Diskuse k článku

Když se nedaří početí: jak se vyrovnat s neplodností

Všichni vaši vrstevníci jsou už dávno rodiči, ale vám se počít potomka stále nedaří. Vaše partnerka už je z toho na prášky, sex se řídí výhradně její ovulací a jste na nejlepší cestě do blázince. Přečtěte si, k jakým úskalím může neplodnost vést a jak se s ní vyrovnat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T66o55m69á85š 44K42l53í38m70a 4914787933803

Tezko radit, ale vlastni zkusenost jsem zazil tak radim :D: Mam malo pohyblive spermijky tak jsme zkusily umele oplodneni ale nevyslo tak jsme nasadily vitamin E ten prej pomaha, nakonec se to podarilo mimo domov a to u obou deti!!! Tak doporucuji zemnit misto konani a nejlepe kdyz se zenka soustredi uplne na neco jinneho treba aby nekdo neotevrel dvere :D....  treba vam to tez pomuze

0/0
11.12.2013 16:16

Č41e76s72t50m58í92r 54S54v85o96b54o26d57a 9537812528822

Nesouhlasím s tím, jak píše pan Holek, že je lepší nemít, než ztratit. Pokud něco máte a ztratíte, můžete se stále snažit to získat zpět. Vím, že děti odvedené manželkou za podpory feministické justice není jednoduché získat zpět. Ale není to bez šance. Je to výzva. Pořád je lepší se snažit, než sedět doma či v hospodě a fňukat. Chlapi, vezměme si příklad z těch, kdo se o to snaží, a pomozme jim: http://hodina.blog.idnes.cz/c/383829/Pravda-o-juvenilni-opatrovnicke-justici.html

0/0
11.12.2013 1:07

R50a55d32e68k 75N84e38u36m89a64n17n 5962742518345

Pozvat pár kluků na swingers bez ochrany a bude to.

Případně musí být mladá paní samostatnější a začít to řešit po max 6 měsících separátně

+1/−2
10.12.2013 10:06

A95n39n76a 80Č12e54r29m70á22k28o80v57á 1255695856874

už Vás vidím jak to praktikujete osobně, ale cizím se to radí, což?:-)

+4/−1
10.12.2013 13:23

P70a85v87e50l 33K70r22e65j90č44í24ř 2672381463576

Hmm, celou diskusi jsem nečetl, a vlastně ani článek. Ale s Radkem v podstatě souhlasím. Sám mám děti dvě a mám je moc rád. Ale kdyby se to nedařilo, tak by mě to asi bylo docela putna. Páč bych nevěděl, že je mám mít rád. Myslím, že chlapům je to vesměs celkem volné. To jenom ženský z toho šílej, protože to mají zakódované (tak se proto na ně nezlobme). I když znám i pár chlapů, kteří toužili po tom mít děti, ale jak tahle úchylka u nich propukla, není známo :-)

0/0
11.12.2013 0:16

D20a55n29a 29T28a76n11k49e37r 2313839199495

úchylka? ;-D

0/0
11.12.2013 10:02

J93i37ř22í 66H13o75r45á21k 8864116113340

Když je neplodný manžel tak poslat manželku na léčení do Františkových Lázní a (manžel musí být přesvědčen že neplodná je žena) hned po návratu zjistí že je vyléčená. V mládí jsme takových vyléčili.

+4/0
9.12.2013 19:14

J27a20n 88V66e40l60e42b74a 7703698129949

I když je to proti zdejší kultuře, tak z biologického hlediska je to mnohem lepší cesta než umělé oplodnění :)

+3/0
9.12.2013 19:34

P49a66v21e69l 45K59u28r48a61l 5711704630310

V mládí vám asi nikdo nemohl do 6 let věku dítěte udělat genetický test na jehož základě se ho i manželky budete moc zcela zbavit.

To bude k dispozici od 1.1.2014 v legislativě.

Tak jako tak, kdyby se rovnou dělali genetické testy při narození v dlouhodobém měřítku by se na lékařské péči dost ušetřilo protože by šlo přímo stanovit rizika pro jedince.

Pro současnou populaci by kompletní genetické testy byli asi drahá věc ale šli by do budoucna honorovat nižším zdravotním pojištěním. Jednak by to odstranilo co vy říkáte ale taky by to umožnilo u lidí rovnou sledovat jejich riziková onemocnění.

