Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Naše země, naše pravidla, říká uprchlíkům český dobrovolník

„Náboženství v jejich životech nehraje velkou roli, jejich cílem je pracovat, dát děti na studia. Uprchlíci se nám podobají víc, než si myslíme,“ říká šéf české skupiny dobrovolníků v srbském utečeneckém táboře Milan Votypka. A dodává, že naivní představy však sdílí i druhá, uprchlická strana. Evropu vidí jako ráj na zemi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J57a54n 88Z66e61m41a43n 1936495214616

Devětatřicetiletý naivní sluníčkář. To už je fakt diagnóza.

+4/−1
15.9.2017 7:49

M18i13l25o37š 10K62o70t58e61k 3469254

Stát se ze mne podobný zblblík, tak si dojdu koupit provaz.

+3/−1
9.9.2017 20:03

O48n46d15r74e22j 29P36a22t78e72k 5730380269791

Hele ty buď tam - s nima.

A my budeme tady. Bez tebe a bez nich. Ju? [>-]!!

+7/−2
7.9.2017 20:47

I28v38a73n 56V46a22š15e83k 4615745211527

Ten tlak je děsivý.

+4/0
7.9.2017 14:12

M12o82j78m60i68r 80P36e42ř15i52n61a 6858280246

".........Představoval jsem si, jak by to vypadalo, kdyby v uprchlickém táboře byli Češi.........."

No jaké by to bylo. Přesně takové, jak líčíte. V rakouském Traiskirchenu se také mezi Čechy navzájem kradlo, rvalo a dokonce jednoho Čecha vychodili ostatní Češi z okna ve čtvrtém patře, takže dočechoval. Češi kradli v okolních obchodech, chodili pracovat na černo, ačkoliv to nebylo povoleno a prostě se chovali skoro přesně tak, jako uprchlíci z Afriky nebo Asie. Žádný podstatný rozdíl.

+2/−5
6.9.2017 17:23

I67v37a42n 87V43a74š97e56k 4815345961127

Jeden rozdíl asi je.Netanjahu má pěkný termín-infiltrátoři.

+1/0
7.9.2017 14:13

J25i33n20d64ř84i40c62h 69R26á53z43l 2281145911110

A jejich Alibaba problém poté vyřeší imám, ukáže správnou cestu k ráji.....

+1/−1
6.9.2017 17:05
Foto

R83a74d75e76k 86V37o32j54á77č50e73k 5403469533544

Zásadní otázka nepadla: Vzal byste si jich pár domů?

+9/0
2.9.2017 14:28

I11v54a62n 66V65a12š31e50k 4675315321587

Proč?To,že je chce narvat druhým,neznamená,že mu kape na maják.Nevím,jestli to tam bylo.Ale docela by mě zajímala jeho výplatní páska a od koho je.Tedy úplný zdroj.

0/0
7.9.2017 14:15

Š96t23e92f24a82n 51S72t24a81r16u57c20h 2736911788425

Jediná věta s kterou lze bez výhrad souhlasit:

A jejich naivní pohled?

Že Evropa je ráj na zemi.

+1/0
2.9.2017 12:32

J24i20n98d26ř26i71c52h 87R64á47z36l 2981615331180

Oproti zbytku světa to opravdu JE ráj.....

0/0
6.9.2017 17:03

P54e63t77r 35S40o83k36o90l 8872731387711

Jsou to veskrze hodní mladí okatí kluci bez perspektivy a silně frustrovaní...Frustrovaní bezmocí a nicneděláním. Jejich charaktery a povahy se naplno projeví až ve chvíli kdy už nejsou pod dozorem. Jakmile se dostanou z tábora do ulic začne to pravé rodeo. Prodej drog, loupeže, sexuální násilí...vše v organizované skupině. Alibaba problem je problém, protože jde o krádež v jejich komunitě/rodině, když jde o krádež věcí např. evropanů, žádný Alibaba problem už není.

+16/−2
1.9.2017 17:49
Foto

M93i96r51o91s72l33a87v 36S56t31e16i42n35e70r 4150582440256

Autor zřejmě uniká nezaměstnanosti v "neziskové" organizaci financované z tajných zdrojů. Ani Srbové mu nedají najíst a bydlet bez zaplacení.

Sociologové a podobné kvalifikace jsou v ČR jinak nezaměstnatelní, pokud se neprostituí pro finančně silné dobrodince, jako třeba Soroš.

