náhledy
„Byl to frontový voják. Měl spoustu kuráže. Byl flexibilní a jeho tady měly rychlost,“ ohodnotil obchodní strategii Rogera Enrica jiný manažer Pepsi Coly James Lee Jr.
Autor: AP
Roger Enrico během tiskové konference, na které představil krále popu Michaela Jacksona coby novou tvář nealkoholického nápoje.
Autor: AP
Z Jacksonova angažmá měla značka prospěch dlouhé roky.
Autor: Profimedia.cz
„Dietní“ Coca Cola se na trhu udržela.
Autor: Profimedia.cz
Ve válkách z osmdesátých let Pepsi Cola nakonec nezvítězila.
Autor: Profimedia.cz
Toto byla trefa. Michael Jackson jako tvář Pepsi Coly.
Autor: Profimedia.cz
Spojení Jackson a Pepsi Cola má pořád sílu. V roce 2011 šel do aukce zpěvákův spálený vlas z incidentu při natáčení reklamy na Pepsi Colu.
Autor: Profimedia.cz