- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Až na to, že ty tanky zprovozňují a nebo z nich berou alespoň náhradní díly...
Ať mi jeden tank přivezou, já si ho opravím!
oni jsou rádi, že ho nikam nemusej už vozit... By asi uměl každej dát ho minimálně do šrotu..., kdyby mu ho přivezli až do sběrny...
opravdu o ty tanky nemaji zelezarny zajem? Vzdyt tady u nas ve sberne davaji za "tezke zelezo" pomerne dost penez.
S tím je moc práce a slabý "vývar" to amíky nebere! Ale je vidět,co jsou to jako národ za "hospodáře"! A pak se divíme,proč musí vozit přírodní bohatství z cizích zemí i za cenu vyvolávání různých konfliktů(válečných).
Až na to, že ty tanky byly určeny k opravě a dalšímu prodeji, ale dopadlo to jak u nás. Vytunelovala se firma a papa. Ono pokud by to byl šrot co nejde do opravy, nikdo by se nenamáhal se zaslepováním otvorů a zbraní...
A takhle vypadá ekologická likvidace elektro odpadu, kterou platíme s každým výrobkem. Odveze se to do Ghany či Nigérie a vysype na hromady.
-
Když tohle člověk vidí, tak si říká proč EU blbne s ekologií...
Navrhuju recyklovat. Všechno jde, jen se musí chtít.
Ty tanky by se pak jistě daly prodat nadšencům do soukromých muzeí. To by bylo efektivnější. Drahý by byl jen odvoz.
Rozpálit tank jehož rok výroby je vyšší než 1956 není taková sranda a o šrot zněj není absolutně zájem díky jeho složení.