Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Generace Y si myslí, že homosexualita je přijatelnější než nárazový sex

Zhýčkaná, sebestředná, líná, zmatená. Na adresu generace Y létají nejrůznější odsudky. Americký průzkum však prokázal, že mileniálové, jak se jejím příslušníkům rovněž říká, jsou i nejotevřenější generací, která v otázkách sexuální orientace či antikoncepce a potratů zastává liberální názory.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J55i69ř58í 92C74h37u56d72ý 5638710773965

Převrácené hodnoty, potřeba řešit diskriminaci za každou cenu, velké řeči a skutek utek...Takže takový mileniál je vlastně typický moderní levičák.

+1/0
13.4.2015 19:53

A84n37t91o84n15i21n 45K69a76d72l68c94e21k 9132809971886

Tot napad, jak porazit islamisty. My dame nase mobily a tablety jim a oni se prestanou mnozit jako krysy. Zato my si zacneme uzivat a plodit silne generace. :)))

0/0
10.4.2015 15:05

M32a29r24t52i11n 81F70r20a43n70t53i27š59e75k 7765790713875

jsem spíš pro heterosexuální sex s narážením.

0/0
7.4.2015 22:53

C32y57r21i87l 72P75a24v21e82l10k63a 4816702568575

Největší problém generace Y je to, že nepřemýšlí o věcech jinak, než jim je předestírá mainstream. Přílišné ovlivňování médii a tím jediným správným názorem, davová psychóza. Chybí jim často zdravý kritický pohled, neumí si dát věci do souvislostí a neumí si odvodit následky svého počínání.

Často se neumí postavit na vlastní nohy, rodičům jsou na krku do 30-35 let. Mylně si vykládají pojem svoboda a demokracie - zapomínají, že pravidla se musí dodržovat, a že jejich nedodržování fakt není známkou punku.

Hlavně ale nemají pokoru, autocenzuru ve svém počínání a neumí odlišit pozéry od skutečných osobností.

Ale aby to nevyznělo, že jsem nějaký zapšklý, sám na hranici této generační vlny. Nejsou všichni takoví, částečně jsou tyto věci dány jejich mládím, ale ti, kteří výše uvedený negativní výčet popírají, jsou často upozaďováni, a to je smutné.

+3/−2
7.4.2015 22:43

M83a41r51i62e 53D83a54n30č74á70k50o90v51á 5265958913246

nesouhlasím. já patřím taky do generace Y, do její dejme tomu počáteční fáze, a to, co popisujete, mi spíše sedí na generaci X, tedy ty, kterým je dnes mezi 35-45 lety.

+1/0
16.4.2015 14:42
Foto

M24i58c49h77a44l 56G48a37n89d98a70l56o60v10i96č 7698759441350

OMG, tak tohle jsem opravdu nemusel číst a mohl se jít tulit k přítelkyni :)

+1/0
6.4.2015 23:59

M27o28n14i77k37a 46H26a32b84a72n93o86v17a 7498433557976

Generace Y bude, my nebudem. Jak si řadí svět, až tady nebudeme my moudří, chytří a jediní spravedlivý, to bude jen na nich. Pravděpodobně většina z nich bude kritizovat mladé za přílišný liberalismus :-)

+12/−1
6.4.2015 21:51

J17a16n95a 94L24a25n93z55o59v27á 6204493926807

Zajímavé, že všichni jen kritizují a hlasitě se ozývají, že generace Y nejsou.

Já jsem a s článkem souhlasím. Ze všech stran se na nás valí, jak je všechno zkažené sexem a že musíme podporovat záchranu velryb, dětí v Africe a homosexuálů - a tohle je výsledek. Taky by vám trochu tolerance prospělo.

+11/−2
6.4.2015 21:44
Foto

J50i60ř66í 96K30r20á79k22o41r28a 9339633

To je taky dobrý pohled na svět. V devadesátých letech jsem byl teenager a tehdy se ta kampaň na záchranu kde čeho rozjížděla na plné pecky. Tři dekády takové šílené masáže musí zákonitě zanechat stopu v nejedné generaci, obzvlášť když se spousta z těch věcí začala indoktrinovat už i ve školách.

+8/0
7.4.2015 9:09

P64e94t21r62a 17N27o53v98á61k69o47v39á 7138126194318

Začínala jsem na gymplu 92, končila 99. Pamatuju si snad akorát skleníkový efekt, že by se řešilo to, co dnes, to začalo až po roce 2000 na VŠ.