0/0
10.12.2013 23:48

M63a61r11t45i33n 54V28á93c11l65a21v 3814968703510

:D

0/0
9.12.2013 22:05

P43a78v33e34l 26K26r46e64j74č74í36ř 2812611723556

Ale funguje to jedině, když si šáhne Františkovi na kouli :-)

+1/0
11.12.2013 0:11

A49l35e45š 81Z95e79l73i34n46k57a 1764552656

Terapii kotvičníkem, pro oba :-)

0/0
9.12.2013 19:08

R54a58d62e62k 56P96r27o91c46h38á14z41k27a 2963359698

To není možné, aby ti vědci byli tak hloupí. Najdou korelaci mezi bezdětností a trvalou naštvaností ženy a hned tam položí kauzalitu, jenže v opačném směru. Při tom každý chlap ví, že příčinná souvislost je přesně opačná: když je holka trvale naštvaná, tak ji nikdo ... netento ... a děcko se jaksi nedostaví :-)

0/−1
9.12.2013 17:48

J96a71r65o31s55l26a85v 46T24a74c71h69o54v86s76k49y 2692790194260

Tak proto jsou ted tak modni homomanzelstvi. Snizuje to procento nestastnych neplodnych paru.

+1/−3
9.12.2013 16:46

V22o73j34t64ě54c63h 12S95t41r50n77a81d 4474631482845

Homosexuálové nejsou homosexuály proto, že si to tak zvolili nebo protože by to bylo výhodnější, vy ignorante.

0/0
12.12.2013 1:28

T21o34m20á37š 71H26o47l81e34k 6574460585606

Ti chlapi, kteří ty děti chtějí, by si měli uvědomit, že lepší je nemít než ztratit. Představte si, že se vám nakonec dítě narodí. Jenže ženská se vám zakouká do kolegy v práci, přijde rozvod a bude vám bránit v kontaktu s dětmi, které milujete. To se v dnešní době velmi často stává. Ženy totiž dobře vědí, že feministické soudy jsou apriori na jejich straně, takže rozvodem nic neztradí. Proto jsou rozvody jak na běžícím páse. Takže znovu říkám, hlavu vzhůru a uvědomte si, že lepší nemít než ztratit.

+2/−9
9.12.2013 16:41

S70a47r87a 18B57e33n46y10o75v91a 8239895151721

vy jste tak kreativní, zkuste tu svou střídavku nasroubovat na pohřeb Mandely, a pak smeknu

+5/−2
9.12.2013 19:19

K95r88i31s90t48ý91n37a 45K69o80l54e95č35k52á39ř96o26v53á 3445758793

;-D ještě přidat volby, Zemana a bude to komplet ;-D určitě by to zvládl ;-D

+2/−1
9.12.2013 20:42

T40o93m39á16š 25H47o20l57e28k 6244810205746

Jsme tři spolužáci z gymplu. Jeden kamarád je na tom jako já - kvůli osobnostně nedospělé, psychicky nevyrovnané manželce přišel o dvě dcery. Třetí kamarád má stálou partnerku, ale nemohou mít děti a chtěli by. A ten kamarád říká - já vám zavidím - vy sice své děti nemáte u sebe, ale alespoň nějaké máte. A my mu zase říkáme, že lepší je nemít než ztratit. Ztráta dětí, které miluješ a vkládáš naděje do toho, že z nich vychováš skvělé lidi a pak jen přihlížíš jak jejích výchovu przní jejich matka s jejím mrdákem, tak to opravdu moc bolí. Ale ten kamarád to vnímá ze svého úhlu pohledu - on nemá, tak by chtěl mít. Ale já myslím, že kdyby děti měl a přišel o ně, tak by to vnímal jako já - lépe nemít než ztratil. Ale to si musí každý prožít sám, aby k tomu dospěl. Jsou věci, které bez autentického prožitku člověk nepochopí. A tak ten kamarád má na věc jiný názor. Ale on náš nezesměšňuje. Nesměje se tomu jako hloupá slepička Kristýna Kolečkářová a nekomentuje ho tak hloupě jako Sara Benyová.        No holky, když vám to dělá radost, proč ne. Na víc asi nemáte :-)

+1/−3
9.12.2013 23:37

G84a44b35r55i20e68l36a 34I76v16a63n60c97o 1934698789749

Upřímně, jestli jste si Vy i kamarád vybrali špatně (bývalé) manželky, a poté, co od vás odešly, je hodnotíte tak, jako ve Vašem příspěvku výše, tak si úplně nejsem jistá, jestli máte opravdu předpoklady provýchovu skvělých lidí z vašich dětí. Věřím, že je milujete, ale jestli jim půjdete příkladem tím, jak se vyjadřujete o jejich matkách, tak to tedy potěš koště...

