Vám snažím vysvětlit, že není pravda.

"Jenže tím, jak na mě začal tlačit a chtěl už to dotlačit do konce, u mě zase onen stav "chtění" zcela vypnul, protože zrušil spouštěč toto stavu..."

Vypnul to, že jsem měla CHUŤ

"A byli jsme na začátku..." - A co píšu na začátku??? "nutila jsem do intimností sama sebe"

Vaše věta: "Nezabil draka, nedostal sa do nohavičiek. Neurobil presne to, čo ste si vysnívala, že má chlap urobiť, tak ste ho poslala k čertu, t.j. ste sa s ním nevyspala." není pravdivá... To se právě nestalo...

Já s ním spala, ale neměla jsem na to chuť... Nutila jsem se... Nezabil draka, ale do nohaviček se stejně dostal, pak koukal na to, že mi to dělá zle, tak nechtěl, ač mu to samotnému dělalo problém, čímž zabil draka... A ten konec "od té doby..." - tři tečky znamenají, že už jsem se nemusela nutit a chuť jsem měla - myslela jsem že tři tečky stačí, jelikož tento příspěvek byl odpovědí na otázku někomu, kdo očividně četl ten původní příspěvek, tudíž už něco ví a nemělo by smysl se opakovat... Už si rozumíme?

+2/−2
22.5.2013 16:15

S93a25n81d58r96a 72F50e44r47i31a44n31č91í58k87o45v21á 7463468311953

Ja som zas mala vo svojom vyjadrení na mysli túto vetu "Zkrátka nechtěl po mně vůbec nic a když nic nebylo, tak mi to nevyčítal ani nebyl nepříjemný, ale já naprosto zřejmě cítila, jak strašně mu dělá problém sám sebe udržet a jak moc musí sám se sebou bojovat, aby nic nebylo" Ten chudák vedel, že vám robí zle, preto sa musel šialene premáhať a vám to vlastne robilo dobre, že sa premáha. 

Myslím, že všetko to čo som napísala úplne platí, až na to, že ste s ním ten sex kde tu mala. Z nejakého dôvodu ten chalan pochopil, že vám robí zle. Ako, tomu sa normálne povie psychické vydieranie a týranie. Ak mal s vami sex, videl na vás, že vám nie je dobre, potom sa musel premáhať, vôbec netušil čo robil. Ja sa divím, že nedostal z vás traumu a teraz impotentný nie je on. 

Všetky vaše príspevky som čítala. Ženská, dajte dokopy svoju vlastnú psychiku.

+3/−2
22.5.2013 18:02

D77a12n45a 55S15m61é51k40a19l80o45v19á 5627296393832

Sandro, myslím si, že si to Markéta takhle nevymyslela a byla z toho také dost nešťastná...

Opravdu si myslíte, že je většina lidí s někým jen proto, že s ním (ní) chce mít sex? To by pak bylo docela v háji, protože je v životě dost situací, při kterých se sexovat nedá (zdravotní komplikace, šestinedělí, mužská impotence, různé záněty, menopauza, únava, apod.) a pokud jsou spolu ti dva jen kvůli sexu, pak asi takovéto situace neustojí...

Podle mě je takový pohled na věc přirozený u (velmi) mladých lidí, kteří ještě nemají srovnané životní priority, u dospělých bych ale očekávala více důvodů, proč s někým zůstávat... Takže mi přijde, že to "divně naopak" máte spíš Vy.

+3/−3
22.5.2013 16:22

S26a21n25d19r12a 78F29e64r10i86a11n89č25í17k92o73v14á 7793258221463

Nájdite mi rozdiel v týchto dvoch vetách:

Väčšina ľudí s niekým je, lebo s tým človekom chce mať sex.

Väčšina ľudí s niekým je, lebo s tým človekom chce mať len sex.

Vidíte ten rodziel? Prvú vetu tvrdím ja, druhú mi vkladáte do úst vy.

+6/−2
22.5.2013 18:05

L13u90d21ě97k 14N37ě49m97e22c 5395391582604

A že je to doopravdy dost velký rozdíl, i když nevypadá.

+4/0
22.5.2013 18:24

S94a35n31d21r92a 98F82e79r55i28a59n60č24í12k87o70v15á 7813148271463

No je. Ale prekvapuje ma, koľko žien chce ísť s mužom do vzťahu a pritom s ním sex mať nechce. Chudáci muži.