0/0
7.4.2015 16:48
Foto

J77i28ř16í 81K90r90á52k35o50r52a 9229443

Tak já myslel hlavně celospolečenské trendy a mediální kampaně. Nemluvil jsem jen o školách a řekl bych, že ani moje předřečnice nemluvila jen o školách.

0/0
7.4.2015 21:57

J27e94n73d77a 70V60r59a97n43i95k 6201916956921

Kecy!

+2/0
6.4.2015 21:43

J29o80s23e36f 92Z27a11h58á44l22k21a 4503719738526

Zvláštní sorta lidí. Se svým bezprostředním okolím nedokáže komunikovat, ale zato pokud jsou v bdělém stavu neustále mydlí do diplejů telefonů i tabletů. V restauraci, v dopravních prostředcích, doma u stolu, na WC, v posteli. On-line musí být i v práci a bohužel jak se ukazuje - často i za volantem.

Někteří nekomunikaci s okolím ještě zdůrazní tmavými býlemi nebo kapucí (bez ohledu na počasí a světelné podmínky).

+9/−3
6.4.2015 21:27

P85a22v64e14l 19U81r66b94a69n 9680526523206

Milenián, to se vážně používá? To je strašné pojmenování.

+2/0
6.4.2015 21:24

S86o80f18i23e 85K96l71e71n22n23e58r94o43v67á 1593607651293

Nevím co je horší, já jsem " Husákovo dítě"...

0/0
7.4.2015 10:58

V87á85c55l57a82v 55K86a86r21a62s 1857531676501

Maminka mela teda silnej zaludek ... 8-o

0/0
13.4.2015 17:50

S74o89f70i62e 14K96l64e73n12n79e73r98o16v19á 1743237161433

"Jako Husákovy děti se někdy zjednodušeně označují lidé narození v Československu v silné populační vlně, která začala počátkem 70. let"

 A do jaké historické etapy jste se narodil vy?;-)

0/0
13.4.2015 20:07

M13a49r63t65i64n 39Z97i61k36m98u85n18d 7855685554171

Málo lidem tady dochází, že generaci Y definuje rozmezí ročníků, ne názory, takže nechápu zvolání typu: "Já teda mileniál nejsem, protože..." Jestli jste se narodili mezi 80. lety a počátkem nového tisíciletí, tak mileniálové prostě jste. Jen se neřadíte k průměru.

+1/0
6.4.2015 20:38

V30á52c96l95a56v 67P64o24u83s74t82k83a 3490771212

Prostě se nevlezli do tabulek? ;-D;-D

0/0
6.4.2015 21:00

P96a55v52e50l 28U86r18b35a40n 9640526703656

Jenomže to rozmezí je docela velké. Rozdíl dvaceti let se nutně musí projevit v myšlení, názorech a zkušenostech jednotlivého člověka. Třicátník narozený v 80. letech nemůže mít stejný pohled na svět jako patnáctiletý puberťák.

+6/0
6.4.2015 21:23

M86a92r93t15i52n 97Z87i31k26m19u86n44d 7835495804881

Má redakce kromě zprůměrovaných dat také mediány? Myslím, že taková čísla by vypovídala mnohem víc.

+1/−1
6.4.2015 20:33

D56a23n22i58e86l 88K62r42o28n37e30r 7214274656417

???

0/0
6.4.2015 20:45

M13a96r98t36i90n 79Z77i40k50m88u88n79d 7455645154431

Medián je střední hodnota, jestli se ptáte na tohle.

0/0
6.4.2015 20:47

D46a36n45i83e50l 39K22r77o96n39e60r 7864254766757

na to se neptam, samozrejme vim, co je median, ale neni mi jasne, proc by vice vypovidal. Zkuste uvest priklad.

0/0
6.4.2015 20:52

L13u60d77ě82k 46N84ě22m89e19c 5775821712684

Příklad je ten, že medián vypadá intelektuálněji.

+3/0
6.4.2015 20:55

D96a19n26i77e22l 93K82r84o81n81e89r 7734834306397

jako dovedu si predstavit uvadet median v souvislosti treba se mzdou. Tam je vysledek prumeru "hodne zkresleny" astronomickymi platy top manageru, takze je lepsi pouzit median, ktery vice vypovida o realite...ovsem zde si to nejak nedovedu predstavit.

