Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sex v reklamě nefunguje, pozornost zákazníků naopak odvádí, tvrdí studie

Odhalené ženské půvaby a auto, kráska a notebook, svůdné křivky a domácí kino. Erotické prvky v reklamách mají podporovat touhu konzumentů na propagovaný výrobek, ale nedělají to. Odvádí jejich pozornost na sex samotný, zjistila studie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P88e76t20r 64K68ř84í67ž 1535932582

Bohužel vymizely nahaté reklamy na Fa, které jsem miloval. Byly nádherné... ;-(

+2/0
3.8.2015 14:01

M48a93r41e20k 10Z96a15h62r25a51d66i55l 6464649165761

Šmarjá, tak si pusťte péčko nebo nějaký erotický film a nemusíte slintat nad reklamama, kde je občas vidět jedno prso...

0/0
4.8.2015 7:42

T73r76u55n22g 22D42u46o46n58g 14T85h40a43n53h 5968385914387

Ale ty jsou taky s reklamama a ty reklamy eroticke vubec nejsou:-P

0/0
4.8.2015 13:02

Z17d23e17n58ě37k 29W57e36r85n11h71a34r70t 6437905912388

Nejlepší důkaz o tom, že sex v reklamě prodává, je přece existence takových reklam, sama o sobě. Za posledních pár desítek let se na zákazníky zkoušelo všechno možné i nemožné a kdyby byly reklamy s odhalenými ženskými nefunkční, dávno by se na to přišlo, zkrátka by jiné formy reklamy byly úspěšnější a zcela přirozeně by je vytlačily. A o tom, že si zejména velké firmy velmi detailně sledují, jaká forma reklamy jim přináší jaké změny v prodejích, snad nikdo nepochybuje. Pokud se holá kůže v reklamách všeho druhu stále hojně objevuje, svědčí to logicky o tom, že to funguje.

+9/−1
3.8.2015 6:58

P55e40t60r22a 12N45o37v33á69k63o61v65á 7858586374478

To jste nepochopil. Ony v jistém směru funkční jsou. Když bude nahatá ženská na krabičkách s cigaretami, a ještě na každé krabce jiná, tak si je puberťáci budou kupovat (i když dneska s internetem už možná taky tolik ne). Ale když když prodáváte kupřípkladu pneumatiky a dáte na billboard fotku nahé nebo skoro nahé krásky, která leží na pneumatikách, tak si každý chlap zapamatuje, že jel na 35. kilometru okolo billboardu, kde je nahatina, ale na co to byla reklama, to ani omylem. A že by si tam jel koupit ty pneumatiky, které jsou bez obrázku té nahatiny, tak to už vůbec.

+7/0
3.8.2015 10:26

J32a56r56o48m53í29r 28Š35t20o69h22a75n24s22l 5934129864222

Hlavne mi prijde, ze kdyz je naha holka na pneumatikach, tak je mi to podezrele. Kdyz holka laka na nakup pradla, parfemu, nebo i auta. tam holky proste patri a hlavne je tesna souvislost u pradla nebo parfemu "budte jako ona" ci "nechte manzelku at se v ni promeni", u auta je to "takovehle holky na vas ted poleti". Ale kdyz to vidim u pneumatik nebo zabezpecovacich systemu tak mi to jasne rika "koukejte na ni a ne na nas vyrobek, protoze je to sunt".

+4/0
3.8.2015 11:42

Z45d26e89n92ě79k 88W47e94r75n62h70a77r57t 6637495772238

Ale pochopil. Ale i firmy na pneumatiky nebo zámky si přece dělají průzkumy a sledují, jestli ta reklama jim přinese zvýšení prodejů. Pokud to nefunguje a prodeje to nezvýší, určitě by se to dříve nebo později "profláklo" a takové typy reklamy by si zkrátka nepořizovaly a své peníze by investovali jinak a výnosněji. Ale vzhledem k tomu, že si je pořizují stále dál, lze usoudit, že to prodeje zvýší.

+1/0
3.8.2015 12:33

O94n46d71ř19e30j 30Š90r98u35b30a24ř 1385671755486

precenujete prodejce pneumatik a zamku :-)

+1/0
3.8.2015 15:55

P30a69t67r44i67k 42H18r61a72d90i57l 9509762564300

Dobra by byla reklama na Lego s holkou v pradle :-)

0/0
3.8.2015 6:46

P44a62t29r75i32k 91H66r91a54d26i64l 9729642594790

Znamej si necha delat reklamu kvuli modelkam,jak ta reklama vypada je mu fuk on chce klatit ty holky.A kdyz koukam na nektery plakaty tak myslim, neni sam.

0/0
3.8.2015 6:44

J28a36n 41D11u19d23e95k 2160682617313

Něco na tom pravdy je, ale jen částečně. Záleží vždycky co se prodává, kde se to prodává a jak se to prodává.

0/0
3.8.2015 4:06

J54a24r68o52m73í69r 64K71r10á48l 4160749194569

Pěkná ženská přitáhne pozornost.  A až pak záleží na tom, co popisujete.

0/0
3.8.2015 7:28

J75i52r13k71a 12H81o38n42c46ů 2584564401628

Ne, studie se myli. nebo snad chce jen narovnat stereotypy?  

Ale je fakt, ze si jednu reklamu pamatuji kvuli male holcicce. " Ne ja nemusim, ja uz ho vidim"  :-)

+6/0
3.8.2015 0:16

J59a24k74u11b 97M30a17t33o23u28š 3835612912713

I když vzpomenout si na tuhle reklamu pod tímhle článkem:-/

No nebudu vás soudit :-P

+14/−2
3.8.2015 0:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.