V případě prvního produktu napoví mnohé už jméno výrobce – sám název řetězce rychlého občerstvení Burger King voní steaky, karbanátky a řízky automaticky. A když se teď z nejasného důvodu vydala firma na cestu parfumerie, svého původního řemesla se pořád zarputile drží.
Výsledkem je Flame – parfém s vůní grilovaného masa. Naznačuje, že "rozžehne plamen", a možná sází na to, že láska prochází žaludkem, nicméně: připadlo vám někdy, že vonět jako hamburger by mohlo být to pravé? A zdá se vám, že být navoněn parfémem, který voní jako hamburger, posouvá celou věc do snesitelnější úrovně?
Pokud jste při vzpomínkách na všechny vaše nejlepší grilovací party totálně nepozbyli rozumu, nezláká vás ani cena svérázné voňavky – lahvička přijde na méně než osmdesát korun.
Druhý produkt za svéráznou kreativitou občerstvovacího magnáta nijak nezaostává. I parfém Scent of Succes popouští uzdu těm nejbizarnějším fantaziím: jde o koncentrát pachu trávy, mužského potu, vlhkých bot a horkého těla.
Jako after shave ho nabízí společnost Sports Interactive, jejíž parfumer musel před namícháním všech ingrediencí objet šatny mnoha fotbalových týmů a nasát pachy, aby je výsledek jeho díla dokázal imitovat.
I v tomhle případě je těžké výrobci upřít odvahu a originalitu... do chvíle, než se sami sebe zeptáte, proč kupovat to, čeho se upocení sportovci po zápase snaží ve sprše zbavit.