0/0
9.12.2013 23:48

T69o54m38á92š 65H94o91l83e32k 6534270875516

8-o A není náhodou horší, když dítě vychovává osoba osobnostně nedospělá, psychicky nevyrovnaná, než osoba, která osobu osobnostně nedospělou a  psychicky nevyrovnanou označí jako osobnostně nedospělou a  psychicky nevyrovnanou osobu ? Já myslím, že ano.

+1/−2
10.12.2013 0:39

A66n71d84r60e66a 94N70o70v42a 3748494555622

No, ono by bylo určitě zajímavé, kdybychom znali také pohled oné "osoby nedospělé a psychicky nevyrovnané". Možná bychom se zase dozvěděli něco o Vás. Souhlasím v tom, že různé situace každý vnímá ze svého úhlu pohledu, třeba na základě svých zkušeností. Takže můj úhel pohledu na Vaše příspěvky je ten, že než teď skuhrat a špačkovat, jaké jsou ženský včetně soudkyní potvory, jste holt měl dávat větší pozor už při výběru životní partnerky, aby se z ní nestala bývalá partnerka. Zkrátka, kdo chce kam...

+3/0
10.12.2013 9:19

T86o74m54á27š 53H49o77l52e53k 6374810805296

Samozřejmě, že dnes vím, že jsem udělal chybu při výběru partnerky. Ale to tu diskusi posouváte někam jinam. Já nejsem jediný chlap, který přišel o děti kvůli chování partnerky. Udajně je takových 20procent v naší populaci.

Já jsem ve svém příspěvku chtěl říct, že ti chlapi. kteří děti mít nemohou nemají kvůli toho zbytečně truchlit, protože kdyby je měli, tak je dost velká pravděpodobnost, že o ně stejně přijdou. To bylo sdělení mého příspěvku.

0/0
10.12.2013 18:45

M49a43r70e86k 25K19r45o35l49l 5911742460360

No to jste tedy kus. Udělat osobnostně nedospělé, psychicky nevyrovnané ženě dvě děti...:-)

+1/0
10.12.2013 15:34

T74o18m14á36š 78H87o46l12e18k 6264390155986

Také bych si za to někdy nejraději nafackoval. Ale já nejsem jediný, který si špatně vybral životní partnerku a zjistil to dost pozdě. Někteří lidé se umí dost dlouho přetvařovat a někteří lidi (jako já) mají tu vlastnost, že jim to přetvařovaní dlouho žerou.

0/0
10.12.2013 18:48

K76r19i97s22t44ý13n78a 47H54y36n10k55o58v39á 9192376478826

Já znám zase páry, které adopotvali a najednou ten jejich prcek přišel sám :) Osobně si ale myslím, že vyrovnat se s tím nedá, sice to nějak na venek překonáte, ale občas se to ozve....

+4/0
9.12.2013 15:14

D78a79n27i73e69l48a 27U57r92b44a26n41o26v40á 2804260425366

Ono hodně lidí nemůže otěhotnět kvůli tomu že josu vystresovaní  - adopce a nové dítě ten stres z toho že nemohou otěhotnět vyresetuje a najednou to jde. Kolegyně zase nemohla 7 let otěhotnět a dřela v práci od nevidím do nevidím, už se chystali na umělé oplodnění a najednou to šlo. Bylo to v době, kdy bylo málo práce a tak asi neměla tolik starostí.

Akorát se snadno radí - nestresujte se a půjde to líp, ale hůř se to aplikuje.

+5/0
9.12.2013 16:22

J36o36s56e71f 67M87i30k80u13l80í30k 8584377746

Tohle téma je skutečně vážné, ale průser je také v podpoře mladých rodin státem. Mě by třeba stačilo, abych například nemusel platit daň z příjmu fyz. os a trochu třeba zkrátit na kratší dobu % odvod nemocenské. Společné zdanění manželů a nazdar. Toť vše. Ono když má dneska někdo hypotéku, tak je rád, že je rád. No a pak, když je zaopatřen, tak je průser, je na přírodu starý.

+3/−1
9.12.2013 14:52

K69r43i59s35t81ý12n49a 59H94y86n19k44o30v23á 9202686738426

Já bych řekla, že mládí je dnes rozmazleno. Pokud se podíváte zpetně do minulosti, žádná doba nebyla příznivá.

