Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Tanky, torpéda, ponorky. Na mořském dně leží svědci válek

Odpočívají v zapomenutí desítky metrů pod hladinou Atlantiku, pořád však vyhlížejí zlověstně a nebezpečně. U irského pobřeží leží na mořském dně gigantické lodě, výhružná torpéda i groteskně pózující tanky. Do hloubky se za vraky vydává fotograf Darragh Norton.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V51á31c23l92a39v 13H76o41s25c87h 8786908322821

Hezké, ale málo fotek :-)

0/0
5.9.2016 6:54

J32i31ř25í 58K60u26n81e21š 4630880805940

Operace Deadlight, tj. potopení 156 ukořistěných německých ponorek, proběhla až po válce, na přelomu let 1945 a 1946.

0/0
27.8.2016 21:09

V47l62a17d78i22m90í60r 77F40i96b31i86g32e13r 5484441571884

za 100-150 let po nich nezbude nic:-). Titanic se prý taky dost rychle rozpadá a bortí za pár let až desítek let jako by tam nikdy nebyl maximálně sklo a keramika kov se zrecykluje.

0/0
27.8.2016 18:39

J85a60n 42P83a28v75e79l 8813262478516

No, ono to trvá déle. Máte strašně moc vraků z druhé světové, které stále slouží potápěčům. A to jsou staré přes 70 let. Tanky jsou dělané ze skutečně silného pancíře, takže ty vydrží o dost déle než loď.

0/0
27.8.2016 19:43

H40o66n33z22a 44S65l23e34p46i75č87k39a 4541518347982

Že by tanky měly silnější pancíř, než válečné lodě? :)

0/0
27.8.2016 20:18

J37a35n 56P77a46v62e74l 8133292618626

Většina lodí z druhé světové, ke kterým se potápíme, jsou cargo lodě. Battleships jsou bohužel většinou hodně hluboko. Měl jsem to štěstí se potápět u x vraků na Filipínách a jen USS New York se dala označit za válečnou.

+1/0
27.8.2016 22:09

H43o40n98z40a 73S23l36e10p40i97č74k86a 4471348197212

Ok, jde o to, že třeba i Tiger měl nejsilnější pancíř 100 mm. U obchodních lodí se pravděpodobně neudává síla trupu jako u válečných lodí, ale řekl bych, že slabší nebude.

0/0
28.8.2016 11:31

D23a96n30i87e41l 92J76a51n55k69o 9699149770912

to pridejte jeste mnoho set let - neb se stale nachazeji lode jeste ze dreva a tady mame lode s pancirem mnohdy vice jak 50 cm

0/0
28.8.2016 20:55
Foto

J30u91r82a12j 78G93r47i44g23a26r 4282516937111

Věděli jste, že v moři je víc letadel než ponorek ve vzduchu?

+7/0
27.8.2016 10:12

K62a48t19e52ř37i50n61a 15V98ý72b31o49r62n56á 6830149539

To se mi moc nezdá. Nějaký odkaz na zdroj by asi nebyl, co? :)

0/0
27.8.2016 11:20

H31o32n48z77a 81S14l44e54p24i73č77k83a 4141698897982

Tak schválně, kolik asi tak bude ponorek ve vzduchu? :D

0/0
27.8.2016 12:44

P74e88t17r 60P26a75l36e39č24e91k 3190805384402

Pár se jich jistě najde, ale bude se to blbě počítat.

+1/0
27.8.2016 21:41

L89u60b18o72š 95B28ř54e33z79i43n73a 2962223750821

To jim stálo za to zrekvírovat pro vojenské účely loď z r. 1614?

0/0
27.8.2016 0:43

H30o94n12z40a 50P87a67n76s53k36ý 3543942180620

Taky jsem koukal.. Nějaká drsně přestavěná, ehm, galeona. Že by Adler von Lübeck II.?

+5/0
27.8.2016 2:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.