+16/−11
1.9.2017 15:45

M73a61r57t97i12n 56P95e66t47v58a86d 4290219527862

Pane Steinere, tak si říkám, co bychom si asi počali bez vašeho kádrováckého bystrozraku? 8-o

+13/−10
1.9.2017 16:50

V98ě57r90a 22V55l62č74k73o96v60á 3321566453984

Když tak čtu ty vaše příspěvky, tak nechápu, proč tak báječní mužové z tak báječných zemí prchají bez dokladů a lžou o svém věku.

+8/0
5.9.2017 17:50

R69o77b77e55r72t 98S75l23a95v93i94k 1954157855395

Co takhle článek o té skoro k smrti dobité a několikrát znásilněné Polce? Jak se asi teď ona cítí a nemá třeba teď strach, xenofobní strach z migrantů? A co její přitel? Zbitý do bezvědomi. Mně žádný muslimský migrant nedojímá.

+29/−4
1.9.2017 15:09

M48a36r20t63i54n 35P23e23t45v88a61d 4970879597462

Češi údajně znásilní cca 7000 žen ročně, počet manželek s podlitinami v obličejích a zlámanými žebry můžeme jenom odhadovat, a jistě nebude nijak málo ani zbitých do bezvědomí. Mohl bych z toho po vašem vzoru vyvodit elegantní prohlášení, že mě žádný nějaký Čech nedojímá.

Ale neudělám to, protože vím, že znásilňování a bití k typickým vlastnostem normálního Čecha nepatří. Vím ovšem také, že to nepatří ani k typickým vlastnostem muslima.

Až v nějakém roce bude žít v Česku milión muslimů, a víc než 700 z nich znásilní nějakou ženu, budu mít důvod usoudit, že jsou možná větší násilníci než ti naši domácí borci. - Znásilnění nešťastné Polky rozhodně nechci bagatelizovat, ale o povaze muslimů mi neřekne vůbec nic.

+11/−26
1.9.2017 15:40

M78a98r59t67i76n 79P19e73t47v52a20d 4840609967272

Opravuji zavádějící aritmetiku:

Až v nějakém roce bude žít v Česku půl miliónu muslimských mužů... ;-)

+1/−8
1.9.2017 15:47

T59o56m88á44š 58T33a22t92í89č72e56k 5640412660208

- bylo mimo. :-(

0/0
1.9.2017 17:10

V11a87c62l59a24v 94G45r47e18p58l 6394622718205

Pane Petvade, rozumím, že nemáte rád kádrováky a máte raději počty, ale když Vám ta aritmetika tak jde, tak mi prosím spočítejte, kolik Čechů spáchalo v tomto roce teroristický útoka kolik měly tyto útoky obětí.

+2/0
15.9.2017 12:49

T44o50m61á26š 27T38a15t18í53č11e22k 5660162690938

Ano, napsals to správně, mudrcu: "údajně".

+2/0
1.9.2017 17:06

V30i25l76é16m 37P50ř32í31h11o81d31a 2244199803847

Údajně k nám míří tisíce přistěhovalců, aly vy už z toho třetím rokem šílíte na diskuzích ;-D

0/−1
7.9.2017 15:01

S28t69a49n81i54s32l93a47v 24K37r15e91j44c61a46r 6577886743534

Jak se tedy liší přistěhovalci, jež utíkali před světovou ekonomickou krizí počátkem dvacátého století, ty desítky tisíc uprchlíků jež utíkalo nejen z Československa ale i jiných států RVHP před sovětským socialismem, s těmi přistěhovalci a běženci z 21. století? Je dobře, že dnes mnozí čechomoravané mají legální možnost volby kde na zeměkouli chtějí žít a pracovat. Jen by mne zajímalo, jak dokáží evropské státy se vypořádat s uplatněním těchto přistěhovalců. Většina uprchlíků z RVHP si přinášela určité vzdělání a byla schopna se rychle pracovně adaptovat na nové podmínky. Jak se změní německá kvalita preciznosti výroby až budou muset jít uprchlíci z azylových uprchlických center nastoupit do firem v Německu.

+1/0
13.9.2017 19:21

S86t42a62n56i44s69l22a28v 60K43r95e24j95c36a67r 6817526273334

Zajímavé svědectví kdysi v mediu poskytla Jana Fořtová, z zažitého vlastního prožitku jí samotné a rodiny , z utečeneckého tábora před rokem 1989 !! Přeji všem státům, jež mají na svém území utečenecké zařízení, aby jejich azilanté našli podobný nový život tak jako ho našla Jana Fořtová v Australii!!

