Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Tanky, torpéda, ponorky. Na mořském dně leží svědci válek

Odpočívají v zapomenutí desítky metrů pod hladinou Atlantiku, pořád však vyhlížejí zlověstně a nebezpečně. U irského pobřeží leží na mořském dně gigantické lodě, výhružná torpéda i groteskně pózující tanky. Do hloubky se za vraky vydává fotograf Darragh Norton.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V66á84c54l71a76v 40H95o95s21c19h 8396668802651

Hezké, ale málo fotek :-)

0/0
5.9.2016 6:54

J96i66ř69í 20K80u64n28e54š 4820580375350

Operace Deadlight, tj. potopení 156 ukořistěných německých ponorek, proběhla až po válce, na přelomu let 1945 a 1946.

0/0
27.8.2016 21:09

V23l69a45d96i24m79í26r 23F76i79b91i66g24e29r 5934901401784

za 100-150 let po nich nezbude nic:-). Titanic se prý taky dost rychle rozpadá a bortí za pár let až desítek let jako by tam nikdy nebyl maximálně sklo a keramika kov se zrecykluje.

0/0
27.8.2016 18:39

J83a36n 57P30a70v61e86l 8143432888526

No, ono to trvá déle. Máte strašně moc vraků z druhé světové, které stále slouží potápěčům. A to jsou staré přes 70 let. Tanky jsou dělané ze skutečně silného pancíře, takže ty vydrží o dost déle než loď.

0/0
27.8.2016 19:43

H21o12n95z44a 51S27l36e60p24i93č59k49a 4671878277742

Že by tanky měly silnější pancíř, než válečné lodě? :)

0/0
27.8.2016 20:18

J13a95n 61P69a36v24e13l 8733102778916

Většina lodí z druhé světové, ke kterým se potápíme, jsou cargo lodě. Battleships jsou bohužel většinou hodně hluboko. Měl jsem to štěstí se potápět u x vraků na Filipínách a jen USS New York se dala označit za válečnou.

+1/0
27.8.2016 22:09

H97o82n19z20a 46S37l70e64p77i94č31k71a 4111678407262

Ok, jde o to, že třeba i Tiger měl nejsilnější pancíř 100 mm. U obchodních lodí se pravděpodobně neudává síla trupu jako u válečných lodí, ale řekl bych, že slabší nebude.

0/0
28.8.2016 11:31

D84a33n85i89e41l 52J85a82n18k80o 9289259960972

to pridejte jeste mnoho set let - neb se stale nachazeji lode jeste ze dreva a tady mame lode s pancirem mnohdy vice jak 50 cm

0/0
28.8.2016 20:55
Foto

J31u44r73a35j 37G76r14i83g23a22r 4952336497781

Věděli jste, že v moři je víc letadel než ponorek ve vzduchu?

+7/0
27.8.2016 10:12

K81a33t60e12ř95i96n28a 49V23ý86b59o54r96n35á 6120649189

To se mi moc nezdá. Nějaký odkaz na zdroj by asi nebyl, co? :)

0/0
27.8.2016 11:20

H54o66n78z72a 85S97l75e39p62i22č11k20a 4731928187132

Tak schválně, kolik asi tak bude ponorek ve vzduchu? :D

0/0
27.8.2016 12:44

P16e11t83r 30P26a29l10e79č80e31k 3850755814792

Pár se jich jistě najde, ale bude se to blbě počítat.

+1/0
27.8.2016 21:41

L77u80b58o14š 51B66ř69e15z94i34n83a 2712433830271

To jim stálo za to zrekvírovat pro vojenské účely loď z r. 1614?

0/0
27.8.2016 0:43

H39o49n93z51a 51P89a34n27s43k90ý 3353652970900

Taky jsem koukal.. Nějaká drsně přestavěná, ehm, galeona. Že by Adler von Lübeck II.?

+5/0
27.8.2016 2:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.