Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

PRAVIDLA SOUTĚŽE UMBRELLA GIRL FIAT YAMAHA TEAM 2010

I.
Obecná ustanovení
1. Soutěž Umbrella Girl pro Fiat Yamaha Team (dále také jen "soutěž") je určena ženám a čtenářům Xman.cz.

2. Organizátorem soutěže je obchodní společnost MAFRA, a.s., se sídlem Praha 5, Karla Engliše 519/11, PSČ 150 00, IČ: 45313351, zapsaná v OR vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B/1328 (dále jen "MAFRA"). Partnerem je obchodní společnost Fiat ČR, spol. s r.o., Karolinská 650/1, 186 00 Praha 8, IČ: 40613275, zapsaná v OR vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C/ 2731 (dále jen "PARTNER")

3. Účastníkem soutěže se stává každý, kdo zašle níže stanoveným způsobem dvě fotografie na dané téma a kontaktní telefon. Fotografie budou zasílány e-mailem na adresu umbrellagirl@xman.cz, přičemž v textu e-mailu autor uvede své jméno, příjmení, datum narození, bydliště a také jméno a příjmení dívky na snímku, Fotografie v elektronické podobě by měly být nejlépe ve formátu jpg nebo gif, maximálně o velikosti 300 kb (šířka fotografie musí mít minimálně 640 px).

4. Z účasti v soutěži jsou vyloučeni zaměstnanci MAFRA.

5. MAFRA si vyhrazuje právo úprav pravidel soutěže včetně práva soutěž kdykoliv bez náhrady zrušit.

6. Výhry v soutěži nejsou soudně vymahatelné.

7. Ve sporných případech si MAFRA vyhrazuje právo rozhodnout s konečnou platností.

8. Do hodnocení soutěže bude zařazen každý účastník, který splní pravidla této soutěže. MAFRA je však oprávněna vyřadit ze soutěže zaslané fotografie, které:

a) budou obsahovat prvky násilí či erotické prvky v rozsahu překračujícím přípustnou míru nebo míru vhodnou pro zamýšlený účel užití fotografie,
b) budou porušovat či by mohly porušovat práva třetích osob či budou obsahovat prvky, jejichž užití anebo šíření by porušovalo práva třetích osob,
c) nebudou zaslány způsobem uvedeným v odst. 3,
d) by mohly poškodit pověst či dobré jméno MAFRA anebo jejích produktů,
e) již byly užívány (zejména rozšiřováním či sdělováním veřejnosti),
f) k nimž by nemohla MAFRA získat licenci předpokládanou v těchto podmínkách,
g) u nichž by bylo podezření, že by k nim nemohla MAFRA získat licenci předpokládanou v těchto podmínkách,
h) které budou v rozporu s těmito pravidly,
i) které budou (či jejich užívání by bylo) jinak v rozporu s českým právním řádem, veřejným pořádkem či dobrými mravy.

9. Výhry nad 10.000,- Kč představují částku po zdanění srážkovou daní.

II.
Základní mechanismus soutěže
1. Soutěž bude probíhat od 16. června do 8. srpna.

2. Od 16. června do 18. července budou čtenáři iDNES.cz posílat po dvou fotografiích ženy, kterou chtějí do soutěže přihlásit. Z došlých snímků budou ve dnech 18. až 25. července svými hlasy čtenáři vybírat deset soutěžících, které půjdou do finále. Finálové čtenářské hlasování pak bude probíhat od 25. července do 8. srpna.

3. Vítězka soutěže obdrží ceny specifikované v rámci vyhlášení soutěže: stane se Umbrella Girl stáje Fiat Yamaha Team, získá skútr Fiat Yamaha z řady Race Replica a možnost nafotit set s profesionálním fotografem a prezentace těchto fotografií na webu www.Xman.cz v rubrice Holky.

