Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Tanky, torpéda, ponorky. Na mořském dně leží svědci válek

Odpočívají v zapomenutí desítky metrů pod hladinou Atlantiku, pořád však vyhlížejí zlověstně a nebezpečně. U irského pobřeží leží na mořském dně gigantické lodě, výhružná torpéda i groteskně pózující tanky. Do hloubky se za vraky vydává fotograf Darragh Norton.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V51á27c69l92a56v 92H97o19s37c16h 8166628382431

Hezké, ale málo fotek :-)

0/0
5.9.2016 6:54

J96i16ř11í 49K50u36n97e72š 4740580395890

Operace Deadlight, tj. potopení 156 ukořistěných německých ponorek, proběhla až po válce, na přelomu let 1945 a 1946.

0/0
27.8.2016 21:09

V45l61a91d52i53m62í36r 28F16i43b82i49g35e88r 5964591771894

za 100-150 let po nich nezbude nic:-). Titanic se prý taky dost rychle rozpadá a bortí za pár let až desítek let jako by tam nikdy nebyl maximálně sklo a keramika kov se zrecykluje.

0/0
27.8.2016 18:39

J79a18n 82P38a37v56e30l 8593482128116

No, ono to trvá déle. Máte strašně moc vraků z druhé světové, které stále slouží potápěčům. A to jsou staré přes 70 let. Tanky jsou dělané ze skutečně silného pancíře, takže ty vydrží o dost déle než loď.

0/0
27.8.2016 19:43

H82o43n17z52a 57S46l85e61p78i22č66k64a 4521188237262

Že by tanky měly silnější pancíř, než válečné lodě? :)

0/0
27.8.2016 20:18

J24a15n 10P61a71v72e37l 8733242758766

Většina lodí z druhé světové, ke kterým se potápíme, jsou cargo lodě. Battleships jsou bohužel většinou hodně hluboko. Měl jsem to štěstí se potápět u x vraků na Filipínách a jen USS New York se dala označit za válečnou.

+1/0
27.8.2016 22:09

H79o55n74z48a 28S87l11e70p87i18č50k83a 4291438287652

Ok, jde o to, že třeba i Tiger měl nejsilnější pancíř 100 mm. U obchodních lodí se pravděpodobně neudává síla trupu jako u válečných lodí, ale řekl bych, že slabší nebude.

0/0
28.8.2016 11:31

D45a36n11i29e49l 93J81a26n96k87o 9559359730152

to pridejte jeste mnoho set let - neb se stale nachazeji lode jeste ze dreva a tady mame lode s pancirem mnohdy vice jak 50 cm

0/0
28.8.2016 20:55
Foto

J81u90r41a44j 26G29r85i38g79a73r 4512496957541

Věděli jste, že v moři je víc letadel než ponorek ve vzduchu?

+7/0
27.8.2016 10:12

K68a81t59e77ř70i39n37a 82V52ý96b90o64r65n90á 6430339629

To se mi moc nezdá. Nějaký odkaz na zdroj by asi nebyl, co? :)

0/0
27.8.2016 11:20

H96o70n59z25a 28S21l95e31p68i41č29k17a 4241908697302

Tak schválně, kolik asi tak bude ponorek ve vzduchu? :D

0/0
27.8.2016 12:44

P40e75t11r 43P85a53l24e37č20e60k 3130615724312

Pár se jich jistě najde, ale bude se to blbě počítat.

+1/0
27.8.2016 21:41

L93u72b24o81š 18B25ř42e57z97i31n43a 2592593430161

To jim stálo za to zrekvírovat pro vojenské účely loď z r. 1614?

0/0
27.8.2016 0:43

H23o21n77z83a 49P73a31n22s92k86ý 3953362720710

Taky jsem koukal.. Nějaká drsně přestavěná, ehm, galeona. Že by Adler von Lübeck II.?

+5/0
27.8.2016 2:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.