Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


PRAVIDLA SOUTĚŽE BRAUN NEJÚSPĚŠNĚJŠÍ MUŽ ROKU 2009

aktualizováno 

I.

Obecná ustanovení
1. Soutěž Braun Nejúspěšnější muž roku 2009 (dále také jen "soutěž") je určena čtenářům iDNES.CZ.

2. Organizátorem soutěže je obchodní společnost MAFRA, a.s., se sídlem Praha 5, Karla Engliše 519/11, PSČ 150 00, IČ: 45313351, zapsaná v OR vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B/1328 (dále jen "MAFRA").

3. Účastníkem soutěže se stává každý, kdo zašle níže stanoveným způsobem fotografii a doprovodný text na dané téma. Fotografie budou zasílány e-mailem na adresu soutez@xman.cz, přičemž v textu e-mailu autor uvede své jméno, příjmení, datum narození, bydliště a popisek ke snímku, který dokumentuje, co považuje za úspěch, jehož se mu v roce 2009 podařilo dosáhnout. Fotografie v elektronické podobě by měly být nejlépe ve formátu jpg nebo gif, maximálně o velikosti 300 kb (šířka fotografie musí mít minimálně 640 px). Každý účastník soutěže smí zaslat pouze jednu fotografii. Text nesmí přesáhnout 500 znaků.

4. Z účasti v soutěži jsou vyloučeni zaměstnanci MAFRA.

5. MAFRA si vyhrazuje právo úprav pravidel soutěže včetně práva soutěž kdykoliv bez náhrady zrušit.

6. Výhry v soutěži nejsou soudně vymahatelné.

7. Ve sporných případech si MAFRA vyhrazuje právo rozhodnout s konečnou platností.

8. Do hodnocení soutěže bude zařazen každý účastník, který splní pravidla této soutěže. MAFRA je však oprávněna vyřadit ze soutěže zaslané fotografie, které:
a) budou obsahovat prvky násilí či erotické prvky v rozsahu překračujícím přípustnou míru nebo míru vhodnou pro zamýšlený účel užití fotografie,
b) budou porušovat či by mohly porušovat práva třetích osob či budou obsahovat prvky, jejichž užití anebo šíření by porušovalo práva třetích osob,
c) nebudou zaslány způsobem uvedeným v odst. 3,
d) by mohly poškodit pověst či dobré jméno MAFRA anebo jejích produktů,
e) již byly užívány (zejména rozšiřováním či sdělováním veřejnosti),
f) k nimž by nemohla MAFRA získat licenci předpokládanou v těchto podmínkách,
g) u nichž by bylo podezření, že by k nim nemohla MAFRA získat licenci předpokládanou v těchto podmínkách,
h) které budou v rozporu s těmito pravidly,
i) které budou (či jejich užívání by bylo) jinak v rozporu s českým právním řádem, veřejným pořádkem či dobrými mravy.

9. Výhry nad 10.000,- Kč představují částku po zdanění srážkovou daní.

II.

Základní mechanismus soutěže
1. Soutěž začíná 16. listopadu, úkolem jejích účastníků je zaslat do 9. prosince fotografii, která bude dokumentovat úspěch, jehož se jim v roce 2009 podařilo dosáhnout.

2. Z došlých snímků s doprovodným textem budou pro ten, který je zaujme nejvíc, čtenáři iDNES.CZ hlasovat do 13. prosince.

3. Pět soutěžících, kteří dostanou největší počet hlasů, obdrží ceny specifikované v rámci vyhlášení soutěže (různé typy holicích strojků Braun).

4. Fotografie v jakékoliv podobě nevracíme.

III.

Předání výher
1. Vítěze kontaktuje MAFRA prostřednictvím e-mailu nebo jiným vhodným způsobem.

2. Ceny vítězům zprostředkuje MAFRA po předchozí dohodě.

3. Vítězi mladšímu 18 let bude výhra předána pouze po písemném souhlasu jeho zákonného zástupce, který musí obsahovat souhlas zákonného zástupce s udělením licence podle těchto podmínek.

IV.

Ostatní ujednání
1. Zasláním fotografie do soutěže účastník potvrzuje, že:
a) je autorem dodané fotografie, že tato fotografie je původní,
b) zveřejněním fotografie v deníku Mladá fronta DNES nebo na serveru iDNES.cz nevznikne MAFRA žádný závazek vůči třetím osobám, nebudou neoprávněně zasažena autorská ani jiná práva či oprávněné zájmy třetích osob (zejm. právo na ochranu osobnosti či dobré pověsti třetích osob),
c) zveřejněním fotografie v deníku Mladá fronta DNES nebo na serveru iDNES.cz nebudou porušeny obecně závazné právní předpisy a dobré mravy,
d) veškeré finanční nároky třetích osob vyplývající z užití fotografie (např. nároky na odměnu za pořízení a použití podobizen a obrazových snímků fyzických osob) byly ke dni předání fotografie uspokojeny.

