Diskuse k článku

Za každou cenu do oblak. Příběh první dámy nacistického letectví

Byla držitelkou více než čtyřiceti aviatických rekordů, zkušební pilotkou prvního vrtulníku nebo raketové stíhačky a iniciátorkou nacistického kamikadze. Janna Reitschová milovala létání a nacionalistickou láskou hořela pro Německo. Stala se jeho elitní pilotkou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A33n62t23o58n46i55n 53K70a16d12l19c36e43k 9572259441956

„Mnoho Němců cítí vinu za válku. Ale nemluví se o naší skutečné vině – že jsme prohráli.“ Hmmm, zajimavy pohled.

0/0
14.1.2018 21:01

J58a92n 95P67u94l25e73c 4128737951615

Na jednu stranu odvážná žena, která se nebála postavit tehdy čistě patriarchální společnosti a jejím nesmyslným pravidlům a která šla za svým snem. Na stranu druhou aktivně pomáhala budovat hrůzný režim, které má na svědomí miliony mrtvých.

+1/0
11.1.2018 10:28

L54u97k10á66š 61M65a84l53v62i66n32s13k36y 2458844283828

Přátelila se s Indírou Ghándiovou. Hmm. Indíra byla přece velmi pokrokově smýšlející, a velký přítel Sovětského svazu. Alespoň tak nám ji soudruzi za socíku prezentovali. Jak se mohla kamarádit s přesvědčenou nacistkou?

0/0
10.1.2018 4:31

M85a57r12t61i85n 56W81a75l87l78n37e47r 6485550714590

Německo nemělo žádné kolonie od roku 1918, kdy ji bylo šest let.

0/0
10.1.2018 0:36

L25e17n11k51a 73M76a72j71o81r38o36v89á 4680310191954

To musela být sakra zajímavá ženská. Takových lidí se moc nerodí. Škoda, že nedospěla s nějakou lepší ideologií. :-)

+7/0
9.1.2018 20:49

K90a25r25e92l 98L68a51n28g90r 2722857560168

Zase blud, ze musela nouzove pristat s Me 163.... Ona se pro to pristani s Me 163B rozhodla sama, misto toho aby vyskocila a pristala na padaku. Pristani s takto "poskozenym" nestabilnim strojem znamenalo riziko byt rozleptan zaziva v pripade prevraceni, pilota nezachranil ani specialni oblek.

0/0
9.1.2018 19:58

E23r20i59k 53L45e29v77i26n41s22k79ý 8391894143285

Fi-103 nikdy nebyla rizena radiem, ridil ji autopilot. Na kompas a gyroskopy byly napojene elektropneumaticke servopohony ridicich ploch.

A pilotovane verze Fi-103 byly bez ostre hlavice a slouzily predevsim k zaletani strely pro vyladeni toho autopilota. Jako pilotovana bomba to nikdy pouzite nebylo.

+3/0
9.1.2018 18:49
Foto

L55u84b29o56m27í50r 57S40l55o65b90o56d65a 9825594103905

Opravte si chyby v textu - v druhe vete pisete o Janne, misto Hanne.

Reitchove nebyl udelen "Rytirsky kriz prvni tridy" (takove vyznamenani neexistuje;-)), byl ji udelen Zelezny kriz 1. tridy (Eisernes Kreuz I. Klasse).

+13/0
9.1.2018 10:49

P26e64t67r 27N75ě45m33e12č41e79k 1582124442633

Super článek, díky moc 

+13/0
9.1.2018 8:17

M18i63r33e71k 16T53u38r38e64č65e79k 4133872530722

Kontrolni otazka: Copak asi delali Nemci spatne tehdy a co dneska ? :-/

+3/0
9.1.2018 7:56

M21i42c80h21a88l 23F35r46a10n78z 7493943541842

tehdy dobývali a zotročovali, nyní se nechávají dobývat a zotročovat nechávají i celou Evropu...

+12/−3
9.1.2018 10:25

L69a97d38a 20N11o81v91a41k 4212533567

bojim bojim...

0/0
9.1.2018 18:14



Najdete na iDNES.cz