+5/−4
9.12.2013 15:21

M96i82r10e20k 35K16o21v38a53c88i44k 5461361441167

Hloupost... Dřív byla mnohem vyšší nabídka práce pro méně kvalifikovanou pracovní sílu. Takže když dal někdo přednost časnému založení rodiny před osobním vzděláváním, rozvojem a pracovníma zkušenostma, pořád mohl tu rodinu celkem slušně zajistit. Dneska by byl takový přístup znamenal akorát doživotní pracák a sociálku, protože si totálně zavřete dveře na pracovním trhu. To je bohužel realita.

+7/−1
9.12.2013 16:16

D51a70n82i80e55l43a 39U86r76b41a69n62o33v66á 2164690445176

No prodavačů nebo pokladních v supermarketech či obsluze v mekáči je potřeba stále dost a není problém takvou práci sehnat, potíž je v tom, že člověk s nízkou kvalifikací co nemá moc co nabídnout bude mít taky adekvátně nízký plat a za ten už si hypotéku nepořídí.

Na druhou stranu  to aby měl vlastní byt každý je taky tak trochu rozmařilost a hypotéky si lidi berou často aniž by chápali plně důsledky  jako třeba právě manželka na mateřské a najednou přijdou o podstatnou část příjmů a ještě se jim zvýší náklady.Žijou pak z ruky do huby a nadávají na nízkou podporu rodiny státem a přitom se do finančních potíží dík neuváženým půjčkám a hypotékám často někteří dostávají sami.

+3/−1
9.12.2013 16:27

P86e60t54r73a 58M17a52l23á 7521588591245

Tak jestli platím za nájem 8tis. a více nebo hypotéku cca 8tis., tak je v tom jediný rozdíl, že u hypotéky vám to možná jednou bude i říkat pane

0/0
9.12.2013 19:51

Ř57e59h73o37ř 77V52l36a87s27á97k 2674954321786

Pokud platíte nájem 8 tisíc a hypotéku 8 tisíc, tak k hypotéce ještě platíte příspěvek do fondu oprav, (pravděpodobně několik) pojištění, daň z nemovitosti, dáváte stranou bokem peníze do svého fondu oprav na výměnu oken, podlah, sanity atp. (a ony jednou tyhle rekonstrukce bude potřeba). Docela dost položek, které jsou normálně součástí nájmu a které nájemník často "nevidí" a myslí si, že nájem 8 tisíc = zisk pronajímatele 8 tisíc.

A to nemluvím o ztraceném čase na domovních schůzích, kdy přesvědčujete přesilu důchodců, že by bylo opravdu lepší tu střechu vyměnit, než aby dům za patnáct let spadl, a jiné starání se o svou investici.

Nechci tvrdit, že se to při určitých cenách nájmů a prodejů atp. nevyplatí. Ale rozhodně to není tak jednoduché srovnání  "platit 8 tisíc cizímu nebo je investovat do svého".

+2/−1
9.12.2013 21:20

P65a53v87e70l 47K28u10r39a49l 5831614770210

Tak McDonnald pokud vím plánuje zcela nahradit lidskou obsluhu u pokladen samoobslužnými automaty... jsou prostě rychlejší a prý spolehlivější.

a IT údržba stojí i při 24/7 pohotovosti na celou republiky míň než obsadit všechny kasy lidmy.

Stejně tak Google třeba vyvinul autopilota schopného projet s autem New Yorkem ve špičce, testuje se to právě pro kamionovou dopravu... natankovat kamion může obsluha benzínky, a odpadá problém s velmi drahou 8 hodinovou přestávkou pro řidiče a auto může jet stále... a když se něco porouchá stejně to už dnes řidič neopraví.

Long story short- v takovém španělsku máte 50 procent nezaměsnaných ve věku 20-30 let. v Čr je to výrazně lepší ale taky je zde nezaměstnanost v řádu asi 20 procent. (a to se do toho nepočítají studenti VŠ a doktorandi kteří mohou studovat až do 27).

V tomto věku už se prakticky chce aby živili své rodiče v důchodu, začali si zajišťovat svoje nezávislé živobytí, a k tomu vychovávali děti... plus se uvažuje o tom že by měli splácet studenstké půjčky na školné... cheers. Už teď málokdo v tomhle věku dostane hypotéku na cokoli... o tom že by měl šanci dostat půjčku na podnikání nemluvě.