+2/0
6.4.2015 20:59

M60a28r89t25i72n 22Z85i29k67m81u67n57d 7345465364151

Klasický příklad je průměrný plat vs. medián všech platů. Pokud máte skupinu 10 lidí, kdy každý z nich bere mezi 20 a 25 tisíci, průměrný plat bude někde mezi těmito částkami. Pokud si dva z nich polepší a začnou brát několikanásobně víc, i ti dva s celkovým průměrem pořádně zamávají směrem nahoru, ačkoliv se bude jednat o "devianty" a o většině členů skupiny to vůbec nic neřekne. Ale medián bude stále někde u 23 tisíc, protože to je typický, "normální" příjem členů té skupiny. Narážel jsem tím na průměrný počet pohlavních styků za měsíc. Mohou tam být "nadsamci" a "nadsamice", ale také lidé frigidní nebo nějak handicapovaní.

0/0
6.4.2015 21:04

D67a67n52i79e87l 23K82r74o30n92e90r 7314774866187

No jasne, ale to mi prave uvadite na prikladu tech platu a tim de facto vysvetlujete ten pojem, coz je zbytecne, nebot jsem rikal, ze to znam a chapu...ja myslel priklad v souvislosti s tim konkretnim clankem a tou situaci ohledne nazoru Y generace v USA.

+2/0
6.4.2015 21:10

K62a64r82e38l 89S87v66o97b56o21d89a 9589944533466

a na půlení kuřete nedojde?

0/0
7.4.2015 21:55

H58o47n55z76a 32M16a41y50e51r 7470452253933

degeneraceRv

+1/−4
6.4.2015 20:30

V79i30k64t50o79r 73S15k92á50l17a 3469272102694

Generace Y je, dle všeho, banda podivínů;-D. Nelze na to nic jiného říct. Věřím, že se mi bude "generace Y" vyhýbat a já jí!

+4/−2
6.4.2015 20:27

J95o67s96e64f 87K30o83m44e52n74d11a 3649129304237

Pokud jste z generace Baby Boomers, tak můžete být klidný, že o vás Y nejspíš nezavadí ;-D

0/0
6.4.2015 20:52

K41a90r53e71l 71K28a35v56k49a 9779319477536

generace Y je praštěná ;-D

0/0
6.4.2015 20:10

D18a40n19i58e31l 46R44e81i53c82h56e93l 8199449773

Dovolím si tvrdit, že kdyby průzkum probíhal v Evropě, byly by výsledky ještě více "liberálnější". Jen mě ale připadá dost zavádějící srovnávat homosexualitu, jakožto vrozenou sexuální orientaci a nárazový sex, který spíše vypovídá o povahových vlastnostech jedince.

+10/−2
6.4.2015 19:42

Ř88e48h25o71ř 84V78l19a26s91á55k 2374504701206

Sexuální orientace je nepodstatná. Důležitá je zase jen ta činnost.

Fakt je mi jedno, jestli si někdo v duchu představuje ženskou nebo pejska. Do hlavy mu nevidím a ani nemám, co koukat. Podstatné je, jak se chová.

+5/0
6.4.2015 19:51

D57a86n65i82e40l 35R22e65i51c43h64e85l 8409869183

Z článku vyplynulo, že se tázali na sexuální styk. Pokud ale míříte k postoji církve, která neodsuzuje orientaci, ale právě až onen akt, tak to je jiná.

0/0
6.4.2015 19:55

V96á76c61l82a57v 67P10o61u59s62t73k97a 3230271132

Kterou církev máte na mysli?

0/0
6.4.2015 20:59

D92a94n72i71e94l 95C90v21e78j19n 9644333959800

It is of nobody's interest what is done with mutual agreement by two adult people behind the closed door of a bedroom. - Nejvyšší soud USA - r. 1962 - de facto to byl rozsudek, který zrušil všechny zákony USA perzekuující homosexualitu (jednalo se o to, že stát Mississipi tehdy dva muže žijící spolu "obvinil" z homosexuality na základě zjištění, že ve společném bytě mají společnou postel a poslal je za to do vězení).

+2/0
6.4.2015 20:12

M16i97r47o31s18l94a77v 74K67a23š52p57a34r 3162307651371

Než náhodný sex radši sex po telefonu.                                                                       Západní civilizace spěje neodvratně k svému zániku.:-/

+5/−3
6.4.2015 19:40

D97a47n48i50e69l 22C68v91e22j15n 9644823729910

Náhodný (konsenzuální) sex je prostě mýtus. Je to záležitost vědomé interakce nejméně dvou osob a jejich jasného a předběžně deklamovaného rozhodnutí danou akci provést, což prvek náhody zcela diskvalifikuje. (Náhodné může být pouze setkání potenciálních sexuálních partnerů, popřípadě příležitost - tedy místo a čas - akci provést, nikoli vlastní akce.)

