Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

K64a46r35e49l 14V76a50c95h80u72t 9153522369743

Mám už taky nějaký ten pátek ... a přesto pořád zjišťuji, že závodní styl druhých mne tak trochu strhává TAKÉ k rychlejší jízdě a k tomu, že na chvíli vždy přijdu o veškerou ostražitost :-( ... jako kdyby ten adrenalin, který se vylije člověku do žil najednou na chvíli "zabil" pud sebezáchovy... obvykle do té chvíle, než si uvědomím, že už zas "bylo namále" (anebo na mne zařve spolujezdec);-(.

Chjo, nepochybuji o tom, že nejsem sám takto "postižený"... statistiky nehodovosti nejspíš naznačují, že takových nás bude víc, snad mnoho, možná dokonce až příliš mnoho... :-(

Kupodivu se zdá, že nejbezpečněji a nejopatrněji jezdím tehdy, když jsem ve voze sám. Podvědomě mám tendenci částečně spoléhat na ostražitost a pomoc spolujezdce... a to asi taky není dobře. :-(

+2/0
doporučit
31.8.2017 9:05
Foto

M15i35c30h23a49l 64N11a65j63m91a44n 7959583636630

Pan Vojtíšek byl/je bezesporu výborný jezdec v okruhovém tahači.

Ale jako člověk je to odpad. Křivák a podrazák, který nedrží dohody se svými obchodními partnery a hlavně se dokáže vrazit kudlu do zad svým přátelůmRv

+1/0
doporučit
31.8.2017 15:47

J42a85n 68H73r61a25d32e48c76k24y 5440748643977

Pan Vojtíšek udělal pro propagaci Liazu velmi mnoho. Je smutné, že tato značka, stejně jako mnohé tradiční české značky, zanikly během privatizace. Na zániku Liazu se obrovskou měrou podepsal Klaus a jeho spolupracovníci. Klaus nařídil, že Liaz bude privatizován pouze kuponovou metodou, vláda v té době na nátlak zahraniční automobilové lobby zrušila clo na dovoz tahačů a mnozí z českých dopravců, kteří vozili zboží do západní Evropy, nesměli k tamním firmám s českým autem přijet. Liaz byl po roce 89 v podobné situaci jako o 15 km vedle AZNP M.Boleslav. Ta byla předána VW a dle německých sdělovacích prostředků z té doby bylo i zveřejněno za kolik milionů marek úplatku tehdejším českým politikům. Jména byla samozřejmě zveřejněna též. Škoda M.Boleslav je dnes světovou automobilkou, Liaz na závěr jeho existence zničil velkohubý a velikášský Soudek, který si na Liaz nabral úvěry, které do Liazu nikdy nepřišly. V Liazu v té době úplně na koleně vyvinuli velmi povedený tahač Xena (stále jich několik jezdí) a komunální vozidlo Fox. Co to však vše bylo platné? Továrna byla silně podfinancovaná a posléze rozkradena.

+1/−1
doporučit
31.8.2017 2:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.