Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sex v reklamě nefunguje, pozornost zákazníků naopak odvádí, tvrdí studie

Odhalené ženské půvaby a auto, kráska a notebook, svůdné křivky a domácí kino. Erotické prvky v reklamách mají podporovat touhu konzumentů na propagovaný výrobek, ale nedělají to. Odvádí jejich pozornost na sex samotný, zjistila studie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P13e64t70r 56K65ř47í49ž 1365242732

Bohužel vymizely nahaté reklamy na Fa, které jsem miloval. Byly nádherné... ;-(

+2/0
3.8.2015 14:01

M52a71r80e93k 54Z80a48h80r32a51d51i17l 6414929195761

Šmarjá, tak si pusťte péčko nebo nějaký erotický film a nemusíte slintat nad reklamama, kde je občas vidět jedno prso...

0/0
4.8.2015 7:42

T38r83u49n45g 26D35u96o61n46g 78T50h19a24n21h 5758835564147

Ale ty jsou taky s reklamama a ty reklamy eroticke vubec nejsou:-P

0/0
4.8.2015 13:02

Z66d29e33n78ě30k 16W61e96r53n38h93a95r33t 6777475882188

Nejlepší důkaz o tom, že sex v reklamě prodává, je přece existence takových reklam, sama o sobě. Za posledních pár desítek let se na zákazníky zkoušelo všechno možné i nemožné a kdyby byly reklamy s odhalenými ženskými nefunkční, dávno by se na to přišlo, zkrátka by jiné formy reklamy byly úspěšnější a zcela přirozeně by je vytlačily. A o tom, že si zejména velké firmy velmi detailně sledují, jaká forma reklamy jim přináší jaké změny v prodejích, snad nikdo nepochybuje. Pokud se holá kůže v reklamách všeho druhu stále hojně objevuje, svědčí to logicky o tom, že to funguje.

+9/−1
3.8.2015 6:58

P65e85t78r56a 26N73o28v56á75k40o39v66á 7208756674598

To jste nepochopil. Ony v jistém směru funkční jsou. Když bude nahatá ženská na krabičkách s cigaretami, a ještě na každé krabce jiná, tak si je puberťáci budou kupovat (i když dneska s internetem už možná taky tolik ne). Ale když když prodáváte kupřípkladu pneumatiky a dáte na billboard fotku nahé nebo skoro nahé krásky, která leží na pneumatikách, tak si každý chlap zapamatuje, že jel na 35. kilometru okolo billboardu, kde je nahatina, ale na co to byla reklama, to ani omylem. A že by si tam jel koupit ty pneumatiky, které jsou bez obrázku té nahatiny, tak to už vůbec.

+7/0
3.8.2015 10:26

J37a36r88o53m58í62r 42Š82t28o81h68a67n50s55l 5724719344132

Hlavne mi prijde, ze kdyz je naha holka na pneumatikach, tak je mi to podezrele. Kdyz holka laka na nakup pradla, parfemu, nebo i auta. tam holky proste patri a hlavne je tesna souvislost u pradla nebo parfemu "budte jako ona" ci "nechte manzelku at se v ni promeni", u auta je to "takovehle holky na vas ted poleti". Ale kdyz to vidim u pneumatik nebo zabezpecovacich systemu tak mi to jasne rika "koukejte na ni a ne na nas vyrobek, protoze je to sunt".

+4/0
3.8.2015 11:42

Z19d96e76n56ě49k 55W14e32r54n75h32a40r42t 6617365452958

Ale pochopil. Ale i firmy na pneumatiky nebo zámky si přece dělají průzkumy a sledují, jestli ta reklama jim přinese zvýšení prodejů. Pokud to nefunguje a prodeje to nezvýší, určitě by se to dříve nebo později "profláklo" a takové typy reklamy by si zkrátka nepořizovaly a své peníze by investovali jinak a výnosněji. Ale vzhledem k tomu, že si je pořizují stále dál, lze usoudit, že to prodeje zvýší.

+1/0
3.8.2015 12:33

O51n57d45ř59e13j 52Š94r38u44b14a60ř 1155291665676

precenujete prodejce pneumatik a zamku :-)

+1/0
3.8.2015 15:55

P41a17t66r69i82k 80H86r43a48d36i17l 9659602864490

Dobra by byla reklama na Lego s holkou v pradle :-)

0/0
3.8.2015 6:46

P16a40t14r59i31k 23H88r52a15d53i80l 9279142504530

Znamej si necha delat reklamu kvuli modelkam,jak ta reklama vypada je mu fuk on chce klatit ty holky.A kdyz koukam na nektery plakaty tak myslim, neni sam.

0/0
3.8.2015 6:44

J26a34n 19D64u97d34e94k 2660622247633

Něco na tom pravdy je, ale jen částečně. Záleží vždycky co se prodává, kde se to prodává a jak se to prodává.

0/0
3.8.2015 4:06

J23a96r32o95m86í44r 50K94r97á30l 4100699454539

Pěkná ženská přitáhne pozornost.  A až pak záleží na tom, co popisujete.

0/0
3.8.2015 7:28

J52i63r60k26a 11H62o81n92c94ů 2194814561958

Ne, studie se myli. nebo snad chce jen narovnat stereotypy?  

Ale je fakt, ze si jednu reklamu pamatuji kvuli male holcicce. " Ne ja nemusim, ja uz ho vidim"  :-)

+6/0
3.8.2015 0:16

J88a24k20u73b 51M44a66t10o91u30š 3195662452753

I když vzpomenout si na tuhle reklamu pod tímhle článkem:-/

No nebudu vás soudit :-P

+14/−2
3.8.2015 0:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.