Diskuze

Česko je v reklamě na půli cesty, říká grafik, co dělal pro Obamu

Na první pohled působí nesměle, až plaše, ale jeho kritika je pádná a hlasitá. „Česko sází na průměrnost, polopatičnost,“ říká grafický designér Pavel Fuksa, který pracovně pendluje mezi západní Evropou a Blízkým východem a nepotřebuje se nikomu podbízet.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Svatá pravda, když dá člověk klientovi po všech stránkách promakaný vizuál a klient to spláchne, protože nemá rád zvolenou barvu. Sám jsem to zažil, o návrhu někdy rozhodují lidé, kteří nemají výtvarný cit a nechápou souvislosti...

1 0
možnosti

J56a52n 39N24o39v87á87k

3. 4. 2016 12:48

Já mám s filozofováním grafiků problém. Buď to skončí u toho, že je třeba oponenta shodit, nebo suše oznámit "to teď frčí".

Tohle je obor strašně na vodě.

0 1
možnosti

... grafik, co dělal ... :-/ Je takový problém, pane redaktore, v publicistickém textu nepoužívat vyloženě hovorové obraty?

2 0
možnosti

Naprostá pravda. I v tom, že čechy oslovuje jiný styl, než je ve světě standardem a důvodem je ono "dlouhé vedení" a lenost nad obsahem příliš přemýšlet. To nemyslím zle. Prostě je tu vžitý jistý styl vnímání, který kupodivu funguje a vytváří tak poptávku po podobné tvorbě.

2 0
možnosti
Foto

...do kamene tesat - zejména poslední dva odstavce jsou, jako Déjà vu... R^

3 0
možnosti