Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Tanky, torpéda, ponorky. Na mořském dně leží svědci válek

Odpočívají v zapomenutí desítky metrů pod hladinou Atlantiku, pořád však vyhlížejí zlověstně a nebezpečně. U irského pobřeží leží na mořském dně gigantické lodě, výhružná torpéda i groteskně pózující tanky. Do hloubky se za vraky vydává fotograf Darragh Norton.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V70á61c16l51a29v 27H60o13s54c87h 8446298472701

Hezké, ale málo fotek :-)

0/0
5.9.2016 6:54

J65i17ř31í 13K94u79n78e65š 4670430405360

Operace Deadlight, tj. potopení 156 ukořistěných německých ponorek, proběhla až po válce, na přelomu let 1945 a 1946.

0/0
27.8.2016 21:09

V19l90a73d95i58m50í35r 65F33i35b56i51g18e84r 5794721821144

za 100-150 let po nich nezbude nic:-). Titanic se prý taky dost rychle rozpadá a bortí za pár let až desítek let jako by tam nikdy nebyl maximálně sklo a keramika kov se zrecykluje.

0/0
27.8.2016 18:39

J46a85n 17P74a58v65e57l 8953182678966

No, ono to trvá déle. Máte strašně moc vraků z druhé světové, které stále slouží potápěčům. A to jsou staré přes 70 let. Tanky jsou dělané ze skutečně silného pancíře, takže ty vydrží o dost déle než loď.

0/0
27.8.2016 19:43

H15o93n72z20a 92S18l68e38p58i39č93k92a 4811468397602

Že by tanky měly silnější pancíř, než válečné lodě? :)

0/0
27.8.2016 20:18

J78a94n 19P10a15v81e62l 8953542298436

Většina lodí z druhé světové, ke kterým se potápíme, jsou cargo lodě. Battleships jsou bohužel většinou hodně hluboko. Měl jsem to štěstí se potápět u x vraků na Filipínách a jen USS New York se dala označit za válečnou.

+1/0
27.8.2016 22:09

H41o17n47z61a 41S67l68e28p41i82č40k25a 4761208437332

Ok, jde o to, že třeba i Tiger měl nejsilnější pancíř 100 mm. U obchodních lodí se pravděpodobně neudává síla trupu jako u válečných lodí, ale řekl bych, že slabší nebude.

0/0
28.8.2016 11:31

D74a52n91i34e37l 29J15a78n11k98o 9679909330402

to pridejte jeste mnoho set let - neb se stale nachazeji lode jeste ze dreva a tady mame lode s pancirem mnohdy vice jak 50 cm

0/0
28.8.2016 20:55
Foto

J76u65r72a73j 37G30r21i77g61a34r 4222286967761

Věděli jste, že v moři je víc letadel než ponorek ve vzduchu?

+7/0
27.8.2016 10:12

K47a79t41e88ř70i57n87a 52V61ý93b16o22r12n68á 6590419109

To se mi moc nezdá. Nějaký odkaz na zdroj by asi nebyl, co? :)

0/0
27.8.2016 11:20

H77o93n11z16a 74S51l13e82p23i22č95k89a 4661228187312

Tak schválně, kolik asi tak bude ponorek ve vzduchu? :D

0/0
27.8.2016 12:44

P37e40t30r 67P77a29l74e51č33e14k 3770675244282

Pár se jich jistě najde, ale bude se to blbě počítat.

+1/0
27.8.2016 21:41

L51u27b30o34š 44B34ř95e70z72i37n38a 2152573440901

To jim stálo za to zrekvírovat pro vojenské účely loď z r. 1614?

0/0
27.8.2016 0:43

H62o93n81z96a 90P73a37n39s73k31ý 3573282580810

Taky jsem koukal.. Nějaká drsně přestavěná, ehm, galeona. Že by Adler von Lübeck II.?

+5/0
27.8.2016 2:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.