2. Zasláním fotografie do soutěže účastník uděluje MAFRA bezúplatně nevýhradní licenci k užití této fotografie ke všem způsobům jejího užití a to v neomezeném rozsahu a s právem poskytovat podlicence. Účastník nemá právo na přiměřenou dodatečnou odměnu. Licence je udělována pro celosvětové území, na dobu trvání majetkových autorských práv a bez množstevního omezení. V rámci užití fotografie je MAFRA oprávněna užít fotografii vcelku nebo její část, nejen v její původní podobě (tj. v jaké byla účastníkem odevzdána), ale i v podobě autorského či neautorského díla vzniklého úpravou a jinou změnou fotografie, spojením s jinými autorskými díly i s textem, obrazem, fotografií nebo zvukem neautorského charakteru, zařazením do souboru děl autorského i neautorského charakteru; k tomu účelu je MAFRA oprávněna dílo (fotografii) upravovat a jinak měnit.

3. Okamžikem přihlášení do soutěže účastník vyjadřuje svůj souhlas s tím, aby v případě, že se stane vítězem některé části soutěže či celé soutěže byly jeho jméno, příjmení a adresa (v rozsahu uvedení obce či části obce) použity v přiměřeném rozsahu pro účely propagace společnosti MAFRA, jejích produktů nebo propagace či sdělování výsledků soutěže (vždy však pouze pokud bude zároveň zmíněna samotná soutěž) a to zejména zveřejněním v deníku Metropolitní Expres a Mladá fronta DNES, na webových stránkách serverů rodiny idnes.cz a event. v ostatních médiích (tisk, rozhlasové a televizní vysílání). Zároveň účastník soutěže souhlasí s tím, že v souvislosti se soutěží mohou být pořízeny a ve výše uvedeném rozsahu zveřejněny také jeho podobizny, obrazové snímky a obrazové a zvukové záznamy.

4. Okamžikem přihlášení do soutěže účastník uděluje MAFRA svůj souhlas se zpracováním svých osobních údajů v rozsahu jméno, příjmení a adresa, ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů společností MAFRA, pro účely této soutěže a dále pro obchodní a marketingové účely společnosti MAFRA. Souhlas se zpracováním osobních údajů poskytuje účastník soutěže na dobu neurčitou. Účastník má právo kdykoliv svůj souhlas odvolat, právo přístupu ke svým osobním údajům, právo žádat jejich opravu, doplnění, zablokování nebo zlikvidování osobních údajů, jakož i další práva dle ustanovení §21 zák. č. 101/2000 Sb.

5. Účastník soutěže zároveň výslovně prohlašuje, že poskytuje shora uvedené společnosti souhlas, aby e-mailovou adresu a další účastníkem poskytnuté podrobnosti jeho elektronického kontaktu využily pro potřeby šíření nevyžádaných obchodních sdělení ve smyslu ustanovení § 7 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti. Souhlas je poskytován na dobu neurčitou. Tento souhlas lze odvolat za podmínek stanovených platnými právními předpisy.




Nejčtenější

Není nad to, chodit nahá po bytě, říká MOgirl Karolína

„Jsem usměvavá, infantilní, střelená, vtipná a hodná,“ říká MOgirl Karolína.

Láká ji nebezpečí a přiznává, že umí být střelená a infantilní. A ničeho ze svého života nelituje. „Řídím se mottem, že...

Experimenty na lidech: americký stát potají plošně šířil bakterie

Jezdily rychle a hlavně po celé zemi. Autobusy Greyhound proto armáda využila k...

Infikoval vlastní obyvatele bakteriemi a viry, které ničily zdraví a dokonce zabíjely. Potají. Po dlouhých dvacet let...



Orgasmus, pro který nehnete prstem. Internetem se šíří erotická hypnóza

Stačí se soustředit, nabádají erotické hypnotizérky.

Má to být bezdotykové sebeuspokojení. Prosté fyzických stimulů, cesta k orgasmu při něm vede čistě skrze mysl. Podle...

Hnědé kobylky: jak dobře si malí a hlavně velcí nacisté žili z cizího

A tohle je také naše. Nacisté jako Adolf Hitler a Hermann Göring nejen...

Špičky nacistického režimu si za veřejné peníze stavěly soukromé rezidence, důstojníci SS si jen tak přivlastňovali...

Nejlepší pivní destinace zahrnují USA, Čínu i Brazílii. Česko schází

Tupláky, hluboké dekolty, Octoberfest? Zapomeňte, pivní kultura se změnila....

Virginie na prvním místě a kromě ní další americká města, mimo nich už jen čínský Peking, jihokorejský Soul a brazilské...

Další z rubriky

Vítězové prvního kola

V prvním kole na vás čekala otázka, jaké řady mají holicí strojky Braun Series. Odpovědí přišla spousta - a drtivá...

Soutěž Braun o Nejúspěšnějšího muže roku 2009: známe vítěze

Petr Knápek

Přítelkyně mu dovoluje spát se svou nejlepší kamarádkou a sama si navíc jejich postelová objetí s gustem fotí. Petr...

Najdete na iDNES.cz