0/0
13.9.2017 19:27

Ř24e70h35o76ř 62V77l32a58s86á69k 2634344411486

Celé to jen dohadujete.

A možná to neříká nic obecně o mohamedánech, ale o té části mohamedánů, která se vydala dobýt Evropu... o té to jen potvrzuje to, co by každý řekl, už když ví, že se vydali na cestu ve spolupráci s převaděčskými mafiemi, připraveni ignorovat nepohodlná pravidla, připraveni lhát...

+8/0
2.9.2017 11:13

I64v93a52n 65V23a14š22e42k 4145435141277

Tak počkáme,až to vyhoří,abychom měli jasno,že hořelo.

+3/0
7.9.2017 14:16

P23e18t64r 76S78o93k39o65l 8602821607641

https://www.youtube.com/watch?v=G0ifbrS2SBU

0/0
1.9.2017 17:51

K10a77r22e20l 34P57a96t19á63k 2753403422242

další naivní sluníčkář, který neví, co jsou uprchlíci zač...ale až pozná to, co jsme tady v obýváku za pc poznali ze sestřihů a videí my, tak se bude divit

+18/−4
1.9.2017 14:43

M26a38r22t21i80n 65P91e72t44v64a23d 4920209907682

Sestřihy a videa v pc jsou obecně tím nejméně důvěryhodným zdrojem informací, protože umožňují snadnou, neomezenou a především neviditelnou manipulaci.

To, co se sám dozvíte v přiměřené trvajícím přímém kontaktu s lidmi, je jediné podstatné a nenahraditelné.

Proto jsou osobní poznatky tohoto naivního sluníčkáře mnohem cennější než všechna videa světa. Jedině v konfrontaci s bezprostředně získanými zkušenostmi můžete korigovat své případné zcestné názory, kterých máte určitě jako každý z nás celou spoustu. Zobecňující spekulace z druhé ruky jsou informačně bezcenné.

Nevěřte ničemu, co pro vás někdo nafilmoval a hodil na nějaký server. Nevíte, kdo to byl, a nevíte ani, co a jak filmoval. - Skvělým příkladem takové nedůvěryhodnosti je mediální přestřelka o počtu lidí, dorazivších na inauguraci prezidenta Trumpa. Na prezidentských záběrech byl vidět souvislý dav nadšenců od Bílého domu až k Washingtonovu památníku, některá média naopak dokumentovala prázdnou díru už od budovy Smithsonians institutu. Kouzlo spočívalo jen v pozici kameramana. Američany to nesmiřitelně rozdělilo na ty, kteří věřili, že bylo plno, a ty, kteří věřili, že půlka prostranství zůstala prázdná. Jak to bylo doopravdy, mohou vědět jenom ti, kteří tam opravdu byli - a ještě i to v závislosti na pohledu z místa, kde zrovna stáli. ;-)

+5/−9
1.9.2017 15:17
Foto

J93a75r86o80s42l86a65v 44T91i11c18h55y 9465931636475

Jasne...neverte vlastnim ocim, verte radeji propagandistum a nastrcenym provokaterum, kteri se vse snazi prekroutit.

Napadlo vas nekdy, ze poulicni kriminalnici ze zemi kde jsou vrazdy a znasilneni na dennim poradku nepatri ke skupine lidi ze kterych kouka pro nasi spolecnost cokoli dobreho?

Kdyz k tomu pridame skutecnost, ze jsou z uplne jineho kulturniho okruhu a maji zebricek hodnot ktery je neslucitelny s tim nasim, tak opravdu nechapu jak se jedinci vaseho typu muzou myslet, ze import techto individui muze byt dobry napad.

+6/−3
1.9.2017 16:29

M77a32r61t61i64n 26P53e78t26v68a91d 4640239977272

Ve většině islámských zemí je index znásilnění výrazně nižší než v Evropě nebo USA, a počet vražd se pohybuje zhruba na evropské úrovni - je tedy nižší než v USA. Mnohonásobně vyšší index vražd je v celé střední a jižní Americe, Grónsku, a v křesťanských zemích subsaharské a jižní Afriky.

Vaše představa o vraždách a znásilněních na denním pořádku se proto velmi zásadně míji se skutečností.

V celkovém souhrnu vykazuje islámská část světa mnohem nižší zločinnost než ta křesťanská.