+3/0
6.4.2015 19:54
Foto

J43i13ř80í 53K63r36á76k15o32r34a 9279363

Nějak nechápu, co je na právní ochraně proti diskriminaci na pracovišti, liberální.

Právní ochrana proti diskriminaci znamená zákaz vybírat si zaměstnance podle sexuální orientace. Zpravidla takové antidiskriminační zákony provází i porušování základních práv člověka, konkrétně v podobě implementace presumpce viny.

Na zákazu a presumpci viny nic liberálního nevidím. Správný název pro takový směr není "liberalismus", nýbrž "americký progresivismus".

+6/0
6.4.2015 19:18

J59a28n 47M70e83r90t22a 3812650841578

Proč by si měl zaměstnavatel vybírat zaměstnance podle sexuální orientace? Bude s ním souložit?

+1/0
6.4.2015 19:41

D40a45n85i77e39l 94C88v23e91j93n 9304183539520

Ono ostatně, jak by Vám bylo, kdyby zaměstnavatel zdůvodnil Vaše ne/přijetí slovy: "Vlastně jsem Vás ne/přijal hlavně proto, že bych s vámi ne/chtěl souložit..." Mně by to moc nekonotovalo.

0/0
6.4.2015 19:56
Foto

J62i65ř39í 59K91r25á23k33o42r62a 9499533

A proč by nemohl? Proč by si nemohl vybírat zaměstnance podle jakýchkoliv kritérií? Je to přece jeho firma a pokud třeba homosexuály nemá rád a špatně by se mu s nimi spolupracovalo, má samozřejmě právo je odmítat.

+7/0
6.4.2015 20:08

M50o31n73i70k90a 36H58a55b50a17n77o57v46a 7208433217346

Taky můžete říct, že ho neberete, protože je disident, na vaši soukromou VŠ se bude těžko hlasít, protože tam mají židi a černoši vstup zakázán atd. Já myslím, že určité věci už jsme v minulosti překonali. Navíc jak vám popsal pan Cvejn, není nic jednoduššího si opravdu vybrat koho chcete, stačí když ho ušetříte rasistického nebo homofobního komentáře. ;-) Jinak ze své zkušenosti bych si naopak vybrala na většinu pozic právě ty gaye. ;-D

0/0
6.4.2015 21:58
Foto

J41i38ř20í 93K28r31á34k81o31r72a 9699433

Ano, to přesně říkala paní Ombudsmanka v DVTV.

- Máte právo odmítnout Roma, ale nesmíte to říci nahlas...

S tím také nemám problém, neříkat nahlas co si myslím, jsem zvyklej z komunismu. Jen jsem myslel, že už jsme tyhle věci z minulosti překonali. Osobně mám raději upřímnost a pokud někdo nemá rád homosexuály nebo je rasista, byl bych raději, aby to mohl v klidu deklarovat nahlas.

+2/0
7.4.2015 9:02
Foto

B17r13o32n37i85s54l66a48v 31G12a93b59r96y12š 2552869811

Pokud zaměstnám kvalitního zedníka, tak je mi jedno, s kým chodí, bydlí, souloží, jestli je vegetarián a buddhista. Důležitý je pro mě výsledek jeho práce.

+2/0
6.4.2015 23:37
Foto

J23i81ř81í 12K97r10á33k39o58r32a 9109483

Pro vás zcela jistě. Pro jiné lidi třeba ne. A v tom je podstata. Nehodnotíte negativně ty homosexuály, proč byste měl negativně hodnotit homofoby? Dvojí metr?

+1/0
7.4.2015 9:04
Foto

B87r69o62n87i21s43l14a54v 29G60a64b75r72y13š 2382439591

Vzhledem k tomu, že jsem sám gay, tak asi ne. Chovám se ke každému stejně, pokud nezačne s hloupými narážkami hodné puberťáka. Dvojí metr je mimo mísu. Svou orientaci neberu jako překážku. Mám všechno, co potřebuju.

+2/0
7.4.2015 9:25
Foto

J95i25ř75í 46K10r18á90k87o41r18a 9129983

Dvojí metr právě není mimo mísu. Pokud byste byl zaměstnavatel a jste gay, zaměstnal byste člověka, který by veřejně deklaroval, že nesnáší homosexuály a měl by neustále nějaké narážky? Kolik gayů by to udělalo? Kolik lidí, co hájí práva gayů, by se stejnou urputností hájilo práva takových homofobů?

+2/0
7.4.2015 11:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.