4. Fotografie v jakékoliv podobě nevracíme.

5. Jeden z vylosovaných hlasujících získá skútr Fiat Yamaha 2008 z řady Race Replica.

III.
Předání výher
1. Vítěze kontaktuje MAFRA prostřednictvím e-mailu nebo jiným vhodným způsobem.

2. Ceny vítězům zprostředkuje MAFRA po předchozí dohodě.

3. Vítězi mladšímu 18 let bude výhra předána pouze po písemném souhlasu jeho zákonného zástupce, který musí obsahovat souhlas zákonného zástupce s udělením licence podle těchto podmínek.


IV.
Ostatní ujednání
1. Zasláním fotografií do soutěže účastník potvrzuje, že:
a) zveřejněním fotografií v deníku Mladá fronta DNES nebo na serveru iDNES.cz nevznikne MAFRA žádný závazek vůči třetím osobám, nebudou neoprávněně zasažena autorská ani jiná práva či oprávněné zájmy třetích osob (zejm. právo na ochranu osobnosti či dobré pověsti třetích osob),
b) zveřejněním fotografie v deníku Mladá fronta DNES nebo na serveru iDNES.cz nebudou porušeny obecně závazné právní předpisy a dobré mravy,
c) veškeré finanční nároky třetích osob vyplývající z užití fotografie (např. nároky na odměnu za pořízení a použití podobizen a obrazových snímků fyzických osob) byly ke dni předání fotografie uspokojeny.

2. Zasláním fotografií do soutěže účastník uděluje MAFRA bezúplatně nevýhradní licenci k užití těchto fotografií ke všem způsobům jejich užití a to v neomezeném rozsahu a s právem poskytovat podlicence. Účastník nemá právo na přiměřenou dodatečnou odměnu. Licence je udělována pro celosvětové území, na dobu trvání majetkových autorských práv a bez množstevního omezení. V rámci užití fotografií je MAFRA oprávněna užít fotografií vcelku nebo jejich části, nejen v její původní podobě (tj. v jaké byla účastníkem odevzdána), ale i v podobě autorského či neautorského díla vzniklého úpravou a jinou změnou fotografie, spojením s jinými autorskými díly i s textem, obrazem, fotografií nebo zvukem neautorského charakteru, zařazením do souboru děl autorského i neautorského charakteru; k tomu účelu je MAFRA oprávněna dílo (fotografii) upravovat a jinak měnit.

3. Okamžikem přihlášení do soutěže účastník vyjadřuje svůj souhlas s tím, aby v případě, že se stane vítězem některé části soutěže či celé soutěže byly jeho jméno, příjmení a adresa (v rozsahu uvedení obce či části obce) použity v přiměřeném rozsahu pro účely propagace společnosti MAFRA, jejích produktů nebo propagace či sdělování výsledků soutěže (vždy však pouze pokud bude zároveň zmíněna samotná soutěž) a to zejména zveřejněním v deníku Metropolitní Expres a Mladá fronta DNES, na webových stránkách serverů rodiny idnes.cz a event. v ostatních médiích (tisk, rozhlasové a televizní vysílání). Zároveň účastník soutěže souhlasí s tím, že v souvislosti se soutěží mohou být pořízeny a ve výše uvedeném rozsahu zveřejněny také jeho podobizny, obrazové snímky a obrazové a zvukové záznamy.

4. Okamžikem přihlášení do soutěže účastník uděluje MAFRA svůj souhlas se zpracováním svých osobních údajů v rozsahu jméno, příjmení a adresa, ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů společností MAFRA, pro účely této soutěže a dále pro obchodní a marketingové účely společnosti MAFRA. Účastník soutěže tímto poskytuje souhlas s předáním svých shora uvedených osobních údajů PARTNEROVI pro jeho marketingové účely. Souhlas se zpracováním osobních údajů poskytuje účastník soutěže na dobu neurčitou. Účastník má právo kdykoliv svůj souhlas odvolat, právo přístupu ke svým osobním údajům, právo žádat jejich opravu, doplnění, zablokování nebo zlikvidování osobních údajů, jakož i další práva dle ustanovení §21 zák. č. 101/2000 Sb.