0/0
11.12.2013 8:11

P75a37v42e90l 79P36ř62e82č19e87k 4943886626426

Mohl by mi nekdo uz konecne vysvetlit jak je vyhodnejsi spolecne zdaneni manzelu nad soucasnou rovnou dani?;-)

0/0
9.12.2013 22:24

M56i88c87h91a58l 50K79r50č98á35l 6808208416242

Jak se přestat obviňovat že za to nikdo nemůže. Může. Mladí lidé by si měli uvědomit že normální je mít potomky v okamžiku maximální síly. Tedy někdy mezi 20 - 25 lety. Tak to naplánovala příroda. Co může vzniknout z dětí, které jejich rodiče díky genetickým poruchám nedokázali ani počít?

+8/−7
9.12.2013 13:01

Z28d19e89ň74k10a 41S60e59v84e17r86o68v69á 9945558644915

Když jsem chodila do Cenra asistované reprodukce, tak jsem se docela divila, kolik mladých párů chodilo. Podle mého odhadu jich klidně taková třetina byla do 25 let... Takže to není věkem, spíš životním stylem.

+4/0
9.12.2013 13:21

M83i84c52h49a61l 90K13r36č40á34l 6388178196692

Možná tam ale chodili jako ti dárci. Jinak si nedokážu představit že by v dnešní době řešilo tolik mladých párů že ještě nemají dítě.

+2/−1
9.12.2013 13:39

P94e47t64r10a 97N30o87v31á80k95o14v79á 7148886804848

Najděte mi muže, který je ochotný založit rodinu před 30. Napočítá je na prstech ruky. Většina vám řekne, že se na to cítí příliš mladí, potřebují si užít života apod. Takže se pak můžeme taky vrátit do dob středověku až první republiky, kdy se ženili muži ve 40 a brali si 20tky. Akorát která dvacítka o to stojí, že.

+7/0
9.12.2013 14:28

J94a43n42a 97B36e55z70c78h57l97e71b72o10v36á 2315774964270

Jo, ale když to jinak nejde? Manžel do 26 studoval, pak mu pět let trvalo než získal příjem se kterým si troufl koupit dům a ještě z něj živit ženu a dítě !!! Kdyby stát podporoval sezdané rodiny s dětmi možná by to šlo dřív, ale když vám vypočtou úplně směšnou mateřskou a rodičák, někdo vás holt živit musí, že?

+3/−1
9.12.2013 14:35

D73a31n40i55e66l71a 92U62r13b56a45n80o85v23á 2554550385936

nic proti nemám ale na druhou stranu mi připadá absurdní mít potomka podmíněného koupí domu. Dítě jde mít i v pronajatém bytě do věku 2-3 ani nepotřebuje vlastní pokojíček, tak že klidně může být rodina v 2kk.

+9/0
9.12.2013 16:29

J73a21n42a 48B76e85z52c98h57l25e31b54o74v36á 2825864244580

Tak já bohužel žít ve městě a v bytě nedokážu, vydržela jsem to tak rok a utekla jsem jsem zpátky na vesnici k rodičům, kde jsme taky prožili první rok manželství. U rodičů jsme měli pro sebe dva pokoje, ložnici a pracovnu. Manžel pracuje 60 % času z domu, takže potřebuje mít svoji místnost, kde má na práci klid, tím pádem je pro nás úplné minimum 4+kk, ložnice, pracovna, pokoj pro návštěvu (časem dětský pokoj) a pak obyvák s kuchyňským koutem. Já jsem hotl vesničan, potřebuji mít možnost vyběhnout ven volně za dědinu s pejskem, mít kousek zahrádky, kde si něco vypěstuji a hlavně ten klid, spousty lidí jako ve městě je mi bohužel krajně nepříjemné ...

0/0
9.12.2013 22:09

I54v49a75n70a 14V73e52s24e42l75á 2211573279535

nic jste nepochopila z predchoziho prispevku ... vubec nic ...

