náhledy
"Zaměřujeme se na běžnou klientelu, nehrajeme si na to, že chceme vrcholové sportovce," říká Luděk Semrád.
Autor: Jiří Horák, pro iDNES.cz
"Personál musí poradit běžnénu zákazníkovi, musí být dobře vyškolený. Problém ale podle mě je i to, je-li přeškolený," vysvětluje.
Autor: Jiří Horák, pro iDNES.cz
Krize se podepisuje i na prodeji sportovní vybavení. "Je to zbytný sortiment," říká manažer Hervisu.
Autor: Jiří Horák, pro iDNES.cz
Na všechny sporty, které dělají, chtějí lidé v Česku vlastní vybavení. "To je pro prodejce dobré," směje se Luděk Semrád.
Autor: Jiří Horák, pro iDNES.cz
"Hodně čtu, mám rád historii," říká.
Autor: Jiří Horák, pro iDNES.cz