Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škola síly: Otestujte se, zda jste připraveni na dřepy na jedné noze

Jsou oblíbeným cvikem členů speciálních jednotek, studentů bojových umění i atletů různých oborů. Máte na dřepy na jedné noze? Postavte se s chodidly těsně u sebe a dřepněte si až dolů. Podařilo-li se, jste na nácvik dřepů na jedné noze připraveni. Pokud ne, poradíme vám, co dělat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J55a11r20o40s24l97a74v 65M79a67l66ý 5306941258103

Dřep na jedné noze - tak pokud chce mít někdo za pár let odvařené klouby a chrupavky tak ať to dělá a myslí si jaký je king. Při dřepu na jedné noze se celý vazivový, svalový, chrupavkový aparát kolena, kotníku, kyčle dostává do nepřirozeného postavení a jednostraně se přetěžuje. V žádném případě to nelze nikomu kdo si chce udržet zdraví doporučit.

0/−2
7.7.2015 16:12
Foto

P64a49v77e73l 80M30a87c68e36k 1164816112826

Zdar a sílu, Jaroslave

rozhodně nesouhlasím. Jeden z mých učitelů kupř. vesele dřepoval na jedné noze ještě ve svých sedmdesáti letech, dnes je mu 85, a je na tom lépe než většina dnešních třicátníků. 

Zdraví PM

+1/0
7.7.2015 17:36

P34a21v54e65l 69S42o16b21o41t46k77a 5300264

To nic není.

Ale zkuste otevřít nosem plechovku piva, to je alespoň sportovní výkon!

+2/−1
7.7.2015 13:14

P39e32t73r 63T94a55f17t 9463577274979

Protahovat lytko pod zatizenim celeho tela se mi nezda dvakrat moudre - po behu si je protahuju oprenim se o zed.

0/0
7.7.2015 11:08
Foto

P32a80v61e66l 41M83a33c42e96k 1914416672226

Zdar a sílu, Petře

Důvod? V běhu samotném je na dopadovou nohu zátěž 2x-?x vlastní váhy, a navíc v dynamickém pohybu. Nevidím jediný důvod, proč neprotahovat lýtko výše uvedeným způsobem. 

Zdraví PM

0/0
7.7.2015 17:38

P10e60t61r 18T87a32f13t 9103537644909

Diky za reakci - je pravda, ze zatez pri behu je na lytko nekolikanasobne vetsi - taky jsem si ho jednou pri beach volejbalu po predchozi cyklovyjizdce natrhl.

Zkratka protahovat jakykoliv sval v zatezi (tedy zaroven jej i posilovat), mi prijde kontraproduktivni a nebezpecne. Ja se snazim protahovat svaly uvolnene. Ale nerikam, ze musim mit pravdu ;o)

0/0
7.7.2015 17:53
Foto

P64a93v71e20l 35M92a46c76e93k 1564426882806

Zdar a sílu, Petře

S dovolením opět nesouhlasím. Tzv. relaxační strečink je jen jednou z mnoha metod, a navíc ne tou nejeefektivnější. V rámci naší metodiky pracujeme s různými formami kontrakčně-relaxačního strečinku, dynamického strečinku, silového strečinku atp. Síla a flexibilita musí jít ruku v ruce.

Zdraví PM

0/0
9.7.2015 12:09

J48i78ř56í 22D45u32š33e96k 8642601621443

To je dobrý když nedám ani normální dřep. Nez chrupavky to jde blbě. :-(

0/0
7.7.2015 11:03

L93a97d57i34s24l97a78v 25S70o11k47o21l 1230162135542

;-D

0/0
7.7.2015 7:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.