Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sex v reklamě nefunguje, pozornost zákazníků naopak odvádí, tvrdí studie

Odhalené ženské půvaby a auto, kráska a notebook, svůdné křivky a domácí kino. Erotické prvky v reklamách mají podporovat touhu konzumentů na propagovaný výrobek, ale nedělají to. Odvádí jejich pozornost na sex samotný, zjistila studie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P61e42t49r 78K76ř71í39ž 1325252892

Bohužel vymizely nahaté reklamy na Fa, které jsem miloval. Byly nádherné... ;-(

+2/0
3.8.2015 14:01

M60a62r53e70k 96Z36a58h73r98a63d13i28l 6284519115691

Šmarjá, tak si pusťte péčko nebo nějaký erotický film a nemusíte slintat nad reklamama, kde je občas vidět jedno prso...

0/0
4.8.2015 7:42

T22r84u89n96g 37D27u74o86n49g 71T22h81a95n23h 5218695924217

Ale ty jsou taky s reklamama a ty reklamy eroticke vubec nejsou:-P

0/0
4.8.2015 13:02

Z52d69e65n79ě11k 56W85e50r17n92h14a42r24t 6977775162588

Nejlepší důkaz o tom, že sex v reklamě prodává, je přece existence takových reklam, sama o sobě. Za posledních pár desítek let se na zákazníky zkoušelo všechno možné i nemožné a kdyby byly reklamy s odhalenými ženskými nefunkční, dávno by se na to přišlo, zkrátka by jiné formy reklamy byly úspěšnější a zcela přirozeně by je vytlačily. A o tom, že si zejména velké firmy velmi detailně sledují, jaká forma reklamy jim přináší jaké změny v prodejích, snad nikdo nepochybuje. Pokud se holá kůže v reklamách všeho druhu stále hojně objevuje, svědčí to logicky o tom, že to funguje.

+9/−1
3.8.2015 6:58

P54e41t28r61a 43N86o65v30á34k24o75v77á 7858516424348

To jste nepochopil. Ony v jistém směru funkční jsou. Když bude nahatá ženská na krabičkách s cigaretami, a ještě na každé krabce jiná, tak si je puberťáci budou kupovat (i když dneska s internetem už možná taky tolik ne). Ale když když prodáváte kupřípkladu pneumatiky a dáte na billboard fotku nahé nebo skoro nahé krásky, která leží na pneumatikách, tak si každý chlap zapamatuje, že jel na 35. kilometru okolo billboardu, kde je nahatina, ale na co to byla reklama, to ani omylem. A že by si tam jel koupit ty pneumatiky, které jsou bez obrázku té nahatiny, tak to už vůbec.

+7/0
3.8.2015 10:26

J17a97r40o14m42í82r 42Š21t86o19h80a82n17s57l 5244149884642

Hlavne mi prijde, ze kdyz je naha holka na pneumatikach, tak je mi to podezrele. Kdyz holka laka na nakup pradla, parfemu, nebo i auta. tam holky proste patri a hlavne je tesna souvislost u pradla nebo parfemu "budte jako ona" ci "nechte manzelku at se v ni promeni", u auta je to "takovehle holky na vas ted poleti". Ale kdyz to vidim u pneumatik nebo zabezpecovacich systemu tak mi to jasne rika "koukejte na ni a ne na nas vyrobek, protoze je to sunt".

+4/0
3.8.2015 11:42

Z66d37e74n58ě19k 82W98e59r75n42h19a71r31t 6507705172178

Ale pochopil. Ale i firmy na pneumatiky nebo zámky si přece dělají průzkumy a sledují, jestli ta reklama jim přinese zvýšení prodejů. Pokud to nefunguje a prodeje to nezvýší, určitě by se to dříve nebo později "profláklo" a takové typy reklamy by si zkrátka nepořizovaly a své peníze by investovali jinak a výnosněji. Ale vzhledem k tomu, že si je pořizují stále dál, lze usoudit, že to prodeje zvýší.

+1/0
3.8.2015 12:33

O98n46d12ř26e70j 98Š16r74u33b15a81ř 1235761985716

precenujete prodejce pneumatik a zamku :-)

+1/0
3.8.2015 15:55

P88a31t84r14i59k 57H88r57a15d82i17l 9109112244870

Dobra by byla reklama na Lego s holkou v pradle :-)

0/0
3.8.2015 6:46

P40a22t98r50i24k 67H86r47a94d38i67l 9839842764270

Znamej si necha delat reklamu kvuli modelkam,jak ta reklama vypada je mu fuk on chce klatit ty holky.A kdyz koukam na nektery plakaty tak myslim, neni sam.

0/0
3.8.2015 6:44

J45a98n 42D47u81d98e64k 2650572587203

Něco na tom pravdy je, ale jen částečně. Záleží vždycky co se prodává, kde se to prodává a jak se to prodává.

0/0
3.8.2015 4:06

J87a95r43o63m98í14r 59K45r74á69l 4230359844149

Pěkná ženská přitáhne pozornost.  A až pak záleží na tom, co popisujete.

0/0
3.8.2015 7:28

J12i82r89k75a 90H73o13n80c86ů 2464174661638

Ne, studie se myli. nebo snad chce jen narovnat stereotypy?  

Ale je fakt, ze si jednu reklamu pamatuji kvuli male holcicce. " Ne ja nemusim, ja uz ho vidim"  :-)

+6/0
3.8.2015 0:16

J42a87k74u55b 51M91a13t78o89u14š 3405392622333

I když vzpomenout si na tuhle reklamu pod tímhle článkem:-/

No nebudu vás soudit :-P

+14/−2
3.8.2015 0:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.