0/0
9.12.2013 22:12

B96a36r13b85o83r35a 54J53e13ř67á23b77k40o58v80á 9194978987981

cena nájmu bytu 2kk je ale taky docela vysoká. Nám je s manželem 25 let a protože já studuji a on má jen střední, já mám příjem 7000 a on 9000. Máme 1kk a platíme nájem 8800. Nemluvím o dalších účtech co je třeba platit. Kdybychom teď měli mimi, tak by nám museli pomoct rodiče. Jít do toho s tím, že oni se o nás nějak postarají, by bylo nefér. Bylo by lepší mít ten příjem aspoň trochu lepší. Mám kamarádku, které zavřeli manžela, ona nemá praxi, takže nemůže sehnat práci a někdy ani nejí, aby dala malé co jíst. Prostě někdy je trocha té zodpovědnosti potřeba.

+1/0
9.12.2013 22:24

Ř95e10h88o28ř 13V16l68a95s62á52k 2754864101966

"Jít do toho s tím, že oni se o nás nějak postarají, by bylo nefér." Nefér by to bylo, kdybyste s tím vy počítali a oni ne. Pokud má někdo bohatší rodiče, kteří jsou nějak ochotní vypomoci a těší se na vnoučátka, tak by bylo na hlavu, kdyby oni byli smutní, že vnoučátka nejsou, a vy byste byli také smutní, že děti ještě nejsou, jen kvůli falešné touze po samostatnosti. Člověk je tvor společenský a stejně jsme závislí na ostatních, pokud tu rodičovskou podporu neproflákáte, tak se není za co stydět.

Nemusí to být hned faktická finanční výpomoc, ono je fajn i hlídání dětí k umožnění dřívějšího nástupu do práce/ušetření za školku nebo existence záložního řešení "kdybyste nezvládli splácet hypotéku a museli ten byt pustit, tak vám holt na pár let půjčíme tu chalupu u Nymburka, abyste nemuseli na dlažbu". A pro rodinu s nízkými příjmy zvyklou žít levně ten propad není zase tak velký, však máte plat menší než střední výška rodičovské (a myslím, že byste "dosáhli" i na přídavky na děti, možná i na příspěvek na bydlení).

Ale to je v rovině hypotetické. Když máte rozdělanou školu, tak ji dodělejte, v 25 ještě tak stará nejste.R^

0/0
10.12.2013 14:04

M76i56c48h32a95l 12K88r14č10á46l 6188568366422

Když o to stály tehdy, tak by se asi našly i teď.

Pokud by se o problémech s početím u starších párů více mluvilo a mladí lidé by ve svém okolí znali víc příkladů s tímto problémem, tak by svůj postoj začali postupně přehodnocovat. Zatím ale vidí že to většinou dobře dopadne a problém se vyřeší. Už ale nevidí za jakou cenu.

0/−2
9.12.2013 14:42

Ř92e42h33o77ř 22V58l30a53s17á18k 2984794251386

Já znám ze svého okolí několik mužů, kteří začali před třicítkou. A když jdu s potomkem do školky a potkávám ostatní otce, tak tam je také potkávám pár "holobrádků" (i když samozřejmě vzhled může klamat).

Řekl bych, že která to měla mezi prioritami a hledala včas, tak takového našla. Chtít najít rodinný typ pro početí v 26 mezi vrstevníky, to chce asi začít dřív než v pětadvaceti. Touhle dobou už budou tihleti pěkně probraní.

0/0
9.12.2013 21:29

J36i80ř23í 80V63y12š42í85n 6119963195919

Podle me je v 25let pro muze na rodinu prilis brzo v te dobe nema vybudovane dostatecne zazemi pro rodinu. Jedine co z toho vznikne je to ze bude vic v praci nez doma a rodinu si neuzije.. Tadle doba proste rodinemu zivotu moc nepreje

+3/0
9.12.2013 14:24

M19i55c78h36a12l 29K28r97č74á51l 6768338486402

Zázemí podle dnešních požadavků možná nemá. Zato ale je fyzicky a tím i geneticky v plné síle. Nač mu bude zázemí, když jeho spermie se budou sotva hýbat a ty co se pohnou stejně nic neoplodní. A když náhodou ano, tak vznikne nějaký genetický chudák. Dnešní konzumní společnost si to však žádá. Než aby přehodnotila priority, tak bude raději vymýšlet umělé oplodnění.

0/−3
9.12.2013 14:33

D32a26n86i59e21l 97Ž19á37č43e55k 2781903102474

Co to je za hovadinu? Stejně tak budete nadávat na to, když bude spousta mladých párů se dvěma dětmi na hranici životního minima a to jenom proto, protože si udělali děti ve svých 20ti letech? A jaký genetický chudák? Víte o tom vůbec něco?

+4/0
9.12.2013 15:49

Najdete na iDNES.cz