Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škola síly: Zázračný get-up vás naučí hýbat se dobře, ale též silně

Kettlebell get-up je tak daleko od sezení na rotopedu či na fitness strojích, jak je jen možné být. Naučí vás nejen hýbat se dobře, ale i hýbat se silně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A86l94e49š 82Z67e30l12i96n66k23a 1644712886

Vážím si Vašich videí i konceptu který bere v úvahu mobilitu, strečink a postavení těla. Což fitness trestuhodně zanedbává. Ale tady musím souhlasit s panem Bartákem - 32 kg je moc. Pokud má člověk zkrácený biceps, jakože spousta lidí, ne-li většina, má, pak nedokáží uzamčít loket a celou váhu 32 kg by drželi tricepsem. Respektive neudrželi tricepsem.

0/0
20.10.2015 13:29

M78a17r50i12a65n 41K92r64a16l 6214682474887

Predpokladam, ze zacatecnik s kettleball neni ten, kdo ted zacal poprve v zivote posilovat. Na kettleball je nejdrive potreba nejakou silu vybudovat jednodussim cvicenim aby byla k necemu dobra.

0/0
20.10.2015 13:47

J58i49ř62í 80B57a11r90t40á21k 9940435448774

mozna uz posiloval, mozna ne, ale tohle je neco uplne jineho, nejde jenom o zamceni v lokti, ale dle mych zkusenosti hlavne o rameno, dostal jsem se v tgu na nejakych 24, vic bych mozna dal, ale bojim se, fakt citim, ze postupne pridaveni ma smysl, kdyz jsem zacinal a mel blbou techniku, tak jsem se nezvedl ani s 16kg, rval jsem to brichem

0/0
20.10.2015 13:53
Foto

P89a41v20e44l 62M62a50c75e22k 1424356212336

Zdar a sílu, Jiří

se špatnou technikou nemá get-up smysl ani s 1 kg. 

Zdraví PM

0/0
20.10.2015 16:41
Foto

P36a70v49e56l 83M54a48c33e52k 1224656562776

Zdar a sílu, Mariane

a) kettlebell, ne kettleball

b) viz předchozích 27. dílů Školy síly.

Zdraví PM

0/0
20.10.2015 16:40
Foto

P11a19v47e12l 94M18a76c53e18k 1664936652636

Zdar a sílu, Aleši

díky za milá slova. Jinak:

- ad 32 kg - viz odpověď Jiřímu

- ad biceps - triceps atd. viz předchozí díly Školy síly. Toto je 28. díl, ne 1.

Zdraví PM

0/0
20.10.2015 16:39

J84i91ř49í 34B96a49r25t10á32k 9880305728914

32kg pro naprosteho zacatecnika? to se mi zda jako silene

0/0
20.10.2015 13:17
Foto

P48a35v11e46l 33M52a50c95e98k 1654826712176

Zdar a sílu, Jiří,

32 kg pro muže znamená minimálné cíl, jehož by se měl cvičenec v průběhu týdnů či měsíců dopracovat, ne váha pro naprostého začátečníka. 

Zdraví PM

0/0
20.10.2015 16:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.