náhledy
Lidi jako opice. Reklama se sexem oslovuje nás i makaky.
Autor: Profimedia.cz
Loga šestice značek výzkumníci spojili s šesti obrázky.
Autor: Plos One/M. Yavuz Acikalin Karli K. Watson Gavan J. Fitzsimons Michael L. Platt, Creative Commons
Pokus měl dvě fáze, nejprve vědci opice seznámili s logy a obrázky, poté jim ukazovali dvojice a makakové si z nich měli vybírat favorita.
Autor: Plos One/M. Yavuz Acikalin Karli K. Watson Gavan J. Fitzsimons Michael L. Platt, Profimedia.cz
Výsledky ukázaly, že opičí preference nebyly náhodné.
Autor: Plos One/M. Yavuz Acikalin Karli K. Watson Gavan J. Fitzsimons Michael L. Platt, Profimedia.cz
Nejvíc bodovala značka spojená s roztouženou opičí samicí. Logo, jemuž vědci přisoudili submisivního makaka, úplně propadlo u samiček, samci o něj jevili zájem.
Autor: Plos One/M. Yavuz Acikalin Karli K. Watson Gavan J. Fitzsimons Michael L. Platt, Profimedia.cz