Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škola síly: Floor press a úplný program na posilování s velkou činkou

„Naplánuj cvičení, odcvič plán,“ specialista školy StrongFirst pro cvičení s velkou činkou Michael Hartle. Dnešní díl Školy síly tedy nejen dokončuje výukovou část floor pressu, ale přináší i intro cvičební plán pro oba cviky s velkou činkou, tedy mrtvý tah (deadlift) i tlak vleže na zemi (floor press).

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J26a85r36o48m55i80r 82C83e77r90m43a63k 7739674548332

Já jsem už vystřídal dost programů, ale deadlift 5x týdně to jsem tedy ještě neviděl. Dokonce jsem neviděl ani program s deadliftem více než dvakrát týdně. A vzhledem k tomu, že ani po pětiminutovém googlování jsem nic takového nenašel, tak se obávám, že se autor asi pomátnul.

0/0
22.11.2015 8:28

M68i41c19h62a22l 94F53r44e94i17s 3973554491439

já cvičím čtyřikrát týdně a deadlift zapojuji při každém tréninku - je to jeden z nejuniverzálnějších cviků vůbec, takže proč ne?

0/0
22.11.2015 21:13

J77a91r59o70m27i45r 55C15e82r68m80a38k 7749784918212

Právě proto, že je to cvik, který zapojuje celé tělo a je náročný na regeneraci, tak se obvykle cvičí jednou týdně. To děláte na vlastní pěst, nebo to je nějaký osvědčený program?

0/0
23.11.2015 16:25

M44i26c39h74a35l 14F89r81e13i60s 3723834381379

žádný konkrétní „program" nemám, snažím se během každého tréninku procvičit celé tělo - deadlift je výborný na nohy, bench na ruce, kettlebell a shyby na břicho, respektive ramena... co se regenerace týče, ta je jistě důležitá, ale podle mě by tělo mělo hravě zvládnout tréninky s jednodenní pauzou, ale to už asi záleží i na věku a celkové kondici

důležité je zkrátka cvičit správně a nehonit si ego těžkými vahami, které můžou opravdu spíše ublížit:-)

0/0
23.11.2015 20:16
Foto

P57a64v71e23l 95M36a87c23e35k 1364936402656

Zdar a sílu, Jaromíre

nepomátnul. Přečtěte si Power to the People od mého učitele Pavla Tsatsoulina - léty a tisíci cvičenci ověřený program. 

Deadlift lze naprogramovat X různými způsoby pro Y lidí a Z účelů - od téměř každodenního cvičení (program výše, anebo kupř. singly alá Steve Justa), až třeba po cvičení 1x za 10 dní, s pauzami 15 minut+ mezi sériemi, anebo 40 sekund. Záleží však na tom kdo, jak a proč. 

Zdraví PM

0/0
23.11.2015 20:22
Foto

M64a12r95t27i67n 30F86a42l75t30ý95n 9911416644338

Devět z deseti výživových odborníků doporučuje nejíst před tímto cvičením luštěniny, ;-D

0/0
17.11.2015 17:21



Najdete na iDNES.cz