+3/−11
1.9.2017 17:39

P23e66t37r 24S86o87k58o10l 8372601937301

Myslíte ten index znásilnění, ve kterém je za znásilnění trestána žena např. ukamenováním, nebo zavražděna příbuznými za hanobení krve a vše dle práva?Takový index znásilnění má jistě velkou vypovídající hodnotu. :-P

+11/−1
1.9.2017 17:57

M19a72r20t55i77n 79P27e45t69v58a38d 4140769317182

Vážený pane, tresty ukamenováním se vyskytují jen v malé hrstce zemí, ve kterých platí šaríja, a ještě se pod mezinárodním tlakem jen zřídka vykonávají. Ve stejných zemích také třeba hrozí smrt za zřeknutí se islámu nebo za rouhání, žena může za určitých podmínek riskovat trest za vlastní znásilnění, její slovo má poloviční hodnotu než slovo muže atd.

V naprosté většině muslimského světa ovšem nic takového nenajdete - jejich trestní právo se nijak podstatně neliší od našeho.

Vraždy za úhonu na cti nejsou legální ani v jediné zemi světa, a především je nepřipouští samotný islám, který striktně zakazuje svévolně zabít kohokoliv (i pro muslimy je samozřejmě nejvyšším ze všech zákonů Mojžíšovo Desatero přikázání). Jiná věc je, že k nim stále ještě leckde na světě dochází: to ovšem nesouvisí ani s islámem, ani s žádným jiným náboženstvím.

+2/−10
1.9.2017 19:05

P64e72t93r 10S31o92k82o93l 8872181797751

Tou naprostou většinou muslimského světa míníte které konkrétní státy? Turecko a Egypt? Já Vám dám k dispozici desítku států ve kterých jde v muslimské komunitě o více či méně běžnou praxi... můžeme začít: Nigérie, Somálsko, Mali, Súdán, Saudská Arábie, Írán, část Pákistánu, Afghánistán, část Indie, část Filipín....

V podstatě se to téměř kryje s přesahem používání práva Šaría.

https://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%A0ar%C3%ADa#/media/File:Use_of_Sharia_by_country.svg

+2/0
1.9.2017 20:38

M58a28r31t33i11n 70P95e44t15v16a23d 4240839947622

Islámských zemí je asi 47. Těch států, v nichž šaríja zahrnuje i trestní právo s drastickými nařízeními a tresty, je 13, jestli se nemýlím - vedle těch velkých k nim patří třeba i Kuvajt, Katar a Bahrajn. 22 států je čistě sekulárních. Ty zbývající aplikují některá ustanovení šaríji v osobním a rodinném právu.

Tam, kde je zavedena šaríja jen ve vymezených lokalitách nebo částech, se její ustanovení obvykle vztahují pouze na muslimy (Filipíny, Malajsie, Indonézie, Indie, Nigérie), trestní právo zasahuje jen částečně, a tresty jsou nesrovnatelně mírnější než v teokratických zemích. Např. v Indonézii je homosexualita legální, ale ne pro muslimy v provincii Aceh: tam mohou být odsouzeni až ke 100 ranám rákoskou, zatímco v Somálsku jim za totéž hrozí trest smrti, a třeba v Saúdské Arábii pro ně mají širokou škálu trestů od výprasku až (velice výjimečně) po smrt.

Jinými slovy: není šaríja jako šaríja, její podíl na trestním právu není uniformní, a udělované tresty nejsou nutně shodné s brutálními požadavky Koránu. Samotné slovo šaríja o jejím rozsahu nevypovídá nic.

Šaríja soudy nedávno zavedli i v Británii (jestli ne i v jiných evropských zemích): zabývají se převážně osobními a rodinnými spory, které jsou mimo kompetenci sekulárního práva, případně jeho paralelní alternativou. Slouží těm muslimům, kteří se na ně dobrovolně obrátí, ale jejich rozhodnutí nejsou ze sekulárního hlediska právně vymahatelná. Trestní věci vůbec posuzovat nesmějí. Podobnou funkci za podobných podmínek zajišťuje i u nás katolická církev (typicky např. rozvod, jehož civilní variantu církev neuznává). Muslimské náboženské soudy jsou samostatné, protože islám žádnou církev nemá, a nemá ani posvěcené duchovenstvo. (Výjimečné postavení měl jedině sunnitský chalífa, ale tato funkce bez náhrady zanikla zrušením chalifátu v roce 1923. Jelikož je známo, že muslimové už se nikdy na ničem neshodnou, je pravděpodobnost jejího budoucího obnovení mizivá.)

