- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ten zaver clanku nebyl moc uklidnujici. Ted se spousta lidi bude(me) bat, abychom pri vykonavani potreby nebyli částečně nasáti do výlevky toalety.
Bol som vlietadle (Vieden do Tel-Avivu) ked starsi pan sa necitil dobre - zacali ho kriesit, lietadlo pristalo nudzove vSofii ale bohuzial ten pan uz bol mrtvy. Lietadlo Len sposadkou sa vratilo do Viedne. My cez Atheny do Tel avivu. 24 hodin na cestach.
Přímý vagon pro mrtvoly je zařazen na konci vlaku...
Před pár lety takhle umřel český pilot a to bylo trochu větší tóčo. Samozřejmě tam byl kopilot, ale i tak musel být podle předpisů vyhlášen stav nouze, tedy na ruzyňskou ranvej přijely hasiči atd.
Vacsina prispievajucich, vcitane autora tu ma evidentne odtazity pocit, ze smrt ako keby sa ich netykala...
A jak by jste si to představoval vy? Mámě vyšilovat že také umřeme? To přece víme všichni Smrt není nic nepřirozeného, je to velmi přirozená součást života a tak je třeba k ní i přistupovat.
SA už A340-500 nepoužívá (vyřazeny od 2/2014), dost neaktuální
"Bez ohledu na posmrtnou ztuhlost nebo absenci dechu totiž zůstává cestující technicky živý..."
Autor asi myslel "formálně živý".
Technicky živý opravu není, když je mrtvý :)