Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sex v reklamě nefunguje, pozornost zákazníků naopak odvádí, tvrdí studie

Odhalené ženské půvaby a auto, kráska a notebook, svůdné křivky a domácí kino. Erotické prvky v reklamách mají podporovat touhu konzumentů na propagovaný výrobek, ale nedělají to. Odvádí jejich pozornost na sex samotný, zjistila studie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P49e91t21r 84K91ř84í70ž 1845442272

Bohužel vymizely nahaté reklamy na Fa, které jsem miloval. Byly nádherné... ;-(

+2/0
3.8.2015 14:01

M10a59r28e71k 45Z64a92h11r93a30d17i63l 6674119495261

Šmarjá, tak si pusťte péčko nebo nějaký erotický film a nemusíte slintat nad reklamama, kde je občas vidět jedno prso...

0/0
4.8.2015 7:42

T66r53u40n78g 22D38u92o69n38g 60T82h78a83n58h 5658975954157

Ale ty jsou taky s reklamama a ty reklamy eroticke vubec nejsou:-P

0/0
4.8.2015 13:02

Z45d71e36n13ě91k 80W93e12r75n68h67a80r90t 6717675352418

Nejlepší důkaz o tom, že sex v reklamě prodává, je přece existence takových reklam, sama o sobě. Za posledních pár desítek let se na zákazníky zkoušelo všechno možné i nemožné a kdyby byly reklamy s odhalenými ženskými nefunkční, dávno by se na to přišlo, zkrátka by jiné formy reklamy byly úspěšnější a zcela přirozeně by je vytlačily. A o tom, že si zejména velké firmy velmi detailně sledují, jaká forma reklamy jim přináší jaké změny v prodejích, snad nikdo nepochybuje. Pokud se holá kůže v reklamách všeho druhu stále hojně objevuje, svědčí to logicky o tom, že to funguje.

+9/−1
3.8.2015 6:58

P39e15t31r87a 17N89o89v20á62k84o18v52á 7378316204588

To jste nepochopil. Ony v jistém směru funkční jsou. Když bude nahatá ženská na krabičkách s cigaretami, a ještě na každé krabce jiná, tak si je puberťáci budou kupovat (i když dneska s internetem už možná taky tolik ne). Ale když když prodáváte kupřípkladu pneumatiky a dáte na billboard fotku nahé nebo skoro nahé krásky, která leží na pneumatikách, tak si každý chlap zapamatuje, že jel na 35. kilometru okolo billboardu, kde je nahatina, ale na co to byla reklama, to ani omylem. A že by si tam jel koupit ty pneumatiky, které jsou bez obrázku té nahatiny, tak to už vůbec.

+7/0
3.8.2015 10:26

J31a38r23o23m73í71r 45Š76t45o69h34a87n46s88l 5254539524282

Hlavne mi prijde, ze kdyz je naha holka na pneumatikach, tak je mi to podezrele. Kdyz holka laka na nakup pradla, parfemu, nebo i auta. tam holky proste patri a hlavne je tesna souvislost u pradla nebo parfemu "budte jako ona" ci "nechte manzelku at se v ni promeni", u auta je to "takovehle holky na vas ted poleti". Ale kdyz to vidim u pneumatik nebo zabezpecovacich systemu tak mi to jasne rika "koukejte na ni a ne na nas vyrobek, protoze je to sunt".

+4/0
3.8.2015 11:42

Z60d76e18n97ě55k 80W25e50r17n71h50a73r54t 6577195592618

Ale pochopil. Ale i firmy na pneumatiky nebo zámky si přece dělají průzkumy a sledují, jestli ta reklama jim přinese zvýšení prodejů. Pokud to nefunguje a prodeje to nezvýší, určitě by se to dříve nebo později "profláklo" a takové typy reklamy by si zkrátka nepořizovaly a své peníze by investovali jinak a výnosněji. Ale vzhledem k tomu, že si je pořizují stále dál, lze usoudit, že to prodeje zvýší.

+1/0
3.8.2015 12:33

O57n54d60ř69e92j 38Š85r27u81b12a53ř 1315471415656

precenujete prodejce pneumatik a zamku :-)

+1/0
3.8.2015 15:55

P34a76t54r12i60k 74H57r96a72d66i98l 9949122894210

Dobra by byla reklama na Lego s holkou v pradle :-)

0/0
3.8.2015 6:46

P25a37t83r40i69k 91H82r34a31d89i89l 9269532374920

Znamej si necha delat reklamu kvuli modelkam,jak ta reklama vypada je mu fuk on chce klatit ty holky.A kdyz koukam na nektery plakaty tak myslim, neni sam.

0/0
3.8.2015 6:44

J12a75n 16D26u95d10e55k 2570832147593

Něco na tom pravdy je, ale jen částečně. Záleží vždycky co se prodává, kde se to prodává a jak se to prodává.

0/0
3.8.2015 4:06

J80a93r69o97m35í94r 16K65r73á68l 4890769484829

Pěkná ženská přitáhne pozornost.  A až pak záleží na tom, co popisujete.

0/0
3.8.2015 7:28

J10i55r63k21a 44H31o29n14c69ů 2904924771168

Ne, studie se myli. nebo snad chce jen narovnat stereotypy?  

Ale je fakt, ze si jednu reklamu pamatuji kvuli male holcicce. " Ne ja nemusim, ja uz ho vidim"  :-)

+6/0
3.8.2015 0:16

J89a64k67u52b 78M79a87t96o22u35š 3945942832593

I když vzpomenout si na tuhle reklamu pod tímhle článkem:-/

No nebudu vás soudit :-P

+14/−2
3.8.2015 0:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.