+2/−6
1.9.2017 22:02
Foto

J56a64r38o33s46l64a78v 93T36i42c60h72y 9365351786315

To vazne chcete tvrdit ze pocet vrazd treva v Somalsku je na "Evropske urovni"?..:D

Jinak ty znasilneni je treba uvest do spravneho kontextu...je to bezna zalezitost a hlasit to zadna moc nebude, protoze ju pak muzou i ukamenovat..

Ta demagogie z vaseho prispevku jen tece.

+8/0
1.9.2017 18:30

M46a97r14t67i26n 47P34e37t43v80a86d 4120589597792

I u nás prý ohlásí znásilnění méně než jedna žena z deseti, asi to tak bude i všude jinde, samozřejmě kromě Švédska: tam když žena ohlásí, že ji manžel už celý rok pravidelně každý večer znásilňuje, rovnou do statistiky připíšou 365 případů. ;-) Ani muslimky tedy zřejmě neohlásí znásilnění častěji než Evropanky.

Nevím ale, z čeho usuzujete, že znásilněná muslimka riskuje ukamenování, neboť jde o vzácnou výjimku: naprostá většina islámských zemí má zákony podobné našim, znásilnění posuzuje i dokazuje stejně jako my, a kamenování mezi jejich tresty navíc vůbec nenajdete.

Jenom v těch cca 13 zemích, v nichž je základem právního systému šaríja, je znásilnění nutné prokázat buď přiznáním násilníka nebo svědectvím čtyř na místě přítomných mužů. Prakticky je tedy neprokazatelné, a žena, která takto věc ohlásí, se de facto přiznává k zakázanému sexu, za který riskuje trest. Většina muslimského světa ovšem šaríju do trestního práva vůbec nepouští.

0/−7
1.9.2017 20:07

M25a35r39t35i38n 59P84e42t21v78a34d 4940899507962

Pardon, dlužím ještě odpověď na to Somálsko:

Patří k těm několika islámským zemím, které evropský průměr překračují (zhruba na úroveň USA). Ale např. v dánském Grónsku se vraždí 12x častěji než v samotném Dánsku, což taky není normální. A na druhé straně je zase skupina islámských zemí pod evropským průměrem.

To moje "na evropské úrovni" vyjadřuje jen přibližné povrchní přirovnání. Vyčíslit to konkrétně by bylo velice pracné, zbytečné, a do jisté míry i nemožné, protože existuje celá řada statistik z různých zdrojů a s mírně odlišnými údaji u jednotlivých zemí.

+1/−3
1.9.2017 20:26
Foto

J68a18r35o83s76l25a79v 36T45i19c39h10y 9885651776755

V podstate se jen opakujete...ano rozumim, znasilneni se v nejake mire dejou vsude na svete, takze kde je problem..ze ano?

(Jinak chtel bych vedet co se stane pote co treba Somalka nahlasi na policii znasilneni, ale ja to s vami zkusim trochu jinak).

Nevim jestli mate deti, ale zkuste si predstavit, ze mate treba 18-ti letou dceru...otazka zni:

Kdyby jste si musel vybrat a vase dcera by mela za ukol se bez doprovodu dopravit z jednoho konce ciziho mesta na druhe (ne taxikem), vybral by jste si Budapest, nebo Mogadisu (Somalsko)

Tesim se ma brzkou odpoved..;)

+5/0
1.9.2017 22:22

M44i76c61h44a46e95l98a 49N70o60v64á91k87o91v52á 9442854453216

Nevěříte videím, ale věříte nějakému indexu znásilnění v islámských zemích? Dost naivní.:-/ Jaký je asi počet ohlášení v takových zemích, tipuju, že naprosto minimální. S tím mají problém i evropanky, natož nějaká nevzdělaná pákistánka nebo afghánka kdesi z hor. Natož filipínská pomocnice bez práv kdekoliv v bohatých ropných státech.

myslím, že muslimek, které znásilnění ohlásí je naprosté minimum, protože je to pro ně i jejich rodinu naprostá hanba. Někteří dokonce své příbuzné radši obětují, protože je to pro ně menší zlo, než své dceři pomoct.

Navíc pokud vím, tak v některých muslimských zemích neznají pojem "znásilnění manželem".

+5/0
3.9.2017 8:33

I78v76a74n 82V63a44š97e92k 4265985581947

Tam je potřeba nastavit pravidla.A v islámu je to dobře.Myslím,že moc děvčat si tam stěžovat nejde.A,mimochodem,co říkáte polovičnímu hlasu ženy u islámských soudů?Co byste mi poradil?Mám nad vašimi názory plakat nebo se smát?A jste muslim,mohu-li se zeptat?

