Režisér Stephen C. Apostolof nám v něm odkrývá, co čeká duše smilných žen po smrti. Musí bez přestání a bez svršků vlnit svá těla v rytmu unylých melodií pro potěchu vládce mrtvých a jeho suitu tvořenou přízrakem v černém, vlkodlakem a mumií.
SOUTĚŽFilm uzavírá v neděli 19. února ve 20.30 hodin osmý ročník Festivalu otrlého diváka v pražském kině Aero. Zhlédnout ho můžete zdarma, odpovíte-li správně na soutěžní otázku Kdy byl film Orgie mrtvých natočen? a budete-li mít štěstí při losování. Výherců bude pět - a aby se v hledišti nebáli sami, každý z nich dostane dvě vstupenky. Odpovědi posílejte do čtvrtka 16. února na e-mail soutez@xman.cz, den nato vyhlásíme výherce. Lístky na ně budou čekat v pokladně kina Aero. |
V paměti vám utkví zejména proto, že se ženštiny vlní zcela mimo rytmus (během natáčení totiž tanečnicím pouštěli jinou hudbu, než jaká zní ve filmu) a že všichni, kdo se na filmu podíleli, do něj přispěli neuvěřitelnou dávkou fušerství.
V čele stojí zejména Jeron King Criswell, jenž svým viditelně vychlastaným a senilním hereckým projevem názorně ukazuje smutný osud mnohých béčkových hvězd. Protiváhou vůči vymletému alkoholikovi s hošíkovskými kadeřemi pak je "exotická tanečnice" Pat Barringtonová, která si zde střihla dokonce dvojroli.
Své nadlidsky toporné herectví předvede coby hlavní hrdinka s hrůzostrašnou rudou parukou, o jejích opravdových kvalitách nicméně svědčí fakt, že si ji posléze do svého filmu vybral největší filmový estét přes ženské křivky Russ Meyer. Barringtonová si proto v Orgii mrtvých zahrála i part záhrobní tanečnice v části inspirované titulkovou sekvencí z bondovky Goldfinger.