Za vším stály stesky na to, jak je ve Velké Británii drahá železniční doprava. Od nich byl jen krůček k rozhodnutí vsadit na auta a postavit si vlastní vlak.
Nejprve redaktoři sáhli po dvaadvacet let starém voze Jaguar XJS- kabriolet a předělali ho tak, aby se s ním dalo jezdit po kolejích.
Místo vagonů za něj zapřáhli karavany, které koupili, stejně jako "lokomotivu", za směšnou částku.
Mají první, druhou i třetí třídu a jídelní vůz. Pak však nastává první zádrhel, "lokomotiva" jen stojí na místě a hrabe.
Proto trojice redaktorů James, Richard a Jeremy zkouší štěstí s autem na pohon všech kol a vyšším výkonem, volba přitom padá na Audi S8.
A je to trefa, celá bizarní souprava se po kolejích skutečně dává do pohybu, zatímco v ní sedí vysoce postavení manažeři železničního průmyslu.
Jeremy si ale stál za svým a jaguar nechtěl jen tak zavrhnout. Připojil k němu pouze jeden vagon a udělal tak sportovní verzi vlaku, která se řítí rychlostí 90 kilometrů v hodině.
Po chvilce tak dojíždí své kolegy. Aby je ale mohl předjet, musí se vrátit k nejbližší výhybce. A svou mašinu nijak nešetří, zrychluje na 110 a poté až na 130 kilometrů v hodině.
Nakonec je v cíli jako první. "Lokomotiva" značky Audi přijíždí se zpožděním a její mašinfírové musejí přiznat řadu chybiček: nejenže byl v karavanech šílený hluk a neustále v nich padaly předměty, nakonec jim v "jídelním voze" vypukl požár.