Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škola síly: Floor press a úplný program na posilování s velkou činkou

„Naplánuj cvičení, odcvič plán,“ specialista školy StrongFirst pro cvičení s velkou činkou Michael Hartle. Dnešní díl Školy síly tedy nejen dokončuje výukovou část floor pressu, ale přináší i intro cvičební plán pro oba cviky s velkou činkou, tedy mrtvý tah (deadlift) i tlak vleže na zemi (floor press).

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J56a92r64o36m61i59r 59C54e14r51m14a59k 7659634618892

Já jsem už vystřídal dost programů, ale deadlift 5x týdně to jsem tedy ještě neviděl. Dokonce jsem neviděl ani program s deadliftem více než dvakrát týdně. A vzhledem k tomu, že ani po pětiminutovém googlování jsem nic takového nenašel, tak se obávám, že se autor asi pomátnul.

0/0
22.11.2015 8:28

M69i13c78h61a88l 53F81r20e72i32s 3293494131799

já cvičím čtyřikrát týdně a deadlift zapojuji při každém tréninku - je to jeden z nejuniverzálnějších cviků vůbec, takže proč ne?

0/0
22.11.2015 21:13

J54a97r75o71m53i81r 63C55e17r73m32a81k 7839234108652

Právě proto, že je to cvik, který zapojuje celé tělo a je náročný na regeneraci, tak se obvykle cvičí jednou týdně. To děláte na vlastní pěst, nebo to je nějaký osvědčený program?

0/0
23.11.2015 16:25

M50i29c15h88a58l 80F74r18e10i13s 3203544621389

žádný konkrétní „program" nemám, snažím se během každého tréninku procvičit celé tělo - deadlift je výborný na nohy, bench na ruce, kettlebell a shyby na břicho, respektive ramena... co se regenerace týče, ta je jistě důležitá, ale podle mě by tělo mělo hravě zvládnout tréninky s jednodenní pauzou, ale to už asi záleží i na věku a celkové kondici

důležité je zkrátka cvičit správně a nehonit si ego těžkými vahami, které můžou opravdu spíše ublížit:-)

0/0
23.11.2015 20:16
Foto

P39a19v50e34l 95M16a82c93e20k 1794356242946

Zdar a sílu, Jaromíre

nepomátnul. Přečtěte si Power to the People od mého učitele Pavla Tsatsoulina - léty a tisíci cvičenci ověřený program. 

Deadlift lze naprogramovat X různými způsoby pro Y lidí a Z účelů - od téměř každodenního cvičení (program výše, anebo kupř. singly alá Steve Justa), až třeba po cvičení 1x za 10 dní, s pauzami 15 minut+ mezi sériemi, anebo 40 sekund. Záleží však na tom kdo, jak a proč. 

Zdraví PM

0/0
23.11.2015 20:22
Foto

M14a38r17t68i67n 19F17a81l98t44ý24n 9311736334678

Devět z deseti výživových odborníků doporučuje nejíst před tímto cvičením luštěniny, ;-D

0/0
17.11.2015 17:21







Najdete na iDNES.cz