Diskuze

Dřív jsem býval drzejší, říká reklamní textař a básník Pavel Sobek

Reklama není umění, klient je pán, to on rozhoduje, ne autorská svoboda. Pavel Sobek pracuje v oboru léta a nedělá si iluze. Kromě toho však též píše básně. Nemá to prý k sobě daleko. „V reklamě i básních kondenzuji sdělení do malého prostoru,“ říká.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Taky si myslím, že nelibost vůči některé reklamě může znamenat pouze to, že nejste v cílovce.. ale musím seznat, že reklamní komunikace bank, zvláště těch nových je mnohdy tristní... i když jsem jejich cílovkou

0 0
možnosti

Tak ono obecně devět z deseti reklam je fakt blbých a spíš odpuzují. To ale pak smáznou lidi z reklamky geniálním tvrzením, že i "špatná reklama je reklama". Pak teda ale nevím, na co si platit celé oddělení na něco, co se dá vymyslet na koleně za deset minut a o moc horší to být nemůže :-)

0 0
možnosti

patřilo níže pod pana Kocha

0 0
možnosti

J89i29r61k78a 48K48o18c90h

25. 8. 2016 9:47

zrovna kofola otec a dcera a fio banka pro me osobne nejsou prilis povedene. nic nerikej - ne prilis se vztahuje k predchazejicim reklamam, ktere mi prisly lepsi. fio - mozna osobni averze vuci radobyvtipnemu kohakovi - za mne - nepovedene

1 0
možnosti

"Jsou opinion leadery"v takovy vyprask ceskeho jazyka hned po ranu.. Tohle je JAZYKOVY TERORISMUS!!!

4 0
možnosti

Mne to nevadi, je to terminus technicus a cesky se to asi dvemi slovy ani vyjadrit neda. Nebo to zkusite? ;-)

0 0
možnosti

Pavla Sobka jsem neznal, interview mě zaujalo, vyhledal jsem ukázky z propagovaných básnických sbírek a znovu si potvrdil, jak strašně těžké je napsat dobrou poesii.

1 0
možnosti