5. Účastník soutěže zároveň výslovně prohlašuje, že poskytuje společnosti MAFRA a PARTNEROVI souhlas, aby e-mailovou adresu a další účastníkem poskytnuté podrobnosti jeho elektronického kontaktu využili pro potřeby šíření nevyžádaných obchodních sdělení ve smyslu ustanovení § 7 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti. Souhlas je poskytován na dobu neurčitou. Tento souhlas lze odvolat za podmínek stanovených platnými právními předpisy.

Autor:
  • Nejčtenější

Vidí lidi jako démony. Vzácná choroba deformuje pohled na tváře ostatních

18. dubna 2024

Jako by se jednoho dne probudili do světa, v němž žijí démoni. Lidi kolem sebe vidí s ústy...

Vyvrcholení ženy neočekávají. Studie zkoumala příčiny orgasmické nerovnosti

15. dubna 2024

Nemůže za to jen technika, ani pouze přehlíživost, sobeckost některých pánů. Problém orgasmické...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Cvičit ráno, nebo večer? Při obezitě hraje načasování roli, říká studie

19. dubna 2024

Přínosná je fyzická aktivita v jakoukoli dobu, pomáhá duševnímu i tělesnému zdraví, vyplatí se....

Už nakoupili hroby na těla zavražděných. Vaňura nejen o nástupcích Stodolových

18. dubna 2024

Premium Kdysi vsadil na to, že diváky bude bavit pořad o tom, jak policie něco dělá dobře. Teď Mirek Vaňura...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Občas se najde hlupák, který cizincům radí, aby mluvili hezky česky, říká etnolog

15. dubna 2024

Premium Etnolog Leoš Šatava přes půl století putuje za nejrůznějšími etniky, regionálními skupinami a...

Cvičit ráno, nebo večer? Při obezitě hraje načasování roli, říká studie

19. dubna 2024

Přínosná je fyzická aktivita v jakoukoli dobu, pomáhá duševnímu i tělesnému zdraví, vyplatí se....

Děs z nástrah digitální doby? Možná trpíte neofobií či technostresem

18. dubna 2024

Premium Říkal jsem, že to bude k ničemu. Hele, zase jim to spadlo. My, kteří používáme starou dobrou tužku...

Vidí lidi jako démony. Vzácná choroba deformuje pohled na tváře ostatních

18. dubna 2024

Jako by se jednoho dne probudili do světa, v němž žijí démoni. Lidi kolem sebe vidí s ústy...

Už nakoupili hroby na těla zavražděných. Vaňura nejen o nástupcích Stodolových

18. dubna 2024

Premium Kdysi vsadil na to, že diváky bude bavit pořad o tom, jak policie něco dělá dobře. Teď Mirek Vaňura...

Měsíc bez starostí s BEBELO® Milk 2: Vyhrajte zásobu mléka pro miminko
Měsíc bez starostí s BEBELO® Milk 2: Vyhrajte zásobu mléka pro miminko

Zajistěte svému miminku to nejlepší hned od začátku s BEBELO® Milk 2, které je pečlivě vyvinuté pro harmonický růst a vývoj vašeho dítěte. Mléko...

Náhle zemřel zpěvák Maxim Turbulenc Daniel Vali, bylo mu 53 let

Ve věku 53 let zemřel zpěvák skupiny Maxim Turbulenc Daniel Vali. Letos by se svou kapelou oslavil 30 let na scéně....

Sexy Sandra Nováková pózovala pro Playboy. Focení schválil manžel

Herečka Sandra Nováková už několikrát při natáčení dokázala, že s odhalováním nemá problém. V minulosti přitom tvrdila,...

Charlotte spí na Hlaváku mezi feťáky, dluží spoustě lidí, říká matka Štikové

Charlotte Štiková (27) před rokem oznámila, že zhubla šedesát kilo. Na aktuálních fotkách, které sdílela na Instagramu...

Vykrojené trikoty budí emoce. Olympijská kolekce Nike je prý sexistická

Velkou kritiku vyvolala kolekce, kterou pro olympijský tým amerických atletek navrhla značka Nike. Pozornost vzbudily...

Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?

V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by použil tester, nebo...