+2/0
7.9.2017 14:21

J76a42n 13U88l28r37y15c60h 4711187840228

o co, že většina plusujících dík své tuposti (s jakou apriori odsuzuje utečence, muslimy, araby atd.) nepochopila ironii?;-D (proto to dosavadní skóre, jen to teď možná pokazím...)

+3/−2
1.9.2017 15:53

M25a60r86t48i53n 65P94e23t53v54a98d 4980699937962

To dělá to povrchní čtení: tentokrát jsem ke své hanbě naletěl i já, pane Ulrychu. - Já, který vždycky chápe všechno! ;-€

Ale uznejte aspoň, že jsem se poctivě snažil toho Patáka utřít! :-P :-P :-P

+1/−4
1.9.2017 17:46

J10a47n 12U82l50r22y65c87h 4591847130348

jo, to se stává, nakonec mě možná ke správnému pochopení doťukla až vaše reakce; vtipný je, že souhlasných plusů stále přibejvá :-) (což se dá vzhledem k názorovému rozložení jak příspěvků, tak jejich hodnocení vysvětlit buď zcela nepochopitelnou anomálií, anebo zajisté správněji tou nezbytnou tupostí (logickým doplňkem předsudečnosti) u většiny plusujících...)

0/−1
1.9.2017 18:19

V16l80a83d48i69m90i61r 66H13o56l59m49a59n 5148449518322

Paradoxem je, že nejdůrazněji projevil svou tupost v tomto případě "spojenec Petvald" a neuspokojil se pouhým mínusem, ale důsledně pana Patáka utíral.;-D Ostatně i sám připouštíte, že Vám to taky nedocvaklo ihned, ovšem ostatní neváháte počastovat tupostí, že oni ironii neodhadli. V tom je docela paradox, jak spousta z těch, kteří hlásají vstřícnost a porozumění, nemají žádné pochopení ani trpělivost s lidmi jiných názorů. Krásný příklad je Milan Kohout a např. jeho milé vystoupení v pořadu Máte slovo.

0/0
9.9.2017 11:57
Foto

A43n13n28a 34V39e15s22e69l35á 2440108596

Na druhou stranu, se psanou ironií v diskusích je to ošemetné a je dobré uvážit, zda je skutečně srozumitelná a vtipná, než ji člověk použije. A na případná nepochopení musí být připraven...

0/0
1.9.2017 20:25

T71o37m62á50š 41T88a42t68í15č38e18k 5180362930528

Dovolím si tipnout, že nic negativního na tzv. uprchlících nevidí, že všechno zlo světa vidí v tobě nebo ve mě, což chce vymýtit naším vymřením a osídlením Evropy nebohými oběťmi naší špatnosti.

+2/−2
1.9.2017 17:10

M87a62r32t46i76n 24P65e25t81v83a10d 4750759717782

Ačkoliv s těmi nebohými oběťmi naší špatnosti nejste tak úplně vedle, nabídl bych ještě pravděpodobnější variantu: nejhorší zlo světa sice pochází od trojjediných bratrských biblických náboženství, ale jejich otec Alláh ho nerozdělil zrovna spravedlivě. Suverénně nejzločinnější je totiž odnož křesťanská, jak se můžete přesvědčit v mnoha statistikách.

Naskýtá se otázka, zda tím rozdílem v míře zločineckých sklonů chtěl bůh obdarovat spíše své milované muslimy nebo své milované křesťany. S přihlédnutím k tomu, že bůh sám je veskrze amorální, pomstychtivá a ješitná kreatura, přikláněl bych se intuitivně k té křesťanské variantě. V

0/−8
1.9.2017 18:29

T44o55m60á17š 41T28a96t98í28č24e12k 5810262150938

Nemusíš to pořád dokola potvrzovat, já to vím, že na Klinice člověk b... pozbývá inteligenci.

+2/0
1.9.2017 18:32

M20a97r45t61i34n 16P12e96t33v45a16d 4220799657412

Ach tati, tatíčku, kdybyste se tak radši někdy zmohl aspoň na jediný názor, tak se vám na chvíli uleví - mně věřte, znám lidi!

Jenomže vy podle všech známek nemáte ani na to, abyste si všiml, že vám druzí vykají. To pak bude těžké... V

0/−2
1.9.2017 19:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.