Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škola síly: Zázračný get-up vás naučí hýbat se dobře, ale též silně

Kettlebell get-up je tak daleko od sezení na rotopedu či na fitness strojích, jak je jen možné být. Naučí vás nejen hýbat se dobře, ale i hýbat se silně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A87l48e65š 95Z97e10l90i44n79k42a 1864112396

Vážím si Vašich videí i konceptu který bere v úvahu mobilitu, strečink a postavení těla. Což fitness trestuhodně zanedbává. Ale tady musím souhlasit s panem Bartákem - 32 kg je moc. Pokud má člověk zkrácený biceps, jakože spousta lidí, ne-li většina, má, pak nedokáží uzamčít loket a celou váhu 32 kg by drželi tricepsem. Respektive neudrželi tricepsem.

0/0
20.10.2015 13:29

M82a79r76i10a81n 92K45r14a59l 6834472824427

Predpokladam, ze zacatecnik s kettleball neni ten, kdo ted zacal poprve v zivote posilovat. Na kettleball je nejdrive potreba nejakou silu vybudovat jednodussim cvicenim aby byla k necemu dobra.

0/0
20.10.2015 13:47

J14i21ř44í 77B88a79r23t37á62k 9700205778414

mozna uz posiloval, mozna ne, ale tohle je neco uplne jineho, nejde jenom o zamceni v lokti, ale dle mych zkusenosti hlavne o rameno, dostal jsem se v tgu na nejakych 24, vic bych mozna dal, ale bojim se, fakt citim, ze postupne pridaveni ma smysl, kdyz jsem zacinal a mel blbou techniku, tak jsem se nezvedl ani s 16kg, rval jsem to brichem

0/0
20.10.2015 13:53
Foto

P34a15v69e90l 26M13a66c90e42k 1974796542626

Zdar a sílu, Jiří

se špatnou technikou nemá get-up smysl ani s 1 kg. 

Zdraví PM

0/0
20.10.2015 16:41
Foto

P91a10v55e51l 43M15a22c60e27k 1584406672966

Zdar a sílu, Mariane

a) kettlebell, ne kettleball

b) viz předchozích 27. dílů Školy síly.

Zdraví PM

0/0
20.10.2015 16:40
Foto

P19a22v58e68l 51M23a38c71e25k 1144786542236

Zdar a sílu, Aleši

díky za milá slova. Jinak:

- ad 32 kg - viz odpověď Jiřímu

- ad biceps - triceps atd. viz předchozí díly Školy síly. Toto je 28. díl, ne 1.

Zdraví PM

0/0
20.10.2015 16:39

J55i65ř38í 46B30a11r78t18á35k 9600455628244

32kg pro naprosteho zacatecnika? to se mi zda jako silene

0/0
20.10.2015 13:17
Foto

P68a43v35e22l 53M51a42c85e44k 1684816302496

Zdar a sílu, Jiří,

32 kg pro muže znamená minimálné cíl, jehož by se měl cvičenec v průběhu týdnů či měsíců dopracovat, ne váha pro naprostého začátečníka. 

Zdraví PM

0/0
20.10.2015 16:36



Najdete na iDNES.cz