Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Voňte jako steak nebo zpocený fotbalista aneb jak zabít Vánoce

aktualizováno 
Hledáte-li pořád tu správnou pánskou vůni a vždycky končíte u něčeho příliš vyumělkovaného, letošní předvánoční nákupní ofenziva vám hází záchranné kolo. Konečně můžete k štědrovečerní večeři zasednout a vonět jinak. Popravdě řečeno, velmi jinak. Jako kus grilovaného masa nebo jako fotbalista ulítaný po dvou poločasech.

Vůně máty, jasmínu? Nyní můžete vonět tak... jak to už znáte. | foto: Profimedia.cz

V  případě prvního produktu napoví mnohé už jméno výrobce – sám název řetězce rychlého občerstvení Burger King voní steaky, karbanátky a řízky automaticky. A když se teď z nejasného důvodu vydala firma na cestu parfumerie, svého původního řemesla se pořád zarputile drží.

Výsledkem je Flame – parfém s vůní grilovaného masa. Naznačuje, že "rozžehne plamen", a možná sází na to, že láska prochází žaludkem, nicméně: připadlo vám někdy, že vonět jako hamburger by mohlo být to pravé? A zdá se vám, že být navoněn parfémem, který voní jako hamburger, posouvá celou věc do snesitelnější úrovně?

Pokud jste při vzpomínkách na všechny vaše nejlepší grilovací party totálně nepozbyli rozumu, nezláká vás ani cena svérázné voňavky – lahvička přijde na méně než osmdesát korun.

Vůně máty, jasmínu? Nyní můžete vonět tak... jak to už znáte.

Druhý produkt za svéráznou kreativitou občerstvovacího magnáta nijak nezaostává. I parfém Scent of Succes popouští uzdu těm nejbizarnějším fantaziím: jde o koncentrát pachu trávy, mužského potu, vlhkých bot a horkého těla.

Jako after shave ho nabízí společnost Sports Interactive, jejíž parfumer musel před namícháním všech ingrediencí objet šatny mnoha fotbalových týmů a nasát pachy, aby je výsledek jeho díla dokázal imitovat.

I v tomhle případě je těžké výrobci upřít odvahu a originalitu... do chvíle, než se sami sebe zeptáte, proč kupovat to, čeho se upocení sportovci po zápase snaží ve sprše zbavit.

Autor:


Nejčtenější

OBRAZEM: Viktoriánská prodejná láska. Archiv odkryl unikátní fota

Birminghamská policie byla první na světě, která začala pořizovat policejní...

Birminghamská policie byla první na světě, která začala pořizovat policejní snímky zatčených. První vznikly již v roce...

Síla fotbalového míče: pro pákistánský Sialkot znamená zisky i utrpení

Výroba míčů, nejen fotbalových, vyslala Sialkot do světa a tamním firmám...

Má-li fotbalový míč hlavní město, je to pákistánský Sialkot. Vyrábět se tam začal nejprve v malém, pro britské...



Sexuchtivá, upřímná, náladová: seznamte se s MOgirl Nikol

Mám ráda nezávislost, kritický rozum a etický přístup ke zvířatům, říká MOgirl...

Na pět přívlastků, které ji charakterizují, se zeptala člověka, který je pro ni důležitý a zná ji. Jeho verdikt zněl:...

Poručíme větru dešti. Američané si za války hráli s počasím nad Vietnamem

O legendární Ho Či Minovu cestu se sváděly boje, Američané však na ni byli...

Propracovanými trasami v džungli proudily za vietnamské války na pomoc komunistickému severu desetitisíce vojáků a tuny...

Nefungující segregace: sídliště Pruitt-Igoe se stalo peklem pro chudé

Segregované sídliště pro chudé nebylo řešením, stalo se vězením svých obyvatel...

Cílem bylo napěchovat chudé na jedno betonové sídliště. Vyčistit od nich město. Projekt založený na rasismu a segregaci...

Další z rubriky

Hlasitá hudba svádí k nezdravým jídlům, tvrdí věda

Hamburger? Asi se v restauraci hrálo hodně nahlas.

Zvuková hudební kulisa v restauracích má velký vliv na to, co si objednáte. Ta hlasitá vám napovídá, abyste místo...

Pro dcerku bych udělala, co jí na očích vidím, říká MOgirl Hanny

Jsem pro každou špatnost,“ říká MOgirl Hanny.

Svou životní radost začala čekat už v osmnácti a povytaženým obočím nad tím, že se stala maminkou tak mladá, uvykla....

Monogamie není nadřazená. Ke spokojenosti vedou i otevřené vztahy

Vědecké studie čas od času vystaví otevřeným vztahům dobrozdání.

Otevřené vztahy jsou reakcí na to, že máme od svazků stále větší očekávání, která jeden partner naplní jen těžko....

RODIČE ZNAJÍ: Takhle reálně vypadá rodinná dovolená!
RODIČE ZNAJÍ: Takhle reálně vypadá rodinná dovolená!

Z reklamního letáku cestovní společnosti se směje manželský pár sedící na úhledném plážovém lehátku. Před ním si společně hrají děti. A teď zpátky do reality, takhle rodinná dovolená většinou nevypadá.

Najdete na iDNES.cz