- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Taky si myslím, že nelibost vůči některé reklamě může znamenat pouze to, že nejste v cílovce.. ale musím seznat, že reklamní komunikace bank, zvláště těch nových je mnohdy tristní... i když jsem jejich cílovkou
Tak ono obecně devět z deseti reklam je fakt blbých a spíš odpuzují. To ale pak smáznou lidi z reklamky geniálním tvrzením, že i "špatná reklama je reklama". Pak teda ale nevím, na co si platit celé oddělení na něco, co se dá vymyslet na koleně za deset minut a o moc horší to být nemůže
zrovna kofola otec a dcera a fio banka pro me osobne nejsou prilis povedene. nic nerikej - ne prilis se vztahuje k predchazejicim reklamam, ktere mi prisly lepsi. fio - mozna osobni averze vuci radobyvtipnemu kohakovi - za mne - nepovedene
"Jsou opinion leadery"v takovy vyprask ceskeho jazyka hned po ranu.. Tohle je JAZYKOVY TERORISMUS!!!
Mne to nevadi, je to terminus technicus a cesky se to asi dvemi slovy ani vyjadrit neda. Nebo to zkusite?
Pavla Sobka jsem neznal, interview mě zaujalo, vyhledal jsem ukázky z propagovaných básnických sbírek a znovu si potvrdil, jak strašně těžké je napsat dobrou poesii.