+4/0
22.5.2013 19:15

P23a29v13l21a 97L50i78s65k87o57v71a 9419636214675

Sandro, uz jsem od Vas cetla vice prispevku (nejen v teto diskuzi) a castokrat mi mluvite z duse:-)R^

0/0
24.5.2013 7:35
Foto

P52e91t85r 26Č39u65n56d72e60r46l88í35k 5615361178561

v podstatě jste napsala, že problém je především v hlavě partnerky, která by měla nějak změnit své vnímání a chování tak, aby zase dostala chuť na sex... viz potřebuje nabýt dojmu (tzn. že ho nyní nemá)... chuť na sex je jistě individuální, mělo by jít od dobrovolnou a chtěnou aktivitu z obou stran, pokud jedna strana chce a druhé ne, bylo by dobré zjistit proč - nevoní vám partner, nepřitahuje vás fyzicky, máte nějaké vlastní zdravotní problémy, jste unavení... v drtivém počtu případů to bude jeden z uvedených důvodů a ten se dá vždy řešit, pokud je vůle na obou stranách... čekání na to, až partnerka nabyde nějakého dojmu, no proč ne, ale aby to nebylo čekání na Godota...

+10/0
22.5.2013 13:05
Foto

P34e41t23r 80Č15u27n10d94e57r13l24í67k 5695871298601

a abych nezapomněl jedním z dalších pravděpodobných důvodů může být to, že si našla jiného partnera...

+7/0
22.5.2013 13:06

M89a29r28k22é95t86a 86Z80e65l56e52n74á 8196250273386

Pokusím se to tedy mírně přeformulovat... S tím "nabytím dojmu" to bylo myšleno spíše takto:

Autor tady píše, že má s partnerkou ten a ten problém a chce ho vyřešit. Z jeho dopisu je zřejmé, že je ochoten něco udělat... Ano můžeme udělat závěr "chyba je na straně partnerky a to konkrétně v její hlavě" a dál se tím nezabývat. Nicméně si nemyslím, že je to to, co partner chce...

Byl to pokus o návrh "řešení", které může tento partner, který chce problém vyřešit - realizovat... Neříkám, že má čekat na godota, ale myslím si, že je v jeho moci vytvořit partnerce takové podmínky, aby tohoto "dojmu" nabyla.

Bohužel Vámi popsaný seznam neobsahuje můj (a možná i Janin) problém...

Z určitého úhlu pohledu by se dal nazvat i velmi nízkým sebevědomím, ze kterého pak spousta věcí vychází...

Když mi partner "diagnostikuje" nízké sebevědomí, tak mi ho tím nezvedne... Ale je v jeho schopnostech mi ho trochu zvednout. A může to udělat... Čekat, až se mi "zvedne samo" by bylo skutečně čekání na Godota... Ano, uznávám, že problém byl v mojí hlavě a může být i v hlavě té holčiny, otázka ovšem je, jak se k tomu chce chlapec postavit. 1. Problém je u ní - je to její chyba, problém ať to řeší ona 2. Moje partnerka má problém a já JÍ CHCI POMOCI... Pisatel na mě působí spíše druhou variantou... A věřte mi, že když máte sebevědomí na bodu mrazu a denně slyšíte, že máte nízké sebevědomí, berete to jako další věc, která je na Vás špatně a ještě si ho tím snižujete...

+4/−2
22.5.2013 14:17
Foto

P80e10t46r 10Č50u39n62d34e91r90l67í35k 5515871128721

nízké sebevědomí je potvora zlá, která dokáže nasekat mnoho špatného v životě člověka, bohužel je dána většinou díky nezvládnuté výchově rodičů, potažmo vztahu mezi dítětem a rodičem... tam bych hledal příčinu, tam bych hledal řešení... máte pravdu v tom, že partner může pomoci, např. tím, že nebude tlačit, on totiž tlak vytváří protitlak a vzniká napětí, které může jednoho dne explodovat a k vyřešení dané situace ve smyslu win-win vede jenom málokdy... na druhou stranu, dlouhodobě potlačovat své fyzické potřeby také není dobré, vede to k neukojenosti a frustraci, jistě není problém několik týdnů nebo pár měsíců, ale pokud by to měla být situace dlouholetá, tak je na místě uvažovat o radikálnějším řešení...

+6/0
22.5.2013 14:30
Foto

K27a38t44k41a 17D93o60r47o53c42i25a57k74o35v85á 4415842842861

nízke sebavedomie žien majú na starosti večšinou ich vlastné matky, je to taký začarovaný kruh bohužial

+5/−1
22.5.2013 14:46



Najdete na iDNES.cz